پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری شاید در نگاه اول فقط برای مراسمات مورد توجه قرار بگیرد اما امروزه با توجه به حجم بالای تولید محتوای تصویری و ویدیویی برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی و فضای آنلاین فعالیت دارند، ثبت کردن یک شرکت صوتی تصویری و یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری که بتوانند از محصولات و موارد مختلف قوی تصویربرداری کند می تواند سود و مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

برای اینکه عملیات ثبت لوگوی تجاری و برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری را انجام دهید علاوه بر مراجعه به سامانه مالکیت معنوی می توانید از طریق پایدار ثبت به عنوان اولین و بزرگترین سامانه رسمی ثبت برند به صورت کاملاً آنلاین استفاده کرده و با پر کردن فرم های مربوط به استعلام برند خودتان مراحل ثبتی خود را با ارزان ترین هزینه و طرح در ایران شروع کنید.

ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

برگزاری مراسم عروسی و ثبت تصاویر با کیفیت از آن به عنوان یکی از دغدغه‌های افراد مطرح بوده است. آتلیه های مختلفی در سطح شهر های مختلف وجود دارند که به ثبت تصاویر و عکاسی و فیلم برداری از مراسم های مختلف می پردازد.

برند بودن و مطرح بودن در این زمینه می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می‌آید که باعث شود تا افراد اعتماد بیشتری نسبت به آتلیه شما داشته و البته محبوبیت بسیار بیشتری را نیز در نزد آنها به دست بیاورید.

البته همانطور که گفته شد امروزه آتلیه فقط به عنوان یک مرجع برای ثبت تصاویر و فیلم برداری از مراسم عروسی به کار نمی رود و با توجه به حجم بالای تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه های اینترنتی شاهد استفاده از آتلیه ها به عنوان مراکزی برای ارائه خدمات ویدئویی و تصویربرداری هستیم.

با توجه به رقابتی که در این زمینه وجود دارد آتلیه هایی که بتوانند برند فیلمبرداری و عکاسی خود را به ثبت رسانده‌اند می‌توانند از این وضعیت استفاده کرده و بالابردن ارزش و اعتبار کسب و کار خود و استفاده از دیگر مزیت‌هایی که وجود دارند به راحتی محبوبیت بسیار بالاتری در نظر مشتریان به دست آورده و از این طریق و بازاریابی دهان به دهان، مشتریان جدید تر و بیشتری را نیز به دست بیاورند.

در این مطلب قصد داریم تمامی مزیت ها و همچنین مراحل و شرایطی که برای ثبت برند و آتلیه عکاسی و فیلمبرداری وجود دارد را به صورت کامل و از ۰ تا ۱۰۰ برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

شرایط ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

دستورالعمل ها و شرایط ویژه‌ای برای ثبت کردن برند و لوگو چه جوری آتلیه عکاسی در نظر گرفته شده است تا کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند با رعایت کردن این شرایط بتوانند به راحتی برند و لوگو تجاری خود را با ارزش و اعتبار بسیار بالاتر به ثبت برسانند.

اولین و شاید مهمترین موضوع که به عنوان یک قانون بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود این است که برند و لوگو تجاری که شما نام و طراحی آن را انجام داده اید به هیچ عنوان نباید شباهتی به برندهای ثبت شده آتلیه قبلی داشته باشد.

برای جلوگیری از این شباهت باید حتماً استعلام های قبل از ثبت برند را از طریق سامانه آنلاین پایدار و توسط متخصصین و کارشناسان با تجربه در این زمینه انجام دهید.

شرایط ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

سامانه آنلاین پایدار علاوه بر استعلام ثبت برند ها به شما کمک می کند تا بتوانید یک لوگوی تجاری مناسب با کسب و کارتان را طراحی کرده و البته یک نام مناسب که تمامی قوانین و شرایط ثبت برند آتلیه عکاسی را در بر بگیرد برای برند و کسب و کار خود انتخاب نمایید.

از جمله دیگر شرایط ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری می‌توانیم به عدم انتخاب اسامی مشاهیر و شخصیت های معروف هنری در این زمینه اشاره کنیم. از دستورالعمل‌های دیگر برای انتخاب نام می‌توان به عدم استفاده از مکان های جغرافیایی و عدم استفاده از سهمیه خاص و شهرت یافته و یا نام های انتخاب شده برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی اشاره نمود.

در طراحی لوگوی تجاری نیست ما باید این موضوع را در نظر بگیرید که لوگوی تجاری شما باید مفهوم کلیه کسب و کار شما را به مشتری معرفی نماید و در صورتی که مشتری در شناخت خدمات شما دچار کج فهمی و گنگی شود قطعاً نام برند شما مورد تایید و پذیرش قرار نخواهد گرفت.

پس به عبارتی می‌توان گفت که هر چقدر نام به نام و لوگوی تجاری که برای برند آتلیه عکاسی خود انتخاب می‌کنید خلاقانه و جدید تر باشد چند ثبت کردن آن نیز بالاتر می رود.

مراحل ثبت برند آتلیه

در ابتدای مراحل باید به بهترین شکل ممکن یک نام مناسب و لوگوی تجاری را برای برند خود انتخاب کنید. البته این در صورتی است که شما در مرحله اولیه ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مشخص کنید که می خواهید برند خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید یا قصد دارید از مزیت‌های ثبت برند حقوقی استفاده نمایید.

بعد از اینکه باید تمامی مدارک برای ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری لازم است را مورد بررسی قرار داده و آنها را تهیه و در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید. در نظر داشته باشید که مدارک ثبت برند برای برندهای حقیقی و حقوقی با همدیگر متفاوت است.

بعد از ارائه مدارک و تایید آن ها و تایید نام و لوگوی تجاری، شما باید دیگر مراحل ثبت برند آتلیه عکسی و فیلمبرداری یعنی به سراغ پرداخت هزینه های مربوط به ثبت برند بروید.

مراحل ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

مدارک مربوط به ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

برای این که بتوانید برند خود را در این زمینه به ثبت برسانید باید ابتدا انتخاب کنید که می خواهید از مزیت های ثبت برند حقیقی استفاده کنید یا به سراغ ثبت برند حقوقی بروید.

شرایط درنظر گرفته شده برای هر کدام از این برند ها یکسان است و شما با رعایت کردن شرایطی که در بالا برای استعلام ثبت برند و همچنین انتخاب نام و لوگوی تجاری در نظر گرفته شود می توانید به راحتی برند و لوگو تجاری خود را به ثبت رساند اما مدارک آنها با همدیگر متفاوت هستند.

مدارک ثبت برند حقیقی

در صورتی که شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت نرسانده و فقط با کسب مجوز فایل قصد دارید برند و لوگو تجاری خود را به صورت قانونی ثبت کنید می توانید از طریق ثبت برند حق این کار را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

برای ثبت برند حقیقی علاوه بر کپی مدارک شناسایی و همچنین کپی مجوز فعالیت می تواند جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری باشد به کپی کارت بازرگانی در صورت نیاز به ثبت برند لاتین و استفاده از حروف لاتین و کلمه هایی که در فارسی ریشه ندارند، نیاز دارید.

مدارک ثبت برند آتلیه افراد حقیقی

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حقوقی

در صورتیکه شرکت کار شما به صورت کاملا رسمی به ثبت رسیده است و قصد دارید برند و لوگو تجاری خود را به صفر برسانیم و از مزیت های زیاد آن برای بالا بردن ارزش و اعتبار کسب و کار خود و جلوگیری از سوء استفاده رقبا استفاده نمایید باید مدارک زیر را تهیه کرده و در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دهید.

از جمله مهمترین مدارک ثبت برند برای اشخاص حقوقی می‌توان به کپی کارت شناسایی و همچنین کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت در کنار کپی مجوز فعالیت اشاره نمود.

چرا که ما هم باید در نظر داشته باشید ارائه وکالت نامه معتبر به وکیل در صورت سپردن کار به یک وکیل و شخص سوم و همچنین ارائه کپی کارت بازرگانی در صورت درخواست برای ثبت برند لاتین می باشد.

هزینه ثبت برند و آتلیه عکاسی و فیلمبرداری چقدر است؟

همواره هزینه به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها در انجام امور ثبتی مطرح می‌شود و با توجه به اینکه در کشور ما امور ثبتی مصوبه و طرفی خاصی ندارند معمولا کاربران در این زمینه در بخش‌هایی را دارند که سامانه آنلاین پایدار در این زمینه سعی کرده است تا با ارائه ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران تمامی دغدغه‌ها و مشکلات کاربران برای ثبت برند و لوگو تجاری خود در زمینه های مختلف را برطرف نماید.

علاوه بر این با توجه به اینکه این سامانه تمامی امور مربوط به ثبت برند و لوگو تجاری شما را به صورت کامل آنلاین انجام می دهد می توانید با صرفه جویی در هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه‌های تشکیل پرونده و مراجع اداری و البته کاهش اتلاف زمان خودتان از مزیت های بیشتری نیز بهره مند شوید.

در کل می توانیم بگوییم که اگر قصد دارید برند خود را به صورت اقتصادی ثبت نموده باید مشاوره رایگان ۲۴ ساعته آنلاین نیز بهره مند شوید حتما از خدماتی که پایدار ثبت در این زمینه ارائه نموده است استفاده کنید.

ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

مدت زمان ثبت برند چقدر است؟

در صورتی که تمامی شرایط ثبت برند را به درستی رعایت کرده باشید با یک نام مناسب و لوگوی تجاری کاملا جدید و خلاقانه را معرفی کرده باشید معمولاً عملیات ثبت برند شما تا قبل از ۳ ماه و حدود ۹۰ روز به پایان می رسد می توانید از برند و لوگو تجاری خود به صورت کاملا قانونی برای تبلیغات در فضاهای مختلف استفاده نمایید.

مزیتهای ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

در کنار بالا رفتن محبوبیت در بین مشتریان و همچنین ارزش و اعتباری کسب و کار می‌توانیم به جلوگیری از سوء استفاده رقبا برای استفاده از نام برند و لوگو تجاری شما اشاره کنیم که از جمله مهمترین و ارزشمند ترین مزیت هایی هستند که برای هر کسب و کار بعد از ثبت برند به همراه خواهند آمد.

علاوه بر این در شرکتی به نام و لوگوی تجاری خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانیم می توانید از اعطای وام های دولتی استفاده نموده و یا نمایندگیهای را در استان به شهرهای مختلف و ارتباط سریعتر با مشتریان و البته سود و درآمد بسیار بالاتر دایر نمایید.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری با عملیات برندینگ درصد کسب و کار شما کاملاً متفاوت است و زمانی که برند خود را به صورت کاملاً قانونی از طریق مراجعه در نظر گرفته شده است به ثبت برسانید به هیچ عنوان نمی توانید از مزیت‌های که در بالا به آنها اشاره شد به خصوص جلوگیری از سوء استفاده را استفاده نمایید.

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت برند آتلیه عکاسی و فیلمبرداری»

Sara.dashti گفت:

سلام…
مجوز های ثبت برند آتلیه رو باید از کجا بگیریم؟

تیم تولید محتوا گفت:

سلام قبل از انجام مراحل ثبت برند آتلیه عکاسی باید از مراجع مرتبط مجوز های لازم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره