پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت در همدان

ثبت شرکت در همدان

ثبت شرکت در همدان به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و علاوه بر بالا بودن ارزش و اعتبار کسب و کار شما به شکت کردن در مناقصه ها و مزایده ها و قابلیت اعطای نمایندگی به شهرها و دیگر استان‌های کشور کمک نماید.

به صورت کلی ثبت شرکت در تمامی استان های کشور می‌تواند مزیت بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و البته برای استفاده از این وضعیت و قابلیت ها باید تمامی شرایط و نکاتی که در مورد ثبت شرکت در استان‌های مختلف وجود دارد را به درستی رعایت کنید.

از طریق فرم زیر می توانید ثبت شرکت خود را به صورت آنلاین آغاز کنید.

قبل از بررسی تمامی مراحل و شرایطی که برای ثبت شرکت در همدان وجود دارد بهتر است به این نکته اشاره کنیم که هیچ تفاوتی بین اداره و موسسه ثبت شرکت در همدان در این استان و موسسات و مراکزی که در استان تهران فعالیت می‌کنند وجود ندارد و شما می توانید از طریق هر دو روش برای ثبت کردن شرکت و کسب و کار خود به صورت قانونی اقدام نمایید.

شرایط ثبت شرکت در همدان

برای اینکه بتوانیم شرکت و کسب و کار خود را در همدان به ثبت برسانید باید ابتدا آگاهی کامل از مزیت های زیست محیطی در استان همدان داشته باشید و بدانید چرا و در چه زمینه ای باید در استان همدان اقدام به ثبت شرکت نمایید.

با توجه به جزوه های گردشگری و همچنین فعالیت های صنعتی که در قالب کارخانجات مختلف و شهرکهای صنعتی در استان همدان و استان‌های همجوار وجود دارد قاعدتاً ثبت کردن شرکت و کسب و کار در این استان می تواند مزیت های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

مهمترین شرایط در مورد ثبت شرکت در این استان این است که بتوانید تمامی استعلام های لازم را در مورد شرکت های ثبت شده قبلی به دست بیاورید. این استعلام ها ضمن جلوگیری از تکراری بودن و مشابه بودن نام شرکت شما با شرکت ثبت شده قبلی به شما کمک می‌کند تا از یک مدیرعامل جدید که در شرکت های دیگر سمتی ندارد برای شرکت و کسب و کار خود استفاده نمایید.

بعد از اینکه استعلام های لازم را در مورد ثبت شرکت انجام دادید باید نوع شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

توجه به اینکه شرکت ها و کسب و کارهای مختلف اقدام به ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص نمودند قطعاً ثبت کردن شرکت و کسب و کار در همدان به این صورت می‌تواند مزیت‌های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و البته روال سریعتری را نیز دارد.

بعد از اینکه شرکت خود را انتخاب کردید باید به سراغ تهیه مدارک و پرداخت هزینه روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار برای ثبت قانونی شرکت خود بروید تا بتوانید از آن در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی استفاده کنید.

شرایط ثبت شرکت در همدان

ثبت شرکت مسئولیت محدود در همدان

در صورتی که قصد دارید بدون نیاز به شرکا و بدون هیچ گونه محدودیتی در تغییر اعضا و هیئت مدیره شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود در همدان به ثبت رسانید لازم است تا مدارک زیر را در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت و یا سامانه آنلاین ثبت شرکت در همدان قرار دهید.

دقت کنید که با ثبت شرکت مسئولیت محدود قابلیت شرکت کردن در مناقصات و مزایده های رسمی و دولتی برای شما وجود ندارد و در صورتی که بخواهید در مناقصه ها و مزایده های رسمی شرکت کنید و نمایندگی های را در دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها داشته باشید باید شرکت و کسب و کار خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید.

دو برگ تقاضا نامه ثبت شرکت

دو جلد از اساسنامه شرکت

فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

دو برگ شرکت‌ نامه رسمی

دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌ مدیره

تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا

ثبت شرکت سهامی خاص در همدان

شرکتهایی که قصد دارند در مناقصه و مزایده رسمی و دولتی شرکت کنند و اعتبار و ارزش کسب و کار خود را بالاتر ببرند باید به صورت سهامی خاص کسب و کار خود را به صورت قانونی به ثبت رساند و از این طریق اقدام به ثبت شرکت نمایند.

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص نیازمند ارائه مدارک زیر می باشد.

تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان

کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌ مدیره

ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

اداره ثبت شرکت در همدان کجاست؟

در ابتدای مطلب نیز گفتیم هیچ تفاوتی بین اداره ثبت شرکت در همدان و موسسات مختلفی که در تهران فعالیت می‌کنند وجود ندارد و شما به راحتی از طریق سامانه پایدار ثبت به صورت ۱۰۰% آنلاین میتوانید تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را انجام دهید.

با توجه به اینکه در سامانه پایدار ثبت صورت صددرصد آنلاین انجام می شود قطعاً هزینه های شما کاهش پیدا کرده و نیاز به پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب تشکیل پرونده و موارد دیگر نخواهید داشت. در کنار این موضوع شما می توانید مشاوره رایگان را برای انتخاب نام شرکت و استعلام نام شرکت های ثبت شده قبلی داشته باشید.

هزینه ثبت شرکت در استان همدان

هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

در مورد ثبت انواع شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود در همدان هزینه های مختلف از طرف موسسات و مراکزی که در زمینه امور ثبتی فعالیت می کنند بیان می شود.

این موضوع و تفاوت هزینه ها که در مورد ثبت برند در همدان نیز وجود داشت، به این دلیل است که امور ثبتی در کشورمان هزینه و تعرفه مصوب و خاصی ندارد و شرکت ها و موسسات در این زمینه فعالیت می کنند با توجه به نوع خدماتی که ارائه می کنند هزینه های مختلفی را برای انواع ثبت شرکت در استان‌های مختلف در نظر میگیرند.

برای کاهش هزینه های ثبت شرکت بهتر است حتما از طریق سامانه های معتبر مانند سامانه آنلاین پایدار ثبت و از طریق فرم هایی که بر روی این سایت قرار گرفته است اقدام به ثبت شرکت در تهران و دیگر استانها نمایید تا بتوانید با تعرفه و هزینه بسیار ارزان و اقتصادی شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص به ثبت برسانید.

مزایای ثبت شرکتها در همدان

در همدان شرکتها و موسسات مختلف وجود دارند که خدمات و تولیدات بسیار مختلفی را به استان همدان و سراسر کشور ارائه می کنند. برای اینکه این کسب و کارها بتوانند به سود و درآمد بسیار بالاتری دارد و ارزش و اعتبار بیشتری در نزدیکی گر کسب و کارها و افراد حقیقی و حقوقی داشته باشند باید شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت برسانند.

ثبت کردن شرکت در هر استان می تواند قابلیت شرکت در مناقصه ها و مزایده ها را به شما بدهد تا بتوانید از این طریق مزایده و مناقصه های رسمی سازمان های دولتی و کشوری را برنده شده و از این طریق به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

در کنار این موضوع  فعالیت شما فقط محدود شهر همدان باشد و در آینده قصد داشت در روستاها و شهرهای کشورمان نیز فعالیت‌های خود را ادامه دهید می توانید با اعطای نمایندگی در این استان‌ها به راحتی ارتباط سریع تری با مشتریان و مخاطبین خود برقرار نمایید.

به طور کلی ثبت شرکت در همدان علاوه بر بالا رفتن ارزش و اعتبار کسب و کار شما به شما کمک می‌کند تا از سوء استفاده را با نسبت به نام شرکت شما جلوگیری نموده و بتوانیم فعالیت خود را به صورت قانونی انجام داده تا از طریق برنده شدن در مناقصه و مزایده رسمی و دولتی به سود و درآمد قابل توجهی در زمینه تولیدات و ارائه خدمات خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره