پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت در اراک

ثبت شرکت در اراک

با توجه به شرکت ها و کسب و کار های بسیار زیادی که در شهرک های صنعتی اراک فعالیت های تولیدی و خدماتی را به مردم این استان و دیگر استان های کشور ارائه می نماید، ثبت شرکت در اراک می تواند با توجه به مزیت ها و امتیازاتی که به همراه دارد، سود و درآمد قابل توجهی را به سرمایه گذاران در این استان و شهرستان اعطا نماید. عملیات ثبت شرکت همراه با مدارکی برای انواع آن است که در ادامه قصد داریم به صورت کامل تمامی این مدارک و هزینه هایی که برای ثبت شرکت های مختلف در اراک در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

ثبت شرکت در اراک

با توجه به کسب و کار های بسیار زیادی که در شهرک های صنعتی این استان به عنوان یکی از قطب های صنعتی در ایران وجود دارند، بسیاری از سرمایه گذاران قصد دارند تا فعالیت های تجاری خود را در این استان انجام دهند. ثبت کردن یک شرکت و انجام تمامی فعالیت ها به صورت قانونی می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای هر کسب و کار به همراه داشته باشد.

برای ثبت کردن یک شرکت در اراک می توانید از طریق سامانه (sherkat.ssaa.ir) اقدام نمایید. تمامی موارد و مدارکی که برای انواع ثبت شرکت ها نیاز دارید در این سامانه قرار داده شده است. بعد از طی مراحل اولیه شما لازم است تا مراحل بعدی را به صورت حضوری و اداری انجام دهید. همین موضوع می تواند دردسر هایی را برای افرادی که از انجام امور اداری گریزان هستند، به وجود بیاورد.

در روش دوم شما می توانید وارد سامانه آنلاین پایدار شده و از طریق این سامانه اقدام به ثبت شرکت خود به صورت کاملاً آنلاین نمایید. در این سامانه و صفحه مربوط به ثبت شرکت شما می توانید تمامی اطلاعات و مدارک را پر کرده و بر روی وب سایت آپلود نمایید تا عملیات ثبت شرکت در اراک برای شما شروع شود.

با توجه به ارزان ترین هزینه و تعرفه ثبت شرکت در کشور، در صورتی که بتوانید از طریق سامانه آنلاین پایدار کار های مربوط به ثبت شرکت خود را انجام دهید قطعا در هزینه های ایاب و ذهاب و … نیز صرفه جویی قابل توجهی به وجود بیاورید و با ارزان ترین هزینه، شرکت خود را به ثبت برسانید.

مدارک ثبت شرکت در اراک

مدارک ثبت شرکت در اراک

به صورت کلی در ایران و در شهر های مختلف می توانید شرکت خود را به 7 نوع مختلف به ثبت برسانید. با توجه به مواردی که در مورد شرایط و مراحل و مدارک انواع ثبت شرکت در اراک وجود دارد، بیشتر شرکت ها به دو صورت سهامی خاص و مسئولیت محدود به ثبت می رسد.

برای اینکه بتوانید شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید به مدارک زیر نیاز دارید.

۱. دو برگ تقاضانامه ثبت شرکت در استان مرکزی

۲. دو برگ شرکت‌نامه رسمی

۳. دو جلد از اساسنامه شرکت

۴. دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌مدیره

۵. فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران

۶. تامین سرمایه نقدی و تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا

۷. مجوز رسمی فعالیت از مراجع قانونی (اگر موضوع فعالیت مجموعه نیاز به مجوز قانونی دارد)

با تهیه کردن تمامی این مدارک می توانید با هزینه بسیار مناسب و اقتصادی عملیات ثبت شرکت در اراک را از طریق سامانه آنلاین پایدار انجام دهید.

مدارک ثبت شرکت به صورت سهامی خاص

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت و کسب و کار خود را در اراک به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید لازم است تا مدارک زیر را در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید یا از طریق سامانه آنلاین پایدار آن ها را آپلود نمایید.

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان مرکزی)

۶. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

۷. مجوز فعالیت از مراجع قانونی ذیربط

ثبت شرکت در اراک چه مزیت هایی دارد؟

در صورتی که بتوانید شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی در اراک به ثبت برسانید، قطعا می توانید از مزیت های بسیار زیادی بهره مند شوید.

اولین و شاید مهم ترین مزیت ثبت شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود در اراک را می توان امکان شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی دانست. در صورتی که شرکت و کسب و کار شما در زمینه های تولیدی و یا خدماتی فعالیت می کند می توانید با ثبت کردن فعالیت های خود به صورت قانونی در مناقصه های قانونی و رسمی شرکت کرده و از این طریق سود و درآمد بسیار بالاتری به دست آورید.

اداره ثبت شرکت در اراک

در صورتی که شرکت و کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید و خدمات و محصولات شما محدود به شهر خاصی نباشد، می توانید به راحتی نمایندگی هایی را در شهر ها و استان های دیگر دایر نموده و از این طریق نیز به سود و درآمد بالاتری برسید.

اعتبار در میان مشریان و دیگر کسب و کار هایی که قصد همکاری با آن ها را دارید از دیگر مهم ترین مزیت هایی است که شما با ثبت کردن فعالیت قانونی خود در اراک می توانید به آن دست پیدا کنید. این یعنی شرکت و کسب و کار شما بعد از ثبت شدن رسمی، ارزش و اعتبار بسیار بالاتری به دست می آورد و مشتریان و کسب و کار های دیگر با اعتماد بیشتری برای خرید و استفاده از خدمات شما ترغیب می شوند.

زمان و هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

در صورتی که قصد دارید عملیات ثبت شرکت خود در شهرستان اراک را با مدارک و شرایطی که در بالا به آن ها اشاره شد انجام دهید، قطعاً هزینه ها و زمان ثبت کردن شرکت شما بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. مهم ترین دلیل این موضوع استفاده از مشاوره آنلاین و رایگان کارشناسان حرفه ای این مجموعه است. برای اطلاع از هزینه های ثبت شرکت می توانید با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.

مدت زمان ثبت شرکت نیز می تواند با توجه به نوع شرکت شما و اطلاعات و مدارکی که در اختیار تیم حقوقی ما قرار می دهید متفاوت باشد.

کارشناسان سامانه آنلاین پایدار به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شرکت در اراک»

جواد رحمتی گفت:

آدرس مرکز ثبت شرکت در اراک رو هم بی زحمت بذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره