پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت تاسیسات

ثبت شرکت تاسیسات

شرکت های تاسیساتی معمولاً در قالب های مختلف تولیدی و خدماتی فعالیت می کنند. با توجه به اینکه این شرکت ها می توانند در انواع مختلفی به ثبت برسند و در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی شرکت کنند، باید در مورد ثبت شرکت تاسیسات و خدمات مربوط به آن ها دقت بسیار زیادی داشته باشید.

کارشناسان ثبت پایدار به شما کمک می کنند تا ابتدا نوع تاسیس شرکت را مشخص کرده و سپس تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت این نوع شرکت را تهیه نمایید.

در ادامه نکات مهمی در مورد شرایط و مراحل ثبت شرکت تاسیسات و موارد مربوط به آن ها ذکر خواهد شد.

مزیت های ثبت شرکت تاسیسات کدامند؟

با توجه به اینکه خدمات مربوط به تاسیسات در شرکت ها و سازمان ها یک امر دائمی است، معمولاً این سازمان ها و شرکت ها سعی می کنند تا امور مربوطه را به دست یک شرکت خاص بدهند. شرکت هایی که در زمینه تولید یا خدمات مربوط به تاسیسات فعالیت می کنند، باید در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی شرکت کنند.

برنده شدن در این مناقصه ها و شرکت در آن ها به لازمه ثبت شرکت شکل می گیرد. شرکت ها و کسب و کار های مختلفی که در زمینه ثبت انواع شرکت ها فعالیت می کنند، به خوبی می دانند که ثبت شرکت مسئولیت محدود نسبت به سهامی خاص اعتبار کمتری برای شرکت در این مناقصه ها دارد.

به همین دلیل توصیه می شود تا برای ثبت شرکت تاسیسات به صورت سهامی خاص اقدام نموده و به دنبال کسب شرایط لازم در این زمینه برای شرکت در مناقصه ها نیز باشید. زیرا می تواند سود و درآمد قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر این اگر خدمات و محصولات شما در دیگر شهر ها و استان ها نیز طرفدار داشته باشد، می توانید برای اعطای نمایندگی در شهر ها و استان های مختلف اقدام نمایید. این کار فقط از طریق ثبت رسمی شرکت امکانپذیر است.

مراحل ثبت شرکت امور خدماتی تاسیسات

برای اجرای تمامی امور مربوط به ثبت شرکت تاسیسات نیاز دارید تا مراحل قانونی برای اینکار را انجام دهید. اگر از طریق فرم زیر اقدام به اینکار نمایید، تمامی امور ثبتی شما به صورت 100% آنلاین توسط سامانه پایدار ثبت انجام می شود.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

امروزه سازمان ثبت شرکت ها زیرمجموعه اداره ی ثبت اسناد کشور قرار دارد، و تمامی مسئولیت ها و وظایف مراحل ثبت شرکت ارزان را بر عهده گرفته است و یک پلتفرمی راه اندازی شده تا مراحل ثبت و تاسیس شرکت ارزان از طریق اینترنت صورت گیرد.

ولی مراحل ثبت شرکت تاسیسات به صورت اینترنتی، نیازمند به بارگذاری مدارکی دارد که باید این مدارک به اداره ی ثبت شرکت ارائه شود. پس از آن، مدارک و تضانامه ی شما توسط کارشناسان این اداره مورد بررسی قرار میگیرد و اگر از نظر قانون مشکلی را به همراه نداشته باشد، پس از طی کردن مراحل اداریی که برای تاسیس شرکت در نظر گرفته شده است، به صورت رسمی به ثبت می رسد و پس از آن می تواند به صورت قانونی فعالیت شرکت را شروع کند.

مراحل ثبت شرکت فوری در ایران

انتخاب نوع شرکت مورد نظر (از بین انواع ثبت شرکت ها که بیشتر سهامی خاص و مسئولیت محدود است)

انتخاب شریکان و سهامداران شرکت

تعیین کردن مقدار سرمایه و آورده سهامداران

انتخاب موضوع مورد نظر شرکت (در اینجا شرکت تولیدی یا خدماتی تاسیسات می باشد)

انتخاب نام مناسب برای شرکت

انتخاب سمت اعضای هیئت مدیره

مدارک مورد نیاز و تهیه ی امضا

ارسال مدارک جهت ثبت شرکت

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار و پرداخت روزنامه رسمی

مدارک مورد نیاز برای ثبت انواع شرکت ها

همانطور که گفته شد در مرحله اول شما باید نوع شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید. اگر شرکت شما به صورت مسئولیت محدود به ثبت رسیده باشد، لازم است تا مدارک زیر را ارائه نمایید.

  • دو برگ تقاضا نامه ثبت شرکت
  • دو برگ شرکت‌ نامه رسمی
  • دو جلد از اساسنامه شرکت
  • دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌ مدیره
  • فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت
  • آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی
  • تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا

در صورتی که قصد دارید در مزایده ها و مناقصه های رسمی و دولتی نیز با اعتبار بسیار بالاتر شرکت کنید، بهتر است برای ثبت شرکت تاسیسات به صورت سهامی خاص اقدام نموده و مدارک مورد نیاز زیر را تهیه کنید.

  • تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران
  • تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران
  • ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.
  • مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.
  • کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان
  • کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌ مدیره
  • ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

تفاوت هزینه ثبت شرکت تاسیسات چقدر است؟

همانطور که گفته شد شرکت های تاسیساتی را در انواع مختلفی می توان به ثبت رساند. این انواع مختلف علاوه بر شرایط و مدارک متفاوت، نیاز به پرداخت هزینه متفاوت نیز دارند.

هزینه ثبت شرکت در مراحل مختلف پرداخت می شود. علاوه بر هزینه اصلی و قانونی که باید به سازمان و سامانه ثبت شرکت ها پرداخت شود، شما باید هزینه هایی را نیز برای انجام امور خدماتی توسط شرکت ها و کسب و کار های مختلف در نظر بگیرید. این شرکت ها و کسب و کار ها از طریق روش های مختلف به شما کمک می کنند تا بتوانید شرکت تاسیساتی خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید که هزینه ثبت شرکت سهامی خاص نسبت به شرکت های مسئولیت محدود که فقط با دو نفر اعضا قابل ثبت شدن هستند، بالاتر می باشد.

علاوه بر این هزینه ها باید مبالغی را نیز برای هزینه پرداخت روزنامه رسمی و روزنامه کثرالانتشار شرکت در نظر بگیرید. این هزینه ها باعث افزایش اعتبار شرکت و آگاهی بخش تشکیل آن و جلوگیری از مشکلات حقوقی در آینده خواهند شد.

هزینه ثبت شرکت تاسیساتی

مدت زمان ثبت شرکت چقدر است؟

ثبت شرکت تاسیساتی در یک روز!!!!

این عبارتی است که شاید برخی از جاها دیده باشید. اما بهتر است بدانید که به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و شما نمی توانید در یک روز امور مربوط به ثبت شرکت را انجام دهید.

زیرا بعد از استعلام های لازم در مورد نام و مدیرعامل شرکت، باید نام های انتخاب شده و همچنین مدارک ارائه شده مورد تایید قرار بگیرند.

این موضوع می تواند بین 2 هفته تا 30 روز طول بکشد. در واقع اگر شما از افراد متخصص که تجربه کافی در زمینه امور ثبتی را دارند استفاده نمایید، مراحل ثبت شرکت به درستی طی شده و مشکلی از این نظر برای شما به وجود نخواهد آمد.

با استفاده از فرم درخواست ثبت شرکت در سامانه پایدار می توانید تمامی امور مربوط به ثبت شرکت را به صورت 100% آنلاین انجام داده و با پرداخت کمترین هزینه، شرکت و کسب و کار خود را در زمینه تولید تجهیزات تاسیساتی و امور خدمات مربوط به تاسیسات به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره