پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
درخواست تغییر شرکت ارائه دهنده ایزو

درخواست تغییر شرکت ارائه دهنده ایزو

دریافت گواهینامه های معتبر ایزو از طریق شرکت های مختلفی در داخل و خارج از کشور امکان پذیر است و گستردگی انتخاب در این زمینه باعث شده است تا سازمان ها با اطلاعات در مورد شرکت های مختلف اقدام به اخذ ایزو نمایند. در برخی از موارد نیاز است تا با توجه به شرایط برای تغییر شرکتی که استاندارد ایزو را از آن دریافت کرده اید اقدام نمایید. در صورتی که درخواست تغییر شرکت ارائه دهنده ایزو را داشته باشید می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان پایدار ثبت باشید تا عملیات مربوط به تغییر شرکت ارائه دهنده برای شما انجام شود.

گواهینامه ایزو چیست و چه مزایایی دارد؟

استاندارد های بین المللی مدیریتی و کیفیتی که در سطح کسب  کار ها باید انجام شود به اسم گواهینامه ایزو شناخته می شود که در سراسر جهان به اسم شرکت های مختلف می تواند صادر شود. در واقع شرکت های مختلفی به عنوان صادر کننده انواع گواهینامه ایزو فعالیت می کنند و شرکت ها و کسب و کار های مختلف در داخل کشورمان از طریق موسسات مختلف باید نسبت به اخذ ایزو از این سازمان ها اقدام نمایند. شرکت ها و کسب و کار های مختلفی که از استاندارد های ایزو استفاده می کنند می توانند محبوبیت و اعتبار بیشتری در نزد مشتریان و همچین دیگر شرکت ها برای عقد قرارداد های همکاری داشته باشند. بالا رفتن ارزش و اعتبار کسب و کار می تواند به فروش و درآمد بیشتر شما منجر شود. گواهینامه های ایزو به صورت 3 ساله صادر می شوند و به صورت سالیانه باید ممیزی و تمدید ایزو بر روی آن ها انجام شود. یعنی هر ساله باید این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد که استاندارد های مورد نظر تا چه اندازه در سطح سازمان به درستی انجام می شود.

شرایط درخواست تغییر شرکت ارائه دهنده ایزو

در برخی از موارد به دلایل مختلفی شرکت ها و سازمان ها تصمیم می گیرند تا شرکت ارائه دهنده ای که ایزو را از آن دریافت کرده اند تغییر دهند. یکی از مهم ترین این دلایل عدم اعتبار گواهینامه های صادر شده از طرف شرکت مورد نظر باشد. از دیگر دلایلی که برای این کار می توان به آن اشاره نمود، وجود استاندارد های جدید و عدم پشتیبانی شرکت ارائه دهنده از این استاندارد ها و ممیزی آن ها به صورت سالیانه می باشد. 
در هر صورتی که قصد تغییر شرکت ارائه دهنده را داشتید بهتر است ابتدا با کارشناسان پایدار ثبت مشاوره های لازم را انجام دهید تا مشکلی از نظر صدور گواهینامه و استاندارد های پیاده سازی شده در سطح سازمان برای شما به وجود نیاید.

فرم درخواست
ارسال مشخصات و پرداخت

درخواست تغییر شرکت ارائه دهنده ایزو

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : تکمیل اطلاعات
3 

درخواست مشاوره