پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

اگر اطلاعات کامل و جامعی را در مورد شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر داشته باشید می توانید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اخذ مجوزهای لازم برای ثبت موسسه زیبایی و لیزر اقدام نموده و پس از آن برند خود را در این زمینه همراه با لوگوی تجاری به ثبت برسانیم تا بتوانید از مزایای برندینگ کردن کسب و کار به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

کسب و کارهایی که به دنبال ثبت موسسه زیبایی و لیزر هستند ابتدا باید برای کسب مجوزهای لازم که در این مطلب به صورت کامل آنها را توضیح می دهیم اقدام نموده و سپس برای اینکه به کسب و کار خود اعتبار ببخشند باید به دنبال انجام تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر بروند.

در صورتی که با مطالعه این مطلب نتوانست پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت حضوری و یا آنلاین از طریق وب سایت پایدار ثبت را برای برند کلینیک زیبایی و لیزر به دست بیاوری می توانید از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

 

اهمیت ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

از گذشته تا به امروز افراد به زیبایی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و این شاید در گذشته در مورد خانمها و زنان بیشتر صدق می‌کرد اما امروزه شاید مردان نیز به دنبال زیباسازی پوست و مو های خود هستند و به همین دلیل کسب و کارهای مختلفی سعی کردند تا با تاسیس کلینیک زیبایی برای خانم ها و آقایان خدمات مختلفی را که به عنوان یکی از نیازهای اساسی امروز شناخته می‌شوند به آنها ارائه نمایند.

با توجه به این که درآمد بسیار بالایی از طریق خدمات ارائه شده در کلینیک های زیبایی به افراد می رسد شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی سعی کردند از طریق روش‌های متفاوت برای ثبت موسسه زیبایی و لیزر اقدام نموده و از این طریق با نیازسنجی درستی که نسبت به مشتریان خود داشتند تمامی نیازهای آنها را با کسب درآمد به خوبی برطرف نمایند.

انجام امور زیبایی مربوط به پوست و مو همواره در حال گذر از اما سخت گیری هایی که در راه اندازی موسسه زیبایی وجود دارد مانند دیگر موسسات و مجموعه‌های نیز و حتماً باید شما آموزش های لازم را در این مورد دیده باشید و با آگاهی کامل، قوانین مختلفی که در زمینه ثبت برند و کسب مجوز وجود دارد را به خوبی بشناسید.

در این مطلب قصد داریم ابتدا به بررسی نحوه کسب مجوز مراکز زیبایی و بهداشتی بپردازیم و پس از آن تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم و در انتهای مطلب به شما بگوییم که بهترین روش ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر کدام است که می‌تواند در کنار کیفیت و سرعت بسیار بالا هزینه های شما را نیز به شدت کاهش دهد.

اخذ مجوز موسسه زیبایی و لیزر

برای این که بتوانید موسسه زیبایی و لیزر خود را تاسیس کنید باید اظهارنامه مربوط به موسسات تجاری را تکمیل کرده و در دو نسخه به صادر کنندگان جواز موسسات زیبایی ارائه نمایید.

در تکمیل اظهارنامه نکات ریز و مهم وجود دارد که باید حتماً با آنها دقت کنید و این موضوع را حتماً به افراد متخصص و کارشناسان حرفه‌ای بسپارید تا مشکلی برای کسب مجوز شما به وجود نیاید.

علاوه بر این شما باید اساسنامه مربوط به موسسات غیر تجاری را نیز تکمیل نموده و آن را در دو نسخه تحویل دهید.

آخرین تغییرات موسسه در روزنامه ثبت شده است و همچنین کپی مدارک شناسایی تمامی اعضای هیئت مدیره و شرکا در کنار اصل برگه قیم نامه و کپی آن و همچنین نشانی و تمامی اطلاعات لازم از موسسه زیبایی از دیگر مدارکی است که باید در کسب مجوز ارائه نمایید.

مشخص کردن سمت هر کدام از اعضا و وضعیت حق امضا و همچنین مشخص کردن میزان سهم هر کدام از شرکا از دیگر کارهایی است که شما در هنگام ثبت موسسه زیبایی باید انجام دهید.

شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

بعد از اینکه مجوز های لازم را در زمینه کلینیک زیبایی و لیزر دریافت کردید باید این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی مجوزهای لازم شما فقط در امور زیبایی و لیزر کاربرد دارد و نمی توانید در امور پزشکی از آنها استفاده کنید و در صورتی که بخواهید در محیط کاری خود خدمات پزشکی نیز راهنمایی باید حتما به دنبال کسب مجوز در این زمینه باشید.

شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

برای این که بتوانید تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر را به درستی انجام دهید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را از مراجع ثبت کننده برند دریافت نمایید تا نام برند و لوگو تجاری که برای آن انتخاب می کنید به هیچ عنوان شباهتی به برندهای تجاری ثبت شده قبلی نداشته باشد.

این موضوع به عنوان یک اصل مهم و اساسی در شرایط ثبت برند در نظر گرفته شده است و شما در صورتی که بخواهید یک برند را به صورت کلی به ثبت برسانید باید این نکته را در نظر داشته باشید که برند شما باید کاملا خلاقانه و مبتکرانه باشد و به برندهای ثبت شده قبلی هیچ گونه شباهتی نداشته باشد.

در صورتی که قصد دارید یک نام مبتکرانه و جدید برای برند خود انتخاب کنید و در این زمینه مردد هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی با تیم حقوقی موسسه که سابقه ی بسیار طولانی در ثبت برند های مطرح کشوری دارند در ارتباط باشید.

علاوه بر این اگر می‌خواهید لوگوی تجاری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید که به هیچ عنوان به لوگوهای تجاری شرکت های ثبت شده قبلی شباهتی نداشته باشد می تواند از خدماتی که از طریق طراحی لوگو تجاری در پایدار ثبت ارائه می‌شود استفاده نمایید.

شرایط انتخاب نام و لوگوی تجاری

برای اینکه بتوانید یک نام و لوگوی تجاری مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید بهترین راه حل این است که به دنبال نامه های جدید و کاملا خلاقانه بروید که شانس شما را برای ثبت برند بیشتر می‌کنند.

در شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی در نظر داشته باشید که اگر یک نام برند و لوگو تجاری برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنید باید حتماً شامل تمامی خدمات و تولیدات شما بشود زیرا در صورتی که انتخاب نام برند و لوگوی تجاری شما برای موسسه زیبایی باعث کج‌فهمی یا گنگی مخاطبان شود قطعاً در مراحل ثبت به مشکلاتی بر خواهید خورد.

نکته دیگری که باید در مورد شرایط انتخاب نام در نظر داشته باشید این است که اعداد به صورت تنهایی قابلیت ثبت ندارند و شما نمی توانید از نام مشاهیر و افراد شاخصی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند برای نام برند و لوگو تجاری خود استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برند تجاری شما به عنوان اولین رابط شما با مخاطبان در نظر گرفته می شود و هر چقدر که بتوان یک برند باکیفیت‌تر ثبت کنید قطعاً در مراحل مختلف تبلیغات و برندینگ سود و مزایای بیشتری را کسب خواهید کرد.

مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

بعد از اینکه شما تمامی استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی دریافت کردید و تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر را به درستی انجام دادید باید به سراغ تهیه مدارک لازم برای ثبت کردن برند به صورت کاملا قانونی بروید.

برای این کار شما در صورتی که قصد دارید برند خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید باید علاوه بر مجوز فعالیت خود کپی تمامی مدارک شناسایی خود را نیز ارائه نمایید تا پس از یک مرحله روزنامه رسمی و در صورت عدم شکایت روزنامه رسمی دوم را نیز برای ثبت برند انتشار دهید و با پرداخت هزینه‌های آن به راحتی برند خود را بصورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

در صورتیکه قصد داشته باشید برند خود را به صورت حقوقی به ثبت برسانید علاوه‌بر مدارکی که برای برند حقیقی مدنظر شما باید کپی آخرین تغییرات و روزنامه رسمی مجوز فعالیت موسسه خود را نیز را ارائه نمایید.

دقت داشته باشید در صورتی که قصد دارید تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر را به دست یک وکیل بسپارید حتماً باید به او وکالت نامه معتبر بدهید.

 

شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی به صورت آنلاین

برای اینکه بتوانید برند خود را در زمینه کلینیک زیبایی به ثبت برسانید باید از طریق وب سایت سامانه مالکیت مرکز معنوی ایران ابتدا درخواست خود را به ثبت رسانده و سپس امور مربوط به ثبت برند را به صورت حضوری و در قالب کارهای اداری انجام دهید.

با توجه به اینکه انجام کارهای اداری معمولا برای افراد بسیار طاقت فرساست و هزینه‌های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت، ما در پایدار ثبت تصمیم گرفتیم تمامی کارهای حقوقی و ثبتی را به صورت کاملا آنلاین به عنوان اولین سامانه آنلاین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران انجام دهیم.

به صورت کلی برای انجام تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی کافی است از طریق صفحه مربوط به ثبت برند فرم ها و اطلاعات مورد نیاز را پر کرده و مدارک مورد نظر را که در بالا به آنها اشاره کردید بر روی وب سایت بارگذاری نمایید.

پس از بررسی اولیه تیم حقوقی مرکز با شما در تماس بوده و تمامی مراحل ثبت برند کلینیک‌زیبایی به صورت کاملا آنلاین برای شما پیش خواهد رفت و این موضوع می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه ها باعث صرفه جویی بیشتر در زمان شود.

 

مزایای ثبت برند کلینیک زیبایی

شاید از خودتان بپرسید که چرا باید برای ثبت برند کلینیک زیبایی هزینه را پرداخت کنیم و بسیاری از کسب و کارها نیز در این اندیشه هستند که ما عملیات برندینگ خود را در سازمان انجام داده و نیازی به ثبت برند به صورت کاملا قانونی نداریم و مشتریان ما به این نام و با این برند ما را به صورت کاملاً حرفهای میشناسند.

نکته مهمی که قبل از مزایای ثبت برند کلینیک زیبایی باید به آن اشاره کنیم این است که عملیات برندینگ با ثبت برند به صورت کاملاً قانونی تفاوت دارد و شما زمانی که برند خود را به صورت قانونی به ثبت نرسانده باشید نمی توانید در صورت سوء استفاده رقبا و دیگر مشکلات حقوقی جلوی ضررها و زیان هایی به کسب و کار شما وارد می‌شود را بگیرید.

علاوه بر این رعایت شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک‌زیبایی باعث می‌شود تا شما بتوانید محبوبیت بسیار بالایی را در بین مشتریان خود به دست آورده و کسانی که قصد دارند از خدمات زیبایی استفاده کنند با تبلیغات شما به راحتی به سمت فعالیت و خدماتی که ارائه می دهید ترغیب شوند.

از دیگر مزایای ثبت برند کلینیک زیبایی می توانیم به استفاده از خدمات دولتی مانند اعطای وام ها و همچنین قابلیت اعطای نمایندگی در شهر ها و مراکز مختلف استان ها اشاره نمود.

به طور کلی اگر قصد دارید یک برند مدرن و ماندگار در ذهن مشتری را ثبت کنید و تمامی شرایط و مراحل ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید پیشنهاد می شود تا حتماً از خدمات کامل آنلاین پایدار ثبت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره