پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند سالن ماساژ به چه مدارک و مجوز و شرایطی نیاز دارد؟

ثبت برند سالن ماساژ به چه مدارک و مجوز و شرایطی نیاز دارد؟

با رعایت کردن تمامی مراحل ثبت برند سالن ماساژ شما می توانید از مزایای بسیار زیادی که راه‌اندازی کسب و کار در این زمینه دارد به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید و البته برند خود را در میان مشتریان که امروزه علاوه بر ورزش حرفه ای برای افزایش سطح سلامتی خود به دنبال ماساژ هستند و البته امروز ماساژ به عنوان یک شیوه درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد محبوب کنید و همین محبوبیت می تواند در افزایش سرمایه شما و سودی که از این طریق به دست می آورید بسیار موثر باشد.

برای ثبت برند سالن ماساژ شما می توانید از طریق سامانه ثبت برند آنلاین پایدار ثبت که به صورت ۲۴ ساعته از طریق تیم حقوقی و پشتیبانی متخصص در این زمینه به صورت کامل پشتیبانی می شود استفاده کنید و تمامی امور مربوط به ثبت برند خود را به دست یک تیم متخصص که تجربه بالایی در این زمینه دارند بسپارید.

برای ثبت برند سالن ماساژ و ثبت برند لوگوی تجاری که برای آن در نظر می گیرید علاوه بر مدارک مختلفی که بعد از ثبت کسب و کار خود در این زمینه باید تهیه نمایید،  باید مدارک مورد نیاز برای ثبت برند به صورت حقیق و یا حقوقی  را نیز که همراه انتخاب یک نام مناسب است به مراجع ذیربط تحویل دهید یا به موسسات مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند، در همه مراحل تحویل دهید.

در این مطلب قصد داریم به صورت کامل مراحل ثبت برند سالن ماساژ مورد بررسی قرار بدهیم و تمامی سوالاتی که در این باره در ذهن شما شکل گرفته است را برطرف کنیم.

ثبت برند سالن ماساژ

کسب و کارهای امروزه سعی می کنند تا با توجه به نیازهای مردم  و عموم کاربرانی که از  خدمات آن ها استفاده می‌کنند شکل بگیرند و با توجه به نیازهای جدیدی که برای آنها به وجود می‌آید و البته سطح دغدغه که در جامعه شکل می‌گیرد خود را منطبق نمایند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در این زمینه رشد کرده و هدف اصلی خود که به دست آوردن سود بیشتر است را دنبال کنند.

شاید بسیاری از ما اسم ماساژ را بیشتر از زبان پدران و بزرگترهای خانواده شنیدیم که برای رفع خستگی از آن استفاده می کنند اما امروزه ماساژ نه تنها به عنوان یک علم از اهمیت بسیار بالایی برای انجام کارهای ورزشی برخوردار است بلکه می تواند به عنوان یک روش درمانی برای بسیاری از بیماری هایی که افراد مختلف با آن روبرو هستند مورد استفاده قرار بگیرد.

با پر کردن فرم زیر می توانید همین امروز استعلام های لازم در مورد برند های ثبت شده سالن ماساژ در گذشته و انتخاب نام برند خود انجام دهید.

ثبت برند آنلاین در سامانه پایدار ثبت

درخواست ثبت برند

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

استفاده از روش های جدید ماساژ درمانی باعث می شود تا افراد بتوانند سطح سلامت خود را در سطح بالایی قرار دهند و همین موضوع می‌تواند افزایش طول عمر و شادی و نشاط آنها را در زندگی تضمین کند. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد به دنبال به دست آوردن علم تخصصی در این زمینه و سپس ارائه آن از طریق تاسیس یک سالن ماساژ حرفه ای هستند. داشتن یک سالن ماساژ حرفه ای که از تجهیزات مناسب و به روز نیز استفاده می کند می ‌تواند سهم بالایی را در جذب مشتری داشته باشد اما در صورتی که این سالن نتواند در زمینه برند و ثبت لوگوی تجاری خود به صورت قانونی اقدام کند ممکن است پس از مدتی توسط رقبا تهدید شده و یا ارزش و اعتبار خود را به دلایل مختلفی در نظر مشتریان از دست بدهد.

ثبت کردن برند و لوگوی تجاری سالن ماساژ می تواند نقش بسیار مهمی در افزایش محبوبیت آن در بین کسانی که قصد   دارند از این علم برای افزایش سلامت و کارهای راندمان خود استفاده کنند دارد و به همین دلیل کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند باید از طریق راههای قانونی برای ثبت برند و لوگوی تجاری خود اقدام کنند که دارای مراحل مختلفی است و برای اینکه بتوانید به راحتی مراحل را انجام دهید در ادامه همه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ثبت برند سالن ماساژ

 مراحل ثبت برند سالن ماساژ

ثبت برند سالن ماساژ که دارای مراحل مختلف است و در هر مرحله شما باید با در نظر گرفتن موارد مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم مدارکی را نیز به مراجع ذیربط تحویل دهید باعث می شود تا کسب و کار شما در این زمینه بتواند محبوبیت بیشتری در نظر مشتریان به دست آورد و به طور طبیعی مشتریانی که از این خدمات استفاده می‌کنند.

قطعاً با توجه به مشکلاتی که ممکن است برای برخی از اد در این زمینه پیش بیاید به سالن هایی که دارای مجوز حرفه‌ای باشند و برای برند خود به صورت قانونی اقدام کرده باشند اعتماد بیشتری می کنند و همین عامل می‌تواند باعث شود تا برند مورد نظر در زمینه ماساژ فعالیت می کند به راحتی در نظر مشتریان محبوب شده و حتی مشتریانی که تاکنون از این برند استفاده کردن از طریق دوستان و آشنایان خود به سراغ سالن شما بیایند.

علاوه بر این ثبت کردن برند و لوگوی تجاری باعث می شود تا کسب و کار شما از نظر قانونی بتوانند از مزایا و اعتبارات که برای برندهای ثبت شده به صورت قانون در نظر گرفته می شود استفاده نماید.

یکی دیگر از مزایای که پس از اتمام شرایط ثبت برند سالن ‌ماساژ  قطعاً می توانید از آن استفاده کنید همکاری با برندهای معتبر است که به خاطر افزایش اعتبار شما به واسطه ثبت قانونی برنده آن حاضر به همکاری و استفاده از خدمات شما خواهند بود. علاوه بر این به طور کلی ثبت کردن برند سالن ماساژ باعث می‌شود تا کسب و کار شما ارزش و اعتبار پیدا کرده و مهمترین موضوعی که می تواند باعث افزایش دارایی و سرمایه شما شود همین است که می توانید به راحتی حتی در صورتی که قصد ادامه فعالیت در این زمینه را نداشته باشید برند خود را با هزینه های بسیار بالا به فروش برسانید. مراحل ثبت برند سالن ماساژ قطعاً دارای مراحل مختلفی است که شما می توانید آن را به صورت حضوری یا کاملاً آنلاین انجام دهید.

در صورتی که بخواهید همه مراحل ثبت برند سالن ماساژ  را به صورت حضوری انجام دهید قطعاً باید هزینه و زمان زیادی را برای آن در نظر بگیرید. به همین دلیل پایدار ثبت به عنوان اولین و معتبرترین سامانه ثبت برند آنلاین در ایران سعی کرده است تا تمامی مراحل ثبت برند سالن ماساژ را به صورت آنلاین انجام دهد تا شما علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود دغدغه برای انجام امور اداری که معمولا بسیاری از کاربران با آن مشکل دارند نداشته باشید و به راحتی برای ثبت برند خود در این زمینه اقدام کنید.

انتخاب نام مناسب برای برند

اگر قصد دارید که تمامی مراحل ثبت برند سالن ماساژ را به درستی انجام دهید قطعاً باید اولین گام یعنی انتخاب نام مناسب برای ثبت برند را به بهترین شکل ممکن و البته با انتخاب نام یک برند با کیفیت به پایان برسانید.

انتخاب کردن نام مناسب برای یک برند شرایط مختلفی دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به وجه تمایز با دیگر برندهایی که در این زمینه و زمینه‌های مختلف ثبت شده اند اشاره نمود. این یعنی شما نمی‌توانید نامی را مشابه با برندهای رقبایتان یا دیگر برندهایی که در این زمینه ثبت شده اند انتخاب کنید و حتما نام شما باید کاملاً متمایز و البته دارای خلاقیت و ابتکار در این زمینه باشد.

علاوه بر این برندی که برای سالن ماساژ خود انتخاب می کنید نباید موجب گمراه کردن مشتریان شود و به صورت کامل باید خدمات و فعالیت هایی که در این زمینه ارائه می‌کنید را در ذهن مشتری تداعی کند.

با توجه به اینکه اگر این شرایط و دیگر شرایط مختلفی مانند عدم استفاده از اسم مکان و مشاهیر برای ثبت برند سالن ماساژ را رعایت نکنید درخواست ثبت برند شما به صورت کامل ارائه خواهد شد بهتر است از تیم متخصص پایدار ثبت که به صورت رایگان مشاوره حضوری و آنلاین را در زمینه ثبت برند سالن ماساژ به شما ارائه می‌کنند استفاده نمایید تا بتوانید یک نام مناسب برای برند خود استفاده نمایید که در تمامی مراحل ثبت برند سالن ماساژ بدون دغدغه و نگرانی از رد شدن آن از این نام استفاده کنید.

مدارک ثبت برند سالن ماساژ

البته در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب می‌تواند برند شما را به بهترین شکل ممکن در ذهن مشتری ماندگار کند و به همین دلیل است که باید در این مرحله سعی کنید علاوه بر شرایطی که برای انتخاب نام برند در نظر گرفته شده است یک نام مناسب و جذاب که بتواند بیشترین تاثیرگذاری را در ذهن مشتری داشته باشد و هزینه هایی که برای تبلیغات و مارکتینگ پرداخت می‌کنید را بهترین شکل ممکن برای شما به مشتری و سرمایه تبدیل کند استفاده کنید.

مدارک ثبت برند سالن ماساژ

یکی دیگر از مهمترین مراحل در ثبت برند سالن‌ماساژ ارائه تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند است که در مقالات مختلف مدارک ثبت برند که بر روی وب سایت قرار داده شده است به آن پرداخته ایم.

برای اینکه بتوانید سالن ماساژ خود را احداث کنید باید مدارک مختلفی مانند درخواست کتبی به اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه و اخذ نظریه فنی ورزشی توسط هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان را داشته باشید. برای ثبت برند نیز شما با توجه به اینکه بخواهید برند خود را به صورت حقوقی و حقیقی ثبت نمایید مدارک مختلفی نیاز دارید.

مدارک مختلفی که برای ثبت برند سالن ماساژ به صورت حقوقی مدنظر است در زیر آورده شده است که شما باید همه آنها را برای مراجعه حضوری در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت تمامی مراحل ثبت برند خود را انجام دهید باید تمامی مدارک را در مراحل مختلف همراه با اطلاعاتی که از برند شما خواسته می شود که روی وب سایت آپلود کنید.

ارائه مدارک ثبتی شرکت که مشخص کننده شخصیت حقوقی باشد.

ارائه اساسنامه و روزنامه رسمی که اگهی تاسیس در آن منتشر شده باشد.

ارائه کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره و نماینده منتخب هیئت مدیره

ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده

اگر برندتان دو بعدی و یا سه بعدی است باید در چند زاویه تصاویر تهیه و ارائه شود.

چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود.

ارائه پروانه بهره برداری و جواز کسب

لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت برند توسط نماینده و یا وکیل قانونی صورت وکالتنامه رسمی همراه مدارک ارسال شود.

در صورتی که بخواهید برند خود را به صورت به صورت حقیقی ثبت نمایید باید مدارکی که در ادامه گفته می شود را به صورت کامل بر روی وبسایت آپلود نمایید. با توجه به اینکه موسسه یا سازمان مورد نظر مانند پایدار ثبت به عنوان نماینده حقوقی شما در نظر گرفته می‌شود باید حتماً یک وکالتنامه رسمی به همراه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند اشخاص حقیقی در نظر گرفته شود تا ما بتوانیم تمامی مراحل ثبت برند سالن ماساژ را انجام دهیم.

شناسنامه و کارت ملی متقاضی ثبت برند.

ارائه مدرک گواهی عدم سوء پیشینه معتبر. ( سوء پیشینه را می توان از اداره پست و دفاتر پلیس +۱۰ تهیه شود)

ارائه نمونه تصویر از برند تهیه شده ۱۰ در ۱۰

اگر برندتان دو بعدی و یا سه بعدی است باید در چند زاویه تصاویر تهیه و ارائه شود.

چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است، برای ثبت علامت تجاری باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود. (چنانچه کارت بازرگانی ندارید با شماره های موسسه تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم)

ارائه پروانه بهره برداری یا جواز کسب

هزینه ثبت برند سالن ماساژ به صورت آنلاین

بعد از ثبت تمامی مدارک و اطلاعات مختلف که در صفحه ثبت برند وب سایت از شما درخواست می شود، تیم حقوقی و پشتیبانی پایدار ثبت مدارک و اطلاعات شما را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که نیازی به ارائه مدارک جدید نباشد تمامی امور مختلف ثبت برند سالن ماساژ شما با ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران را انجام می دهد.

البته قبل از اینکه بخواهید مدارک و مراحل مورد نظر را انجام دهید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته از مشاوره رایگان متخصصین مرکز برای انتخاب نام برند و آپلود مدارک و مراحل مختلفی در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

با توجه به اینکه پایدار ثبت ارزانترین تعرفه ثبت برند را ارائه می دهد و البته شما به صورت کاملا آنلاین تمامی مراحل ثبت برند را انجام می دهید و آن را به دست متخصصین حقوقی که در این زمینه فعالیت و تجربه بسیار زیادی دارد می سپارید قطعاً در هزینه های شما صرفه جویی ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.

پس برای این که بتوانید مدیریت بهتری نسبت به هزینه های کسب و کار خود داشته باشید البته سود بیشتری نیز در این زمینه به دست بیاورید حتماً از مراحل ثبت برند سالن ماساژ به صورت کاملاً آنلاین از طریق وب سایت ما اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره