پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت در کرمان

ثبت شرکت در کرمان

برای اینکه تمامی مراحل ثبت شرکت در کرمان را به درستی انجام دهید باید قواعد و قوانینی که برای انتخاب نام شرکت و همچنین تهیه مدارک برای شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود در نظر گرفته شده است را به خوبی بدانید و البته از طریق موسسات و مراکزی که به صورت کاملاً قانونی این کار را با کمترین هزینه ثبت شرکت برای شما انجام می دهند اقدام به ثبت قانونی کسب و کار و شرکت خود نمایید.

علاوه بر استفاده از سامانه رسمی اداره کل ثبت شرکتها شما می توانید برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان خود به صورت کاملاً آنلاین از طریق پایدار ثبت مراحل ثبت شرکت خود را انجام دهید و در کنار آن از مشاوره رایگان و آنلاین برای انتخاب نام شرکت و همچنین پرداخت هزینه ها و ثبت آگهی در روزنامه رسمی با مشاوران و کارشناسان متخصصین حوزه بهره مند شوید.

ثبت شرکت در کرمان

کرمان به عنوان یکی از مهمترین شهرهای صنعتی ایران شناخته می شود که پارک های ملی محافظت شده و همچنین صنایع دستی بسیار زیادی در این شهر قرار داده شده است و می‌توانیم بگوییم که از نظر گردشگری و تولید محصولات در سطح بسیار بالایی قرار دارد که می‌تواند سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را برای سرمایه‌گذاری در این شهر و استان ترغیب نماید.

از نظر گردشگری با توجه به منطقه کویری در این استان می توانیم بگوییم که ثبت شرکت گردشگری در استان کرمان باعث می شود که سود و درآمد بسیار زیادی در این زمینه نصیب شما شود.

علاوه بر این محصولات تولیدی مانند پسته که یکی از مهمترین منابع صادراتی کشور در بین صادرات غیر نفتی می باشد می تواند شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی را در این زمینه و در این استان راه اندازی نماید تا با تولید و صادرات پسته به شهرهای مختلف و همچنین کشورهای دیگر به سود درآمد بسیار بالایی برسد.

پس می توانیم بگوییم که موقعیت بسیار مناسب استان کرمان از نظر جغرافیایی و همچنین تولیداتی مانند پسته که می‌تواند نقش بسیار زیادی را در صادرات کشور ایفا کند باعث شده است تا ثبت شرکت در کرمان به عنوان یک مزیت بسیار مهم بتواند سود و درآمد بسیار بالایی را در اختیار کسب و کارهای مختلفی که در این استان فعالیت می‌کنند قرار دهد.

قوانین ثبت شرکت در کرمان

از طریق فرم زیر می توانید به راحتی مراحل ثبت شرکت خود را با ارزان ترین هزینه و به صورت 100% آنلاین انجام دهید.

ثبت شرکت آنلاین

قوانین ثبت شرکت در کرمان کدامند؟

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در کرمان به ثبت برسانید قوانین مختلفی در قالب شرایط ثبت شرکت در نظر گرفته شده است که شما باید تمامی این موارد را رعایت کرده و آنها را در طول مراحل قبل از انجام هرگونه عملیات برای ثبت شرکت انجام دهید.

اگر قصد داشته باشید از طریق اداره کل ثبت شرکتها به عنوان مرجع رسمی ثبت شرکت در کرمان و ایران شناخته می شود عملیات ثبت شرکت خود را انجام دهید تمامی شرایط در مراحل مختلف برای شما بیان می شود و شما در صورت مراجعه حضوری و تشکیل پرونده باید این شرایط را رعایت کنید اما اگر از طریق سامانه آنلاین پایدار امور ثبت شرکت خود را انجام دهید این مراحل توسط کارشناسان ما انجام شده و در صورت نیاز تمامی شرایط ثبت شرکت در کرمان از شما خواسته می شود تا با رعایت کردن آنها بتوانید مراحل ثبت کسب و کار خود را به سرعت پیش ببرید.

انتخاب نام مناسب برای شرکت

یکی از مراحل و قوانین اولیه برای ثبت شرکت در استان‌های مختلف کشور باید در نظر داشته باشید این است که یک نام مناسب را برای شرکت خود در نظر بگیرید تا بتوانید با استفاده از این نام هم به سرعت شرکت خود را به ثبت رساند و هم در آینده بتوانید تبلیغات موثری را برای جذب مشتری هدفمند داشته باشید.

برای این کار باید از طریق سامانه استعلام نام شرکت تمامی نام های انتخاب شده برای شرکت های ثبت شده قبلی را مشاهده نموده و یک نام جدید و خلاقانه که شرایط انتخاب نام شرکت را به صورت کامل در بر بگیرد برای شرکت و کسب و کار خود انتخاب کنید.

در صورتی که برای انتخاب نام شرکت در کرمان سوالات زیادی در ذهن شما شکل گرفته است و دغدغه ای در این مورد دارید می توانید از کارشناسان حقوقی ما که سابقه ثبت و انتخاب اسم برای شرکت های مطرح داخلی را دارند استفاده کرده و از این طریق یک نام مناسب برای شرکت و کسب و کار خود انتخاب کنید.

هزینه و مدت زمان ثبت شرکت در کرمان

بعد از اینکه یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کردید باید مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را به مراجعه ثبت کننده شرکت تحویل دهید اما نکته بسیار مهمی که بسیاری از افراد در مورد ثبت شرکت در کرمان از کارشناسان پایدار ثبت می پرسند این است که هزینه و مدت زمان ثبت کردن یک شرکت در کرمان چقدر است؟

به صورت کلی برای ثبت شرکت و ثبت برند تعرفه خاصی در نظر گرفته نشده است و بسیاری از موسساتی که در این زمینه فعالیت می کنند با توجه به نوع خدمات خود هزینه هایی را در نظر می‌گیرند اما اگر شما بتوانید از طریق پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت ثبت برند به صورت کاملاً آنلاین عملیات ثبتی خود را انجام دهید می توانید از ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران بهره مند شوید.

در این سامانه شما می توانید با بارگذاری مدارک که در ادامه به آنها اشاره می شود، به راحتی تمامی امور ثبتی خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید و پرداختی برای هزینه ایاب و ذهاب و یا پرداخت های جداگانه ای نداشته باشید و البته تعرفه ارزان و هزینه ارزانی را نیز برای این کار پرداخت کنید.

زمان و هزینه ثبت شرکت در کرمان

در مورد مدت زمان ثبت شرکت نیز بسیاری از موسسات زمان های بسیار کوتاهی را در تبلیغات خود معرفی می کنند اما بهتر است بدانید که کمتر از ۱۴ روز عملیات ثبت شرکت در کرمان امکان‌پذیر نیست و بهتر است به این تبلیغات زیاد گوش کنید و منتظر باشید تا عملیات ثبت شرکت شما بین ۱۴ تا ۳۰ روز طول بکشد.

علاوه بر ثبت شرکت در کرمان از طریق پایدار ثبت می توانید در دیگر استان های کشور نیز شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید.

ثبت شرکت در ارومیه

ثبت شرکت در قم

ثبت شرکت در سمنان

ثبت شرکت در اراک

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

به صورت کلی شما می توانید شرکت خود را در کرمان به ۷ نوع مختلف به ثبت برسانید اما با توجه به شرایط و مدارکی که در نظر گرفته شده است و البته استقبال کسب و کارهای مختلف پیشنهاد می شود تا به سراغ ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص بروید که در ایران طرفداران بسیار بیشتری دارند.

برای هر کدام از این شرکتها مدارک و شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که در ادامه به صورت کامل تمامی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مدارک ثبت شرکت در کرمان به صورت مسئولیت محدود

اگر قصد دارید شرکت خود را در کرمان به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید باید مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می شود را تهیه کرده و در اختیار مراجعه ثبت کننده شرکت و یا اداره ثبت شرکت در کرمان قرار دهید.

۱. دو برگ تقاضانامه

۲. دو برگ شرکت‌ نامه رسمی

۳. دو جلد از اساسنامه شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌مدیره

۵. فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌ نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا

مدارک ثبت شرکت در کرمان

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان کرمان)

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

آدرس اداره ثبت شرکت در کرمان

قبل از اینکه به سراغ مشاهده آدرس اداره ثبت شرکت در کرمان بروید بهتر است این نکته توجه کنید که هیچ تفاوتی بین ثبت کردن یک شرکت کسب و کار از طریق این اداره و موسساتی که در تهران و دیگر شهرها فعالیت می‌کند وجود ندارد و شما باید تمامی شرایطی که برای ثبت کردن یک شرکت و کسب و کار در نظر گرفته شده است را رعایت کرده و سپس از طریق یکی از این موسسات اقدام به ثبت شرکت خود به صورت کاملاً قانونی بکنید.

برای ثبت کردن یک شرکت و کسب و کار به صورت آنلاین می توانید از سامانه ثبت پایدار استفاده کنید که به شما این اجازه را می دهد تا از طریق فرم‌های قرار گرفته شده در صفحه مربوط به ثبت شرکت به راحتی در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور و با موضوعات متفاوت شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی با ارزان‌ترین هزینه و به صورت صددرصد آنلاین به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره