پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت در کرج از طریق اداره ثبت شرکتهای کرج 100% آنلاین

ثبت شرکت در کرج از طریق اداره ثبت شرکتهای کرج 100% آنلاین

سوالات زیادی در مورد اینکه ثبت شرکت در کرج چه شرایطی دارد؟ پرسیده شده است. چه مدارکی برای ثبت کردن یک شرکت در استان البرز نیاز است؟ به چند صورت می توانیم شرکت خود را به ثبت برسانیم؟ آدرس ادره ثبت شرکتهای کرج کجاست؟ در ادامه به تمامی این سوالات به صورت کامل پاسخ می دهیم تا بتوانید با اطلاعات کاملی، برای ثبت شرکت در کرج اقدام نمایید.

ثبت شرکت در کرج

اداره ثبت شرکت ها استان البرز زیر نظر اداره کل ثبت شرکتها است. اداره ثبت شرکتها در کرج نیز زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک است و این سازمان نیز یکی از سازمانهای زیرمجموعه قوه قضاییه ایران است. رئیس این سازمان از سوی رئیس قوه قضاییه تعیین میشود و معاون قوه قضاییه به حساب می آید. سامانه پایدار ثبت در این مقاله تلاش بر آن داريم تا درباره ی آدرس و تلفن اداره ثبت شرکتها کرج مطالبی را ارائه نماییم. مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

علاوه بر این شما به راحتی می توانید تمامی امور ثبتی مربوط به کسب و کار خود را از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت با کمترین هزینه انجام دهید. انجام تمامی خدمات ارائه شده مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت با توجه به اینکه توسط یک تیم حقوقی متخصص و با تجربه در این زمینه انجام می شود تمامی دغدغه‌های شما را برای کاهش هزینه ثبت برند از بین خواهد برد و شما با کمترین هزینه می توانید برند و یا نام شرکت خود را به صورت کاملاً رسمی به ثبت برسانید و از مزایا و امتیازاتی که دارد به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

اداره ثبت شركتهای كرج

اداره ثبت شرکتهای استان البرز واقع در کرج، میدان آزادگان، ابتدای خیابان مطهری میباشد. لازم به ذکر است که جهت امور ثبت شرکت، ثبت تغییرات یا انحلال شرکت و سایر امور ثبتی نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتهای کرج نمی باشد و این اداره از طریق سامانه الکترونیکی امور ثبت شرکتها را انجام میدهد.

به همین منظور جهت ثبت شرکت در کرج به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت نام در سایت اداره ثبت شرکتهای استان البرز اولین قدم برای ثبت شرکت در کرج را بردارید و سپس با تایید نام شرکت، ارسال و تایید مدارک و تحویل آنها و چاپ آگهی روزنامه رسمی کلیه مراحل ثبت شرکتهای استان البرز به انجام میرسد. اداره ثبت شرکتهای استان البرز مرجعی است جهت ثبت شرکت در کرج و موسسات غیرتجاری.

اداره ثبت شرکت در کرج

این اداره ثبت شرکت کرج و شهرستانهای تابعه آن را انجام میدهد. بنابراین ثبت شرکت در فردیس، نظرآباد، بهارستان، صفادشت، سیمین دشت، هشتگرد و سایر مناطق این استان توسط  اداره ثبت شرکتهای استان البرز انجام میشود. این اداره همچنین امور ثبت تغییرات شرکت و ثبت انحلال شرکت و سایر امور مربوط به ثبت شرکتها را به انجام می رساند.

به عبارت دیگر ثبت اشخاص حقوقی به طور کلی بر عهده اداره ثبت شرکتهای استان البرز است که با اختصاص شماره ثبت و شناسه ملی شرکتها را به رسمیت شناخته و آنها را در دفاتر ثبت نامنویسی میکند. ثبت تغییرات شرکتها یا موسسات اعم از تغییر نام، آدرس، سرمایه و اعضای شرکتها باید به اطلاع و ثبت اداره ثبت شرکتها برسد. از دیگر وظایف اداره ثبت شرکتهای استان البرز ثبت دفاتر تجاری یا مالیاتی است که برای شرکتهای فعال یا غیر فعال درخواست شده و در این اداره به تقاضای آنها رسیدگی میشود.

مراحل ثبت برند

    • استعلام ثبت
    • ثبت اظهارنامه
    • چاپ روزنامه رسمي
    • صدور گواهي

 اقدامات پس از ثبت شركت

    • اخذ روزنامه رسمي
    • اخذ دفاتر پلمپ
    • تشكيل پرونده مالياتي
    • طراحي لوگو و ست اداري
    • طراحي وب سايت

وظایف اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری

به موجب ماده دو طرح اصلاحی آیین نامه ثبت شرکتها اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری دارای وظایف زیر خواهد بود :

  • ثبت شرکتهای تجارتی و موسسات غیر تجاری ایرانی حوزه تهران و تغییرات بعدی آن.
  • ثبت دفاتر تجارتی و غیر تجاری حوزه تهران.
  • پلمب دفاتر تجارتی و غیرتجارتی حوزه تهران.
  • ثبت شعبه یا نمایندگی شرکتهای خارجی در ایران و تغییرات بعدی آن.
  • ثبت موسسات خارجی در ایران.
  • تعیین نام شرکت های خارجی و موسسات غیر تجاری در شرف ثبت سراسر کشور.

 اداره ثبت شرکتهای کرج و موسسات غیر تجاری

ثبت فعالیت های تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت ها و در شهرستان ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد. لذا مرجع ثبت شرکت ها در تهران “اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی” و در خارج از تهران “اداره ثبت اسناد و املاک” مرکز اصلی فعالیت شرکت است که دفتری مخصوص برای ثبت شرکت ها اختصاص داده است. در صورتیکه در محل مربوطه، ثبت اسناد نباشد، دفاتر اسناد رسمی یا دفتر دادگاه مرجع ثبت خواهد بود. لازم به ذکر است اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی قبلاَ تحت عنوان “اداره ثبت شرکت ها و علایم تجارتی و اختراعات اداره کل ثبت” نامیده می شد که پس از مصوبه مزبور به دو “اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری” و “اداره کل مالکیت صنعتی” این نام تغییر پیدا کرده است. کمیته مشورتی از نماینده وزارتخانه های زیر در محل اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تشکیل می شود.

مراحل ثبت شرکت در کرج

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای کرج

اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. متقاضیان ثبت شرکت در کرج پس از مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و کامل کردن مراحل سیستمی ثبت نام و تنظیم و تدوین اوراق ثبتی شرکت ها با توجه به قوانین وضع شده در قانون تجارت پس از تایید نام شرکت و امضا اوراق توسط اعضا و سهامداران شرکت اوراق ثبتی به همراه کپی برابر اصل مدارک شناسایی اعضا و سهامداران و جواب سوء پیشینه کیفری و دیگر مدارک مورد نیاز جمع آوری می شود و از اداره پست استان در پوشه و پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها به آدرس اداره ثبت شرکت های کرج ارسال می شود.

پرونده ارسال شده به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پس از بررسی صحت مدارک ارسال شده با توجه به ثبت نام سیستمی به مرحله کارشناسی می رود و در آنجا پس از طی نوبت توسط کارشناسان تایید و آگهی صادر میشود. آگهی صادر شده به همراه یک نسخه از اوراق ثبتی ارسال شده توسط رئیس اداره ممهور به مهر سازمان ثبت اسناد و املاک می گردد. پس از صدور آگهی شرکت به شرکت شماره ثبت و شناسه ملی تعلق می گیرد و شرکت رسما می تواند شروع به فعالیت نمایند.

انواع شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکتهای کرج

انواع شرکت ها  در اداره ثبت شرکتها ازجمله سهامی عام‌، سهامی خاص، با مسئولیت محدود، تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی، نسبی و تعاونی و موسسات تجاری و غیر تجاری در اداره ثبت شرکتهای کرج  به ثبت می رسد و هرکدام از این شرکت ها با توجه به قانون تجارت دارای شرایط خاص و اساسنامه مربوط به قالب ثبتی خود می باشند که متقاضیان جهت ثبت انواع قالب های ثبتی باید به ماده ها و قوانین ذکر شده در اساسنامه توجه داشته باشند و تمام ماده ها را رعایت کنن در غیر اینصورت کارشناسان اداره ثبت مدارک ثبتی را برگشت می زنند و به ثبت نام سامانه ایی ایراد میگیرد.

مفاد ثبت شرکت در کرج

برای ثبت شرکت در کرج و دیگر شهرهای ایران باید از مجموعه قوانینی که قانون‌گذار تعیین کرده پیروی نمود. به طور مثال حداقل سن برای ثبت شرکت ۱۸ سال است. طبق قوانین و مراحل ثبت شرکت تعداد شرکای لازم برای هر یک از نوع شرکت‌ها عبارتند از:

  • شرکت‌هایی که حداقل ۲ نفر شریک یا سهامدار نیاز دارد عبارتند از:
    • شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی و شرکت مختلط سهامی
  • شرکت‌هایی به حداقل ۳ شریک نیاز دارند عبارتند از:
    • شرکت مختلط سهامی و شرکت سهامی خاص
  • شرکت‌های سهامی عام حداقل به ۵ شریک احتیاج دارند.
  • شرکت‌های تعاونی تولید و مصرف به ۷ شریک نیاز دارند.

مدارک ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت ارزان در ایرانپس از انتخاب نوع شرکت و تعیین شرکای شرکت، لازم است مدارکی را برای تاسیس شرکت تهیه کنید و آن‌ها را در پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بارگذاری کنید. اصل مدارک را در مرحله بعد به این اداره ارسال نمایید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کرج و استان البرز عبارتند از:

  • دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده
  • دو نسخه شرکت‌نامه کامل
  • دو نسخه اساسنامه کامل شرکت
  • در صورت نیاز به مجوز، مجوزهای فعالیت از مراجع ذی‌ربط
  • تصاویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکا، مدیران و هیئت نظارت
  • اصل گواهی عدم سوءپیشینه اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل
  • دو نسخه صورت‌جلسه مجمع عمومی مؤسسین
  • وکالتنامه معتبر وکیل رسیدگی‌کننده به پرونده
  • ارائه اقرارنامه مدیران و بازرسان شرکت

هزینه ثبت شرکت در کرج

برای اینکه بتوانید شرکت خود را به صورت قانونی در کرج به ثبت رسانده و از مزیت های آن استفاده کنید باید ابتدا درخواست خود را از طریق سامانه ثبت شرکت ها ارائه کرده و پس از ثبت کردن درخواست به صورت حضوری و روال اداری کارهای مربوطه را انجام دهید.

با توجه به اینکه انجام کارهای اداری در کشور ما کمی طاقت فرساست و البته برای کسانی که در زمینه شرکت های تولیدی و یا خدماتی کار می کنند،د زمان از اولویت برخوردار است قطعاً استفاده از موسسات و مراکز که در این زمینه به عنوان واسطه عملیات ثبت شرکت را انجام می دهند می تواند بهترین گزینه باشد.

اما نکته مهم اینجاست که در کشورمان هزینه و تعرفه خاصی برای امور ثبتی وجود ندارد و شرکت ها و موسسات مختلف در کرج با توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند این هزینه‌ها را در نظر می‌گیرند.

این موضوع باعث می‌شود تا در برخی از موارد هزینه های بسیار گزافی برای شرکت ها در نظر گرفته شود که معمولا شرکت‌ها نیز ممکن است ثبت شرکت در کرج به صورت قانونی منصرف شوند.

به همین دلیل سامانه آنلاین پایدار ثبت ارزانترین هزینه ثبت شرکت در ایران و کرج را در نظر گرفته است تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها از طریق ثبت شرکت به صورت 100% آنلاین شما می توانید با هزینه بسیار مناسب و اقتصادی به خصوص برای کسب‌وکارهای نوپا و تازه کار شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید و از مزیت های قانونی آن استفاده کنید.

 

ثبت برند در کرج

می توانید ابتدا استعلام های لازم برای برند های ثبت شده قبلی را انجام دهید. با استعلام برند های ثبت شده می توانید شرایط بهترین برای ثبت برند داشته باشید یک اسم و لوگو تجاری مناسب که قبلاً شبیه آن به ثبت نرسیده باشد را برای برند خود انتخاب نمایید.

شرایط ثبت برند با شرایط ثبت شرکت متفاوت است و انواع برندهای ثبت شده در کرج را می توان به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم کرد.

هر کدام از این برند ها نیازمند ارائه مدارک خاصی پرداخت هزینه ثبت برند ارزان در ایران از طریق سامانه پایدار ثبت هستند.


سوالات متداول:

هزینه ثبت شرکت در کرج چقدر است؟

اگر از طریق سامانه آنلاین پایدار عملیات ثبت شرکت خود را انجام دهید با ارزان ترین تعرفه و هزینه و به صورت کاملاً آنلاین می توانید این کار را انجام دهید.

آدرس اداره ثبت شرکتهای کرج کجاست؟

اداره ثبت شرکتهای استان البرز واقع در کرج، میدان آزادگان، ابتدای خیابان مطهری میباشد. لازم به ذکر است که جهت امور ثبت شرکت، ثبت تغییرات یا انحلال شرکت و سایر امور ثبتی نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتهای کرج نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره