پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت مصالح ساختمانی

ثبت شرکت مصالح ساختمانی

با توجه به فعالیت هایی که در زمینه تولید و توزیع مصالح ساختمانی به عنوان محصولات بسیار پرسود و مخاطب عمومی انجام می‌شود به کسانی که قصد دارند در این زمینه سرمایه گذاری هایی را انجام دهند و البته علاوه بر فعالیت در سطوح پایین تر بتوانند با شرکت ها و کسب و کارهای بسیار بزرگتر همکاری داشته باشند باید برای ثبت شرکت مصالح ساختمانی اقدام نمایند. با ثبت شرکت مصالح ساختمانی برای تولید و یا توزیع این تجهیزات و وارد کردن آنها از خارج از کشور می توانید مزیت های بسیار زیادی را داشته و در سریعترین زمان ممکن اعتبار و ارزش بسیار بالایی را برای شرکت خود به دست آورید تا بتوانید در مزایده و مناقصه های رسمی و دولتی شرکت کرده و البته قراردادهای مالی بسیار بزرگی را با شرکت‌ها و توزیع کننده های بسیار بزرگ در سراسر کشور منعقد نماید.

سامانه آنلاین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت در کشورمان سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به ثبت شرکت تولید و توزیع مصالح ساختمانی را به صورت کاملاً آنلاین برای شما انجام دهد. با مطالعه ادامه مطلب به شما می توانید تمامی شرایط و مراحل و هزینه هایی که برای ثبت کردن شرکت در این زمینه لازم است را به صورت کامل داشته باشید اما در صورتی که غذای شرکت خود را در این زمینه به صورت کاملا انلاین به ثبت برسانید می‌توانید از طریق فرم زیر برای درخواست ثبت شرکت خود اقدام نموده و شرکت خود را در کمتر از ۱۴ روز به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

مراحل ثبت شرکت مصالح ساختمانی

اولین مرحله ای که باید برای انجام امور تاسیس و ثبت شرکت به صورت کاملاً قانونی در نظر داشته باشید این است که نام شرکت شما باید به صورت کاملا قانونی انتخاب شده و شرکت شما نباید نام مشابه با نام دیگر شرکت های ثبت شده قبلی داشته باشد. این یعنی شما باید ابتدا یک نام را برای شرکت خود انتخاب کرده و استعلام های مربوط به آن را انجام دهید. با استعلام نام شرکت ثبت شده از طریق سایت استعلام شرکت مصالح ساختمانی می توانید به راحتی متوجه شوید که نام شما قبلا به ثبت رسیده است یا این امکان برای شما برای انتخاب این نام و نام های مشابه با آن در اولویت های ۱ تا ۵ ثبت شرکت وجود دارد.

بعد از اینکه استعلام های مربوط به نام شرکت مصالح ساختمانی را انجام دادید باید به سراغ استعلام مربوط به مدیرعامل مورد نظر برای شرکت خود بروید. در صورتی که قصد داشته باشید شرکت مصالح ساختمانی خود را به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص به ثبت برسانید باید این نکته را در نظر داشته باشید که مدیرعامل شما به هیچ عنوان نباید در شرکتهای رسمی ثبت شده دیگر سمت قانونی داشته باشد.

در مرحله بعدی از مراحل ثبت شرکت مصالح ساختمانی به سراغ انتخاب نوع شرکت مورد نظر و ارائه مدارک مربوط به این شرکت به مراجع ثبت کننده شرکت در کشور بروید. در کشور ما میتوانیم شرکت خود را به ۷ نوع مختلف به ثبت برسانید اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ثبت شرکت مسئولیت محدود و همچنین ثبت شرکت سهامی خاص از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و شرایط و مدارک کمتری برای ثبت شدن لازم دارند.

بعد از طی کردن این مراحل برای ثبت قانونی شرکت خود باید به سراغ انتشار آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار بروید و پرداخت هزینه های مربوط به این مرحله را نیز انجام دهید.

تمامی این مراحل را به صورت صفر تا صد توسط کارشناسان پایدار ثبت به صورت کاملا آنلاین برای شما انجام می شود و شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب این امور را از طریق این افراد متخصص و باتجربه پیگیری نمایید.

مراحل ثبت شرکت تولید و توزیع مصالح ساختمانی

انواع ثبت شرکت مصالح ساختمانی

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید در مورد ثبت شرکت مصالح ساختمانی در نظر داشته باشید این است که نوع شرکت خود را برای ثبت شدند انتخاب کنید. شرکت معمولا در کشورمان به ۷ نوع مختلف قابل ثبت شدن هستند که هر کدام از آنها دارای شرایط و مدارک مخصوص به خود می باشند.

با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها در کشور ما برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص اقدام می کنند در صورتی که قصد دارید با هزینه بسیار کمتر شرکت خود را به ثبت برسانید شرکت مسئولیت محدود می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد و اگر قصد دارید در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی شرکت کنید می‌توانید از اعتباری که ثبت شرکت مصالح ساختمانی به صورت سهامی خاص در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

برای تغییر مدیرعامل ثبت شرکت مسئولیت محدود چگونه محدودیت و زمان بندی خاصی ندارد در حالی که برای تغییر و یا تمدید مدت زمان مدیر عاملی در شرکت سهامی خاص باید حداقل دو سال صبر کنید.

مدارک تاسیس شرکت مصالح ساختمانی

برای تاسیس یک شرکت مصالح ساختمانی و ثبت آن به صورت کاملا قانونی شما لازم است تا مدارک مورد نیاز برای ثبت انواع شرکت ها را تهیه کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود مصالح ساختمانی

۱. دو برگ تقاضا نامه ثبت شرکت

۲. دو برگ شرکت‌ نامه رسمی

۳. دو جلد از اساسنامه شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌ مدیره

۵. فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا

مدارک ثبت شرکت مصالح ساختمانی به صورت سهامی خاص

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان

۵. کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

هزینه ثبت شرکت مصالح ساختمانی در ایران

هزینه ثبت شرکت مصالح ساختمانی چقدر است؟

در صورتی که داشته باشید شرکت خود را به صورت کاملاً آنلاین به ثبت برسانید، قطع هزینه های ایاب ذهاب به شما و هزینه‌ای که برای تشکیل پرونده و روال اداری پرداخت میکنید کاهش پیدا خواهد کرد اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این امور باید حتما از طریق موسسات معتبر انجام شود زیرا برخی از موسسات با توجه به اینکه امور ثبتی در کشورمان هزینه و تعرفه مصوبه خاصی ندارد، هزینه های بسیار بالایی را برای  شرکت و انجام این خدمات در نظر می‌گیرند که در برخی از موارد باعث می‌شود تا کسب و کارها از ثبت شرکت قانونی خود منصرف شده و به سراغ انجام امور خود به صورت غیر قانونی و روان وضعیتی که در این زمینه به آنها خواهد رسید منصرف شوند.

سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت مصالح ساختمانی در کشورمان تمامی امور مورد نظر شما را به صورت کاملا آنلاین و با راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان متخصص و حرفه ای انجام میدهد. سامانه سجاد است ارزانترین و پایین ترین هزینه ممکن برای ثبت شرکت در نظر گرفته شود تا کسب و کارهایی که تازه شرکت خود را تاسیس کردند و قصد دارند در این رابطه درآمد بالای برسم بتوانند با صرف هزینه ای بسیار مناسب و اقتصادی شرکت کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسانده و در مزایده ها و مغازه های رسمی شرکت کرده یا نمایندگیهای را در سایر شهرها و استانهای کشور دایر نمایند.

مدت زمان ثبت قانونی شرکت تجهیزات ساختمانی

ثبت شرکت مصالح ساختمانی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در مزایده و مناقصه های رسمی و دولتی شرکت کرده و از این طریق با ارائه خدمات و تولیدات خود به این شرکت ها و کسب و کارها به صورت درآمد قابل توجهی برسید.

علاوه بر این اگر تمامی مراحل و شرایط مورد نظر برای ثبت شرکت را به درستی انجام داده باشید می توانید در کمتر از ۱۴ روز به صورت کاملا آنلاین شرکت خود  را به صورت قانونی به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره