پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت نرم افزاری

ثبت شرکت نرم افزاری

ثبت شرکت نرم افزاری برای شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت های مختلف خدماتی و تولیدی را انجام می دهد می‌تواند مزیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد که برای رسیدن به این مزیت ها باید حتماً تمامی مراحل و شرایط ثبت کردن یک شرکت نرم افزاری را به صورت کامل رعایت کنید.

در این مطلب قصد داریم یک راهنمای کامل در مورد ثبت انواع شرکت های مختلف نرم افزاری را ارائه نماییم تا شما با ثبت کردن کسب و کار خود به صورت کاملا آنلاین بتوانید از مزیت‌های بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد نهایت استفاده را برده و به سود و درآمد قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کنید.

اگر قصد دارید با ارزانترین هزینه ثبت شرکت به راحتی شرکت و کسب و کار خود را در زمینه های مختلف از جمله در زمینه نرم افزاری به ثبت برسانید، می توانید از طریق سامانه آنلاین پایدار که به صورت کامل آنلاین تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و برند را برای شما انجام می دهد، انجام دهید.

ثبت شرکت نرم افزاری

شرکت های نرم افزاری که در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند امروز در زمینه ارائه خدمات به کسب و کارهای مختلف توانستند رشد بسیار مناسبی را تجربه کنند.

با توجه به توسعه ارتباطات در شرکتهای و سازمانهای مختلف و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا که در بستر شبکه و بستر اینترنت و ارتباطات جدید شکل گرفته اند قطعا ثبت کردن یک شرکت به صورت نرم افزاری که خدمات مختلفی را در قالب سیستم های اینترنتی و شبکه های کامپیوتری ارائه نماید می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

با توجه به رقابتی که در این زمینه و به خصوص خدمات فنی وجود دارد برای اینکه بتوانید از مزیت‌های بسیار بیشتری استفاده کرده و در یک قالب خاص محدود نشوید باید شرکت کسب و کار خود را به صورت کاملاً آنلاین به ثبت رسانده تا بتوانید از مزیت‌های قانونی آن مانند استفاده از وام های دولتی و شرکت در مناقصه ها و مزایده ها بهره مند شوید.

به صورت کلی شرکت های نرم افزاری در زمینه ها و حوزه های مختلف فعالیت می کنند اما با توجه به فعالیت هایی که در این زمینه شکل گرفته است می توانیم بگوییم که عمده فعالیت شرکت نرم افزاری در زمینه خدمات شبکه داده ها و انجام پشتیبانی شبکه و نصب دستگاه‌های مختلف می باشد.

شرکت های مختلف نرم افزاری دیگری که در زمینه نظارت و ارائه مشاوره فنی و همچنین طراحی و تولید و ارائه پشتیبانی مشاوره و نظارت در خصوص نرم‌افزارها و سخت‌افزارها های مختلف فعالیت می‌کنند می‌توانند به صورت کامل برای ثبت شرکت نرم افزاری اقدام نموده و فعالیت‌ها و خدمات خود را در قالب شرکت ها به صورت کاملا قانونی انجام دهند.

تولید قطعات کامپیوتری و مرتبط با اینترنت و همچنین ارائه خدمات مربوط به شبکه و از دیگر خدمات ویژه شرکت های کامپیوتری می‌توانند در این زمینه ارائه نموده و کسب و کار خود را رشد و توسعه دهند.

مراحل ثبت شرکت نرم افزاری کدامند؟

شرایط ثبت شرکت نرم افزاری

در کشور ما در استانها و شهرهای مختلف شما می توانید شرکت نرم افزاری خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که مدیرعامل شرکت شما نباید به هیچ عنوان با دیگر شرکت‌های نرم‌افزاری و یا دیگر شرکت ها و کسب و کار ها یکسان باشد.

علاوه بر این شرایط اختصاصی نیز برای تعیین و انتخاب نام شرکت نرم افزاری در نظر گرفته شده است که برای جلوگیری از هرگونه شباهت در انتخاب نام شرکت باید تمامی استعلام های لازم برای انتخاب نام شرکت و کسب و کار خود را انجام دهید.

استعلام نام شرکت های ثبت شده و همچنین شرکت‌هایی که قبلاً به صورت های مختلف در زمینه نرم افزاری به ثبت رسیده اند علاوه بر جلوگیری از شباهت نام شرکت شما به دیگر شرکت ثبت شده قبلی به شما کمک می کند تا بتوانید شرایط ثبت شرکت نرم افزاری را به صورت درست و کامل صحیح اجرا کنید.

برای اینکه بتواند استعلام ثبت شرکت خود را انجام دهید باید حتماً دانش و آگاهی کاملی در این زمینه داشته باشید از طریق سایت مربوط به استعلام ثبت شرکت های نرم افزاری این کار را به صورت کاملاً قانونی انجام دهیم اگر علمی و تخصصی در این زمینه ندارید و زمان کافی برای انجام استعلام های شرکت های ثبت شده قبلی را ندارید می توانید از خدمات ویژه و آنلاین پایدار ثبت برای استعلام شرکت قبلی استفاده کنید تا در کنار مشاوره رایگان بتوانید دغدغه خود را برای انتخاب نام شرکت به صورت کامل از بین ببرید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که نام شرکت شما در آینده قطعاً معرف شرکت شما خواهد بود و نقش بسیار زیادی در سودآوری و همچنین تاثیر گذاری تبلیغات شما خواهد داشت و به همین دلیل باید یک نام کاملاً مناسب که همسو با اهداف شما باشد برای شرکت خود انتخاب نمایید.

مراحل ثبت شرکت خدمات نرم افزاری

برای اینکه بتوانیم شرکت خود را در زمینه خدمات مربوط به حوزه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد شرکت های ثبت شده قبلی انجام داده و یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید.

نام مناسب شرکت شما باید به گونه‌ای باشد که بتواند به درستی معرفی کسب و کار شما باشد و البته در اولویت های ۱ تا ۵ که برای انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده است در مراحل مختلف رد نشود.

در مراحل ثبت شرکت بعد از اینکه یک نام مناسب برای شرکت خدمات نرم افزاری خود انتخاب کرد و به سراغ تهیه مدارک لازم برای گرفتن مجوز های مورد نیاز برای ثبت کردن شرکت خدمات نرم افزاری بروید.

در خصوص شرکت های خدمات و تولیدات نرم افزاری بنا به حیطه فعالیت گاه ممکن است نیاز به اخذ مجوز داشته باشید و در این حوزه در زمانی که به سراغ فعالیت در زمینه تهیه و تولید و توزیع نرم افزار فرهنگی هنری بروید باید قبل از اینکه به سراغ ثبت شرکت نرم افزاری برای مجوز های لازم را از وزارت ارشاد دریافت کنید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خدمات نرم افزاری خود را در زمینه ساخت قطعات و ارائه پشتیبانی فنی و خدمات مختلفی مانند ویپ و سانترال به ثبت برسانید، نیاز به اخذ مجوز نیست و می توانید مستقیماً به سراغ ثبت کردن شرکت به صورت قانونی بروید.

بعد از اینکه مدارک ثبت شرکت را ارائه کردید باید هزینه های مربوط به پرداخت روزنامه رسمی و پرداخت روزنامه کثیرالانتشار را انجام دهید تا شرکت شما به صورت کاملا رسمی به ثبت برسد.

روش های ثبت شرکت خدمات نرم افزاری کدامند؟

در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید شرکت خود را در هر نوع و در هر زمینه کسب و کار در ایران به ثبت برسانید میتوانید از ۷ نوع مختلف ثبت شرکت در کشورمان استفاده نمایید.

با توجه به اینکه شرایط و مدارک مناسب‌تری برای ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص در نظر گرفته شده است بسیاری از کسب‌وکارها از این دو نوع ثبت برای شرکت و کسب و کار خود استفاده می‌کنند و در واقع می توانیم بگوییم که پر طرفدار ترین روش ثبت شرکت خدمات نرم افزاری در داخل کشورمان می باشند.

ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود

در صورتی که قصد خرید شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید باید این نکته را در نظر داشته باشید که ابتدا هزینه های مربوط به ثبت این شرکت ها که همان سرمایه اولیه یک میلیون ریال می باشد را پرداخت کرده و با تهیه مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به راحتی شرکت یا کسب و کار خود را به ثبت برسانید.

وجود حداقل دو عضو موسس

تامین حداقل سرمایه یک میلیون ریال

تعهد به پرداخت تمام سرمایه شرکت

تهیه مدارک شناسایی شرکا مانند شناسنامه و کارت ملی و…

تهیه اقرارنامه‌های مربوط به عدم اشتغال مدیران شرکت در شرکت‌های تجاری دیگر

از جمله مهمترین مزیت های ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود می توان به عدم محدودیت در تغییر اعضا در هر زمان اشاره نمود و البته این نکته را هم در نظر بگیرید که دلیل پرطرفدار بودن ثبت شرکت مسئولیت محدود این است که به شما این اجازه را می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به شرکا، شرکت خود را به ثبت برسانید.

روش های ثبت شرکت خدمات و تولیدات نرم افزاری

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص

هرچند برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص باید تمام سرمایه اولیه را پرداخت کنید و فقط می توانید از طریق ذکر اساسنامه در آن به صورت ثبت شرکت بروید اما محدودیت ها و شرایطی که برای آن در نظر گرفته شده است باعث شده است تا این نوع ثبت شرکت نرم افزاری نیز مورد استقبال قرار بگیرد.

برای ثبت کردن شرکت خدمات نرم افزاری خود به صورت سهامی خاص لازم است تا مدارک زیر را ارائه نمایید.

وجود حداقل سه عضو موسس

تامین حداقل سرمایه یک میلیون ریال

پرداخت حداقل ۳۵ درصد از مبلغ سرمایه

تهیه تمام مدارک شناسایی شرکا مانند کارت ملی و شناسنامه و…

تنظیم اقرارنامه‌های مربوط به عدم اشتغال مدیران شرکت در شرکت‌های تجاری دیگر

تهیه گواهی عدم سوءپیشینه برای مدیران و اعضای شرکت

تهیه اساسنامه‌ و شرکت‌نامه شرکت

هزینه ثبت شرکت نرم افزاری چقدر است؟

یکی از مهمترین دغدغه هایی که کسب و کارهایی که در زمینه های مختلف خدماتی و نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند برای ثبت کردن شرکت خود به صورت کاملاً قانونی دارند این است که هزینه هایی که برای ثبت شرکت در موسسات مختلف در نظر گرفته می‌شود در برخی از اوقات بالاست و همین مسئله باعث می‌شود تا این شرکت‌ها از مزیت های قانونی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته شده است منصرف شوند و فعالیت‌های خود را به صورت غیرقانونی انجام دهند.

متاسفانه در کشورمان انجام امور ثبتی مصوبه و طراحی خاصی ندارد و همین موضوع باعث شده است و موسسات و مراکز که در زمینه های مختلف فعالیت می‌کنند برای ثبت شرکت خدمات نرم افزاری هزینه های متفاوتی را در نظر بگیرند.

در برخی از موارد این هزینه ها به گونه ای است که بیش از حد معمول بوده و مشتریان و کسب و کارهایی که قصد آن شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی به ثبت برسانند از انجام امور خود منصرف می شوند.

به همین دلیل سامانه پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت در کشور سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به ثبت را به صورت کامل آنلاین و از صفر تا صد با ارزانترین هزینه ثبت شرکت در کشور انجام دهد.

زمانی که از طریق پایدار ثبت امور مربوط به ثبت شرکت نرم افزاری خود را انجام دهید با توجه به اینکه تمامی آموزش ها به صورت کاملا آنلاین انجام می شود البته از مشاوره رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره مند هستید و البته هزینه های مانند ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده های اداری را نداریم می‌توانیم بگوییم صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های مربوط به ثبت شرکت برای شما انجام می شود.

مدت زمان ثبت شرکت

زمانی که شما تمامی شرایط و مراحل ثبت شرکت را به درستی انجام داده باشید و از طریق موسسات معتبر مانند پایدار ثبت امور ثبتی خود را پیگیری و انجام داده باشید می توانید حدوداً ۱۴ تا ۳۰ روز منتظر ثبت شرکت خود به صورت کاملا رسمی و قانونی باشید.

در برخی از موارد برخی از موسسه ها اعدادی پایین تر از این مقدار و حتی شاید دو روز و سه روز را در تبلیغات خود اشاره می‌کند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و ثبت کردن شرکت به صورت کاملا قانونی از طریق سامانه رسمی ثبت شرکت در ایران حداقل ۱۴ روز به طول می‌انجامد. در صورتی که مراحل و مدارک شما مراحل مختلف رد شوند و مجوز های شما مورد تایید قرار نگیرند این موضوع می‌تواند بیش از یک ماه نیز به طول بیانجامد.

البته با مشاور رایگان و آنلاین از سامانه پایدار ثبت و کارشناسان متخصصین حوزه می توانید جلوی هرگونه مشکل در ارائه مدارک ثبت شرکت خدمات و تولیدات نرم افزاری را بگیرید و هزینه های مختلفی در این زمین قرار پرداخت کنید را به صورت کاملاً قابل توجهی کاهش دهید.

مهمترین مزیت های ثبت شرکت

ثبت کردن یک شرکت که خدمات فعالیتی نرم افزاری را انجام می‌دهد علاوه بر بالابردن ارزش کسب و کار و اعتبار آن در بین بعضی از کسب و کارها که قرار است با آنها همکاری داشته باشند باعث استفاده از مزیت های قانونی نیز می شود.

اولین و مهمترین مزیت قانونی در مورد ثبت شرکت های نرم افزاری را می توانیم استفاده از وام ها و شرایط قانونی برای شرکت در مناقصه ها و مزایده های برگزار شده در سازمان ها و شرکت های رسمی و برندهای مطرح بدانیم.

برنده شدن در مناقصه و مزایده‌های رسمی برای انجام امور خدماتی و تولیدات مختلف در سازمانهای کشوری باعث می‌شود و شما با هزینه مناسب به سود و درآمد بسیار قابل توجهی دست پیدا کنید.

علاوه بر این زمانی که شرکت خدمات و تولیدات نرم افزاری شما به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده باشد و شرکتها و مشتریان مختلف از خدمات شما استفاده کنند و رضایت کافی از این خدمات داشته باشند قطعاً شرکت شما را به دیگر شرکت ها و کسب و کارها معرفی می‌کند و همین موضوع می‌تواند در افزایش محبوبیت و جذب مشتریان جدید تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

پس در صورتی که قصد دارید از مزیت های مختلف ثبت شرکت نرم افزاری مانند اعطای نمایندگی به دیگر شهرها و استانهای کشور و همچنین افزایش اعتبار کسب و کارتان استفاده کنید باید حتماً تمامی شرایط و مراحلی که در این مطلب گفته شد را به درستی رعایت کنید و از صفر تا صد مراحل را با کارشناسان و متخصصین خبره پایدار ثبت پیش ببرید.

بعد از اطلاعات کافی که در مورد ثبت شرکت نرم افزاری به دست آوردید می توانید به راحتی از طریق فرم زیر شرکت خود را به ثبت برسانید. از این فرم می توانید برای ثبت شرکت فنی و مهندسی، ثبت شرکت حسابداری یا ثبت شرکت طراحی سایت و ثبت شرکت عمرانی نیز استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره