پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت در سمنان

ثبت شرکت در سمنان

برای اینکه بتوانید عملیات ثبت شرکت در سمنان و شاهرود را انجام دهید باید ابتدا نوع شرکت مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و با توجه به شرایطی که از نظر مالی و مدارک ثبت شرکت در نظر گرفته شده است برای ثبت شرکت مورد نظر با شرایطی که مد نظرتان است اقدام نمایید.

موسسات مختلفی در زمینه ثبت شرکت فعالیت می‌کنند که با توجه به فعالیت هایی که سامانه آنلاین پایدار از طریق ارزانترین هزینه و تعرفه ثبت شرکت در اختیار شما قرار داده است به راحتی می توانید با پرداخت هزینه مناسب به صورت کاملاً آنلاین تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. برای اطلاع از تمامی شرایط که در نظر گرفته شده است و فرم ها و مدارکی که از شما خواسته می شود پیشنهاد می‌شود قبل یا بعد از مطالعه این مطلب بر روی تصویر زیر کلیک کرده و وارد سامانه هوشمند ثبت شرکت در استان‌ها و شهرهای مختلف ایران شوید.

ثبت شرکت آنلاین در سمنان

موقعیت بی نظیر سمنان برای ثبت شرکت

سمنان به عنوان یکی از مهمترین شهرهای صنعتی ایران شناخته می‌شود که کارخانجات تولیدی و خدماتی بسیار زیادی را در خود جای داده است. شهرک های صنعتی بسیار زیادی در استان سمنان وجود دارد و به همین دلیل استان سمنان را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای صنعتی ایران دانست که تولیدات بسیار مختلفی برای داخل کشور و حتی صادره از کشور در این استان به بازار ارائه می شود.

همین شرایط باعث شده تا سرمایه‌گذاران بسیار زیادی برای شروع فعالیت های تجاری خود در استان سمنان اقدام نمایند و هزینه هایی را برای ثبت شرکت در سمنان و انجام فعالیت‌های خود به صورت کاملا قانونی در نظر بگیرند.

با توجه به رقابتی که در عرصه تولید و البته بازاریابی وجود دارد برای اینکه شما بتوانید با سود و درآمد بسیار بالایی عملیات شرکت خود را به سمت توسعه پیش ببرید باید حتماً فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام دهید تا بتوانید از مزیت های بسیار زیاد آن استفاده نمایید.

علاوه بر استفاده از این مزیت، زمانی که شما شرکت و برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید می‌توانید از ارزش و اعتبار کسب شده بسیار بالاتری استفاده کرده و از این طریق ارتباط بسیار بیشتری را با شرکتها و موسسات مختلف دیگر برقرار نمایید.

مهمترین مزیت‌های ثبت شرکت در سمنان کدامند؟

بعد از این که با توجه به نوع مورد نظر عملیات ثبت شرکت در سمنان عملیات را از طریق موسسه و سامانه آنلاین پایدار انجام دادید می توانید از مزیت های بسیار زیادی استفاده کنید و در کل این وضعیت باعث افزایش درآمد و همچنین افزایش ارزش و اعتبار کسب و کار شما می شود.

اولین و شاید مهم‌ترین مزیتی که بعد از ثبت شرکت به دست می آورید این است که می توانید در مناقصه ها و مزایده های دولتی و رسمی شرکت کرده و با برنده شدن در این مناقصه ها پروژه های مختلفی را بگیرید و به سود و درآمد بسیار بالاتری برسید. با وارد شدن به سامانه هایی که به صورت رسمی در نظر گرفته شده است شما می توانید شماره های ثبت شده شرکت خودتان که در قالب ثبت شرکت در سمنان به دست آورده اید را وارد کرده و اطلاعات خود را برای شرکت در مناقصه ها و مزایده های مختلف رسمی و دولتی وارد کرده و با پذیرفته شدن شرایط آن بتوانید همکاری را با این شرکت ها را آغاز کرده و در زمینه های مختلف تولیدی و خدماتی سود بسیار بالایی را به دست بیاورید.

اعطای وام های دولتی و نمایندگی

اعطای وام های دولتی و امکان دایر کردن نمایندگی در شهرها و استان های مختلف دیگر از جمله مهمترین مزیت های شما بعد از ثبت شرکت در سمنان و شاهرود میتوانید به دست بیاورید. ثبت نمایندگی در شهرها و استان‌های مختلف در صورتیکه خدمات و تولیدات شما محدود به یک شهر آسان خاص نباشد می‌تواند با کمترین هزینه همین ارتباط راحت تر را به مشتریان شما برقرار نماید و هم اینکه سود و درآمد بسیار بالایی را در اختیار شما قرار دارد.

در کنار همه این موارد اعطای وام های دولتی به شرکت ها و کسب و کارهایی که به صورت رسمی به ثبت رسیدند می تواند یکی دیگر از زمینه های ثبت شرکت برای شما باشد و به شما این اجازه را بدهد تا با دریافت این وام ها به سود و درآمد بسیار بالاتری برسد البته به توسعه و رشد کسب و کار خود نیز کمک کنید.

انواع ثبت شرکت در سمنان

انواع ثبت شرکت در سمنان

به صورت کلی در کشور ما شما می توانید شرکت‌های خود را به ۷ نوع مختلف به ثبت برسد. هر کدام از این نوع ثبت شرکتها شرایط و مدارک خاصی را دارند و برخی از آنها برای برخی از مناطق آزاد در نظر گرفته شده اند. به طور کلی در کشور ما می‌توانیم شرکت‌هایی را با شرایطی مانند سهامی عام و سهامی خاص و با مسئولیت محدود و در انواع دیگری مانند تضامنی، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی، نسبی و شرکت تعاونی تولید و مصرف به صورت قانونی به ثبت برسانید و از وضعیتی که در بالا به آنها اشاره شد استفاده کنید.

با توجه به شرایط و مدارک برای ثبت شرکت در سمنان در نظر گرفته شده است به صورت کلی بهتر است شما عملیات ثبت شرکت خودتان را در دو قالب سهامی خاص با مسئولیت محدود انجام دهید که می‌تواند با دردسرهای بسیار کمتر سود و درآمد بسیار بالاتری را برای شما به همراه داشته باشد.

 

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص

در صورتی که قصد دارید فعالیت خود را به صورت حقوقی انجام دهید و چند نفر سهامدار به عنوان شرکت شما در نظر گرفته شده است بهتر است به سراغ ثبت شرکت در سمنان به صورت حقوقی بروید که از جمله مهم‌ترین شرایط آن می‌توان به ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵ درصد سرمایه اولیه شرکت اشاره نمود.

مهمترین مدارکی که باید برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص راهنمایی در زیر آورده شده است.

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامۀ شرکت سهامی خاص توسط همۀ سهامداران

۳. ارائۀ دو نسخه از صورت‌جلسۀ مجمع عمومی مؤسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامۀ برابر اصل شدۀ همۀ مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان سمنان)

ثبت شرکت در سمنان

 

شرایط و مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را به صورت حقیقی پیش ببرید باید برای ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود اقدام کنید که از جمله مهم‌ترین شرایط آن می‌توان به ارائه ۳۵ درصد سرمایه اولیه شرکت که معمولاً ۱۰۰ هزار تومان میباشد اشاره نمود.

مهمترین مدارکی که باید برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در سمنان ارائه کنید در زیر آورده شده است.

۱. دو برگ تقاضانامۀ ثبت شرکت در استان سمنان

۲. دو برگ شرکت‌نامۀ رسمی

۳. دو جلد از اساسنامۀ شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌جلسۀ مجمع عمومی مؤسسین و هیئت‌مدیره

۵. فتوکپی شناسنامۀ همۀ شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامۀ رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌نامۀ سرمایۀ غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

هزینه ثبت شرکت در سمنان چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که از تیم کارشناسان متخصصین سامانه آنلاین پایدار پرسیده می شود این است که با چه هزینه ای می توان به صورت کامل و از صفر تا صد عملیات ثبت شرکت را انجام داد.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به اینکه عملیات ثبتی در داخل کشورمان تعرفه خاصی ندارند موسسات مختلف با توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند تعرفه ها و هزینه های مختلفی را برای ثبت شرکت و ثبت برند در نظر می‌گیرند.

در این میان سامانه آنلاین پایدار برای اینکه بتوانند به کسب و کارهای جدید کمک کند تا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه رشد و توسعه کسب و کار خودشان را شروع کنند ارزانترین تعرفه و هزینه ثبت شرکت را در نظر گرفته است تا شما با رعایت تمامی شرایط ثبت شرکت در سمنان بتوانید در سریع ترین زمان ممکن شرکت کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت رساند و از مزیت های بسیار زیادی که در بالا به آنها اشاره شد بهره مند شوید.

زمانی که از سامانه آنلاین پایدار استفاده کنید تمامی عملیات ثبت شرکت در سمنان برای شما به صورت صفر تا صد به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود و این موضوع می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و کاهش دغدغه‌های انجام امور به صورت اداری باعث شود تا اتلاف زمان شما نیز کاهش پیدا کرده و با ارزانترین تعرفه و هزینه بتوانید برند و شرکت خود را به صورت کاملاً رسمی به ثبت برسانید.

تیم حقوقی و کارشناسان سامانه آنلاین پایدار در طول مراحل مختلف ثبت شرکت در سمنان به صورت کاملا آنلاین و ۲۴ ساعت در اختیار شما بوده تا تمامی مشاوره های لازم در جهت انتخاب نام مناسب برای شرکت و انجام تمامی مراحل شرکت را برای شما انجام دهند.

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شرکت در سمنان»

Ali hoseini گفت:

با سلام
لیست هزینه های ثبت شرکت در سمنان رو کجا میتونم ببینم؟؟

علی پایدار گفت:

کاربر گرامی

جهت ثبت شرکت در سمنان تماس بگیرید.

Hesam گفت:

شرایط ثبت شرکت در سمنان برای مسیولیت محدود دقیقا چیه؟؟

علی پایدار گفت:

کاربر عزیز

جهت ثبت شرکت با شماره 02125917699 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره