پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

اخذ مجوز و ثبت برند آموزشگاه رانندگی

اخذ مجوز و ثبت برند آموزشگاه رانندگی

ثبت برند آموزشگاه رانندگی باید حتماً بعد از دریافت مجوز و رعایت کردن تمامی شرایطی که برای قانونی کردن برند در نظر گرفته شده است انجام شود و شما لازم است تا مدارکی که برای برند حقیقی و حقوقی در نظر گرفته شده است را آماده کرده و به مراجع ثبت کننده برند تحویل دهید.

برای اینکه بتوانید برند خود در زمینه آموزشگاه رانندگی را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به ثبت برسانید می توانید از خدمات ویژه‌ای که سامانه آنلاین پایدار به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده است استفاده نمایید تا در هر زمان و مکانی به راحتی استعلام ثبت برند خود را انجام داده و با آپلود کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت برند عملیات ثبتی خود را به صورت کاملاً آنلاین و با ارزانترین تعرفه ثبتی در سراسر کشور انجام دهید.

در این مطلب قصد داریم ابتدا نگاهی به اهمیت ثبت برند آموزشگاه رانندگی بیاندازیم و پس از آن تمامی مواردی که برای اخذ مجوز و همچنین ثبت برند و قانونی کردن و مزایای آن در نظر گرفته شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

ثبت برند آموزشگاه رانندگی

رانندگی امروزه نه به عنوان یک مهارت، بلکه به عنوان یک نیاز اساسی در زندگی تک تک افراد جامعه وجود دارد و همه افراد سعی می‌کنند تا در سریعترین زمان ممکن بعد از رسیدن به سن قانونی برای اخذ گواهینامه و دریافت شرایط رانندگی به صورت قانونی اقدام نمایند که برای این کار لازم است تا شما به آموزشگاه های رانندگی که به منظور مختلفی در نظر گرفته شده است مراجعه کرده و پس از طی دوره ای برای شرکت در آزمون های رانندگی که زیر نظر راهنمایی و رانندگی برگزار می شود، اقدام نمایید.

با پر کردن فرم زیر می توانید برند خود را به ثبت برسانید (100% آنلاین)

درخواست ثبت برند

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

آموزشگاه های رانندگی که برای آموزش های قبل از دریافت گواهینامه در نظر گرفته شده‌اند انواع مختلفی دارند و برای هر کدام از آنها شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است که از جمله پرکاربرد ترین آنها می توان به آموزشگاه هایی اشاره کرد که برای دریافت گواهینامه های پایه یک فعالیت می کنند. هر کدام از انواع آموزشگاه های رانندگی باید شرایط خاصی را در نظر داشته باشند تا از نظر محیطی و مکانی به توان مجوزهای لازم را برای تشکیل آموزشگاه از نظر فیزیکی دریافت نمایند و پس از اخذ مجوز بتوانند برای ثبت برند آموزشگاه رانندگی نیز اقدام کنند.

اخذ مجوز آموزشگاه رانندگی

برای انواع مدلهای مختلف کشور آموزشگاه رانندگی که می توانید دایر کنید شرایط خاصی نیز در نظر گرفته شده است. به طور مثال اگر قصد دارید آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت را راه اندازی کنید باید حداقل دو دستگاه موتورسیکلت کاملاً سالم و آماده داشته باشید که حداکثر ۵ سال از عمر آنها گذشته باشد. داشتن تمامی موارد ایمنی برای رعایت کردن تمام آنها برای رانندگی با موتورسیکلت و امکانات ایمنی وسیله نقلیه از جمله عوارض دیگری است که حتماً باید رعایت شود تا بتوانیم مجوز های لازم را در این زمینه اخذ کنید.

شرایط ثبت برند آموزشگاه رانندگی

اگر قبل از ثبت برند مجوز خود را در زمینه آموزشگاه رانندگی پایه سوم به دست بیاورید باید ۶ خودرو سالم را جهت آموزش از نظر فنی کاملا بدون عیب و نقص هستند و از تولید آنها ۷ سال بیشتر نگذشته باشد در اختیار داشته باشید و البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تمامی موارد ایمنی در خودرو و همچنین در هنگام رانندگی باید مد نظر قرار بگیرد.

رعایت کردن تمامی مواردی که برای اخذ مجوز تشکیل آموزشگاه رانندگی وجود دارد باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی مراحل و شرایطی که برای ثبت برند آموزشگاه رانندگی در نظر گرفته شده است را انجام دهید و در سریعترین زمان ممکن بتوانید از مزیت های بسیار زیادی مانند محبوبیت بسیار بیشتر در نظر مشتریان و همچنین ارزش و اعتبار بیشتر در نظر شرکت ها و کسب و کارها برخوردار شوید.

البته یکی از مهمترین مزیت های ثبت برند این است که فرصت سوء استفاده را از رقبا می گیرد و این اجازه را به آنها نمی دهد که با شرکت و کسب و کار شما و همچنین به نام و لوگوی تجاری که طراحی کرده اید و با اسم آموزشگاه شما برای جذب مشتریان اقدام نمایند.

شرایط ثبت برند آموزشگاه رانندگی

برای اینکه بتوانید آموزشگاه رانندگی خود را به ثبت برسانید باید حتما ابتدا تمامی استعلام های لازم را برای برندهای ثبت شده قبلی انجام دهید زیرا یکی از مهمترین شرایطی که در نظر گرفته شده است این است که برند و لوگو تجاری که قصد طراحی کردن آن را دارید و می خواهید آن را به ثبت برسانید به هیچ عنوان نباید شبیه برندهای ثبت شده قبلی باشد.

برندهای ثبت شده در زمینه های مختلف باید نام و لوگوی تجاری مناسب را انتخاب کند که کاملا در زمینه کسب و کار آنها باشد و به هیچ عنوان مشتری را گیج نکند. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت را راه اندازی نمایید نباید برای ثبت برند خود را از علائمی مانند ماشین استفاده کنید که می‌تواند مشتری را به طور کامل در استفاده از خدمات شما گمراه کند.

در هنگام استفاده از نام و لوگوی تجاری جدید برای ثبت برند دقت داشته باشید که هر چقدر نام برند شما خلاقانه تر باشد و لوگوی تجاری که برای آن طراحی می کنید کاملا جدید و مبتکرانه باشد می‌تواند شانس ثبت شدن بیشتری داشته باشد و این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای اسم برندتان نمی توانید از اسامی خاص و مناطق جغرافیایی و مکان‌های مختلف استفاده نمایید.

مدارک مورد نیاز

برای اینکه بتوانید عملیات ثبت برند آموزشگاه رانندگی را انجام دهید شما به مدارک مناسب با نوع ثبت برندتان نیاز دارید.

به طور کلی شما می توانید برند خود را به صورت حقیقی و حقوقی به ثبت برسانید که برای ثبت برند حقیقی شما نیازی به ثبت فعالیت‌های خود به صورت شرکت ندارید و می توانید بدون نیاز به ثبت شرکت به راحتی ثبت برند خود را انجام دهید.

برای ثبت برند حقیقی کافیست شما کپی مدارک شناسایی خود را همراه با کپی مجوز فعالیت در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار بدهید.

مدارک ثبت برند آموزشگاه رانندگی

در صورتی که قصد داشته باشید عملیات ثبت برند آموزشگاه رانندگی را به صورت حقوقی انجام دهید باید علاوه بر مجوز فعالیت و تصویر مدارک شناسایی خودتان کپی آخرین روزنامه رسمی انتشار یافته شرکت را نیز در اختیار مرجع ثبت کننده برند قرار دهید.

در نظر داشته باشید در صورتی که عملیات ثبت برند آموزشگاه رانندگی شما توسط یک وکیل انجام می‌شود حتماً باید به او وکالت نامه معتبر بدهید تا بتوانند عملیات را بدون هیچگونه مشکلی پیش ببرد.

ارزانترین هزینه ثبت برند آموزشگاه رانندگی

یکی از مهم‌ترین معضلاتی که باعث می‌شود تا افراد برای ثبت برند خود اقدام نکنند مربوط به هزینه‌هایی است که بعضاً برخی از موسسه‌ها هزینه‌های بسیار گزافی را از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف برای عملیات ثبت برند دریافت می کنند. با توجه به اینکه تعرفه و و میزان هزینه مشخص شده برای عملیات ثبت برند آموزشگاه رانندگی در نظر نگرفته شده است این مشکل ممکن است برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد و حتی برخی از افراد به دلیل هزینه‌های بالایی که موسسات مختلف برای آنها اعلام می کنند از ثبت برند خود امتناع کنند.

با توجه به این موارد پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت آنلاین در ایران سعی کرده است تا با رعایت تمامی شرایط ثبت برند، کمترین هزینه و تعرفه را در اختیار شما قرار دهد که شما با پرداخت هزینه‌های بسیار مناسب و اقتصادی بتوانیم برند خود را به ثبت رسانده و از مزیت‌های بسیار زیادی که دارد استفاده نمایید.

برای انجام عملیات ثبت برند آموزشگاه رانندگی کافیست ابتدا استعلام های لازم را از طریق صفحه مربوط به ثبت برند انجام دهید و پس از آن مدارک خود را در اختیار تیم حقوقی این موسسه قرار دهید تا با استفاده از تجربه ای که در زمینه ثبت برند های مطرح کشوری دارند می توانند برند شما را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به ثبت برساند که در طول عملیات به صورت کامل آنلاین از طریق پشتیبانی واتساپ با تیم حقوقی در جریان مراحل ثبت برند خود قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره