پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
پرداخت روزنامه کثیرالانتشار

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار کمی پیچیده تر از پرداخت روزنامه رسمی است. این روزنامه می تواند برای شرکت های متفاوت فرق داشته باشد. هر کسب و کار در هنگام ثبت شرکت و از طریق اظهارنامه تاسیس خود، از میان روزنامه های کثیرالنتشار روزنامه مد نظر خود را انتخاب می کند. بر اساس آن چه اداره حقوقی قوه قضائیه گفته است، روزنامه کثیرالانتشار روزنامه ای است که اکثر مردم آن را می خوانند و انواع آگهی های مربوط به شرکت پس از این که در روزنامه رسمی درج می شود، در روزنامه کثیرالانتشار نیز درج می شود. دلیل اهمیت ثبت اگهی در روزنامه کثیرالانتشار و پرداخت روزنامه کثیرالانتشار این است که مردم از مسائل مهم آگاه شده و از حقوق همه افراد محافظت شود مخصوصا افراد ذی نفع.

فرم درخواست
ارسال مشخصات و پرداخت

یکی از بخش های مهم در ثبت شرکت و یا ثبت برند، انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار میباشد که مراحل سختی نیز ندارد و شما با انجام مراحل بسیار ساده میتوانید این امر را انجام دهید. پرداخت روزنامه کثیرالانتشار از موارد اصلی انتشار آگهی است که توجه زیادی را به خود جلب نموده است. این مقاله از پایدار ثبت به مراحل پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار اختصاص داده شده که تمامی موارد را به شما عزیزان خواهیم آموخت.

روزنامه کثیرالانتشار چیست؟

روزنامه کثیرالانتشار شامل تمام نشریات چاپی می‌شود که به صورت روزنامه‌ای (غیر صحافی شده) با ترتیب انتشار روزانه یا غیر آن، در گستره توزیع سراسری، منطقه‌ای، استانی یا محلی و با هر شمارگانی چاپ می‌شوند. بدیهی است شمارگان و گستره توزیع و کیفیت در رتبه بندی آن‌ها تأثیر دارد اما ملاک اصلی برای تعریف روزنامه‌های کثیرالانتشار، فقط قطع روزنامه‌ای است. هرچند تعریف روزنامه کثیرالانتشار روشن و دقیق نیست.

ولی معیارهایی مثل تیراژ، گسترۀ توزیع و همچنین کیفیت فنی روزنامه بر روی رتبۀ آن تأثیر می‌گذارد. تنها معیار روشنی که در تعریف روزنامه کثیرالانتشار تعریف می‌شود، قطع آن است. ناگفته نماند که مجوز فعالیت روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور توسط هیأت نظارت بر مطبوعات صادر می‌شود و اسامی روزنامه‌های دارای مجوز در وب‌سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل‌ مشاهده است.

روزنامه کثیرالانتشار شامل تمام نشریات چاپی می‌شود که به صورت روزنامه‌ای (غیر صحافی شده) با ترتیب انتشار روزانه یا غیر آن، در گستره توزیع سراسری، منطقه‌ای، استانی یا محلی و با هر شمارگانی چاپ می‌شوند. بدیهی است شمارگان و گستره توزیع و کیفیت در رتبه‌بندی آن‌ها تأثیر دارد امّا ملاک اصلی برای تعریف روزنامه‌های کثیرالانتشار، فقط قطع روزنامه‌ای است.

تفاوت روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه رسمی

برای درک بهتر پرداخت روزنامه کثیرالانتشار و تفاوت روزنامه رسمی با روزنامه کثیرالانتشار باید بدانید که بیشتر آگهی های قانونی در روزنامه رسمی چاپ می شود برای بهتر متوجه شدن این موضوع، می توانیم بگوییم که کلیه ی قوانین مرتبط به کشور زمانیکه به تصویب شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسد فقط در روزنامه رسمی برای اطلاع دادن به کلیه ی افراد منتشر خواهد شد که پس از منتشر شدن کلیه ی افراد باید طبق قانون عمل کنند.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم به کلیه ی نشریات چاپی روزنامه ها همچون کیهان، اطلاعات، ابرار، قانون، نسل فردا، اعتماد، شرق، روزنامه همشهری و غیره روزنامه کثیرالانتشار گویند که آگهی های قانونی، همچون تاسیس و تغییرات شرکت در آن چاپ می شود اما امور دیگری همچون برای دعوت سهامداران، شرکا و هیئت مدیره برای جلسه های مربوط به مجامع عمومی هیئت مدیره نیز در روزنامه کثیرالانتشار و با پرداخت روزنامه کثیرالانتشار به چاپ می رسد تا کلیه ی این افراد از تاریخ برگزاری این جلسات با خبر شوند.

قابلیت دسترسی

یکی از مهم ترین تفاوت روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار قابلیت دسترسی آنهاست. اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به دکه های نشریاتی سطح شهر می‌توانند به روزنامه های کثیر الانتشار دسترسی داشته باشند. اما برای دسترسی به روزنامه های رسمی کشور ابتدا باید اشتراک بخرید و نسخه الکترونیکی آن را از وب سایت معتبر روزنامه رسمی کشور دریافت کنید.

آگهی های چاپ شده

نوع آگهی های چاپ شده در روزنامه رسمی شرکت محدود به موارد خاصی می‌شود، مثلا آگهی های مربوط به تاسیس و تغییرات شرکت در روزنامه های رسمی به چاپ می‌رسد. ثبت آگهی در روزنامه کثیر الانتشار گستردگی بیشتری در مقایسه با روزنامه رسمی داشته و شامل مواردی همچون ثبت و تغییرات شرکت، دعوت از سهام داران و شرکا، آگهی برگزاری جلسات مجمع عمومی فوق العاده، جلسات هیئت مدیره و سایر آگهی های مربوط به اشیا گم شده است.

نام های متنوع روزنامه کثیر الانتشار

از روزنامه رسمی شرکت فقط یک عدد وجود دارد، در صورتی که نام های مختلفی از روزنامه های کثیر الانتشار موجود است. صاحبان شرکت برای چاپ آگهی در روزنامه کثیر الانتشار باید یکی از  نام های روزنامه را انتخاب کرده و تمام آگهی های خود را در آن درج کند. سهام داران و سایر شرکا در برای اطلاع از اخبار شرکت به سراغ روزنامه انتخابی شرکت می‌روند.

کاربرد های روزنامه کثیرالانتشار

روزنامه کثیرالانتشار مواردی دارد که در حالاتی باید از آن استفاده کرد و مطالبی را در آن به چاپ رساند؛ پرداخت روزنامه کثیر الانتشار آنلاین قبل از انتشار آگهی به صورت فوری لازم است، که ما به صورت اینترنتی آن را برای شما انجام می دهیم.

ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار

هر یک از شرکت‌ها در ابتدای تاسیس خود باید یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار را که توسط اداره ثبت شرکت‌ها به لحاظ هزینه چاپ به سه دسته تقسیم شده‌اند، انتخاب کند. پس از پرداخت روزنامه کثیرالانتشار نام این روزنامه در اظهارنامه ثبت شرکت و همچنین آگهی صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت نیز درج می‌شود؛ سپس این‌ که چنین شرکتی به ثبت رسیده است در همین روزنامه کثیرالانتشار آگهی می‌شود تا به اطلاع عموم برسد. پس شما در این مورد نیز ملزم به پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین می باشید.

ثبت تغییرات شرکت در روزنامه کثیرالانتشار

از این پس تمام تغییرات شرکت اعم از کاهش و افزایش سرمایه، تغییر نشانی، افزایش سهامداران، تغییر مدیران و …، پس از تنظیم صورتجلسه و قطعی شدن تغییر، باید علاوه بر روزنامه رسمی در روزنامه کثیرالانتشار نیز آگهی شود. پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین از ساده ترین روش های پرداخت فوری این روزنامه می باشد.

انحلال شرکت با ثبت آگهی روزنامه کثیرالانتشار

کاربرد پرداخت روزنامه کثیرالانتشار فقط در دو مورد قبلی نیست. بلکه می‌توان گفت برای انحلال شرکت‌ها نیز نیاز به روزنامه کثیرالانتشار وجود دارد. به این صورت که پس از تنظیم صورت‌جلسه انحلال شرکت و تایید آن توسط اداره ثبت شرکت‌ها، این انحلال باید در روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه رسمی آگهی بشود.

تقریبا می توان گفت که برای ثبت هرگونه تغییرات در شرکت نیازمند، پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین می باشید.

در صورت تغییر روزنامه کثیر الانتشار، تکلیف شرکت چیست؟

فعالیت روزنامه های کثیر الانتشار ممکن است به دلایل قضایی مانند تخلف و توقیف شدن، ورشکستگی و تعطیلی متوقف شود. حال سوال اینجاست که اگر شرکتی تمام آگهی های خود را در یک روزنامه کثیر الانتشار چاپ کند و روزنامه به هر دلیلی به فعالیت خود پایان دهد، تکلیف شرکت چیست؟

اگر چنین حالتی رخ دهد، شرکت برای چاپ آگهی می‌تواند روزنامه کثیر الانتشار دیگری را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که موضوع تغییر روزنامه باید حتما صورتجلسه تغییر روزنامه کثیر الانتشار ذکر شده و هیئت مدیره آن را تایید و امضا کند.

اما در مواردی روزنامه کثیر الانتشار در حال فعالیت است، اما شرکت قصد تغییر آن را دارد. آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله. اما در رابطه با این موضوع باید جلساتی برگزار شده و در روزنامه کثیر الانتشار خرید آگهی در این مورد قید شود.

شرکت ها پس از انتخاب روزنامه کثیر الانتشار حتما باید نسبت به درج آگهی اقدام کنند، در غیر اینصورت امکان منحل شدن توسط دادگاه و باطل شدن شرکت وجود دارد. بنابراین به نفع شرکت است که پس از انتخاب روزنامه کثیر الانتشار تمام آگهی هاش شرکا را در آن درج کند.

عواقب پرداخت نکردن روزنامه کثیرالانتشار

در صورتی که بعد از ثبت شرکت هزینه مربوط به پرداخت روزنامه کثیرالانتشار را نپرداخته و آگهی شرکت مورد نظر را در روزنامه های کثیرالانتشار داخلی منتشر نکرده باشید با عواقب زیر مواجه خواهید شد.

  • طبق ماده ۲ قانون ثبت شرکت ها، دادستان می تواند دستور انحلال چنین شرکتی را صادر نماید.
  • طبق ماده ۱۹۸ قانون ثبت شرکت ها ،ضمانت اجرای این تخلف، بطلان شرکت است؛ اما این بطلان در مقابل اشخاص ثالث و به ضرر اشخاص خارج از شرکت، قابلیت استناد ندارد.

بنابراین، ثبت شرکت شما زمانی به رسمیت شناخته می شود که در روزنامه رسمی دادگستری و روزنامه کثیرالانتشاری که خودتان تعیین می کنید، چاپ شود.

برخی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کم هزینه

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، ارزانترین روزنامه برای ثبت شرکت را باید از میان روزنامه‌های کثیرالانتشار کم هزینه انتخاب نمود. برخی از روزنامه‎های کثیرالانتشار کم هزینه به شرح زیر می‌باشند:

  • سرمایه و ثروت
  • آرمان ملی
  • سپهر البرز
  • بانی فیلم
  • آفتاب اقتصادی
  • یاقوت وطن
  • عصر رسانه
  • وطن امروز
  • سرزمین پویا
  • سرافرازان
  • پیک سبز
  • نشاط و زندگی
  • همبستگی ملت
  • فرهنگ اسلام
  • عصر ایرانیان

از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار گفته شده می‌توانید پی به ارزانترین آگهی روزنامه کثیرالانتشار ببرید و با صرف هزینه‌ای کم، آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه کثیرالانتشاری درج نمایید. فراموش نکنید همانطور که اشاره کردیم روزنامه‌های کم هزینه معمولا کمتر شناخته شده هستند و در معرض دید افراد کمتری قرار دارند. به همین خاطر اگر شرکت شما یک شرکت بزرگ به حساب می‌آید، پیشنهاد ما به شما این است که آگهی‌های خود را در روزنامه‌های کثیرالانتشار پر هزینه که شناخته شده‌تر می‌باشند، درج نمایید و از پرداخت هزینه های الکی برای ثبت آگهی در ارزانترین آگهی روزنامه کثیرالانتشار خودداری کنید.

در چه مواردی باید در روزنامه کثیرالانتشار آگهی داد؟

زمانی که قصد انتخاب ارزانترین آگهی روزنامه کثیرالانتشار را دارید باید بدانید به صورت کلی، روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت خود را به چه منظوری قرار است منتشر نمایید و برای چه کار هایی می توان از این روزنامه ها استفاده کنید.

برخی از مواردی که باید آگهی آن‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار به ثبت برسند، به شرح زیر می‌باشند:

برای انتشار اوراق قرضه

به منظور دعوت از دعوت از مجامع در شرکت‌های سهامی عام و سهامی خاص

چنانچه شرکت بخواهد قالب خود را تغییر دهد، مانند زمانی که شرکت سهامی خاص تبدیل به شرکت سهامی عام می‌شود.

  • درج آگهی برای انحلال شرکت
  • به منظور افزایش سرمایه شرکت
  • انتخاب ارزانترین آگهی روزنامه کثیرالانتشار و انتشار آگهی به منظور کاهش سرمایه شرکت
  • درج آگهی در رابطه با انتخاب مدیران شرکت
  • درج آگهی در رابطه با تصفیه و قسمت کردن دارایی‌های شرکت
  • درج آگهی در ارتباط با در خواست پرداخت سرمایه ی تعهدی
  • درج آگهی برای مزایده سهام شرکت
  • درج آگهی به منظور پذیره‌نویسی

تمام شرکت‌ها ملزم به درج آگهی‌های گفته شده در روزنامه کثیرالانتشار مورد انتخاب خود می‌باشند و به همین دلیل شرکت های کوچکتر که شناخته شده نیستند برای ثبت آگهی در ارزانترین آگهی روزنامه کثیرالانتشار اقدام می کنند. این آگهی‌ها بیشتر به منظور اطلاع‌رسانی برای اعضای شرکت می‌باشند و در صورتی که روزنامه کثیرالانتشار انتخابی شما، بنا به هر دلیلی منحل و یا از دسترس خارج شود، می‌توانید اقدام به تغییر روزنامه کثیرالانتشار خود کنید.

پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار

آگهی ثبت شرکت، علاوه بر درج در روزنامه رسمی کشور، باید در روزنامه ی کثیرالانتشار نیز چاپ شود. پس هزینه ثبت آگهی یکی از موارد مورد توجه موسسان شرکت می باشد.

منظور از روزنامه کثیرالانتشار، روزنامه ایست که به صورت رایج و شایع منتشر شده و در سطح کشور به صورت گسترده توزیع می شود. به طور مثال روزنامه همشهری، روزنامه اطلاعات و …

هزینه آگهی روزنامه کثیرالانتشار با روزنامه رسمی تفاوت اندکی دارد و بسته به صورتجلسه شرکت و باکسی که در روزنامه می گیرد، قیمت آن متفاوت می باشد. نحوه محاسبه هزینه روزنامه رسمی، بستگی به میزان موضوع و تعداد اعضاء شرکت دارد. هر چقدر موضوع فعالیت طولانی تر و تعداد اعضا بیشتر باشد، تعداد خطوط آگهی شما بیشتر شده و هزینه بیشتری برای درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار باید پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است هزینه ثبت آگهی روزنامه کثیرالانتشار، به صورت آنلاین و علی الحساب محاسبه می گردد که با توجه به آنچه گفته شد، می توان در  سامانه ثبت پایدار نسبت به پرداخت اینترنتی آن اقدام نمود.

توجه داشته باشید که اگر شرکتی آگهی روزنامه کثیرالانتشار قبلی را به چاپ نرسانده باشد به طور اتوماتیک و سیستمی از درج صورتجلسه تغییرات جدید در سامانه ثبت شرکت ها جلوگیری می گردد.

مراحل پرداخت هزینه روزنامه کثیر الانتشار

در قسمت بالای سمت راست روزنامه های کثیر الانتشار، شماره مکانیزه ای جهت پرداخت روزنامه کثیر الانتشار قرار دارد. مراحل پرداخت در سامانه روزنامه کثیر الانتشار به صورت زیر است:

  1. ابتدا باید به لینک http://postanu.post.ir مراجعه کنید. از روی منوی سمت راست گزینه پیگیری را انتخاب کنید.
  2. سپس در کادر پیش رو شماره مکانیزه را وارد کرده و پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه بازیابی اطلاعات امنیتی کلیک کنید.
  3. صفحه ای شامل اطلاعات چاپ آگهی باز شده که باید آن را تایید کنید تا به مرحله بعد بروید.
  4. کد پستی خود را وارد کرده و بر روی گزینه آبی رنگ بازیابی نشانی با کد پستی کلیک کنید.
  5. بعد از تکمیل کردن اطلاعات نسبت به پرداخت آگهی روزنامه کثیر الانتشار اقدام کنید.
  6. بعد از گذشت ۱۴ روز از پرداخت هزینه آگهی روزنامه کثیر الانتشار، مرسوله به آدرس اعلام شده توسط متقاضی پست می‌شود.

توجه: در این مدت می‌توانید از طریق سامانه روزنامه کثیر الانتشار، مراحل ارسال خود را از طریق کد مکانیزه پیگیری کنید.

پیگیری انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

برای پیگیری مراحل چاپ آگهی حتما باید نام روزنامه کثیر الانتشار منتخب خود را بدانید.

بدون وجود نام روزنامه حتی در صورت در دسترس بودن اطلاعات دیگر، پیگیری امکان پذیر نخواهد بود. با داشتن نام روزنامه، آدرس روزنامه و شماره تلفن روزنامه می‌توانید از تمام مراحل چاپ آگهی خود در سامانه انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار مطلع شوید.

هر روزنامه کثیر الانتشار نماینده ای دارد که وظیفه آنها ارائه آگهی و چاپ به تمام مشتریان حقیقی و حقوقی است. می‌توانید برای پیگیری چاپ آگهی خود نیز با نماینده های قانونی و رسمی روزنامه منتخب خود در تماس باشید.

ارزانترین روزنامه کثیر الانتشار برای چاپ آگهی کدام است؟

انتخاب روزنامه کثیر الانتشار توسط شرکت ها برای درج آگهی بسیار ضروری است. اما برخی از شرکت های تازه تاسیس از هزینه های زیاد مربوط به چاپ آگهی در این روزنامه ها هراس دارند، چرا که این شرکت ها هنوز به درآمد نرسیده اند و به دنبال چاپی ارزان و کم هزینه هستند.

اگر به دنبال ارزانترین آگهی روزنامه کثیر الانتشار هستید، می‌توانید از یکی از روزنامه های کثیر الانتشار کم هزینه را انتخاب کنید. هزینه ثبت آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار کم هزینه پایین بوده و همین امر باعث شده تا شرکت های تازه تاسیس و شرکت هایی با تعداد کارکنان کمتر این روزنامه ها را انتخاب کنند.

چاپ آگهی در روزنامه کثیر الانتشار برای اشیا مفقودی

هر فرد پس از گم شدن اشیا مختلف از جمله مدارک شناسایی، تحصیلی، سند و ... باید در روزنامه های کثیر الانتشار آگهی چاپ کند. فردی که اشیا خود را گم کرده است، باید قبل از انتشار آگهی در روزنامه هزینه آن را پرداخت کند. توجه داشته باشید که اگر اطمینان دارید اشیا شما دزدیده شده است، علاوه بر چاپ آگهی باید به کلانتری مراجعه کنید.

برای چاپ آگهی مفقودی در روزنامه های کثیر الانتشار می‌توانید یک آگهی با موضوع مفقود شدن مدارک خود در روزنامه منتخب ارائه دهید. بعد از انتخاب روزنامه کثیر الانتشار لازم است مبلغی را به حساب انتشارات روزنامه منتخب واریز کنید.

نکته بسیار مهم در مورد پرداخت روزنامه کثیرالانتشار

نام روزنامه کثیرالانتشار انتخابی شما در اساسنامه قید خواهد شد که برای تغییر آن شرکا و یا سهامداران می توانند اقدام کنند.

توجه: افرادی که به کار نشریات چاپی می پردازند حتما باید از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز دریافت کنند. وزارت فرهنگ و ارشاد لیست کلیه ی روزنامه کثیرالانتشار را برای پرداخت روزنامه کثیرالانتشار هرساله به عموم معرفی می کند.

پرداخت آنلاین روزنامه کثیرالانتشار

با توجه به بخشنامه اداره ثبت شرکت ها مبنی بر پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین برای ثبت یا تغییرات شرکت ها، پایدارثبت برای اولین بار در کشور این امکان را بصورت آنلاین، غیرحضوری و فوری برای شما عزیزان فراهم نموده است. پرداخت روزنامه کثیرالانتشار آنلاین یکی از خدماتی است که به صورت اینترنتی توسط پایدار ثبت صورت می گیرد.

جهت بررسی و استعلام هزینه روزنامه کثیرالانتشار فوری، ثبت یا تغییرات شرکت خود، فرم پایین صفحه را تکمیل نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، متخصصین امور ثبتی پایدار ثبت با شما تماس بگیرند و شما را در جریان روند پرداخت روزنامه کثیرالانتشار یا امور ثبتی مربوطه قرار دهند؛ همچنین می توانید با برقراری تماس، از مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید.

درخواست مشاوره