پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی

تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی

تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی به دلیل مزایای عضویت در اتاق بازرگانی تهران و شهرستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسانی که برای اخذ کارت عضویت در اتاق بازرگانی حقیقی یا حقوقی اقدام می کنند، باید برای استفاده از این مزیت ها، در شهرستان یا استان تهران کارت عضویت اتاق بازرگانی خود را تمدید کنند. شرایط و مراحل و همچنین مدارک تمدید عضویت در ادامه آورده شده است. سامانه آنلاین پایدار ثبت این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی تمامی مراحل تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی را به صورت کاملاً آنلاین و از 0 تا 100 از طریق فرم های قرار گرفته در پایین این صفحه انجام دهید.

فرم درخواست
ارسال مشخصات و پرداخت

درخواست تمدید کارت عضویت در اتاق بازرگانی

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : اطلاعات تکمیلی

مراحل تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی

1- فرم دال ( تکمیلی از وب سایت به همراه مهر و امضاء متقاضی (درصورت تغییر مدیرعامل این فرم نیاز به گواهی امضاء دردفترخانه اسناد رسمی دارد)

2- ارائه اصل کارت بازرگانی در زمان حضور در اتاق

3- اصل کارت ملی ( در صورت داشتن هر گونه تغییرات در مشخصات سجلی اسکن و بارگذاری تصویر شناسنامه از تمامی صفحات الزامی میباشد)

4- اصل گواهی موضوع ماده 181ق.م.م مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن تمدید کارت بازرگانی در سال جاری به آدرس مندرج درکارت بازرگانی

5- اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده سال 02، 09،01 و کلیه برگهای قطعی و تشخیص مالیات مربوط به سالهایی که کارت بازرگانی تمدید اما به اتاق ارائه نگردیده است.

6- اصل مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی به آدرس دفتر مرکزی شرکت و یا آدرس کارخانه

7- دو قطعه عکس (جدید، تمام رخ، ساده، رنگی و با پشت زمینه سفید)

8- در صورت استیجاری بودن دفتر کار، ارائه اصل اجاره نامه تمدید شده

9- روزنامه رسمی تاسیس و تغییرات شرکت تاکنون برای تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی حقوقی

تذکر: در شرکتهای سهامی چنانچه مدت تصدی هیئت مدیره به پایان رسیده باشد ارائه روزنامه رسمی ابقاء مجدد هیئت مدیره الزامی است. تذکر: درصورت تغییر نوع شرکت علاوه بر ارائه روزنامه رسمی تغییر ، ارائه اظهارنامه مربوط به نوع فعلی شرکت صادره از اداره ثبت شرکتها الزامی است.

10- در صورت تغییر مدیرعامل علاوه بر سایر مدارک در جهت تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی به مدارک زیر نیز نیاز است. الف- اصل کارت ملی مدیرعامل ب- اصل گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل جدید ج- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان تبصره: متقاضیانی که سن آنان 59 سال تمام باشد از ارائه پایان خدمت معاف می باشند.

11- مدرک تحصیلی معتبر (حداقل دیپلم) تبصره: دارندگان پروانه بهره برداری صنعتی، کشاورزی، معدنی، خدمات فنی مهندسی وخدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT ازمراجع ذیربط مشروط به انقضای دو سال از تاریخ صدور پروانه، از ارائه مدرک فوق معاف می باشند.

12- داشتن حداقل سن 23سال تمام

13- در صورت تغییر آدرس ارائه یکی از مدارک مالکیت ذیل الزامی است: الف- سند مالکیت شش دانگ به نام شرکت، به آدرس دفتر مرکزی ب- اجاره نامه محضری معتبر به نام شرکت، برای محل کار و به آدرس دفتر مرکزی ج- اجاره نامه بنگاه املاک دارای کد رهگیری و هولوگرام به نام شرکت، برای محل کار و به آدرس دفتر مرکزی

14- اشخاص غیرایرانی متقاضی کارت بازرگانی علاوه بر ارائه مدارک فوق به استثنای بند 8 ملزم به ارائه تائید صلاحیت مدیران خارجی از سفارتخانه متبوعشان و ارائه کپی پروانه کار و اقامت به همراه اصل مدرک می باشند.

15- ارائه مدرک تولیدی معتبر از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی (صنوف تولیدی دارای پروانه کسب مشمول این بند نمی گردند)

16- درصورتیکه از تاریخ انقضای کارت بیش از دوسال گذشته باشد علاوه برسایر مدارک ارائه مدارک ذیل نیز الزامی است:

الف- اصل سند مالکیت شش دانگ به نام شرکت، به آدرس دفتر مرکزی

ب- اصل اجاره نامه محضری معتبر به نام شرکت، برای محل کار و به آدرس دفتر مرکزی

ج- اصل اجاره نامه بنگاه املاک دارای کد رهگیری و هولوگرام به نام شرکت، برای محل کار و به آدرس دفتر مرکزی

د- اصل کارت ملی مدیرعامل برای تمدید کارت عضویت اتاق بازرگانی

ه- اصل گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل جدید از زمان صدور آن 1ماه بیشتر نگذشته باشد.

و- مدرک تحصیلی معتبر (حداقل دیپلم)

ز- اصل گواهی بانک مبنی بر تایید حساب جاری وحسن اعتبار بانکی به نام متقاضی (فقط روی فرم الف قابل قبول است) با مهر امضای رئیس شعبه. (ضمنا حسابهای جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم (الف) تایید شده باشد قابل قبول است)

چه کسانی نمی توانند کارت بازرگانی دریافت کنند؟

تذکر: کارمندان تمام وقت دستگاههای دولتی نمی توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند.

تذکر: در مراحل برابراصل مدارک و دریافت کارت بازرگانی حضور مدیرعامل و یا نماینده قانونی ایشان الزامی است.

تذکر: برای هر واحد ملکی فقط یک کارت بازرگانی صادر می گردد.

تذکر: کلیه مدارک در محل اتاق برابر اصل می گردد.

تذکر: متقاضیان محترم درانتخاب رشته فعالیتهای خاص درزمان تکمیل اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت این اتاق دقت فرمایند که رشته های انتخاب شده در راستای نیازهای وارداتی آنان باشد زیرا تنها واردات در چهارچوب رشته های انتخابی امکان پذیر خواهد بود وبرای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

تذکر:کارمندان تمام وقت دستگاههای دولتی نمی توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند.

تذکر: در مراحل برابراصل مدارک و دریافت کارت بازرگانی حضور مدیرعامل و یا نماینده قانونی ایشان الزامی است.

تذکر: برای هر واحد ملکی فقط یک کارت بازرگانی صادر می گردد.

تذکر: کلیه مدارک در محل اتاق برابر اصل می گردد.

تذکر: متقاضیان محترم درانتخاب رشته فعالیتهای خاص درزمان تکمیل اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت این اتاق دقت فرمایند که رشته های انتخاب شده در راستای نیازهای وارداتی آنان باشد زیرا تنها واردات در چهارچوب رشته های انتخابی امکان پذیر خواهد بود وبرای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد.

درخواست مشاوره