پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
روزنامه ها

استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی در سامانه به صورت 100% آنلاین

استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی در سامانه به صورت 100% آنلاین

استعلام ثبت شرکت در روزنامه رسمی می تواند به شما کمک کند تا آخرین تغییرات شرکت را متوجه شده و در برخی از موارد زمانی که قصد دارید با شرکت های دیگر وارد همکاری شوید یا از خدمات و تولیدات آن ها استفاده نمایید، از وجودد این شرکت ها و فعالیت قانونی آن ها مطمئن شوید.

اشخاص حقیقی و حقوقی که شرکت های تجاری داشته و فعالیت بازرگانی انجام می دهند باید اطلاعات شرکت را در یک روزنامه رسمی و کثیرالانتشار منتشر کنند. در واقع هر شرکت در طی فعالیت خود ارتباط نزدیکی با یک روزنامه رسمی دارد. روزنامه رسمی نیز برای فعالیت های مختلف و کاربردهای فراوان استفاده می شود مانند استعلام برند که اشخاص قبل از ثبت برند نام انتخابی خود را در آن جستجو کرده و استعلام بگیرند.

نحوه استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی

بعد از انجام عملیات ثبت شرکت سازمان و کسب و کار ها موظف هستند تا اطلاعات شرکت خود را در روزنامه رسمی منتشر نمایند. این موضوعی در زمانی که شرکت و کسب و کار شما دچار تغییرات از نظر اعضا و آدرس نیز شده باشد باید مورد انجام قرار بگیرد تا هر کسی که قصد داشت با شما همکاری کند و یا از دمات شما استفاده نمایند، در سریع ترین زمان ممکن بتواند به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

برای استعلام اعتبار شرکت از نظر اسم و یا استعلام اعضای شرکت کافی است فرم زیر را پر کرده و پرداخت هزینه مورد نظر را انجام دهید.

پرداخت روزنامه رسمی

اگر قصد ثبت شرکت دارید و هنوز این عملیات را انجام نداده اید، می توانید با پر کردن فرم زیر و در سریع ترین زمان و کمترین هزینه به راحتی شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

اطلاعات و مواردی که پس از پرداخت هزینه ثبت شرکت در روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار به چاپ می رسد جهت اطلاع رسانی به ذینفعان شرکت و کسب و کار، همچنین سایر افراد جامعه می باشد به همین دلیل است که یادآور شده اند اطلاعاتی به روزنامه رسمی وارد می کنید باید کاملا دقیق و شفاف باشد همچنین زمان درج آگهی خود در روزنامه رسمی ملزم هستید تا برخی اطلاعات را درج و به آن اشاره کنید.

همچنین در صورتی که قصد دارید برای ثبت برند آنلاین اقدام نمایید می توانید از طریق فرم زیر این کار را انجام دهید.

ثبت برند آنلاین در سامانه پایدار ثبت

درخواست ثبت برند

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

پرداخت هزینه ثبت برند از مبحث روزنامه رسمی و کثیرالانتشار جداست. در مورد هزینه های مربوط به ثبت برند به صورت کلی در یک مطلب توضیحات کاملی را ارائه کرده ایم.

اطلاعاتی که باید در روزنامه رسمی منتشر شود

موضوع فعالیت شرکت

نام و نوع قالب شرکت

مرکز فعالیت و آدرس محل شرکت

شماره ثبت شرکت

تاریخ ثبت شرکت

مقدار سرمایه موجود در شرکت

لیست اعضای هیئت مدیره به همراه سمت کاری آنها

مدت زمان فعالیت شرکت و تعیین محدود و نا محدود بودن آن

ذکر نام تمامی شرکای ضامن در صورتی که قالب شرکت تضامنی و یا مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی باشد.

چنانچه شرکت در مدت فعالیت خود دچار تغییرات در تعداد اعضا و یا میزان سرمایه و سهام و یا موارد دیگری شود که با اطلاعات اولیه وارد شده متفاوت باشد باید این اعمال تغییرات مجددا در روزنامه رسمی چاپ شود تا افراد بتوانند به راحتی استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی را انجام دهند.

نسخه اصلی روزنامه رسمی در زمان چاپ اطلاعات ثبت شرکت و تغییراتی که در شرکت صورت گرفته است، باید به صورت امن نگهداری گردد.

برای ثبت شرکت مواد غذایی نیز نیاز دارید تا تمامی استعلام های لازم را از مراجع ثبت کننده شرکت دریافت نمایید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین هزینه، شرکت و کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید. در مورد دریافت ایزو 17025 برای آزمایشگاه ها نیازی به درخواست و استعلام نیست و شما به راحتی با پر کردن فرم های در نظر گرفته شده می توانید از طریق کارشناسان و متخصصین پایدار ثبت در ارتباط باشید.

استعلام مشخصات شرکت در روزنامه رسمی

یکی از مهم ترین مراحل ثبت شرکت قانونی، پرداخت روزنامه رسمی شرکت برای تاسیس و ثبت تغییرات آن می باشد. برای ثبت برای استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی براساس مشخصات آن راه های مختلفی وجود دارد که به شرح ذیل می باشد.

استعلام ثبت شرکت

استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی از طریق نام شرکت

هنگامی که از شرکت مورد نظر تنها نام آن را به خاطر دارید، برای استعلام آدرس، شماره ثبت، شناسه ملی، تاریخ ثبت، آخرین به روز رسانی های صورت گرفته و نوع شرکت به سایت شناسه ملی به نشانی http://www.ilenc.ir/ مراجعه نمایید در صفحه باز شده در سمت راست در قسمت نام شخصیت، اسم شرکت را به طور کامل وارد نمایید و تصویر امنیتی را مطابق شکل درج کنید و سپس دکمه جستجو را بزنید.
در صورتیکه شرکت شما دارای شعبی باشد به همراه شرکت اصلی به ترتیب لیست نمایش داده خواهد شد.
نکته: اگر از نام شرکت مورد نظر تنها یک یا دو کلمه به خاطر دارید با وارد کردن آن، در قسمت نام شخصیت، لیستی از شرکتهایی که کلمه مورد نظر شما را در نام خود دارند نمایش داده می شود که می توانید نام انتخابی و مورد نظر خود را از آن لیست پیدا کنید.

استعلام نام شرکت از طریق شماره ثبت و یا شناسه ملی

در مراحل استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی باید بدانید که اگر از شرکت مورد نظر خود، شماره ثبت یا شناسه ملی و یا هر دو را به خاطر دارید می توانید با مراجعه به سایت شناسه ملی به نشانی http://www.ilenc.ir/ و درج شماره ثبت / شناسه ملی و پس از آن وارد نمودن تصویر امنیتی خواسته شده به اطلاعات و مشخصات اجمالی از شرکت شامل آدرس، کدپستی، وضعیت انحلال، تاریخ تاسیس و نوع شخصیت حقوقی دسترسی داشته باشید.

نکته: ممکن است برای دو شرکت یک شماره ثبت وجود داشته باشد اما شناسه ملی هر شرکت تنها به همان شرکت اختصاص دارد؛ لذا درخصوص شرکت های قدیمی می بایست هنگام ورود شماره ثبت، در لیست ارائه شده توسط سامانه به تام شخصیت حقوقی توجه نمایید.

استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی به نام یک شخص

برای استعلام شرکت مورد نظر به سامانه روزنامه رسمی کشور به نشانی RRK.IR مراجعه نمایید و در قسمت آگهی های قانونی وارد شوید سپس در صفحه مورد نظر در قسمت نام شرکت |  متن آگهی نام شخص مورد نظر را وارد نمایید و دکمه جستجو را بزنید
پس از آن، لیست آگهی های قانونی اعم از آگهی های ثبت شرکت و ثبت مالکیت معنوی که در آن اسم آن شخص وجود دارد نشان داده می شود. در قسمت جدید | آرشیو می توانید سال مورد نظر را به نسبت جدید بودن و یا آگهی های ده سال قبل در ادامه مراحل استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی پیدا کنید.

استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی

 

استعلام اطلاعات و تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

با توجه به اینکه هر شخص حقوقی به نسبت نوع شخصیت خود (اعم از خاص، محدود و موسسات) ممکن است در طول حیات شرکت و بر حسب قوانین مربوطه در اساسنامه هر شرکت، تغییراتی داشته باشند؛ پس از ثبت تغییرات مربوطه در سازمان ثبت شرکتها، آگهی مربوط به شرکت را در روزنامه رسمی کشور و روزنامه کثیرالانتشار شرکت درج می نمایند که نسخه های فیزیکی از آن به نشانی شرکت از طریق پست ارسال می گردد و در اختیار شرکت قرار می گیرد.
در استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی باید بدانید که همچنین لیستی از آگهی های تغییرات شرکت در سایت روزنامه رسمی کشور به نشانیrrk.ir دربخش آگهی های قانونی وجود دارد که اشخاص ثالث می توانند از آن اطلاع پیدا کنند و از این طریق استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی را نیز انحام دهند.
برای دسترسی به آگهی های تاسیس و یا تغییرات شرکت در سایت فوق، وارد بخش آگهی های قانونی شوید و با درج یکی از گزینه های موجود (نام شرکت، شماره ثبت، نوع آگهی و… ) و زدن گزینه جستجو می توانید آگهی های مورد نظر را مشاهده و چاپ کنید و در صورتی که بخواهید به آگهی های قدیمی تر دسترسی داشته باشید در قسمت جدید / آرشیو گزینه سال 95 و قبل را انتخاب نمایید.

در صورتی که قصد تغییر اعضا شرکت را دارید و یا می خواهید برای تغییر آدرس شرکت اقدام نمایید باید بعد از اینکار اقدام به پرکردن و انتشار دوباره آگهی تغییرات در روزنامه رسمی نمایید تا افراد بتوانند به راحتی استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی را انجام دهند.
نکته: برای استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی در صورتی که در سایت روزنامه رسمی ثبت نام کرده باشید و آگهی مورد نظر را با حساب کاربری خود پرداخت نموده باشید همواره می توانید نسخه امضا شده آن را که دارای امضا و مهر الکترونیکی روزنامه رسمی کشور است داشته باشید و در غیر اینصورت برای دانلود فایل امضا شده آگهی می بایست هزینه فایل مربوطه را از طریق حساب سایت (درصورت ثبت نام) و یا از طریق پرداخت آنلاین، پرداخت نمایید.

شرایط مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت

یکی دیگر از مواردی که در شرایط ثبت شرکت باید به آن توجه داشته باشید، قوانین و دستورالعمل هایی است که برای مدرک تحصیلی در نظر گرفته شده است.

در قوانین ثبت شرکت در سال 1401 هیچ اشاره ای به مدرک تحصیلی و میزان آن که در روند ثبت تاثیر داشته باشد، نشده است و این یعنی بجز دو حالت زیر، شما نیازی به مدرک تحصیلی برای ثبت انواع شرکت در استان های مختلف کشور ندارید.

در دو حالت شما نیاز دارید تا برای ثبت کردن شرکت خود، مدرک تحصیلی را نیز ارائه نمایید.

حالت اول زمانی است که شما نیاز به مجوز برای تاسیس شرکت و کسب و کار خود به صورت قانونی داشته باشید.

حالت دوم نیز مربوط به شرکت های مهندسی است که در قانون استثنا در نظر گرفته شده اند و برای این شرکت ها باید حتما مدرک تحصیلی همراه با دیگر مدارک ارائه شود.

توجه: شاید در ابتدا نیازی به مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت نداشته باشید، اما نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که ابتدا به هیچ عنوان به خصوص در اوضاع اقتصادی کنونی بدون علم و دانش در زمینه ای، وارد آن حوزه نشوید و نکته دوم هم اینکه شاید در ابتدا نیازی به مدرک تحصیلی نداشته باشید اما برای رشد کسب و کار و مراحلی مانند اخذ کارت بازرگانی و یا رتبه بندی شرکت ها قطعاً نیاز به مدرک خواهید داشت.

مراحل استعلام ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت کدامند؟

مراحل ثبت شرکت را به صورت موردی در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد. توضیح هرکدام از این موارد بسیار مفصل بوده که در مقالات بعدی برای شما شرح خواهیم داد. این مرحله ها عبارتند از:

انتخاب نوع شرکت مورد نظر

انتخاب شریکان و سهامداران شرکت

تعیین کردن مقدار سرمایه و آورده سهامداران

انتخاب موضوع مورد نظر شرکت

انتخاب نام مناسب برای شرکت

انتخاب سمت اعضای هیئت مدیره

تهیه مدارک ثبت شرکت مورد نیاز و تهیه ی امضا

ارسال مدارک جهت ثبت شرکت

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار و پرداخت روزنامه رسمی

مراحل استعلام ثبت شرکت در روزنامه رسمی

هزینه استعلام ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ثبت کردن شرکت با مسئولیت محدود با توجه به شرایط ثبت شرکت در این نوع و همچنین هزینه ها و مدارکی که برای آن در نظر گرفته شده است به عنوان یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکتها در ایران به شمار می آید. برای اینکه بتوانید این شرکت ها را به ثبت برسانید علاوه بر پرداخت سرمایه اولیه شرکت که همان صد هزار تومان میباشد باید هزینه های مختلف دیگری که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را نیز پرداخت نمایید.

نکته ای که باید در مورد هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بدانید این است که پرداخت هزینه ها و ثبت قانونی آن این امکان را به شما می‌دهد تا با کمترین میزان شرکا و همچنین بدون محدودیت در تغییر اعضا بتوانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن اعضای شرکت خود را تغییر دهید.

از جمله مهمترین مواردی که در تعیین هزینه ثبت با مسئولیت محدود تاثیرگذارند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پرداخت هزینه های مربوط به تعیین نام و تهیه پاکت پستی و تحویل مدارک به باجه های پستی

پرداخت هزینه حق الوکاله وکیل موسسه پایدار ثبت جهت پیگیری امور ثبتی

هزینه های مربوط به حق الثبت در اداره ثبت که میزان کار مشخص شده دارد

کارمزد مربوط به هزینه های ثبتی از طریق مشاوره رایگان و آنلاین پایدار ثبت

هزینه های مربوطه در جهت آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار

1 دیدگاه دربارهٔ «استعلام ثبت شرکت روزنامه رسمی در سامانه به صورت 100% آنلاین»

شرکت ایده نوهومن گفت:

روزنامه رسمی افزایش سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره