پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
طراحی لوگو برند تجاری

طراحی لوگو برند تجاری

طراحی لوگو برند تجاری در برندسازی، اولین و مهم ترین قدم است. لوگو اولین معرفی بصری شما به مخاطب است. اگر لوگوی بدی داشته باشید، آن لوگو در تمام اوراق اداری، کارت های ویزیت، وب سایت ها و محصولات شما قرار می گیرد و همه جا با آرمی بی کیفیت معرفی خواهید شد. تغییر لوگو در آینده نیز برای شما هزینه های سنگینی به وجود خواهد آورد. تمام آن تبلیغات گذشته و شناخت بصری مخاطب از شما با تغییر لوگویی که از روز اول طراحی شده، خراب خواهد شد و هزینه های زیادی را از دست خواهید داد. پس اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای هستید، باید از حرفه ای ها کمک بگیرید.

فرم درخواست
ارسال مشخصات و پرداخت

درخواست طراحی لوگو

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : اطلاعات لوگو
3 تکمیل و پرداخت نهایی

برای هر برند و علامت تجاری باید یک لوگو و طرح منحصربه فرد در نظر گرفت. طراحی یک لوگو جدید معمولاً کار سختی است و باید حتما آن را به افراد متخصص در این زمینه سپرد. با توجه به اینکه سامانه پایدار ثبت یک مرجع تخصصی برای ثبت علامت تجاری است، با تمامی شرایط و دستورالعمل های قرار گرفته برای طراحی یک لوگو و علامت تجاری به صورت منحصربه فرد آشنایی کامل دارد. به همین دلیل می توانید با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان از متخصصان ما کمک گرفته و یک لوگو مناسب برای کسب و کار خود و طی کردن مراحل ثبت برند، طراحی کنید. در طراحی علامت تجاری حتما نگاه به آینده نیز در نظر گرفته می شود و به شما کمک می شود تا یک لوگو را طراحی کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن تصویر کسب و کار شما را در ذهن مخاطب تداعی کند. (این موضوع در بحث تبلیغات و مارکتینگ نقش مهمی دارد)

طراحی لوگو نشان (نماد تصویری)

طراحی آرم و لوگو یا طراحی نشان در واقع یک موضوع است. در استاندارد  جهان به لوگو هایی که فقط از یک شکل تصویری بدون نوشتار تشکیل شده باشد مارک یا لوگو مارک گفته می شود. در زبان فارسی و ادبیات امروزه ما به جای عبارت مارک لوگو، نشان، آرم بیشتر استفاده می شود. در صورتی که همه این موارد ظاهر و ماهیتی یکسان دارند. طراحی لوگو جزو اولین و مهمترین بخش های ایجاد و راه اندازی یک برند و شرکت است. در تجارت جهانی امروز قدرت تاثیر گذاری گرافیک در موفقیت یک برند و یا محصول موضوعی ثابت شده است. شرکت ها و برندها برای تاثیرگذاری هرچه بهتر و به یادماندن در ذهن مخاطب نیاز به علامت تجاری ثبت شده دارند که یا بیانگر نوع فعالیت و یا بیانگر سیاست گذاری ها و... باشد. در واقع بهتر است بگوییم که لوگو و علامت تجاری می تواند باعث افزایش اعتبار و محبوبیت کسب و کار شما در بین مشتریان مختلف شود در صورتی که بتوانید تمامی موارد را به درستی رعایت کرده و با مشورت با کارشناسان مختلف این کار را انجام دهید. عملیات ثبت لوگو تجاری می تواند باعث جلوگیری از سواستفاده رقبا از علامت تجاری شما نیز شود و البته اعتبار بالاتری به کسب و کار شما نیز می دهد. در هر صورتی که قصد استفاده از لوگو و علامت تجاری ثبت شده را نداشتید یا می خواستید کسب و کار خود را تعطیل کنید می توانید برند و لوگو به ثبت رسیده را با قیمت های بسیار بالایی به فروش برسانید. طراحی لوگو برند تجاری به صورت حرفه ای به خاطر استفاده از نماد تصویری در ذهن مخاطبین همواره تاثیرگذار است. از ابتدای تاریخ و قبل از بوجود آمدن زبان و خط شکل همواره بیانگر حالات و ... انسان ها بوده است. در رابطه با طراحی لوگو برند تجاری نیز همینطور است و در ذهن مخاطبین شکل و تصویر بیشتر رخنه می کند تا یک نوشته. به همین خاطر است که لوگو نشان همواره کیفیت و اثرگذاری خود را دارد. طراحی لوگو نشان از طریق سامانه آنلاین پایدار برای ثبت برند و علامت تجاری شما به چند روش انجام می شود. انواع روش های طراحی لوگو نشان و علامت تجاری:
  • خلق تصویری که دقیقا شرح فعالیت برند را ارائه کند.
  • خلق تصویر یا نمادی که فقط اشاره ای به زمینه فعالیت برند داشته باشد.
  •  به وجود آوردن تصویری که بیانگر استراتژی و هویت فلسفی مجموعه باشد.

طراحی برند رایگان

یکی از مفاهیم مهم در زمینه برندینگ طراحی برند است که تاثیر بسزایی در دیده شدن و موفقیت آن کسب و کار دارد. در واقع طراحی برند نشان دهنده چگونگی ساخت یک برند از لحاظ بصری است. کلیه کسب و کارها به عنوان نماد فیزیکی و دیجیتالی باید نشانی را تهیه کنند که عموم مردم آن کالا یا خدمت را با آن نماد بشناسند. تاثیر طراحی برند به حدی است که حتی بچه های کوچکی که سواد نداشته باشند می‌توانند با نماد آن برند نام آن را بر زبان آورند.

طراحی برند شامل طراحی نماد، لوگو و طرح است. نکته مهم در طراحی برند منحصر به فرد بودن، انسجام و یکپارچگی آن است. امروزه مجموعه های زیادی وجود دارند که خدمات طراحی برند را برای مشتریان انجام می‌دهند که بسیاری از آن ها برای انجام این کار هزینه های هنگفتی از مشتریان دریافت می‌کنند. جهت طراحی برند رایگان می‌توانید از نرم افزارهای مربوطه استفاده کنید.

با این حال چون طراحی برند در حوزه برندینگ کاری تخصصی است توصیه می‌شود که بدون مشورت با افراد متخصص این کار را اتجام ندهید. با توجه به پیشرفت فناوری و اطلاعات امروزه بسیاری از خدمات مانند طراحی برند به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است. طراحی برند آنلاین در سایت های مربوط به طراحی لوگو و برند امکان پذیر است. با این حال هنگام طراحی برند باید کلیه قوانین و شرایط طراحی برند را رعایت کنید.

طراحی برند هوش مصنوعی

از جمله نرم افزارهای آنلاین جهت طراحی برند و لوگو می‌توان به هوش مصنوعی اشاره کرد. در واقع هوش مصنوعی نرم افزار یا ابزاری آنلاین است که با توجه به نوع کسب و کار برند پیشنهادی مناسب را برای شما ارائه می‌دهد. با توجه به این که در طراحی برند با هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی جهت تجزیه و تحلیل داده‌ ها، تحلیل رنگ ها، الگو، اشکال و تایپوگرافی استفاده می‌شود دقت تقریبا خوبی از این نرم افزار می‌توان دریافت کرد. در ادامه به بررسی نحوه کار با هوش مصنوعی جهت طراحی برند می‌پردازیم.

سامانه پایدار ثبت با ارائه جدیدترین روش ها برای طراحی برند تجاری این امکان را به شما می دهد تا از هوش مصنوعی نیز برای طراحی علامت تجاری برند خود کمک بگیرید. طراحی لوگو جز خدمات مربوط به ثبت برند و علائم تجاری می باشد و باید همراه با این مراحل درخواست طراحی لوگو را نیز بدهید.

طراحی لوگو برند

یکی از ملزومات طراحی برند معرفی و طراحی یک لوگو برای کسب و کار است. لوگو به معنای شکل و نمادی است که معرف آن بدند و کسب و کار باشد. طراحی لوگو برند دارای شرایط و قوانین خاصی است که در اجرای ان حتما باید رعایت شود. اولین اصل مهم در طراحی لوگو منحصر به فرد بودن آن است. به گونه ای که علاوه بر جدید بودن، لوگو بسیار خاص باشد و از میان سایر لوگوهای کسب و کارهای مرتبط بتواند متمایز شود. توجه داشته باشید که هر چه لوگو حرفه ای تر طراحی شود تمایز بیشتری با سایز لوگوها داشته و سریع تر می‌تواند نظر بینندگان را جلب کرده و ارتباط قوی تری با آن ها برقرار کند. یکی از مهم ترین مزایای طراحی لوگو برند امکان ایجاد ثبت شرکت است. شما نمی‌توانید بدون داشتن لوگو و برند شرکت خود را به ثبت برسانید چرا کا جهت ثبت شرکت ابتدا باید لوگو و برند به ثبت رسیده باشند.

منظور از طراحی برند با اسم چیست؟

می‌دانید که برند در واقع نامی است که برای یک کسب و کار معرفی شده و از آن پس آن فعالیت با نام جدید یا برند جدید شناخته می‌شود.

پیش از طراحی لوگو باید اسم برند انتخاب شود. طراحی برند با اسم نیز دارای قوانین خاصی است. به عنوان مثال اولین قانون برای به ثبت رسیدن نام برند این است که این نام باید تکراری نبوده و جدید باشد.

دومین نکته برای به ثبت رسیدن اسم برند این است که این اسم باید کاملا متناسب با فعالیت شما بوده و در بردارنده کلیه فعالیت های انجام گرفته در کسب و کار باشد. به عنوان مثال اگر شما فقط تولید پوشاک دارید باید پیش از نام برند کلمه مرکز تولید نوشته شود و اگر علاوه بر تولید عرضه نیز دارید کلمه مرکز تولید و عرضه پیش از نام آن نوشته شود.

بهترین شرکت طراحی لوگو و برند

با توضیحات داده شده می‌توانید دریابید که طراحی یک برند و لوگوی حرفه ای تا چه اندازه می‌تواند در موفقیت کسب و کار شما تاثیرگذار باشد. از این رو توصیه می‌شود که با وجود هوش مصنوعی و سایت های رایگان در طراحی برند و لوگو این کار را به افراد متخصص بسپارید. چرا که در صورتی که برند و لوگو طراحی شده با قوانین طراحی مغایرت داشته باشد به هیچ عنوان ثبت نخواهد شد.

از طرف دیگر ممکن است حتی لوگو و برندی که موفق به ثبت آن می‌شوید حرفه ای نبوده و برای مخاطب جذابیت بصری خاصی نداشته باشد. این لوگو و برند تا پایان کسب و ‌کار همه جا همراه شما خواهد بود و به هیچ عنوان قابل تغییر نیست. از این رو باید در طراحی لوگو و برند نهایت دقت را به کار ببرید. توصیه می‌شود که برای طراحی حرفه ای لوگو و برند این کار را به افراد متخصص بسپارید. امروزه شرکت ها و مجموعه های بسیاری هستند که کار ثبت برند و لوگو را زیر نظر افراد متخصص و به صورت حرفه ای انجام می‌دهند که در ادامه به معرفی یکی از آن ها می‌پردازیم.

طراحی لوگو و علامت تجاری برند در سامانه ثبت پایدار

مجموعه ثبت پایدار سامانه ای آنلاین است که علاوه بر ثبت برند خدمات مربوط به طراحی علامت تجاری و نام برند را زیر نظر افراد متخصص و به صورت حرفه ای انجام می‌دهد.

این مجموعه در زمینه طراحی لوگو و برند به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌کند بنابراین قطعا برند طراحی شده توسط آن بسیار منحصر به فرد و حرفه ای بوده و مورد تایید قرار خواهد گرفت. با سپردن طراحی برند و لوگو به مجموعه پایدار ثبت برند حرفه ای خود را با یک بار هزینه کردن به ثبت برسانید و از دردسر رد شدن برند خلاص شوید.

درخواست مشاوره