پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت طراحی سایت

ثبت شرکت طراحی سایت

ثبت شرکت طراحی سایت با رعایت قوانین و پرداخت هزینه مناسب با توجه به رونق بسیار زیادی که این کسب و کار در بازار های امروزی با توجه به روند آنلاین شدن همه کسب‌وکارها و فروشگاه‌های مختلف در پیش گرفته‌اند، می تواند یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری شما باشد تا بتوانید با پرداخت هزینه مناسب برای ثبت شرکت و کسب و کار خود به صورت کامل آنلاین به سود و درآمد بسیار مناسبی برسید.

برای اینکه بتوانید شرکت خود را با ارزان ترین هزینه  و رعایت تمامی قوانین ثبت شرکت در زمینه طراحی سایت به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی مدارک مورد نیاز برای نوع شرکت مورد نظرتان را تهیه کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید. با توجه به اینکه پایدار ثبت تمامی امور مربوط به ثبت شرکت طراحی سایت را برای شما به صورت کاملا آنلاین انجام می دهد قطعاً در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی قابل توجهی به وجود خواهد آمد و می‌توانید تمامی شرایط ثبت شرکت را با همکاری مشاوره آنلاین و رایگان کارشناسان متخصص در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

ثبت شرکت طراحی سایت

با توجه به اینکه امروزه و پس از شیوع کرونا روند آنلاین شدن کسب و کارها به سرعت بسیار زیادی به خود گرفت، بسیاری از این کسب و کارها برای جذب بیشتر مشتریان و ارتباط راحت تر برای سفارشات آنها به سراغ طراحی سایت و استفاده از بستر اینترنت آمدند.

طراحی سایت در پنل های مختلفی انجام می شود که امروز شاید مهمترین و پرکاربردترین CMS در زمینه طراحی سایت را به توان وردپرس بدانیم که بسیاری از سایت شرکتی و فروشگاهی در کشورمان بر این اساس پایه گذاری شده اند و پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود در آن زمینه هستند.

با توجه به اینکه رقابت بسیار شدیدی در زمینه کسب و کارهای آنلاین و به خصوص در زمینه طراحی سایت وجود دارد زمانی که شما قصد داشته باشید اعتماد بیشتر مشتریان را برای سرمایه گذاری و هزینه بر روی سایت جذب کنید و بتوانید سایت های مختلفی را برای پروژه های متفاوت دریافت کنید باید حتماً دا شرکت و کسب و کار خود را در زمینه طراحی سایت به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسانده و از این طریق می‌توانید اعتماد بیشتری مشتریان را برای سپردن پروژه‌های مختلف خود جذب کنید.

در کنار این موضوع زمانی که شما قصد داشته باشید برای ارگان ها و سازمان های دولتی و رسمی شرکت های مختلف و متفاوتی که به صورت کاملا قانونی فعالیت می کنند عملیات طراحی سایت را انجام دهید باید حتماً شرکت و کسب و کار شما به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد تا بتوانید در مناقصه ها و مزایده هایی که در این زمینه برگزار می‌شود شرکت کرده و با برنده شدن در این مزایده ها به راحتی به سود و درآمد بسیار بالایی برسید.

در کنار این همه موارد زمانی که شما شرکت طراحی سایت خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانده باشید می توانید از مزیت های مختلف دیگری مانند اعطای وام های دولتی برای کسب و کارهای نوپا به خصوص بعد از شیوع کرونا استفاده نموده و از این طریق به رشد و توسعه کسب و کار خود در زمینه طراحی سایت بیاندیشید.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

 

کافی است فرم بالا را پر کنید تا عملیات ثبت شرکت شما از همین الان شروع شود.

راهنمای کامل و مراحل ثبت شرکت طراحی سایت

برای این که بتوانید شرکت طراحی سایت خود را به صورت کاملاً رسمی و قانونی به ثبت برسانید باید تمامی مراحل ثبت شرکت را از صفر تا صد به صورت کامل انجام دهید و تمامی شرایط و ضوابطی که در این زمینه در نظر گرفته شده است را رعایت کنید. در ادامه قصد داریم صفر تا صد شرایطی که برای ثبت شرکت طراحی سایت و همچنین مراحل و مدارک آن در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

قوانین ثبت شرکت طراحی سایت

انتخاب نام شرکت طراحی سایت

اولین و شاید یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد ثبت شرکت طراحی سایت باید در نظر گرفته شده باشد انتخاب نام شرکت طراحی سایت می باشد.

نام یک شرکت طراحی سایت معرف کسب و کار شما در آن زمینه می باشد و زمانی که شما یک نام مناسب را برای شرکت خود انتخاب نمایید قطعاً در اعتماد سازی مشتریان و همچنین برندینگ کسب و کار خود تاثیر گذاشته اید و باید حتما به این موضوع در آینده نیز توجه داشته باشید که نام شرکت شما باید حتما تأثیر بسیار زیادی بر روی مشتریان داشته باشد و البته در زمان تبلیغات بتواند بیشترین مشتری را برای شما جذب نماید.

ضوابط و شرایط بسیار زیادی برای انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به عدم استفاده از نام های رسمی ثبت شده در کشورمان مانند سازمان استاندارد و هلال احمر و همچنین استفاده از اسم های سه سیلابی و جلوگیری از اسامی خاص اشاره کنیم که همه این موارد و ضوابط را در یک مقاله به صورت کاملا اختصاصی با رعایت شرایط انتخاب نام شرکت مورد بررسی قرار داده ایم.

برای اینکه نام شرکت شما به شما چه شباهتی به نام شرکت های ثبت شده قبلی نداشته باشد باید استعلام نام شرکت های ثبت شده را از طریق سامانه‌های رسمی به خصوص سامانه پایدار ثبت انجام دهید.

استعلام نام شرکت ثبت شده قبلی طراحی سایت علاوه بر جلوگیری از شباهت نام شرکت شما به شرکت های ثبت شده قبلی طراحی سایت کمک می کند تا بتوانید از یکسان بودن مدیر عامل شرکت طراحی سایت جلوگیری کنید.

پس برای اینکه اولین گام در ثبت شرکت طراحی سایت را به درستی انجام دهید باید یک نام مناسب که هیچ شباهتی به نام های ثبت شده قبلی نداشته باشد و البته تمامی شرایط و ضوابط که برای نام شرکت طراحی سایت در نظر گرفته شده است را داشته باشد برای شرکت خود در اولویت ۱ تا ۵ انتخاب کنید.

نکاتی در مورد انتخاب نام مناسب برای تاسیس شرکت طراحی سایت

بعد از استفاده از سامانه استعلام نام شرکت و استعلام اسم شرکت های ثبت شده شما باید به سراغ انتخاب یک نام مناسب برای شرکت خود بروید. در انتخاب نام شرکت، رعایت نکات ذیل الزامی است:

در انتخاب اسامی، از عناوین ایثارگران و شاهد و امثالهم که انحصاراَ تحت نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد استفاده نشود.

استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد. (یکی از موارد مهم در استعلام اسم شرکت های ثبت شده)

از عنوان های دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر انتخاب نشود.

در انتخاب نام شرکت حتماَ باید از اسم خاص استفاده شود.

برای انتخاب نام شرکت، نباید از کلمات کلیشه ای و خسته کننده استفاده کرد. (در سامانه استعلام نام شرکت این موضوع را به خوبی متوجه می شوید)

استفاده از اسامی شهرها و رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد.

اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آنها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است. باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند.

استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، لیزینگ و… در نام شرکت یا موسسه، مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد.

استفاده از اسامی ائمه و نام های متبرکه در موسسات خیریه، فرهنگی و شرکت های خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و در صورت رعایت سایر موارد، ممکن می باشد.

انتخاب نوع شرکت طراحی سایت

بعد از اینکه نام شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کردید باید به سراغ انتخاب نوع ثبت شرکت طراحی سایت بروید.

به صورت کلی در کشورمان شرکت های طراحی سایت را می توانید به ۷ روش مختلف و با ۷ نوع مختلف به ثبت برسانید که با توجه به شرایط و مدارکی که برای ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت طراحی سایت به صورت مسئولیت محدود در نظر گرفته شده است می توانیم بگوییم که ثبت کردن شرکت و کسب و کار در این دو نوع می تواند در ابتدای راه برای شما آسان تر و بهتر باشد.

برای هر کدام از این انواع ثبت شرکت و مدارک و شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم و نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که مهم ترین تفاوت ثبت شرکت مسئولیت محدود را می توانیم عدم محدودیت در تغییر اعضا و البته عدم نیاز به شرکای زیاد در شرکت طراحی سایت بدانیم که باعث شده است تا این نوع ثبت شرکت طراحی سایت به عنوان یکی از مهم‌ترین ثبت شرکت های کشوری در نظر گرفته شود.

در صورتی که قصد دارید در کنار طراحی سایت عملیات ثبت شرکت برنامه نویسی را نیز انجام دهید می توانید تمامی مراحل و شرایطی که در یک مقاله به صورت اختصاصی توضیح داده شده است را مورد بررسی قرار دهید و شرکت و کسب و کار برنامه نویسی خود را نیز به صورت کاملا آنلاین و با ارزان ترین هزینه در ایران به ثبت برسانید.

مدارک ثبت شرکت طراحی سایت

مدارک ثبت شرکت طراحی سایت

بیشترین درخواست ها در سامانه آنلاین پایدار برای ثبت کردن کسب و کار و شرکت به صورت مسئولیت محدود می باشد که البته در کل کشور نیز طرفداران بسیار زیادی را دارد.
مهمترین دلیل این کار را می‌توانیم دردسر کمتر این نوع شرکت ها برای ثبت شدن بدانیم که اصلی ترین موضوع در آن کم بودن شرکا می باشد. در این شرکت‌ها شما با حداقل دو نفر می توان شرکت خود را به راحتی راه اندازی کنید و از مزیت های بسیار زیادی که برای ثبت آن وجود دارد استفاده نمایید.
علاوه بر این زمانی که شرکت مسئولیت محدود را انتخاب کنید نیازی به واریز مبلغ سرمایه اولیه نخواهید داشت و فقط مبلغ را در اساسنامه خود را اعلام خواهد کرد.
یکی دیگر از مهمترین مزیت ها و تفاوت هایی که این نوع شرکت ها با شرکتهای سهامی خاص دارند این است که اعضای هیئت مدیره به مدت زمان محدود تعیین می‌شود و شما هر زمانی که تصمیم داشته باشید می توانید با استفاده از تغییرات شرکتها این افراد را جابجا کرده و از افراد جدید استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید از مزیت های ثبت شرکت طراحی سایت به صورت مسئولیت محدود استفاده کنید می توانید تمامی مدارکی که در زیر آورده شده است را در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید یا از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت تمامی مراحل و اطلاعات مورد نیاز را پرکرده و منتظر تماس کارشناسان ما برای ثبت شرکت خود به صورت 100% آنلاین باشید.

۱. دو برگ تقاضا نامه ثبت شرکت

۲. دو برگ شرکت‌ نامه رسمی

۳. دو جلد از اساسنامه شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌ مدیره

۵. فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

اگر به دنبال استفاده از شرایط و ضوابط شرکت سهامی خاص هستید می‌توانید برای ثبت شرکت طراحی سایت به این نوع نیز اقدام نموده و مدارک زیر را در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌ مدیره

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

هزینه ثبت شرکت طراحی سایت چقدر است؟

یکی از مهمترین مسائلی که برای شرکت های طراحی سایت در زمان ثبت شرکت به صورت قانونی به وجود می‌آید بحث هزینه ها و تعرفه هایی که در این زمینه وجود دارد.

در کشور ما هیچ کدام از امور ثبتی مسابقه و تعرفه خاص به تعیین شده ندارد و سازمانها و موسسات مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند با توجه به نوع خدماتی که ارائه می کنند و البته مراحل و مدارکی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته می‌شود نسبت به تعیین هزینه ها اقدام می کنند.

متاسفانه در برخی از موارد هزینه ثبت شرکت بسیار بیشتر از آن چیزی است که مورد انتظار می باشد و به همین دلیل بسیاری از شرکت های طراحی سایت سعی می‌کنند تا قید مزیت های ثبت شرکت قانونی را بزنند و به صورت غیرقانونی فعالیت های خود را ادامه دهند که این موضوع می‌تواند در بلندمدت باعث ضررهای جبران ناپذیری به شرکت شده و هزینه های هنگفتی را بر روی دست آنها بگذارد و پس از مدت زمان کوتاهی مجبور به اعلام ورشکستگی شرکت نماید.

با توجه به تمامی این موارد و البته برای کاهش دغدغه های شما در انجام امور اداری و اتلاف زمان و هزینه ها، پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت در کشور تمامی امور مربوط به ثبت شما را به صورت کامل آنلاین و صفر تا صد انجام میدهد.

در نظر گرفتن ارزانترین هزینه ثبت شرکت طراحی سایت در ایران باعث می شود تا شما در کنار مزیت های مختلفی مانند کاهش اتلاف زمان و همچنین کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده بتوانید با صرف هزینه بسیار مناسب و اقتصادی شرکت طراحی سایت خود را به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص به صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانید.

هزینه ثبت شرکت طراحی سایت

مدت زمان ثبت شرکت چقدر است؟

سوال مهم دیگری که در زمینه ثبت شرکت طراحی سایت به وجود می‌آید این است که چقدر طول می کشد تا شرکت شما از همان مراحل اولیه تا ثبت نهایی و استفاده از مزیت های آن به صورت کامل انجام شود.

زمانی که ثبت شرکت شما از صفر تا صد انجام می شود به صورت معمول بین ۱۴ روز تا ۳۰ روز طول می‌کشد اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این موضوع برای زمانی که شما از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرده باشید و کارشناسان متخصص پایدار ثبت راهنمایی و مشاوره لازم را در ارائه مدارک و رعایت کردن تمامی شرایط لازم برای ثبت شرکت طراحی سایت به شما داده باشند.

به عبارتی بهتر است بگویم اگر مراحل ثبت شرکت برای شما طول نکشد و شرکت طراحی سایت شما از نظر انتخاب نام و یا نوع شرکت در چند مرحله رد نشود می توانید به راحتی بین ۱۴ تا ۳۰ روز شرکت خود را به صورت کاملا قانونی و با پرداخت هزینه مربوطه روزنامه رسمی کثیرالانتشار به ثبت برسانید و از مزیت های زیاد آن استفاده کنید.

تاثیر مدرک تحصیلی در ثبت شرکت طراحی سایت

نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که در قوانین و ضوابطی که برای ثبت شرکت طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است هیچگونه مصوبه برای مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت شرکت طراحی سایت در نظر گرفته نشده است و شما بدون هیچ گونه مدارک ثبت شرکت طراحی سایت به عنوان مدرک تحصیلی می توانید به راحتی شرکت طراحی سایت خود را دایر کنید.

البته توصیه می‌شود قبل از وارد شدن به هر کسب و کاری علم و دانش و تجربه در این زمینه را داشته باشید و به هیچ عنوان وارد زمینه های تخصصی مانند طراحی سایت و برنامه نویسی بدون علم و دانش و حتی علوم دانش مدیریتی نشوید که ممکن است در کوتاه مدت و بلند مدت باعث هزینه های زیاد بر روی دوش شما و ضررهای جبران ناپذیر شود.

البته برای شرکت های مهندسی مدارک تحصیلی و اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه جزء ضروریات میباشد و برای دیگر شرکت‌ها صحبتی از مدرک تحصیلی نشده است.

مزیت های ثبت شرکت طراحی سایت

مزیت های تاسیس شرکت طراحی سایت

اگر شما هم قصد دارید در زمینه طراحی سایت شرکت خود را به صورت کاملا رسمی و ثبت شده به ثبت برسانید و از نظر قانونی آن استفاده کنید بهتر است بدانید تا زمانی که شرکت شما به صورت قانونی به ثبت نرسیده باشد اگر هرگونه خلاف ماجرای نسبت به تعهدات مشتری شما انجام شود می تواند به صورت قانونی از مشتری شکایت کرده و به دنبال ضررهای جبران ناپذیر خود باشید.

در صورتی که شرکت طراحی سایت شما به صورت رسمی به ثبت رسانده باشد می توانید به راحتی تمامی امور ثبتی را از طریق این شرکتها پیگیری کرده و در صورتی که مشکلی با مشتریان و طرف قراردادهای شما به وجود بیاید به صورت کاملاً قانونی از طریق مراجع مختلف شکایت های خود را مطرح کرده و جلوی ضرر و زیان های خود را بگیرید.

در کنار این موضوع ثبت شرکت طراحی سایت به صورت قانونی این امکان را به شما می‌دهد تا اعتماد مشتریان را بیشتر جلب کرده و در صورتی که مشتری شرکت ثبت شده شما را به صورت کامل قانونی مشاهده کند برای عقد قرارداد با شما مشکلی از نظر قانونی و اعتماد نداشته باشد.

همچنین اعتماد بیشتر مشتریان طراحی سایت نیز ممکن است وجود و مشتریانی که قصد دارید به صورت کوتاه مدت با آنها همکاری کنید قطعاً در صورتی که شرکت شما را به صورت کاملا رسمی و ثبت شده ببینند از خدمات شما خیلی سریع تر و راحت تر استفاده خواهند کرد.

پس در صورتی که قصد دارید از مزیت های ثبت شرکت طراحی سایت استفاده کنید می توانید به راحتی با کارشناسان ثبت پایدار در تماس بوده و تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را به صورت آنلاین در زمینه طراحی سایت با این کارشناسان بسپارید تا با ارزانترین هزینه و رعایت تمامی مدارک و شرایط بین ۱۴ تا ۳۰ روز شرکت شما به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره