پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند ارزان در مراحل برند سازی بسیار موثر است

ثبت برند ارزان در مراحل برند سازی بسیار موثر است

ثبت برند و یا حتی اصولا دارا بودن علائم تجاری اجباری نمی‌باشد. یعنی تمامی اشخاص می‌توانند انتخاب کنند که برای کالا یا محصولاتشان، علامتی انتخاب کنند یا آن را بدون علامت خاصی عرضه کنند و اگر علامتی را برای کالا یا محصولی انتخاب کردند، مجبور به ثبت نمودن آن نیستند. ثبت برند ارزان به معنای نشان است و نشان عبارت است از آنچه که باعث شناختن  کسی یا چیزی شود. با مراحل ثبت برند ارزان، کالا یا محصول نشان گذاری می شود تا بدین وسیله اسباب شناسایی آن فراهم شده و تمیز و تشخیص آن از کالاها یا محصولات مشابه، ممکن و به آسانی میسر شود.

ثبت برند خود را ارزان انجام دهید تا مزایای آن نصیبتان شود و با هزینه ای کم صاحب برند شوید. ثبت برند آنلاین ارزان یکی از خدماتی است که توسط ثبت پایدار در کمترین زمان و به صورت اینترنتی و ارزان صورت می‌گیرد.

قبل از ثبت برند ارزان باید بررسی کنید که برند مورد نظرتان توسط فرد یا مجموعه دیگری به ثبت نرسیده باشد؛ برای این منظور، پایدار پلتفرمی طراحی کرده تا شما ب ورود نام برند خود از قابلیت ثبت برند ارزانتان مطلع شوید. برای این کار به صفحه استعلام قابلیت ثبت برند پایدار مراجعه کنید، تا در کنار استعلام از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

مزایای ثبت برند ارزان

شرایط ثبت برند تجاری ارزان را برای شما بیان میکنیم. مالک یا مالکین یک شرکت، با ثبت برند یا علامت تجاری شرکت خود، نسبت به آن حق انحصاری دارند. در واقع نشان شرکت و مؤسسین آن می باشد. از مهم ترین مزایای ثبت برند ارزان برای شرکت ها می توان موارد زیر را ذکر نمود:

برند باعث متفاوت بودن و خاص بودن خدمات و محصولات یک شرکت، نسبت به سایر شرکت ها می گردد.

برند ، معرف رسمی و اختصاری یک شرکت محسوب می گردد.

برند سبب تسریع و تسهیل بازاریابی می گردد.

برند سبب کاهش هزینه های جانبی کالا یا خدمات شرکت می شود.

برند سبب کاهش هزینه های معرفی و تبلیغاتی کالا یا خدمات می گردد.

برند سبب اعطای نمایندگی به شرکت می شود.

برند و واگذاری آن به سایر شرکت ها، منبع درآمدی جدید برای شرکت خواهد بود.

مزیت های ثبت برند آنلاین ارزان

هزینه رفت و آمد ندارد.

روند کار اصولی تر و سریع تر پیش می رود.

زمان بر نیست.

با دریافت کد رهگیری، در جریان روند و پیشرفت کار قرار می گیرید.

فرآیند کار به دور از مسائل بروکراسی اداری صورت می گیرد.

قبل از ثبت برند ارزان باید بررسی کنید که برند مورد نظرتان توسط فرد یا مجموعه دیگری به ثبت نرسیده باشد؛ برای این منظور، پایدار پلتفرمی طراحی کرده تا شما ب ورود نام برند خود از قابلیت ثبت برند ارزانتان مطلع شوید. برای این کار به صفحه استعلام قابلیت ثبت برند پایدار مراجعه کنید، تا در کنار استعلام از خدمات مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

مراحل ثبت برند ارزان

3 فرد در حال ثبت نمودن برند ارزان با سیبل و هدف

ثبت نمودن برند به صورت ارزان مراحلی دارد که در این بخش برای شما این مراحل را بیان می‌کنیم. مراحل ثبت برند با هزینه ارزان به صورت زیر می‌باشد:

تهیه اظهارنامه در وب سایت مالکیت معنوی

ثبت نام اولیه ثبت برند

ارزیابی و بررسی مدارک ثبت برند توسط کارشناسان اداره ثبت، بخش ثبت علائم تجاری

تأییدیه مدارک ثبت برند، متقاضی لازم است دو نسخه از قرارداد را تهیه کرده، یک نسخه را بایگانی نموده، و نسخه دیگر را همراه با مدارک دیگر مجددا از طریق پست به آدرس مرکز اداره ثبت شرکت ها ارسال نماید. در پایان بعد از گذراندن روند اداری ۳۰ روز کاری، ثبت نهایی برند انجام می گردد.

آمار نشان داده 85% از متقاضیان از ثبت برند منصرف شده و این امر را به متخصصین ثبتی می‌سپارند تا آنها این امر را برایشان پیش ببرند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مراحل ثبت برند فوری به یک متخصص امور ثبتی تبدیل شوید و این مراحل را خودتان طی کنید؛ تنها کافیست این مقاله را مطالعه کنید تا تمامی مراحل را پیش ببرید.

تکمیل روند ارزان ترین هزینه ثبت برند

حال که مراحل ثبت برند اینترنتی ارزان را گذرانده اید، باید به یکسری نکات توجه کنید که در ادامه آن ها را برای شما به صورت مختصر بیان می کنیم:

از طریق سایت روزنامه رسمی قوه قضائیه مبلغ روزنامه رسمی ابتدایی برند از طریق اینترنت بانک پرداخت می شود.

پس از چاپ روزنامه رسمی برند ثبت شده طی ۱۰ روز کاری از طریق سایت مدت زمان یک ماهه برای طرح اعتراضات نسبت به علامت اطلاع رسانی می گردد .

پس از گذشت یک ماه از زمان صدور روزنامه رسمی و در صورت عدم اعتراض ،وارد پرونده خود در سایت اداره مالکیت صنعتی شده با ورود شماره اظهارنامه و رمز آن باید نسب به واریز اینترنتی مبلغ نهایی بابت صدور پروانه ده ساله انحصاری اقدام نمایید.

طی ۷ تا ۱۰ روزکاری آگهی دوم برند چاپ شده و وارد سایت روزنامه رسمی می گرددمبلغ روزنامه دوم نیز از طریق اینترنت واریز می شود.

طی ۱۰ روز کاری پس از صدور روزنامه دوم برند وکیل پرونده با یک نسخه از کلیه مدارک شامل (آگهی درخواست ثبت اولیه و روزنامه اول و آگهی ثبت دوم و روزنامه رسمی دوم برند تجاری) به اداره مالکیت صنعتی مراجعه و درخواست پروانه یا تصدیق ده ساله برند انجام می پذیرد

ظرف یک الی دو روز کاری پروانه صادر شده و تحویل پروانه و مدارک به موکل اطالع رسانی می شود.در صورت وجود نقص در پرونده ها برند در حال ثبت با توجه به نظر کارشناسان اداره مالکیت صنعتی در جهت رفع نقص گام برمی داریم.در صورت عدم تایید اظهارنامه تقاضای ثبت برند دیگر امکان ادامه و پیگیری پرونده وجود نداشته و نشانه اتمام پرونده می باشد.

ثبت برند ارزان شرایطی دارد که ما این شرایط را در قالب شرایط ثبت برند فوری در مقاله ای مجزا به صورت کامل بیان کرده‌ایم که به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم برای رشد روند ثبت برند ارزانتان آن را مطالعه نمایید.

علامت های تجاری ممنوعه

علامت هلال احمر؛ نشانها و آرم های دولت ایران

پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامی

پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران

علامت تجاری موسسات رسمی مانندهلال احمرو صلیب سرخ ، رجاء ، همراه اول و …

کلمات و یا عباراتی که موهم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و ایران و امثال آن

علائمی که مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد.

واژه های عام: به عنوان مثال کلمه رایانه و یا کتاب به تنهایی قابل ثبت نیستند زیرا این کلمات واژه هایی عام برای کلیه محصولات با این نام هستند.

واژه های توصیف کننده: این کلمات به منظور توصیف محصولات و اجناس به کار م روند. مثلا ثبت برند خوشمزه و شیرین برای انواع خوراکی به تنهایی و بدون پسوند، قابل ثبت نخواهد بود.

علائم گمراه کننده: به عنوان مثال ثبت علامت تجاری جهت عرضه انواع شیره خرما و انگور با تصویر زنبور عسل مردود خواهد شد. چرا که موجب تصور اشتباه و گمراهی مصرف کنندگان شده و خریداران ممکن است چنین محصولی را با تصور عسل خریداری نمایند.

علائم خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه: به طور کلی کلمات و تصاویر نقض کننده موازین ، هنجارهای اخلاقی ، عرفی و مذهبی جامعه غیر قابل ثبت است.

پرچم، نشان های سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشان کشور و سازمان های بین المللی که نمونه آنها به دفتر بین المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی اعلام شده به طور معمول قابل ثبت نیستند مگر اینکه مجوز مراجع صلاحیت دار بین المللی داشته باشند.

در صورت تشابه زیاد علامت و برند دو موسسه به طوری که کالا و خدمات دو موسسه از هم قابل تمایز نباشند.

علامت یا نام تجاری که عینا یا به شکلی گمراه کننده مشابه یا ترجمه علامت یا نام تجاری برای همان نوع کالا ، خددمات و طبقه ، اما متعلق به موسسه یا فرد دیگری باشد.

عین علامتی که پیش از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد و یا شخص دیگری قبلا تقاضای ثبت داده و تاریخ تقاضای آن فرد مقدم باشد و یا دارای حق تقدم ثبت باشد.

توصیه ثبت پایدار برای ثبت برند ارزان

ثبت برند ارزان از خدمات اینترنتی پایدار بوده که در سریع ترین زمان برای شما انجام می‌شود. تنها کافیست تمامی مراحل ارزان ثبت برند را به متخصصین امور ثبتی بسپارید تا برندتان را به ثبت برسانند. در ضمن لازم به ذکر است که پایدار علاوه بر ثبت برند آنلاین، به شما خدمات مشاوره رایگان و استعلام قابلیت ثبت برند نیز ارائه می‌کند که برای دریافت آن تنها کافیست به صفحه مربوطه رفته و فرم مربوطه را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره