پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت خدمات پیک موتوری فقط در 3 مرحله با جدیدترین شرایط

ثبت شرکت خدمات پیک موتوری فقط در 3 مرحله با جدیدترین شرایط

با توجه به اینکه امروزه استفاده از پیک های موتوری به دلیل سرعت بسیار بالایی که در تحویل کالا و خدمات دارد مرسوم شده است شرکت ها و کسب و کارهای زیادی وارد این حوزه شده و برای اینکه بتوانند در بازار پر رقابت این حوزه سهم بیشتری داشته باشند اقدام به ثبت شرکت خدمات پیک موتوری می کنند. آگاهی از تمامی شرایط که برای ثبت شرکت خدمات پیک موتوری در نظر گرفته شده است به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به راحتی شرکت خود را به صورت قانونی به ثبت رسانید و از مزایای بسیار زیادی که دارد به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

برای شروع ثبت شرکت پیک موتوری فرم زیر را پر کنید.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی در سراسر کشور در زمینه ثبت شرکت سعی می کند تا تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خدمات پیک موتوری را به صورت کاملا آنلاین برای شما انجام دهد تا شما با در نظر داشتن نوع ثبت شرکت خود می توانید به راحتی شرکت مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین و ارزانترین تعرفه از طریق این سامانه به ثبت برسانید.

ثبت شرکت خدمات پیک موتوری

پیک موتوری امروز به عنوان یکی از مهمترین ابزارها در حمل و نقل داخل شهری مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها پروموشن های تبلیغاتی و یا بازاریابی خود را در زمینه‌های مختلف بر اساس پیک موتوری ها انتخاب می کنند و شرکت ها و کسب و کارهای بزرگی که به صورت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط هستند ارتباط بسیار زیادی با پیک های موتوری دارند و از آنها برای رساندن کالا به دست مشتریان استفاده می‌کنند.

از زمان شروع بیماری کرونا و آنلاین شدن کسب و کارها رونق ارتباط اینترنتی نیز بیشتر شده و کسب و کارهای مختلف سعی می کنند از طریق پیک موتوری که هم سرعت و هم هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر ابزارهای جابجایی دارد برای ارتباط سریعتر با مشتریان رشته ارتباط برقرار کند و از این طریق کالای آنها را در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان برسانند.

با توجه به اینکه در چند سال گذشته استفاده از خدمات پیک موتوری رشد بسیار زیادی داشته است، شرکت ها و کسب و کارهای زیادی وارد این حوزه شده و برای اینکه بتوانند در این حوزه با شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهایی که از قبل فعالیت داشتند رقابت کنند برای ثبت شرکت خود به صورت کاملاً قانونی اقدام کردند.

مزایای ثبت شرکت خدمات پیک موتوری

ثبت شرکت به صورت قانونی مزیت بسیار زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها می توانیم به قابلیت شرکت در مناقصه ها و مزایده های دولتی و سازمان ها و ارگان های مختلف اشاره کنیم که می‌تواند با برنده شدن در آنها سود و درآمد بسیار زیادی را برای شرکت به همراه داشته باشد.

ساختار اصلی شرکت ها به گونه ای است که اعتبار آنها در بین مشتریان از طریق ثبت قانونی می‌تواند بیشتر شود و همین موضوع می‌تواند زمینه استفاده از خدمات آنها را بیش از پیش فراهم کند.

با ثبت شرکت خدمات پیک موتوری در صورتی که بخواهید در شهرها و استان‌های دیگر نمایندگی داشته باشید می توانید این کار را در سریعترین زمان ممکن و به راحتی انجام دهید.

به طور کلی ثبت شرکت در زمینه های مختلف از جمله خدمات پیک موتوری باعث می شود تا مشتریان شما اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار شما داشته باشند و البته از فرصت‌های بسیار زیادی که برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار داده می شود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

انواع ثبت شرکت خدمات پیک موتوری

به طور کلی در داخل کشور ما شما می توانید شرکت خود را به ۷ نوع مختلف به ثبت برسانید که از جمله مهمترین آنها که می تواند بهترین نوع ثبت شرکت نیز برای ثبت شرکت خدمات مختلف از این خدمات در زمینه پیک موتوری باشد می توانیم به ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص اشاره کنیم که هر کدام از این موارد نیازمند مدارک و شرایط بسیار خاصی هستند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

انواع ثبت شرکت خدمات پیک موتوری

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر قصد دارید یک وکیل به عنوان نماینده شما در تمامی مراحل ثبت شرکت را برایتان انجام دهد باید به وکالت نامه معتبر و رسمی بدهید تا در مراحل مختلف دچار مشکل از نظر قانون شود و بتواند همه امور مربوط به ثبت شرکت خدمات پیک موتوری را برای شما انجام دهد.

ثبت شرکت پیک موتوری با مسئولیت محدود

یکی از معروف ترین روش ها در کشورمان ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود است که برای تاسیس این شرکت ها فقط 2 نفر به عنوان شریک نیاز دارید و سرمایه اولیه ثبت شرکت نیز ۱۰۰ هزار تومان است که البته مدارک زیر باید به صورت کاملاً شفاف به مراجعه‌کننده شرکت ارائه شود.

ارائه کارت ملی و شناسنامه در کنار تهیه اساسنامه و اظهارنامه در دو نسخه رسمی و همچنین ارائه صورتجلسه شرکت به همراه تاییدیه‌های لازم از جمله مدارکی که هستند که شما باید در هنگام ثبت شرکت با مسئولیت محدود ارائه نمایید تا بتوانید شرکت خود را با نام های انتخابی که برای آن در نظر گرفتید به صورت کاملاً رسمی به ثبت برسانید.

ثبت شرکت با سهامی خاص

یکی از معروف ترین روش های ثبت شرکت در کشور ما این است که بتوانیم شرکت خود را به صورت سهامی خاص و با داشتن شرایط مختلف که نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد به ثبت برسانید.

در صورتی که قصد شرکت خود را در زمینه خدمات پیک موتوری به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید نیاز است تا سه فرد به عنوان سهامدار و دو بازرس را به شرکت خود اضافه کنید که حداقل به سرمایه و پولی که برای تاسیس نیازمند است مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می باشد که البته ۳۰ درصد از سرمایه کلیه شرکت باید در حساب مربوط به شرکت به صورت کامل واریز شود.

با توجه به تعلق گرفتن سهام به افراد باید ارزش اسمی سهام مربوط به هر کدام از سهامداران به صورت کامل مشخص باشد.

ثبت شرکت خدمات پیک موتوری به صورت سهامی خاص

برای اینکه بتوان عملیات ثبت شرکت سهامی خاص پیک موتوری را به صورت کاملا رسمی انجام دهید باید علاوه بر اساسنامه شرکت به همراه اظهارنامه بتوانید تمامی مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه اعضا و همچنین مدارک شناسایی سهامداران را به صورت کامل در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

در نظر داشته باشید در صورتی که قصد دارید این کار را به دست یک وکیل بسپارید حتماً باید به وکالتنامه معتبر ارائه کنید.

ارزانترین هزینه ثبت شرکت خدمات پیک موتوری در ایران

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت خود را بعد از طی روال اداری و پرداخت هزینه‌های مربوط به روزنامه رسمی به ثبت برسانید قطعاً مشکلاتی برای شما از نظر ایاب و ذهاب و یا تایم هایی که برای ثبت شرکت و همچنین انتشار روزنامه رسمی در نظر گرفته شده است به وجود می آید و به همین دلیل شما بهتر است تا از خدمات آنلاین که سامانه پایدار به صورت کاملاً رسمی در نظر گرفته است استفاده نمایید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن و به صورت کاملاً رسمی شرکت خود را به ثبت برسانید.

برای ثبت شرکت خدمات پیک موتوری به صورت آنلاین کافیست تا وارد صفحه مربوط به ثبت شرکت در وبسایت پایدار شده و پس از پر کردن فرم ها و اطلاعات مورد نظر هزینه مربوط به ثبت شرکت ارزان ترین هزینه و تعرفه در سراسر کشور می باشد را پرداخت نمایید تا تیم حقوقی این مجموعه نسبت به بررسی مدارک شما اقدام کند و در صورتی که مدارک ارسال شده برای ثبت شرکت خدمات پیک موتوری هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشند عملیات ثبتی در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام شود که می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ به صورت ۲۴ ساعته در جریان و مراحل ثبت شرکت خود قرار بگیرید.

یکی دیگر از دغدغه های مهمی که در مراحل ثبت شرکت خدمات پیک موتوری برای اکثر شرکت ها و سازمان ها به وجود می آید، این است که مدت زمان ثبت کردن یک شرکت به صورت قانونی از ابتدا تا انتها و چاپ آگهی در روزنامه رسمی چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که اگر تمامی مراحل ثبت شرکت را به درستی اجرا کرده باشید و با انتخاب یک نام  مناسب و استعلام نام شرکت های ثبت شده، تمامی شرایط آن را به درستی در نظر گرفته باشید، قطعاً عملیات ثبت شرکت شما در سریع ترین زمان ممکن با ارائه مدارک مورد نیاز انجام می شود. به صورت عادی برای ثبت شرکت پیک موتوری به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص از طریق سامانه پایدار ثبت مدت زمانی بین 14 تا 30 روز در نظر گرفته شده است.

اما اگر قبل از انجام امور ثبتی خود با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نکرده باشید، ممکن است در مراحل ثبت شرکت با مشکلاتی رو به رو شده و همین موضوع باعث رد شدن مدارک شما و یا رد شدن اسم شرکت شما شود که می تواند علاوه بر طولانی کردن مراحل ثبت، باعث افزایش هزینه های شما نیز شود.

در طول عملیات ثبتی از طریق سامانه پایدار ثبت می توانید به صورت 24 ساعته با پشتیبانی آنلاین سایت در تماس باشید و در جریان مراحل ثبت شرکت خود قرار بگیرید.

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شرکت خدمات پیک موتوری فقط در 3 مرحله با جدیدترین شرایط»

گلی گفت:

سلام توضیحات کامل و عالی بود ..ممنونم

تیم تولید محتوا گفت:

سلام ممنون از نظر لطف شما

مهمان گفت:

برای پیک موتوری آیا نیاز به مجوز دیگری هم از اتحادیه خاصی وجود دارد یا ثبت شرکت کفایت میکند؟

علی پایدار گفت:

میتونید شرکت ثبت کنید.
تماس لطفا 02141858

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره