پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت در ارومیه

ثبت شرکت در ارومیه

میران تعرفه و هزینه ثبت شرکت در ارومیه چقدر است؟ هزینه ثبت شرکت در تبریز چقدر است؟ مدارک و مراحل مهم ثبت شرکت کدامند؟ آدرس ثبت شرکت در استان آذربایحان شرقی کدام است و چگونه می توانیم به صورت کاملا آنلاین شرکت و خدمات خود را به صورت رسمی به ثبت برسانیم؟ در این مطلب قصد داریم به صورت کامل و جامع تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دهیم و علاوه بر بررسی مزایایی که ثبت شرکت برای شما به همراه دارد تمامی مدارک و مراحلی که مد نظر می باشد را توضیح دهیم.

در ابتدا بهتر است بگوییم اگر قصد دارید شرکت خود را در ارومیه به ثبت برسانید و از مزیت‌های آن استفاده کنید بهتر است بدانید که هیچ تفاوتی بین استفاده از اداره ها و موسسات ثبت شرکت در این استان و موسساتی که در تهران وجود دارند، نخواهد داشت و شما از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت می توانید تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را به صورت کامل آنلاین و از صفر تا صد و بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمتر از ۱۴ روز انجام دهید.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

 

با پر کردن فرم بالا می توانید در ارومیه به راحتی شرکت خود را از طریق سامانه های رسمی ثبت شرکت کشوری به صورت 100% آنلاین به ثبت برسانید.

ثبت شرکت در ارومیه

ارومیه به عنوان مرکز آذربایجان شرقی شناخته می‌شود در کنار تبریز به عنوان قطب های صنعتی شمال غربی کشور شناخته می‌شوند که مراکز مختلف صنعتی و شرکت‌های مختلفی را در خود جای داده اند.

در کنار موضوع جاذبه های گردشگری و تفریحی و صنایع دستی بسیار خلاقانه و جدید می تواند عواملی باعث شد تا شرکت ها و موسسات مختلفی در قالب های متفاوت در ارومیه شکل گرفته و به دنبال ثبت شرکت قانونی خود و استفاده از مزیت‌های آن باشند.

با توجه به رقابت بسیار شدیدی که در تمامی استان‌های کشور برای ارائه محصولات و خدمات وجود دارد اگر شما قصد دارید تا سود و درآمد بسیار بالایی را بعد از راه اندازی کسب و کار خود به دست آورید باید حتماً شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید.

ثبت کردن یک شرکت یا کسب و کار به صورت قانونی علاوه بر افزایش اعتبار کسب و کار شما باعث می شود تا مشتریان به دست آورده و بتوانید در مزایده و مناقصه های رسمی و دولتی نیز شرکت کرده و از این طریق نیز به سود و درآمد بسیار بالایی برسید.

کسب و کارهایی که برای ثبت شرکت در ارومیه اقدام می‌کنند می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت شرکت خود را در انواع مختلف به ثبت رسانده و مزیت های قانونی آن در کنار دیگر مزیت هایی که برای افزایش اعتبار کسب و کار آنها به همراه دارد استفاده نمایند.

در ادامه قصد داریم به بررسی هزینه ثبت شرکت در ارومیه به بررسی تمامی مواردی که در ارائه مدارک و همچنین رعایت شرایط ثبت شرکت الزامی می باشد و مورد بررسی قرار دهید تا شما با رعایت کردن این موارد و ارائه مدارک لازم برای ثبت شرکت توانیر شرکت خودرو صورت کاملا رسمی و قانونی در ارومیه به ثبت برسانید.

هزینه ثبت شرکت در ارومیه

هزینه ثبت شرکت در ارومیه

در خود شهرستان ارومیه و در کل کشور و استان تهران موسسات و مراکز مختلفی وجود دارند که عملیات ثبت شرکت را برای شما انجام می دهند. هرکدام از این‌ها است با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند و البته مراحلی که برای ثبت شرکت شما الزامی می باشد هزینه را به عنوان هزینه مورد نظر برای ثبت شرکت در ارومیه در نظر می‌گیرند که در برخی از موارد این هزینه ممکن است تفاوت هایی با همدیگر داشته باشد.

متاسفانه در کشورمان انجام امور ثبتی هزینه و تعرفه خاصی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود تا موسسات بر اساس نوع خدمات و مراحلی که برای پرداخت هزینه ثبت شرکت در نظر گرفته می شود هزینه های مختلف و متفاوتی را به شما اعلام کنند که در برخی از موارد این هزینه ها بسیار بالا بوده و برخی از شرکت‌ها در ارومیه از ثبت شرکت قانونی خود مستقر شده و فعالیت‌های خود را به صورت کاملاً غیرقانونی انجام میدهند.

کارشناسان ثبت آنلاین پایدار به دنبال برطرف کردن این مشکل سعی کردند تا ارزانترین تعرفه و هزینه ثبت شرکت در ارومیه را در ایران در نظر بگیرند تا شما به صورت کاملاً آنلاین از هر جای ایران به راحتی بتوانید با پرداخت کمترین هزینه و تعرفه تمامی عملیات مربوط به ثبت شرکت را در ارومیه انجام دهید.

علاوه بر این با توجه به اینکه شما تمامی امور مربوط به ثبت شرکت را به صورت کاملا آنلاین انجام می دهید این موضوع می‌تواند باعث شود تا صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده و روال اداری به وجود بیاورد و البته جلوی اتلاف زمان شما را نیز به شدت بگیرد.

شرایط ثبت شرکت در ارومیه کدامند؟

برای اینکه بتوانیم شرکت خود را در ارومیه به ثبت برسانید باید حتماً تمامی شرایط مورد نیاز برای انتخاب اسم و ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌ها در نظر گرفته شده است و به صورت کامل بزنید و آنها را انجام دهید.

اولین و مهمترین شرایط ثبت شرکت این است که تمامی استعلام های لازم را در مورد انتخاب نام شرکت و عدم شباهت آن به نام های ثبت شده قبلی و همچنین انتخاب یک مدیر عامل که مدیرعامل دیگر شرکت های ثبت شده نباشد انجام دهید.

استعلام نام شرکت های ثبت شده قبل از طریق سامانه ثبت شرکتها به شما کمک می کند تا یک نام جدید و کاملا مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید که البته نیم نگاهی هم باید به عملیات مارکتینگ و تبلیغات در آینده برای شرکت و کسب و کار خود داشته باشید.

در صورتی که مشکلات و دغدغه هایی برای انتخاب نام شرکت خود در ارومیه دارید می توانید از مشاوره آنلاین و راهنمایی کارشناسان پایدار ثبت که سابقه ثبت شرکت های مطرح کشوری را دارند استفاده نمایید یک نام مناسب بر اساس نوع خدمات شما برای شرکت و کسب و کار شما در ارومیه انتخاب شود.

نکته مهمی که باید در انتخاب اسم در نظر داشته باشید این است که از اسامی چند سیلابی استفاده نموده و نام شما حتماً باید با خدماتی که ارائه میدهید هماهنگی داشته باشد و البته از انتخاب اسامی سازمان‌ها و نهادهای رسمی که قبلا به ثبت رسیده اند و یا شبیه آنها و یا انتخاب اسامی مشاهیر و شخصیت های معروف به صورت کاملاً جدی خودداری کنید زیرا در همان مراحل اولیه نام شرکت شما را خواهد شد.

بعد از انتخاب نام شرکت برای ادامه مراحل ثبت شرکت در ارومیه باید به سراغ انتخاب نوع شرکت خود بروید.

انتخاب نوع شرکت چگونه است؟

با توجه به اینکه در کشورمان شرکت ها را به ۷ نوع مختلف می توان ثبت کرد شما انتخاب های بسیار زیادی برای این نوع شرکت خود دارید و می توانید یکی از این ۷ نوع را انتخاب کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط و مدارکی که برای ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود در ارومیه و همچنین ثبت شرکت سهامی خاص در نظر گرفته شده است بیشتر کسب و کارها برای این دو نوع اقدام می کنند و البته این دو نسبت به خصوص ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ارومیه طرفداران بسیار زیادی دارد.

ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود در ارومیه نیاز به شرکا ندارد و شما فقط با دو نفر می توانید شرکت خود را راه اندازی کنید و برای استفاده از مزیت های قانونی از آن بهره مند شوید.

علاوه بر این شرکت و کسب و کار شما در صورتی که به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده باشد و از مزیت های سهامی خاص بهره مند شوید میتوانید پس از مدت دو سال به راحتی و با تشکیل مجمع عمومی تمامی اعضا را تغییر داده و یا از اعضای جدید راجع به اعضای قدیمی شرکت استفاده نمایید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در ارومیه

اگر قصد داری در شهرستان ارومیه شرکت خود را به صورت کاملا رسمی به ثبت برسانید باید از مدارک ثبت شرکت که در ادامه آورده می‌شود استفاده نموده و آنها را به مراجع ثبت کننده شرکت تحویل دهید و یا از طریق سامانه آنلاین پایدار تمامی مدارک خود را در اختیار کارشناسان و متخصصین ثبتی قرار دهید.

*کپی مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا شرکت

*آدرس یا کد پشتی محل شرکت

شماره تلفن همراه اختصاصی به نام اعضای شرکت مسئولیت محدود

تصویر روزنامه رسمی شرکت یا آخرین تغییرات آن

معرفی نامه نمایندگان، درصورتی که سهامداران و اعضاء هیأت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند.

دو جلد اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود (امضاء ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه سهامداران انجام شود)

دو برگه تقاضانامه و تکمیل آن (کلیه سهامداران شرکت باید این برگه را نیز امضا نمایند.)

دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسین و هیأت مدیره که به امضاء سهامداران رسیده باشد.

دو جلد شرکت نامه و تکمیل آن (امضاء توسط کلیه سهامداران انجام شود)

ثبت شرکت سهامی خاص در ارومیه

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت خود را به صورت سهامی خاص در ارومیه به ثبت برسانید باید مدارکی که در ادامه آورده می‌شود را به مراکز ثبت کننده شرکت تحویل دهید.

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان قم)

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

دقت داشته باشید در صورتی که قصد دارید یک وکیل عملیات مربوط به ثبت شرکت شما را انجام دهد باید حتماً از وکالت نامه معتبر برای اون استفاده کنید تا در مراحل مختلف ثبت شرکت دچار مشکل نشوند و بتواند به راحتی با پرداخت ارزانترین هزینه ثبت شرکت در ارومیه به راحتی امور مربوط به ثبت شرکت را انجام دهد.

مدت زمان ثبت شرکت چقدر است؟

بعد از اینکه به صورت کامل به بحث هزینه ثبت شرکت پرداختیم باید به سوال مهم دیگری که اکثر افراد از کارشناسان ما در مورد مدت زمان ثبت شرکت می پرسند نیز پاسخ دهیم.

در صورتیکه شما تمامی استعلام های لازم مربوط به نام شرکت ثبت شده در این شهرستان و همچنین انتخاب نوع شرکت را انجام داده باشید و تمامی مدارک را به درستی در اختیار کارشناسان ما قرار داده باشید عملیات ثبت شرکت شما به طور معمول بین ۱۴ تا ۳۰ روز برای انواع ثبت شرکت ها در زمینه ها و خدمات مختلفی انجام می شود.

اما در صورتی که مشکلاتی برای انتخاب نام شرکت ثبت شده وجود داشته باشد و شما یک نام مناسب را انتخاب نکرده باشید و از نامهای انتخاب کرده شده شما هیچ نامی مورد تایید قرار نگیرد قطعاً روال ثبت شرکت شما طولانی‌تر خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود تا هزینه های ثبت شرکت شما نیز بسیار بیشتر شود.

در کنار این موضوع میتوانیم این نکته را هم در نظر بگیریم که اگر از مشاوره و راهنمایی آنلاین و رایگان کارشناسان پایدار سبز استفاده کنید قطعاً هزینه های مربوط به ثبت شما و همچنین مدت زمان مراحل ثبت شرکت برای شما بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و با هزینه بسیار مناسب و در زمان کوتاه می تواند از مزیت های شرکت خود به صورت کاملاً قانونی استفاده کنید.

مزیت های ثبت شرکت در ارومیه

اگر شرایط کسب و کار خود را در ارومیه به ثبت برسانید میتوانید به راحتی در مزایده و مناقصه های که در سطح شهرستان ارومیه و در سطح کل کشور برای سازمانها و ارگانهای دولتی برگزار می‌شود استفاده نمایید تا از این طریق کالاهای تولید شده و خدمات ارائه شده را نیز به آنها بفروشید.

در کنار این موضوع زمانی که قصد داشته باشید علاوه بر شهرستان ارومیه خدمات خود را در دیگر شهرستان‌های دیگر استان ها نیز به مخاطبین خود ارائه نمایید و شرکت کسب و کار خود را گسترده نمایی می توانید از مزیتهای ثبت شرکت قانونی به راحتی نمایندگیهای را در این استان ها و شهرستان ها دایر نمایید.

زمانی که همه گیری کرونا در کشور ما شکل گرفت وام های مختلفی به شرکت های ثبت شده قانونی تعلق گرفتن از این طریق ضررهایی که به آنها رسیده است به صورت کامل جبران شود که این موضوع فقط برای شرکت و کسب و کارهایی که به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده بودند و اگر قصد دارید از وام ها و مزیت های قانونی این چنینی استفاده کنید باید حتماً عملیات ثبت شرکت را به صورت کامل و با رعایت تمامی موارد و شرایط قانونی انجام دهید.

پس می‌توانیم بگوییم در صورتی که تمامی مراحل ثبت شرکت در ارومیه را انجام دهید می توانید به راحتی با پرداخت هزینه های مناسب شرکت خود را به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت رسانده و از مزیت های قانونی آن مانند شرکت در مناقصه ها و مزایده ها و اعطای نمایندگی برای کسب درآمد و سود بسیار بیشتر استفاده نمایید.

کارشناسان آنلاین سامانی پایدار به صورت ۲۴ ساعته علاوه بر پاسخگویی به سوالات شما در مورد مزیت های ثبت شرکت و همچنین مراحل و شرایط آن به راحتی شما را در جریان امور مربوط به ثبت شرکت آنلاین محول شده به این کارشناسان قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره