پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت برنامه نویسی

ثبت شرکت برنامه نویسی

برای ثبت شرکت برنامه نویسی بهتر است ابتدا تمامی اطلاعاتی که در اختیار شما در این مطلب قرار داده شده است را مطالعه نمایید و سپس به ابتدای صفحه برگشته و این فرم را پر کنید تا مراحل ثبت شرکت شما همین امروز آغاز شود.

مهمترین نکته ای که باید برای ثبت شرکت برنامه نویسی در نظر داشته باشید این است که انتخاب نام شرکت و همچنین نوع شرکت می‌تواند در آینده آن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و به همین دلیل باید از تمامی شرایطی که برای ثبت شرکت به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است کمک بگیرید تا بتوانید یک نام مناسب را برای شرکت خود انتخاب کرده و در سریعترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت برسانید.

سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی و ثبت شرکت به صورت کاملاً آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا از طریق این سامانه بتوانید تمامی مراحل ثبت شرکت خود را در سریعترین زمان ممکن و در کمتر از دو هفته به صورت کاملاً آنلاین انجام دهید.

شرایط ثبت شرکت برنامه نویسی

با روی آوردن عموم مردم به استفاده از خدمات آنلاین و استفاده از بستر وب کم کم برنامه نویسی به عنوان یکی از شغل های مطرح و پردرآمد در جامعه امروز کشورمان رونق گرفت و همین عامل باعث شده است تا شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی برای ثبت شرکت قانونی خود اقدام نموده و به دنبال مزیت های شرکت برنامه نویسی باشند.

با توجه به رقابتی که در این زمینه برای ثبت شرکت برنامه نویسی وجود دارد، کسانی که قصد دارند این شرکت برنامه نویسی خود را به ثبت برسانند باید حتماً اطلاعات کامل در مورد مراحل و شرایط ثبت شرکت داشته باشند تا بتوانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت رساند وضعیتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم بهره‌مند شوند.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

در مورد ثبت شرکت برنامه نویسی شرایط خاصی برای انتخاب اسم شرکت در نظر گرفته شده است و شما باید از اسامی چند سیلابی و مرتبط با کسب و کار خود برای شرکت انتخاب کرده و در اولویت های ۱ تا ۵ خود قرار دهید.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که اسم شرکت شما نباید هیچ گونه شباهتی به اسم شرکت های ثبت شده قبلی داشته باشد و برای جلوگیری از این کار باید حتماً استعلام نام شرکت های ثبت شده قبلی را از طریق سامانه‌های قرار داده شده و از طریق سامانه آنلاین پایدار و کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می‌کند انجام دهید.

شرایط ثبت شرکت برنامه نویسی

با استعلام نام شرکت برنامه نویسی می توانید با یک تیر دو نشان زده و از تکراری بودن مدیرعامل برای شرکت‌هایی که قبلاً به ثمر رسیدن جلوگیری کنید و در واقع می توانیم بگوییم که با استعلام شرکت ثبت شده می توانید به راحتی مراحل ثبت شرکت خود را کاهش داده و هزینه‌هایی که در این زمینه قرار است پرداخت کنید را به حداقل برسانید.

شرایط مدرک تحصیلی برای شرکت برنامه نویسی

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام ثبت شرکت به خصوص در زمینه مهندسی برای کارکنان و اعضای مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مدارک تحصیلی هر کدام از اعضای شرکت خواهد بود.

نکته جالبی که باید در نظر داشته باشید این است که در دستورالعمل ها و شرایط ثبت شرکت ها به خصوص برای شرکت برنامه نویسی در سال جدید هیچگونه اشاره به مدرک تحصیلی برای شرکت برنامه نویسی نشده است و شما حتی بدون هیچ گونه مدرک تحصیلی می توانید به راحتی شرکت برنامه نویسی خود را به ثبت برسانید.

اما نکته تجاری که باید در نظر داشته باشید این است که بدون علم و اطلاعات به هیچ عنوان کسب و کاری را شروع نکنید و حتماً در این زمینه اطلاعات کافی و مهارت های مختلف را به خصوص در زمینه برنامه نویسی داشته باشد زیرا این حوزه نیازمند داشتن مهارت های مختلف به خصوص در زمینه بازاریابی و مدیریت برای پروژه‌های مشتریان میباشد.

مزیتهای ثبت شرکت برنامه نویسی کدام است؟

مهمترین مزیت ثبت شرکت برنامه نویسی افزایش اعتبار کسب و کار شما در بین مشتریان و اعتماد و دیگر کسب و کارها و شرکت ها برای سپردن پروژه‌های خودشان به شما می باشد.

این یعنی در صورتی که شما شرکت برنامه نویسی خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده باشید زمانی که یک شرکت و کسب و کار قصد دارد تا با شرکت شما وارد همکاری شود استعلام های مربوطه را انجام داده و در صورتیکه قانونی بودن شرکت شما را بدون هیچ مشکلی متوجه شود قطعاً می‌تواند اعتماد شرکت مورد نظر را جذب کرده و برای قرارداد همکاری با شما وارد عمل شود.

در کنار این موضوع شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی برای گرفتن پروژه های دولتی در زمینه های آی تی می تواند از دیگر مواردی باشد که حتما باید در مورد شرکت برنامه نویسی در نظر داشته باشید.

در کنار این موارد اگر کسب و کار خود را گسترش داده و قصد دارید که نمایندگیهای را در شهرها و استان‌های مختلف دایر کنید باید حتماً شرکت شما به صورت کاملا رسمی در زمینه برنامه نویسی به ثبت رسیده باشد تا بتواند این عملیات را انجام دهید.

زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد دولت به کسب و کارهای مختلف این قول را داد تا بتوانند از طریق وام ها ضرر های وارد شده به آنها را جبران کند و این موضوع فقط برای کسب و کارهایی که در زمینه برنامه نویسی به ثبت رسیده باشند وجود دارد و می‌تواند از وام هایی مانند وامهای شروع کرونا برای جلوگیری از خسارت وارد شده و یا رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند.

انتخاب نوع شرکت برنامه نویسی

به طور کلی در کشورمان شما شرکت و کسب و کار خود را به ۷ نوع مختلف می‌توانید به ثبت برسانید اما با توجه به شرایط و مدارکی که برای ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود و ثبت شرکت برنامه نویسی به صورت سهامی خاص در نظر گرفته شده است، این شرکت‌ها طرفداران بسیار بیشتری داره و همین عامل باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها در زمینه برنامه‌ریزی برای ثبت شرکت خود به این مدل ها اقدام نمایند.

شاید مهمترین تفاوت ثبت شرکت مسئولیت محدود با سهامی خاص را بتوانیم عدم محدودیت در تغییر اعضا در هر زمان بدانیم زیر در شرکتهای سهامی خاص شما حداقل دو سال باید صبر کنید تا از طریق مجمع عمومی شرکت مورد نظر به سراغ تغییر اعضا و معرفی عضو جدید عضو قدیمی بروید.

مدارک شرکت برنامه نویسی کدامند؟

به صورت کلی برای ثبت شرکت برنامه نویسی ۷ نوع مختلف در نظر گرفته شده است اما همانطور که در بالا اشاره شد شما می توانید شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود با کمترین شرکا و فقط با دو نفر به راحتی به ثبت برسانید که نیازمند مدارک ثبت شرکت به صورت زیر می باشد.

۱. دو برگ تقاضانامه ثبت شرکت در استان قم

۲. دو برگ شرکت‌نامه رسمی

۳. دو جلد از اساسنامه شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌مدیره

۵. فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

مدارک ثبت شرکت برنامه نویسی

در صورتی که قصد دارید با تعداد اعضای بیشتر شرکت خود را به سمت برسانید و شرکت‌های بزرگ‌تر را دایر کنید یا قبل از این کسب و کار و شرکت خود را راه‌اندازی کرده اید، می توانید برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص اقدام کنید که برای این کار باید مدارکی را انتخاب کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

۳. ارائه دو نسخه از صورت‌جلسه مجمع عمومی موسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامه برابر اصل شده همه مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان قم)

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

ارزانترین هزینه ثبت شرکت در ایران چقدر است؟

برای اینکه بتوانیم شرکت برنامه نویسی خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده و از مزیت های آن استفاده کنید باید ابتدا درخواست خود را از طریق سامانه ثبت شرکت ها ارائه کرده و پس از ثبت کردن درخواست به صورت حضوری و روال اداری کارهای مربوطه را انجام دهید.

با توجه به اینکه انجام کارهای اداری در کشور ما کمی طاقت فرساست و البته برای کسانی که در زمینه شرکت برنامه نویسی کار می کند زمان از اولویت برخوردار است قطعاً استفاده از موسسات و مراکز که در این زمینه به عنوان واسطه عملیات ثبت شرکت را انجام می دهند می تواند بهترین گزینه باشد.

اما نکته مهم اینجاست که در کشورمان هزینه و تعرفه خاصی برای امور ثبتی وجود ندارد و شرکت ها و موسسات مختلف با توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند این هزینه‌ها را در نظر می‌گیرند که این موضوع باعث می‌شود تا در برخی از موارد هزینه های بسیار گزافی برای شرکت ها در نظر گرفته شود که معمولا شرکت‌ها نیز ممکن است ثبت کردن شرکت خود به صورت قانونی منصرف شوند.

به همین دلیل سامانه آنلاین پایدار ثبت ارزانترین هزینه ثبت شرکت برنامه نویسی در ایران را در نظر گرفته است تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها از طریق ثبت شرکت به صورت 100% آنلاین شما می توانید با هزینه بسیار مناسب و اقتصادی به خصوص برای کسب‌وکارهای نوپا و تازه کار شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید و از مزیت های قانونی آن استفاده کنید.

مدت زمان ثبت شرکت برنامه نویسی چقدر است؟

در صورتی که تمامی مدارک ثبت شرکت و همچنین مراحل ثبت شرکت به درستی اجرا شده باشند حدود ۱۴ تا ۳۰ روز طول می کشد تا شرکت شما به صورت رسمی به ثبت برساند و بتوانید از مزیت های قانونی آن استفاده کنید.

برای اینکه در این زمینه به مشکلی برخورد نکنید و مراحل ثبت شرکت شما تکرار نشود یا مدارکی برای ثبت ارائه می‌کنید رد نشود بهتر است حتماً از کارشناسان متخصص پایدار ثبت برای مشاوره آنلاین و رایگان برای انتخاب نام شرکت و همچنین ارائه مدارک و البته انجام مراحل ثبت شرکت برنامه نویسی استفاده کنید تا مشکلی در این زمینه برای شما پیش نیاید و بتوانید با هزینه ارزان و مناسب و البته قیمت اقتصادی و کاهش اتلاف زمان و راحتی شرکت خود را به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره