پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

امتیازات ثبت شرکت

امتیازات ثبت شرکت

بعد از ثبت شرکت قطعاً شما می توانید از امتیازات ویژه ای که به صورت قانونی در نظر گرفته شده است به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و علاوه بر توسعه کسب و کار خود بتوانید به سود به درآمد قابل توجهی نیز برسید.  ثبت شرکت به صورت کاملا قانونی به شما این اجازه را می دهد تا از امتیازات ثبت شرکت شامل اعطای نمایندگی ها و همچنین شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی استفاده نموده و از این طریق کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید مشتریان و دیگر برند ها و شرکت ها قرار دهید تا بتوانید با انعقاد قراردادهای مالی بزرگ به سود درآمد قابل توجهی برسید.

انواع ثبت شرکت

به صورت کلی در کشورمان می توانید شرکت و کسب و کار خود را در هفت نوع مختلف ثبت برسانید.  هر کدام از این انواع شرکت ها تعریف و شرایط مخصوص به خود را دارند و برای کسب و کارهای مختلف در شرایط متفاوت قابل ثبت هستند.  در مورد تمامی انواع ثبت شرکت آنلاین و اطلاعات کاملی در مقالات پایدار ثبت قرار داده شده است تا شما با استفاده از این اطلاعات بتوانید به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کرده و از طریق سامانه آنلاین پایدار آن را با کمترین هزینه به ثبت برسانید.

با توجه به اینکه بیشتر کسب و کارها در ابتدای راه به دنبال شرایط بهتر و مناسب تر برای ثبت شرکت خود هستند،  شرکتهای با مسئولیت محدود و سهامی خاص از طرفداران بسیار بیشتری برخوردار بوده و بسیاری از کسب و کارها در ابتدای راه به سراغ ثبت شرکت خود به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص می روند.

شرکت با مسئولیت محدود نیازی به تعداد شرکا زیادی ندارد و در تعیین و میزان ماندگاری مدیرعامل هیچ گونه محدودیتی ندارد اما این موضوع برای شرکت های سهامی خاص کمی با محدودیت روبرو است و مدیرعامل حداکثر دو سال میتواند بدون تمدید پست خود در شرکت به عنوان مدیرعامل حضور داشته باشد و سرمایه مورد نظر بین چند نفر با درصد های متفاوت تقسیم می شود.

هر کدام از این شرکت ها بعد از ثبت شدن مزیت ها و امتیازات بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت البته با توجه به هزینه و قوانین که برای آنها در نظر گرفته شده است با هم تفاوت خواهند داشت اما به صورت کلی میتوانیم تمامی مزیت و امتیازات ثبت شرکت را در ادامه بیان کنیم.

امتیازات ثبت شرکت قانونی

قطعاً انجام هر کار قانونی با پرداخت هزینه ها روبرو است و البته امتیازات مختلفی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت.  برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص و دیگر انواع شرکت ها نیازمند پرداخت هزینه های مختلف هستید که هر کدام از این شرکتها بعد از ثبت شدن می تواند مزیت هایی را برای شما به همراه داشته باشد و در رشد و توسعه کسب و کار شما به صورت کامل و قانونی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.  این شرکت و کسب و کاری بدون ثبت شدن قانونی نمی تواند از این امتیازات استفاده نموده و به رشد و توسعه دست پیدا کند و به طور کلی می توان گفت که هیچ شرکت بزرگی بعد از یک دوره گذرا میتواند از ثبت شدن به صورت قانونی طفره رفته و بدون ثبت شدن به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کند.

 شرکت در مزایده و مناقصه های رسمی

شاید بتوانیم یکی از مهمترین امتیازات ثبت شرکت را شرکت در انواع مزایده های رسمی و قانونی بدانیم که به کسب و کارهای اجازه را می‌دهد تا با شرکت کردن در مزایده های  رسمی و قانونی برگزار شده توسط شرکت ها و سازمان های دولتی و با ارائه خدمات و محصولات به آنها به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

سازمان های بزرگ دولتی و شرکت های مختلفی که از نظر دولت حمایت می‌شوند برای انجام تمامی امور خود باید مناقصات و مزایده هایی را برگزار نمایند تا شرکت ها و کسب و کارهایی که شرایط مناسب با مزایده برگزار شده را دارند بتوانند با برنده شدن   در این مزایده ها به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کرده و خدمات و کالاهای مورد نظر سازمان و شرکت دولتی را تامین نمایند.

امتیازات ثبت شرکت در مناقصه و مزایده های رسمی از این نظر اهمیت دارد که سود و درآمد قابل توجهی را برای شما به دنبال خواهد داشت و البته باعث بالا رفتن اعتماد دیگر مشتریان و شرکت ها و کسب و کارها به شما برای اجرای پروژه های مختلف به صورت شخصی و شرکت های خصوصی نیز می شود.

امتیازات ثبت شرکت به صورت قانونی

امتیازات ثبت شرکت با اعطای نمایندگی

یکی از روش های کسب درآمد و بردن کسب و کار به سمت سود بسیار بالاتر ارتباط نزدیکتر با مشتری و برطرف کردن تمامی نیازهای او در سریع ترین زمان ممکن است.  کسب و کارهایی که به روش و توسعه قابل توجهی دست پیدا کنند می توانند در شهرها و استانهای مختلف کشورمان نمایندگی‌های را دایر کرده و از این طریق ارتباط سریعترین را به مشتریان خود داشته باشند و به سود و درآمد قابل توجه این است دست پیدا کنند.

اعطای نمایندگی به استان‌های مختلف هزینه بسیار کمی برای شما به همراه خواهد داشت و باعث می شود تا شما از امتیازات ثبت شرکت به صورت کاملاً قانونی استفاده نمایید.  در واقع بهتر است بگوییم تا زمانی که شما شرکت و کسب و کار خود را به صورت کامل و قانونی به ثبت رسانده باشید نمی توانید از امتیازات ثبت شرکت برای اعطای نمایندگی استفاده نموده و از این طریق با مشتریان خود ارتباط نزدیکتری داشته باشید و البته خدمات خود را سریعتر به دست آنها رسانده و در شهرها و استان‌های مختلف مشتریان جدیدی را نیز به دست آورید.

 افزایش اعتبار و ارزش کسب و کار

چرا دیگر از مهمترین امتیازات ثبت شرکت به صورت قانونی را بتوانیم افزایش اعتبار کسب و کار در بین مشتریان و همچنین دیگر شرکت ها و کسب و کارهای بدون اینکه قرارداد همکاری با شما را امضا می‌کند و از خدمات و محصولات شما استفاده می کنند.

زمانی که شرکت کسب و کار شما به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده باشد قطعاً مشتریان شما با اعتماد بیشتری از خدمات و محصولات شما استفاده می‌کنند و همین موضوع برای دیگر شرکت ها و کسب و کارها نیز وجود دارد و آنها نیز با خیال راحت تر و اعتماد بسیار بیشتر برای قراردادهای همکاری بلند مدت با شما اقدام خواهند کرد.

در کنار این موضوع زمانی که شرکت و کسب و کار شما به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد و البته بتوانید خدمات مناسبی را نیز به کاربران و شرکت‌های مختلف را هک کنید سطح محبوبیت شما در بین شرکت های مختلف بالاتر می رود و می توانید از این طریق نیز برای افزایش اعتبار کسب و کار خود و  کسب درآمد از سود بسیار بالاتر استفاده نمایید.

 اعطای وام های دولتی با امتیازات ثبت شرکت

یکی دیگر از مهمترین امتیازات ثبت شرکت را می توانیم اعطای وام های دولتی بدانیم که به شما و کسب و کار شما این اجازه را می دهد تا در ابتدای راه و برای رشد و توسعه خود وام های دولتی را دریافت نموده و از آنها در جهت افزایش بهره وری و تولید و همچنین اجرای جدیدترین خدمات استفاده نمایید.

به طور مثال می توانیم بگوییم در زمانی که کرونا در کشورمان شروع شد به دلیل تعطیلی بسیاری از کسب و کارها دولت تصمیم گرفت تا وام های مختلفی را به این کسب و کارها ارائه نماید و از طریق روش‌های مختلف ضرر های وارد شده به آنها را تا حدودی جبران کنند تا بتوانند کسب و کارها در دوران کرونا و پس از آن به فعالیت خود ادامه داده و مشتریان خود را از طریق ارائه خدمات و محصولات مناسب و حتی محصولات جدید راضی نگه دارند.

امتیازات ثبت شرکت در مناطق آزاد

امتیازات ثبت شرکت در مناطق آزاد

ثبت شرکت در مناطق آزاد نیز به روش های مختلفی امکان پذیر است و در مناطق آزاد مختلف کشورمان از جمله انزلی و چابهار یا منطقه آزاد اروند رود و همچنین منطقه آزاد ماکو امکان ثبت شرکت در انواع مختلف امکان پذیر شده است.  ثبت کردن شرکت و راه اندازی کسب و کار در مناطق بازار وضعیت های مختلفی از جمله راحت بودن واردات و صادرات و تامین کالاهای مورد نیاز و همچنین امکان سرمایه گذاری اتباع خارجی در داخل کشورمان در این مناطق را به همراه دارد که از جمله مهمترین مزیت و امتیازات این مناطق به حساب می آیند.

در کنار این موضوع شاید مهمترین امتیازات ثبت شرکت در مناطق آزاد را بتوانیم معافیت مالیاتی ۲۰ ساله بدانیم که کسب و کارهای اجازه را می‌دهد تا بتوانند بدون پرداخت مالیات به رشد و توسعه خود فکر کرده و واردات و صادرات کالا را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

هزینه ها و نوع سرمایه گذاری در مناطق آزاد با دیگر مناطق تفاوت دارد و برای اطلاع از جدیدترین شرایط که برای ثبت شرکت در مناطق در نظر گرفته شده است می‌توانید با تیم حقوقی پایدار ثبت به صورت کامل آنلاین و ۲۴ ساعت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره