پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در اصفهان و همه شرایط لازم آن

ثبت برند در اصفهان و همه شرایط لازم آن

با توجه به اینکه اصفهان به عنوان یکی از شهرهای صنعتی کشورمان موقعیت و شرایط بسیار خوبی را برای انجام فعالیت های مختلف در قالب کسب و کار خدماتی و یا تولیدی دارد در صورت داشتن کسب و کار در این استان می توانید با ثبت برند در اصفهان ارزش کسب و کار خود را از نظر اقتصادی و دارایی بالاتر برده و البته از مزیت های بسیار زیادی که ثبت کردن یک برند به صورت قانونی در اصفهان دارد بهره مند شوید.

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان ساکن شهر اصفهان و یا دارای کسب و کار در این شهر تماس های بسیار زیادی را با تیم پشتیبانی مجموعه داشتند و سوالاتی در مورد شرایط و مراحل ثبت برند در اصفهان مطرح کردند و به دنبال این موضوع بودند که آیا پایدار ثبت خدمات مربوط به ثبت برند در شهرهای مختلف ایران مانند اصفهان را نیز انجام می‌دهد یا خیر؟ در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به این موضوع بپردازیم و به شما بگویم که پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت در کشورمان، تمامی امور مربوط به ثبت برند را به صورت آنلاین با کمترین و ارزان ترین تعرفه انجام می دهد.

پس برای اینکه بدانید ثبت برند تجاری و لوگو در این استان به شرایط مراحلی را دارد و برای ثبت برند به صورت قانونی باید چه مدارکی را در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید حتماً با این مقاله تا انتها همراه باشید.

شرایط ثبت برند در اصفهان

قبل از اینکه به بررسی مدارک و همچنین مراحل ثبت برند در این استان به پردازیم بهتر است نکاتی را در مورد شرایط ثبت برند در اصفهان که به صورت عمومی برای این استان و دیگر استانهای کشور بر طبق قانون در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

به طور کلی اولین و مهم‌ترین شرطی که در مورد ثبت برند وجود دارد این است که برند و لوگوی تجاری که قصد ثبت کردن آن را دارید به هیچ عنوان قبلاً توسط رقبای شما باید دیگر شرکت ها و کسب و کارها به ثبت نرسیده باشد.

ثبت برند آنلاین

 

نکته مهمی که باید در مورد این شرایط در نظر داشته باشید این است که برند و لوگو تجاری شما حتماً نباید شبیه به برندهای تجاری ثبت شده قبلی باشد و این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که تمامی برند ها در سطح کشور در نظر گرفته می‌شود و شما نمی توانید برند را با برند هایی که در اصفهان به ثبت رسیدند مقایسه کنید.

برای اینکه دچار چنین مشکلاتی نشوید بهتر است حتماً با تیم حقوقی و متخصص پایدار ثبت در ارتباط باشید تا تمامی استعلام های لازم در مورد شرایط ثبت برند در زمینه های مختلف در نظر گرفته شود.

علاوه بر این زمانی که قصد دارید نام برند خود را انتخاب کنید و یا لوگوی تجاری را برای این برند طراحی کنید حتماً باید از نام و طراحی کاملا خلاقانه و جدید استفاده کنید و به هیچ عنوان نباید برند شما در هنگام معرفی به مشتری او را در درک خدمات شما دچاره گنگی نماید.

علاوه بر ثبت برند الگوی تجاری به صورت کاملا خلاقانه شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که از اسامی مشاهیر مختلف که در شهر اصفهان تعداد بسیار زیادی از آنها را مشاهده می‌کنید می‌توانید برای برند و لوگو تجاری خود استفاده کنید و حتما باید از اسامی چند سیلابی که البته خلاقیت و ابتکار در آنها نقش بسیار زیادی را دارد استفاده نمایید تا شانس کردن برند شما بالاتر برود.

چه برندهایی در اصفهان قابل ثبت هستند؟

سوال مهم دیگری که به تعداد بسیار زیادی از تیم حقوقی و پشتیبانی پایدار ثبت پرسیده شده است این است که چه برندهایی را میتوانیم در اصفهان به ثبت برسانیم؟

در مورد این سوال بهتر از این موضوع را اینگونه بیان کنیم که هر نوع تجارت و کسب و کاری که مجوز فعالیت برای آن صادر شده باشد چه به صورت حقیقی و حقوقی شما می توانید به راحتی برای ثبت برند در اصفهان اقدام نمایید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که عملیات برندینگ با ثبت برند کاملاً متفاوت است و شما تا زمانی که عملیات ثبت برند خود را به صورت کاملا قانونی انجام ندهید نمی توانید از مزیت های قانونی مانند جلوگیری از سوء استفاده رقبا از نام و برند شما و جذب مشتریانتان استفاده کنید.

انواع ثبت برند در اصفهان

در صورتی که قصد دارید بدون تاسیس شرکت برند خود را به صورت کاملاً قانونی در شهر اصفهان به ثبت برسانید می توانید از شرایط ثبت برند به صورت حقیقی استفاده نمایید که برای استفاده از این شرایط باید علاوه بر کپی مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه، کپی مجوز فعالیت خود را نیز در کنار نام برند و همچنین تصاویر لوگوی تجاری طراحی شده را ارائه نمایید.

علاوه بر این در صورتی که صاحب شرکت و کسب و کار هستید و میخواهید دارند خود را به صورت حقوقی به ثبت برسانید باید مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه را همراه با کپی مجوز فعالیت همچنین آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت به مراجعه ثبت کننده برند ارائه نمایید.

مراحل ثبت برند با کمترین هزینه

بعد از اینکه شما تمامی شرایط ثبت برند در اصفهان را انجام دادید و استعلام های لازم را نیز در مورد برندهای ثبت شده قبلی از تیم حقوقی و پشتیبانی پایدار ثبت کسب کردید باید به سراغ انجام مراحل ثبت برند بروید.

برای اینکار لازم از شما ابتدا به سامانه مالکیت مرکز معنوی ایران مراجعه نموده و درخواست و اظهار نامه خود را برای ثبت‌نام به صورت قانونی تکمیل نمایید. پس از این کار لازم است تا شما وارد مراحل اداری ثبت برند شده و پس از تشکیل پرونده و تایید مدارک در دو مرحله متفاوت هزینه هایی را برای روزنامه رسمی پرداخت کنید و در صورت عدم وجود هیچ گونه شکایتی نسبت به ثبت برند شما بتوانید برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

با توجه به این که همواره انجام مراحل ثبت برند در صورت حضوری و اداری بسیار سخت و حوصله بر می باشد و البته هزینه های بسیار زیادی را نیز برای ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده و پرینت و کپی و همراه دارد تیم حقوقی و پایدار ثبت تصمیم گرفته است تا از طریق سامانه آنلاین خود تمامی خدمات مربوط به ثبت برند در اصفهان را به صورت کاملا آنلاین در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

ثبت برند آنلاین

برای انجام عملیات و مراحل ثبت برند در اصفهان کافی است وارد صفحه ثبت برند شده و پس از وارد کردن اطلاعات و بارگذاری مدارک مربوطه و پر کردن فرم هایی که در اختیار شما قرار داده می شود و البته با پرداخت هزینه ثبت برند مراحل مربوط به ثبت برند را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید تا در ادامه تیم حقوقی این مجموعه با تایید مدارک شما نسبت به انجام مراحل ثبت برند در اصفهان به صورت آنلاین اقدام نمایید که شما برای اطلاع از تمامی مراحل ثبت برند می توانند از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته واتساپ با این تیم در ارتباط باشید و البته تمامی سوالات خود در مورد مراحل و شرایط ثبت برند و ثبت شرکت و همچنین درخواست گواهینامه های ایزو را به صورت کاملا آنلاین و رایگان بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره