پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند طلافروشی از 0 تا 100 با ارزان ترین هزینه و تعرفه

ثبت برند طلافروشی از 0 تا 100 با ارزان ترین هزینه و تعرفه

ثبت برند طلافروشی برای هر کسب و کار و انجام دادن آن به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه ها مطرح می شود. با توجه به شرایطی که برای ثبت برند و لوگو تجاری در نظر گرفته شده است، کسانی که به دنبال ثبت برند طلافروشی خود هستند، باید ابتدا استعلام های لازم را برای عدم تشابه برند با دیگر برند ها انجام دهند و در مراحل بعدی و بعد از پرکرد فرم اظهارنامه ثبت برند، روال اداری را انجام دهند تا برند آن ها به صورت حقیقی یا حقوقی به ثبت برسد.

ثبت برند مزایا و درآمد های بسیار زیادی که به همراه دارد باعث شده است تا در این مطلب به صورت کامل تمامی مدارک و مراحل آن را مورد بررسی قرار دهیم تا در صورتی که نیاز داشته باشید برای ثبت برند در این زمینه اقدام کنید با مطالعه این مطلب به راحتی تمامی نیازهای خود را در طول مراحل مختلف با پرداخت ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران برطرف نمایید.

برای اینکه ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران را بپردازید لازم است تا از خدمات سامان آنلاین پایدار استفاده نمایید که تمامی کار های شما را به صورت صفر تا صد و به صورت آنلاین انجام می دهد. با انجام امور مراحل ثبت برند به صورت آنلاین دیگر نیازی به اتلاف زمان یا پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و غیره ندارید.

برای عدم تشابه برند و لوگو تجاری به سایر برند های طلافروشی که قبلا به ثبت رسیده اند، باید ابتدا فرم زیر را به صورت کامل در مورد استعلام برند های ثبت شده قبلی پر کنید.

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

ثبت برند آنلاین در سامانه پایدار ثبت

ثبت برند طلافروشی

برای ثبت برند در زمینه های مختلف از جمله طلافروشی، آب معدنی و … مراحل و شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است. در صورتی که بتوانید تمامی شرایط ثبت برند را مهیا نمایید می توانید به راحتی در طول مراحلی که به صورت قانونی در نظر گرفته شده است، ثبت برند خود را از طریق اداره مالکیت معنوی ایران که به عنوان مرجعی برای ثبت برند طلافروشی و دیگر برندها در نظر گرفته شده است انجام دهید. بهتر است قبل از اینکه به بررسی مدارکی که باید جمع آوری نمایید و بر اساس نوع فعالیت و کسب و کار خود آنها را به اداره مالکیت معنوی ایران تحویل دهید بپردازیم، به بررسی شرایط ثبت برند طلافروشی بپردازیم نکات مهمی که در این زمینه وجود دارند را بیان کنیم.

مدارک ثبت برند فوری

اصلی ترین شرط ثبت برند طلافروشی چیست؟

اولین و مهمترین شرط در مورد مراحل ثبت برند این است که شما استعلام های لازم را در زمینه ثبت برند خود انجام دهید تا متوجه شوید که قبلاً هیچ کسب و کارهای شرکت برند مورد نظر شما را به ثبت نرسانده باشد. بعد از این کار شما باید به سراغ انتخاب علامت تجاری و نام برند خود بروید که نکته بسیار مهمی که باید در این مرحله در نظر داشته باشید این است که نام برند و لوگو تجاری که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید نباید به هیچ عنوان شباهتی با برند و لوگو های تجاری که قبلاً به ثبت رسیده است داشته باشد.

بعد از اینکه یک نام مناسب که البته نباید به هیچ عنوان شامل مکان های خاص جغرافیایی و یا اسم مشاهیر باشد را برای برند طلافروشی خود انتخاب کردید، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برند شما باید کاملاً خلاقانه و جدید باشد و البته به گونه ای طراحی شده باشد که همه مفهوم کسب و کار شما را به درستی به مشتری انتقال دهد تا مشتری در هنگام استفاده از این برند و دیدن لوگوی تجاری شما به هیچ عنوان دچار کج فهمی و اشتباه نشود در شناخت خدمات و تولیدات شما نشود.

بعد از اینکه تمامی این نکات را در مورد شرایط ثبت برند انجام دادید و البته تمامی استعلام های ثبتی را در نظر اداره مالکیت معنوی برای ثبت برند طلافروشی انجام دادید می توانید برای ارسال تقاضانامه و تشکیل پرونده و دیگر مراحل ثبت برند طلافروشی اقدام نمایید.

ارسال تقاضانامه و تشکیل پرونده ثبت برند

پس از انجام تمامی شرایط و مراحل ثبت برند که قبلاً به آنها اشاره کردیم باید در گام آخر شما تقاضانامه ثبت برند را که به صورت یک پرونده الکترونیکی برای کسب و کار شما تشکیل شده است به همراه دیگر مدارکی که در ادامه خواهیم گفت، برای اداره مالکیت معنوی ارسال نمایید تا در نهایت به صورت رسمی برند شما با طی روال اداری و پرداخت هزینه های انتشار در روزنامه کثیرالانتشار و … به ثبت برسد تا بتوانید از مزایای آن استفاده نمایید.

مراحل ثبت برند و ارسال مدارک ثبت برند طلافروشی

در مراحل ثبت برند طلافروشی یک گزینه بسیار مهم به نام جمع آوری مدارک مورد نیاز وجود دارد که با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن شرکت باید مدارک مورد نیاز که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم جمع‌آوری شده و در اختیار مراجع قرار بگیرد. به طور کلی می توان گفت شما برند خود را به یکی از دو صورت حقیقی یا حقوقی به ثبت برسانید که برای هر کدام از آن ها شرایط و مدارک خاصی در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که ثبت برند حقیقی نیازی به ثبت شرکت ندارد و در صورتی که قبلا شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده اید، باید برای ثبت برند خود به صورت حقوقی و با ارائه مدارک آن اقدام نمایید.

در صورتی که قصد دارید برند طلافروشی شما به صورت حقیقی به ثبت برسد باید مدارک زیر را تهیه نمایید.

  • مدارک هویتی شخص متقاضی
  • آدرس الکترونیکی
  • آدرس و کد پستی
  • لیست از پیش تعیین شده ی کالا و خدمات
  • وکالت نامه وکیل دادگستری (در صورتی که قصد دارید یک وکیل کار های ثبتی شما را انجام دهد)
  • اطلاعات تماس
  • تصویر علامت تجاری
  • مجوز صادره از مراجع مختلف جهت فعالیت
  • کپی کارت بازرگانی در صورت درخواست ثبت برند به صورت لاتین

مراحل ثبت برند

اگر تمامی فعالیت‌های کسب و کار شما به صورت حقوقی انجام می‌شود در ادامه ثبت برند طلافروشی باید مدارک زیر را جمع آوری نموده و آن را به اداره مالکیت معنوی تحویل دهید تا برند و لوگوی تجاری شما به ثبت برسد.

  • روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • تصویر مدارک هویتی مدیرعامل
  • تصویر لوگو و یا علامت و برند
  • مجوز فعالیت شرکت
  • روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • تعیین طبقات بین المللی کالا و خدمات مدنظر
  • کارت بازرگانی برای ثبت برند به صورت لاتین

هزینه ثبت برند طلافروشی

سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت پایدار این امکان را در اختیار متقاضیان ثبت برند طلافروشی قرار داده است تا تمامی مراحل ثبت برند طلافروشی را بتوانند به صورت کاملاً آنلاین انجام بدهند و از این طریق به راحتی در هزینه ها و زمانی که قرار است برای ثبت برند پرداخت نمایند صرفه جویی های قابل توجهی را به وجود بیاورند.

در این سامانه تمامی مراحل ثبت برند طلافروشی به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود و شما باید از طریق فرم‌های قرار گرفته بر روی وبسایت تمامی اطلاعات مورد نیاز و هم چنین مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد را آپلود نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، تیم حقوقی مرکز که تجربه بسیار بالایی در زمینه ثبت برند دارند، با شما تماس گرفته و تمامی مراحل ثبت برند طلافروشی را با هماهنگی شما به صورت کاملا آنلاین انجام دهند.

اینکه مراحل ثبت برند طلا فروشی را به افراد متخصصی که در این زمینه تجربه ای بسیار بالا دارند بسپارید قطعاً خیال شما را نسبت به مشکلاتی که در مورد رد شدن نسبت به نام و لوگوی تجاری وجود دارد راحت خواهد کرد و در سریعترین زمان ممکن و البته با ارزانترین تعرفه ثبت برند در سال ۱۴۰۰ می توانید برند طلافروشی خود را به ثبت برسانید و از مزایای بسیار زیادی که برای افزایش سود و درآمد شما به همراه خواهد داشت استفاده نمایید.

البته در صورتی که سوالات دیگری در مورد مراحل ثبت برند طلافروشی داشتید که در این مرحله توضیحات کافی در مورد آن دیده نشده بود می توانید از طریق راه های ارتباطی و پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته واتساپ با تیم پشتیبانی و تخصصی پایدار ثبت در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را به صورت کاملاً رایگان را در قالب مشاوره از این افراد بپرسید.

ضرورت برندینگ و ثبت برند طلافروشی

امروزه شغل های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که از نظر پرستیژ و درآمد در سطح بسیار بالایی هستند و همین موضوع باعث شده است تا افراد کسب و کارهای مختلفی به سمت این شغل ها و فعالیت در آنها برود. طلا و جواهرات از گذشته به عنوان یک جلوه زیبایی و البته منبع درآمد مورد نظر همه افراد در جامعه در سطوح مختلف بوده است. به خصوص در میان خانم‌ها طلا و جواهرات به عنوان یک لازمه اصلی در زندگی شناخته می‌شود و البته امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت این فلز گرانبها در کشورمان بسیاری از افراد از آن به عنوان یک منبع درآمد نیز یاد می کنند.

با توجه به مواردی که در زمینه طلا سازی و طلا فروشی وجود دارد بسیاری از کسب و کارها به سمت این فعالیت روی آورد و همین موضوع باعث رقابت بسیار زیاد در این زمینه شده است که افرادی که به دنبال کسب درآمد بیشتر در این زمینه هستند سعی می‌کنند تا با ثبت برند طلافروشی و البته برند کردن کسب و کار خود به رشد قابل توجهی نسبت به رقبا دست پیدا کرده و از این طریق بتوانند سود بسیار بالاتری را به دست بیاورند.

موضوع مهمی که در مراحل ثبت برند طلافروشی باید در نظر داشته باشید این است که برندینگ کردن یک کسب و کار با  ثبت برند و لوگو تجاری آن تفاوت بسیار زیادی دارد و شما تا زمانی که برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا قانونی ثبت نکنید نمی‌توانید در صورت بروز مشکلات و سوء استفاده رقبا از برند شما از جایگاه و هزینه‌هایی که برای برند کردن کسب و کار خود استفاده کرده اید پشتیبانی کرده و با شکایت بتوانید حق ضایع شده برند خود را دوباره به آن برگردانید.

پس در نظر داشته باشید اگر برای برندینگ کردن کسب و کار خود در زمینه طلافروشی فعالیت زیادی داشته اید حتماً این موضوع در نظر داشته باشید که باید به صورت کاملاً قانونی و بعد از طی مراحل ثبت برند طلافروشی، برند و لوگو تجاری خود را در این زمینه به ثبت برسانید تا علاوه بر استفاده از مزایای قانونی کردن برند بتوانید جلوی هرگونه سوء استفاده رقبا را بگیرید.

مزیت های ثبت برند طلافروشی

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی مراحل ثبت برند طلافروشی بپردازیم بهتر است چند مورد از مهمترین مزایای ثبت برند در زمینه های مختلف از جمله طلا فروشی را برای شما بیان کنیم که در اولین گام می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که ثبت برند و لوگوتجاری به صورت قانونی به طور کلی در هر زمینه‌ای باعث افزایش دارایی و ارزش کسب و کار شما خواهد شد.

زمانی که شما برند خود را به صورت کاملاً قانونی ثبت کنید مشتریان مختلف و البته شرکت هایی که قصد همکاری با شما را در زمینه های مختلف دارند بهتر و سریعتر به خدمات و محصولات که شما ارائه می کنید اعتماد کرده و از آنها استفاده می‌کند و همین موضوع می‌تواند علاوه بر بالا بردن درجه محبوبیت شما باعث افزایش فروش و سود شما شود.

مراحل ثبت برند طلافروشی

زمانی که یک کسب و کار با سطح درآمد و سود بسیار بالا داشته باشید قطعاً دارایی شما در این زمینه افزایش پیدا کرده است و همین موضوع باعث می‌شود تا ثبت برند به عنوان یک موضوعی که تاثیر بسیار مستقیمی در افزایش دارایی کسب و کار شما دارد مطرح شود.

در دیدگاه دیگر زمانی که شما ثبت برند طلافروشی را انجام دهید در واقع یک برند کاملاً قانونی خواهید داشت که اگر خودتان هم نخواهید در این زمینه فعالیت کنید می‌توانید برند خود را به صورت کاملاً قانونی به فروش بگذارید و سود مناسبی نیز از این طریق به دست بیاورید.

افزایش محبوبیت و مقبولیت در بین مشتریان و بالابردن درجه رضایت آنها در صورتی که خدمات و کالاهایی که به آنها ارائه می‌کنید در سطح بسیار مناسبی قرار داده باشد از دیگر مزایایی است که می توانید بعد از مراحل ثبت برند طلافروشی به راحتی به دست بیاورید.

در کنار این موضوع همانطور که گفته شد شرکت ها و برندهای معتبر دیگری که قصد همکاری با آنها را دارید در صورتی که برند شما به صورت کاملا قانونی و ثبت رسیده باشد بهتر و سریعتر به کسب و کار شما اعتماد کرده و همین موضوع می‌تواند زمینه‌های همکاری های بسیار طولانی مدت و پر سود را فراهم نماید.

اگر بخواهید برند خود را توسعه داده و آن را در سطح شهرها و استان‌های دیگر نیز تاسیس نماید به راحتی می‌توانید نمایندگیهای معتبری را از طریق ثبت برند در زمینه طلافروشی ارائه نماید تا با کمترین هزینه و با داشتن نمایندگی ارتباط راحت تر و سریعتر با مشتریان نقاط مختلف داشته و از این طریق نیز به سود و درآمد بسیار بالایی برسید. در کنار این موضوع انجام مراحل ثبت برند به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از مزایای قانونی بودن ثبت نام مانند اعطای وام های دولتی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره