پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت کامپیوتری و هزینه راه اندازی شرکت کامپیوتری با شرایط آن

ثبت شرکت کامپیوتری و هزینه راه اندازی شرکت کامپیوتری با شرایط آن

ثبت شرکت کامپیوتری و استفاده از مزیت های قانونی ثبت شرکت ها نیازمند رعایت برخی از شرایطی است که برای اینکار در نظر گرفته شده است. با رعایت کردن تمامی شرایط ثبت شرکت که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم شما می توانید به بهترین شکل ممکن، عملیات قانونی کردن فعالیت های خود را انجام داده و پس از کسب مجوز های لازم بتوانید با شرکت در مناقصه ها و مزایده ها و همچنین جلب اعتماد بیشتر مشتریان خود، کسب و کار خود را رونق دهید.

سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه آنلاین ثبتی در زمینه ثبت شرکت در کشور، سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به ثبت شرکت کامپیوتری را با پرداخت کمترین هزینه ها برای شما انجام دهد. برای استفاده از این خدمات کافی است اطلاعات و مدارک مربوط به کسب و کار خود را از طریق فرم های قرار داده شده روی وب سایت در اختیار تیم حقوقی و باتجربه این مجموعه قرار دهید.

ثبت شرکت کامپیوتری

امروزه با دنیای کاملاً آنلاین در ارتباط هستیم و افراد هر روزه بیشتر در میان این دنیا و انجام امور خود به صورت آنلاین غرق می شوند. شرکت های کامپیوتری که فعالیت های مختلفی در زمینه های متفاوت انجام می دهند، سعی کرده اند تا با حضور در این عرصه، درآمد و سود بسیار قابل توجهی را کسب کنند. این شرکت ها فعالیت های مختلفی در زمینه تهیه بسته های نرم افزاری، پشتیبانی و فروش نرم افزار های مختلف، خدمات مربوط به ویرایش و طراحی دوره های گرافیکی و … را ارائه دهند.

علاوه بر این شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند و یا حتی شرکت هایی که به عنوان هاستینگ، پشتیبان سایت شما هستند نیز می توانند در میان شرکت های کامپیوتری قرار بگیرند. برای ثبت همه این شرکت ها شما باید شرایط ثبت شرکت کامپیوتری و مراحل و مدارکی که برای آن در نظر گرفته شده است را رعایت نمایید.

نکته بسیار مهمی که در مورد ثبت شرکت های با فعالیت در زمینه های کامپیوتری باید بدانید این است که هیچ کدام از این کسب و کار ها برای ثبت قانونی شرکت خود نیازی به اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک کشوری ندارند. این تصمیم در سال 1376 اتخاذ شده است. برای اولین گام های ثبت شرکت لازم است تا تمامی اطلاعات مورد نیاز را به اتحادیه صنفی رایانه ای جهت احراز صلاحیت و طبقه بندی های لازم ارائه نمایید.

مزایای ثبت شرکت کامیپوتری

ثبت شرکت به صورت کلی باعث می شود تا کسب و کار شما در نزد مشتریان و دیگر کسب و کار هایی که قصد همکاری با شما را در زمینه های مختلف خدماتی دارند، محبوب تر شود. این محبوبیت قطعا باعث افزایش اعتماد آن ها و همچنین بالا رفتن فروش و درآمد کسب و کار شما نیز می شود.

با ثبت فعالیت های قانونی خود در قالب شرکت می توانید از مزیت های مهمی مانند اعطای وام های دولتی برای کسب و کار ها و همچنین شرکت در مناقصه و مزایده ها بهره مند شوید. بسیاری از شرکت های کامپیوتری در این زمینه با برنده شدن مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی سالیانه سود های بسیار بالایی را به دست می آورند.

 

اسم مناسب برای ثبت شرکت کامپیوتری

علاوه بر جلوگیری از سواستفاده رقبا از نام شرکت شما، در صورتی که بتوانید عملیات ثبت شرکت کامپیوتری را به صورت قانونی انجام دهید، می توانید با بالا بردن ارزش تجاری کسب و کار خود، نمایندگی هایی را در سراسر کشور نیز دایر نمایید. ایجاد نمایندگی نیز بدون هزینه های اضافی می تواند با افزایش مشتریان و بالا رفتن اعتماد آن ها، سود و درآمد بسیار بالاتری را برای شما به همراه داشته باشد.

مهم ترین شرایطی که باید رعایت کنید

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در زمینه های مختلف خدماتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، راه اندازی نمایید، بهتر است ابتدا تمامی شرایط ثبت شرکت که برای اینکار در نظر گرفته شده است را مورد مطالعه قرار دهید.

اولین شرط در نظر گرفته شده مربوط به نوع فعالیت های این شرکت هاست که باید در زمینه های کاملاً مرتبط و مشخصی مانند نشر دیجیتال و همچنین پشتیبانی خدمات کامپیوتری و فروش نرم افزار های مختلف باشد.

بعد از این شرایط که معمولاً در همه شرکت های کامپیوتری صدق می کند، شرایط خاصی نیز برای مدیرعامل این شرکت ها در نظر گرفته شده است. برای ثبت شرکت کامپیوتری باید از فردی به عنوان مدیرعامل در مدارک ارائه شده یاد کنید که حداقل مدرک کارشناسی داشته باشد.

**در صورتی که مدیرعامل مورد نظر دارای مدرک دیپلم باشد، باید حداقل 8 تا 10 سال سابقه مدیریت مرتبط در این زمینه را دارا باشد.

** اگر فرد مورد نظر شما برای ثبت شرکت کامپیوتری دارای مدرک فوق دیپلم است، باید حداقل 4 سال سایقه مدیریت مرتبط در این زمینه را داشته باشد.

البته اگر مدیرعامل شما قبلاً سابقه فعالیت در زمینه مدیریت شرکت های کامپیوتری یا رایانه ای را دارد، می تواند به راحتی دوباره این مسئولیت را انجام دهد. همچنین در صورتی که لیسانس مرتبط با این نوع فعالیت یعنی انفورماتیک را داشته باشد، نیازی به شرایط دیگر ندارید و فرد مورد نظر شما کاملاً شرایط مدیرعاملی را دارد.

اسم برای ثبت شرکت کامپیوتری

برای انتخاب اسم شرکت نیز شرایط و قوانین خاصی در نظر گرفته شده است که شما باید 5 اولویت خود را به اسامی که تمامی این شرایط را دارند اختصاص دهید. اسم شرکت شما نباید به هیچ عنوان شبیه یا کپی اسم شرکت های دیگر باشد. علاوه بر این شما باید از اسامی چند سیلابی استفاده کنید تا شانس ثبت شرکت خود را بالاتر ببرید. البته اسم انتخابی شما برای ثبت شرکت نباید جز اسامی خاص باشد یا اینکه مفهوم کسب و کار شما را به درستی منتقل نکند.

برای استفاده از اسامی پیشنهادی برای ثبت شرکت کامپیوتری می توانید از خدمات آنلاین و مشاوره ای که پایدار ثبت برای انتخاب اسم مناسب برای شرکت با توجه به سابقه بسیار طولانی که در این زمینه دارد، استفاده نمایید.

چه مدارکی نیاز داریم؟

بعد از اینکه تمامی شرایط مورد نظر را برای ثبت شرکت و فعالیت های خود به صورت قانونی رعایت کردید، لازم است تا مدارک مورد نظر را در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید. در ادامه تمامی مدارکی که شما برای ثبت شرکت ها به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص نیاز دارید آورده شده است.

*کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و اعضا

*کپی مدرک تحصیلی مدیرعامل (تمامی شرایطی که در بالا به آن اشاره شد باید داشته باشد)

*کپی روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت

*کپی روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات شرکت کامپیوتری

*کپی برگه احراز صلاحیت و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک

*ارائه اظهارنامه مالیاتی

*کپی لیست بیمه (در صورتی که شرکت تازه تاسیس می باشد)

*کپی اساسنامه شرکت کامپیوتری

 

هزینه ثبت شرکت کامپیوتری

هزینه ثبت شرکت کامپیوتری

برای اینکه بتوانید ثبت شرکت کامپیوتری به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص را انجام دهید، باید به صورت حضوری و انجام روال اداری، تمامی امور مربوط به ثبت شرکت مورد نظر را انجام دهید. معمولاً انجام این مراحل علاوه بر هزینه های بسیاری که برای تشکیل پرونده و همچنین ایاب و ذهاب دارد، طاقت فرسا بوده و بسیاری از کسب و کار ها به همین دلیل از  ثبت شرکت خودداری می کنند و قید مزیت های آن را می زنند.

پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه ثبت شرکت کامپیوتری به صورت آنلاین، تمامی امور مربوط به ثبت شرکت شما را به صورت آنلاین انجام می دهد. تیم حقوقی این موسسه ه سابقه ثبت شرکت های بسیار مطرح کشوری را دارند، با تجربه و دانش بالا، شما را در انتخاب اسم مناسب برای ثبت شرکت مورد نظر راهنمایی می کنند. شما در طول عملیات ثبتی می توانید به صورت 24 ساعته با تیم حقوقی این مرکز در ارتباط باشید.

در جدول زیر لیست کامل هزینه های ثبت انواع شرکت ها آورده شده است.

✴️ تعرفه ثبت شرکت مسئولیت محدود ✴️

ششصد و چهل هزار تومان✅

✴️ تعرفه ثبت شرکت سهامی خاص ✴️

هفتصد و چهل هزار تومان✅

✴️ کارمزد ثبت شرکت تعاونی ✴️

هشتصد و پنجاه هزار تومان✅

✴️ هزینه ثبت و تاسیس موسسه غیرتجاری ✴️

هشتصد و پنجاه هزار تومان ✅

✴️ تعرفه ثبت شرکت بازرگانی ✴️

2 میلیون تومان✅

✴️ هزینه ثبت شرکت خدماتی ✴️

دو میلیون تومان✅

 

هر چند کمترین هزینه ثبتی را در سامانه آنلاین پایدار برای شما در نظر گرفته ایم، اما با توجه به اینکه شما نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای تشکیل پرونده ها و همچنین ایاب و ذهاب ندارید و البته در زمان خود نیز صرفه جویی می کنید، می توانیم بگوییم که بهترین و ارزان ترین هزینه ثبت شرکت کامپیوتری در ایران را پرداخت خواهید کرد.

سوالات متداول:

بهترین اسم برای شرکت کامپیوتری چیست؟

برای انتخاب اسم مناسب شرکت کامپیوتری حتما از مشاوره افراد متخصص استفاده کنید.

هزینه ثبت شرکت کامپیوتری چقدر است؟

ارزان ترین هزینه و تعرفه را می توانید از طریق خدمات آنلاین ثبت شرکت سامانه پایدرا دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره