پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت تولید محتوا و روند ثبت نام و اخذ مجوز قانونی در سایت

ثبت شرکت تولید محتوا و روند ثبت نام و اخذ مجوز قانونی در سایت

ثبت شرکت تولید محتوا باعث می شود تا شما بتوانید اعتماد مشتریان را از نظر قانونی بودن شرکت و کسب و کار خود جلب نموده و همین مسئله باعث می‌شود تا آنها پروژه های مختلفی را به دست شما بسپارند و از این طریق بتوانند سود و درآمد بسیار بالایی را به دست بیاورید. برای اینکه بتوانید شرکت تولید محتوای خود را به ثبت برسانید باید ابتدا اطلاعاتی در مورد این که چه فعالیت هایی در زمینه تولید محتوا نیازمند ثبت شدن هستند به دست بیاورید و البته اطلاعات کاملی را در مورد مراحل و شرایط ثبت شرکت تولید محتوا و همچنین نحوه ثبت آنلاین آن نیز داشته باشید.

سامانه آنلاین پایدار با توجه به دغدغه هایی که کاربران برای ثبت شرکت خود به صورت حضوری و انجام روال اداری داشتند در این مطلب سعی کرده است تا تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت آنلاین که از طریق این سامانه نیز انجام می پذیرد را برای شما بازگو نماید تا بتوانید به راحتی از طریق صفحه مربوط به ثبت شرکت تمامی اطلاعات خود را وارد نموده و شرکت خود را به صورت کامل آنلاین و در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

فعالیت‌هایی که یک شرکت تولید محتوا انجام می‌دهد

بعد از همه گیری کرونا و شاید کمی قبل تر از آن اهمیت کسب و کارهای آنلاین در بستر اینستاگرام و وب سایت برای همه مردم مشخص شده بود و همه به نوعی روزانه با این کسب و کارها برای انجام نیازهای شخصی خود و همچنین نیازهای که برای انجام کارهای اداری داشتند روبرو بودند. یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث رشد یک پیج و کسب و کار در اینستاگرام و یا رشد یک وب سایت می شود بحث تولید محتوا از انواع مختلف آن می باشد. تولید محتوای ویدیویی یا تصویری و متنی که در قالب‌های مختلفی می تواند انجام بگیرد امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی می‌توانیم بگوییم جهان محتوایی آینده جهان ویدئویی است و کاربران با ویدئو و تصاویر و همچنین متن ارتباط بسیار نزدیکی را برقرار می‌کنند که کیفیت این محتوا می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

ثبت شرکت تولید محتوا

بعد از این که این نیاز در سطح جامعه رشد بسیار زیادی پیدا کرد شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی سعی کردند تا با ثبت شرکت تولید محتوا فعالیت هایی را به عنوان پروژه برای وبسایت و یا پیچ های مختلف و بانوان واسطه‌ای انجام دهند و از این طریق به سود و درآمد بسیار بالایی رسیدند.

به همین دلیل افراد زیادی با تیم حقوقی پایدار ثبت تماس گرفته و در مورد نحوه ثبت شرکت در این زمینه و همچنین مراحل و مدارکی که لازم دارد نکاتی را بازگو کردند که در این مطلب قصد داریم که تمامی آنها را مورد بررسی قرار دهیم به شما می توانید با مطالعه مطلب به راحتی شرکت تولید محتوای خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید.

 ثبت شرکت تولید محتوا چه مزایایی دارد؟

در مورد مزیت های شرکت در مقالات قبلی به صورت کامل توضیحاتی را ارائه کرده ایم اما در مورد تولید محتوا این بحث کمی متفاوت تر باشد و به نوعی باید به گونه دیگری به مزیت‌های شرکت تولید محتوا و ثبت نام به صورت قانونی بپردازیم.

با توجه به اینکه نوع کسب و کارها در ابتدای راه ممکن است با مشکلاتی روبرو شود و معمولاً توسط افرادی اداره می‌شوند که در ابتدای راه کسب و کار خود هستند اعطای وامهای قانونی می تواند راهگشای توسعه آنها باشد که بعد از ثبت شرکت به صورت کامل قانون می‌توانند از این مزیت استفاده کنند.

در مورد مزیت های ثبت شرکت در گذشته اعلام کردیم که با ثبت قانونی یک شرکت، می توان در مناقصه ها و مزایده ها شرکت کرده و با برنده شدن در مناقصه و مزایده ها سود و درآمد بسیار بالایی را به دست آورد اما این موضوع در مورد تولید محتوا با توجه به اینکه هنوز شرکت و سازمان های دولتی وارد این عرصه نشد ممکن است صدق نکند هر چند در مورد سازمان‌هایی مانند صدا و سیما که طرف قرارداد با شرکت های مختلف تولید محتوا هستند این موضوع می‌تواند سود و درآمد بسیار بالایی را به دست بیاورد اما در آینده قطعاً با ورود شرکت ها و سازمان های دولتی به عرصه بازار و رقابت محتوایی می‌توانیم با ثبت شرکت در این زمینه و شرکت در مناقصه ها و مزایده ها سود بسیار بالایی را با ثبت شرکت تولید محتوا به دست بیاوریم.

شرایط ثبت شرکت تولید محتوا

از همه این موارد که بگذریم به یکی از مهمترین دلایل ثبت شرکت تولید محتوا یعنی اعتماد و محبوبیت در بین مشتریان و کاربران عمومی می رسیم که این موضوع باعث می‌شود و حتی وبسایت های کوچک و وب سایت های بزرگ به شما اعتماد کرده و به تولید محتوای خود را به صورت کامل به شما بسپارند.

پس اگر بتوان شرکت خود را در زمینه تولید محتوا به ثبت رسانده‌اند می‌توانند از این مزیت بهره مند شوید که در خدمت تمامی این راهکارها را به صورت کامل به صورت گام به گام مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع ثبت شرکت تولید محتوا

به صورت کلی در ایران شما می توانید شرکت تولید محتوای خود را به ۷ نوع مختلف به ثبت برسانید اما با توجه به تعریف هایی که برای انواع شرکت در ایران ارائه شده است شما بهتر از شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص به ثبت برسانید. هر کدام از اینها نیازمند مدارکی هستند و شرایط خاصی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که در صفحه مربوط به ثبت شرکت به صورت کامل این شرایط را توضیح داده و شما با مطالعه این شرایط می توانید تصمیم بگیرید که شرکت خود را به کدام نوع به ثبت برسانید.

دقت داشته باشید که این شرکت‌ها کاملاً از هم مجزا بوده و شما زمانی که تصمیم بگیرید یکی از این شرکت‌ها را به ثبت برسانید باید حتما مدارکی که برای آن تعریف شده است را به مراجع ثبت کننده شرکت تحویل دهید.

چه مدارکی لازم داریم؟

در صورتی که قصد داشته باشه شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود بیا سهامی خاص به ثبت برسانیم باید مدارک زیر را تهیه نموده و در مراحل مختلف ثبت شرکت تلویئ محتوا به مراجع ثبت کننده شرکت تحویل دهیم.

۱- دوبرگ اظهار نامه شرکت

۲- دوجلد اساسنامه شرکت

۳- دونسخه از صورتجلسه (هیات مدیران و موسسین اصلی شرکت)

۴- کپی برابر اصل برگ شناسنامه هریک از اعضای شرکت(هیات مدیران، بازرسین و سهامداران)

۵- کپی برابر اصل کارت ملی هریک از اعضای شرکت(هیات مدیران، بازرسین و سهامداران)

۶- گواهی پرداخت از بانکی که حساب شرکت تازه تاسیس در آن افتتاح شده است(حداقل ۳۵ درصد)

۷- تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری

۸- ارائه اصل سند مالکیت شرکت

۹- گواهی عدم سوءپیشنه هریک از اعضای شرکت(هیات مدیران، بازرسین و سهامداران)

۱۰- اقرارنامه اعضای شرکت مبنی بر عدم همکاری رسمی

۱۱- امضای وکالتنامه

۱۲-ارائه اصل قیم نامه اعضاء

۱۳-چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند باید موارد ذیل را ارائه دهند (اصل وکپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات ،کپی شناسنامه و کارت ملی)

۱۴-چنانچه فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد با ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن، و چنانچه سهامدار خارجی شخصی حقوقی باشند، با ارائه گواهی اصل و کپی با ترجمه آن.

۱۵-ارائه مجوز مربوط به فعالیت اصلی شرکت که میزان و حدود هر یک از اختیارات اعضای شرکت (هیات مدیران، بازرسین و سهامداران) قید شده است.

هزینه ثبت شرکت تولید محتوا

یکی از مهمترین دغدغه هایی که کاربران برای انجام امور ثبتی و به خصوص ثبت شرکت دارند مربوط به عدم وجود تعرفه های مشخص برای انجام امور ثبتی می‌باشد که در برخی از موارد باعث می‌شود تا مشتریان هزینه‌های بسیار گزافی را متحمل شده و پرداخت های بسیار زیادی را به موسسه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند داشته باشند.

در صورتی که قصد داشته باشید عملیات ثبت شرکت خود را به صورت حضوری و اداری انجام دهید علاوه بر هزینه هایی که برای ثبت شرکت در مراحل مختلف روزنامه رسمی پرداخت می کنید باید هزینه هایی را برای ایاب و ذهاب و انجام امور اداری و همچنین تشکیل پرونده ها نیز در نظر بگیرید که جمع اینها می‌تواند باعث شود را در برخی از موارد افراد از ثبت شرکت منصرف شده و به دنبال راه‌های دیگری برای جذب اعتماد مشتریان باشند.

هزینه ثبت شرکت تولید محتوا

شرکت و کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند به خوبی می دانند که ثبت شرکت تولید محتوا به صورت قانونی و به صورت کاملاً آنلاین می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد و به همین دلیل سامانه پایدار سعی کرده است تا با ارائه بهترین خدمات و البته ارزان ترین هزینه و تعرفه ثبت شرکت به راحتی تمامی امور مربوط به ثبت شرکت تولید محتوا شما را به صورت کاملا آنلاین انجام دهد.

برای انجام این کار بهتر است ابتدا با تیم حقوق پایدار سامانه مشورت نموده و پس از انتخاب یک نام مناسب برای شرکت خود وارد صفحه مربوط به ثبت شرکت ها و تمامی اطلاعات و فرم هایی که از شما خواسته می شود را بر روی وب سایت بارگذاری کنید تا پس از بررسی‌های اولیه تیم حقوقی این سامانه تمامی مدارک شما را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکلی برای ثبت شرکت تولید محتوا وجود نداشته باشد و عملیات ثبتی به صورت کامل آنلاین برای شما پیگیری شود.

در طول عملیات ثبت شما می توانید به راحتی از طریق سامانه آنلاین پایدار و پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول مراحل ثبت برند و ثبت شرکت خود قرار بگیرید و همین موضوع می تواند باعث شود تا شما در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید و در واقع ارزانترین هزینه و تعرفه ثبت شرکت در ایران را پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره