پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
جواز تاسیس

دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم

دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم

در مطالب قبلی به صورت کامل در مورد شرایط ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت بازرگانی در منطقه آزاد قشم توضیحاتی را ارائه کردیم و با توجه به سوالاتی که کاربران در مورد مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم داشتند قصد داریم به صورت کامل در این مطلب مراحل مورد نظر را به صورت گام به گام بیان کنیم تا پاسخ تمامی سوالات شما را در این مطلب داشته باشید.

چنانچه سوال یا ابهامی در مورد مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم را دارید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و راه های ارتباطی با تیم حقوقی ما در ارتباط بوده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.

مزایای فعالیت اقتصادی در قشم

همانطور که در مقاله شرایط ثبت شرکت در منطقه آزاد قشم گفته بودیم قشم به عنوان یکی از مهمترین مناطق آزاد در ایران از نظر شرایط جغرافیایی به حساب می‌آید. در کنار موقعیت ویژه‌ای که برای صادرات و واردات دارد، مزایای بسیار زیادی که برای فعالیت در این منطقه در نظر گرفته شده است باعث می‌شود تا کسب و کارهای مختلفی به سمت سرمایه‌گذاری در این منطقه پیش بروند.

با پر کردن این فرم می توانید درخواست خود را برای دریافت مجوز فعالیت در قشم ارسال کرده و به صورت قانونی مجوز دریافت کنید.

نکته مهمی که بسیاری از فعالان اقتصادی با آن روبرو هستند این است که مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم چگونه است و تا چه اندازه می توانند با هزینه بسیار کمتری تمامی مجوزهای لازم را برای فعالیت در منطقه را دریافت نموده و به سمت توسعه و رشد کسب و کار خود و سودآوری بسیار بالا حرکت کنند.

مراحل دریافت مجوز فعالیت در قشم

 

قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم باید ابتدا تمامی مزایای اخذ مجوز یا ثبت شرکت در منطقه آزاد قشم را مورد بررسی قرار دهیم.

اولین و مهم‌ترین مورد از مزایای فعالیت اقتصادی در قشم که می‌تواند توجه بسیاری از فعالین اقتصادی را به خودش جذب کند امکان معافیت مالیاتی به مدت ۲۰ سال است. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود تا کسب و کارهای نوپا در ابتدای راه فعالیت‌های خود را به صورت قانونی ثبت نکنند، پرداخت مالیات هاست که معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در منطقه آزاد قشم باعث می شود تا این موضوع برای آنها برداشته شده و دغدغه ای برای پرداخت مالیات نداشته باشند.

وجود قوانین آسان در راستای ورود کالاهای مجاز، وجود مراحل ثبت آسان شرکتها، امکان ورود و خروج از اصل سرمایه و سود به دست آمده از طریق فعالیت‌های اقتصادی به شکل سریع و آسان و همچنین قوانین و مقررات ساده و اسان در راستای صادرات مجدد و ترانزیت کالاهای مختلف در کنار مواردی مانند نرخ های مناسب برای مصرف انرژی و تضمین حمایت قانون سرمایه گذاران خارجی که به صورت صددرصد می‌توانند فعالیت‌های خود را در داخل کشور انجام دهند می‌توانند به عنوان عوامل ترغیب کننده برای فعالین اقتصادی و انجام مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم به حساب بیایند.

البته نباید از عوامل دیگری مانند معافیت از حقوق گمرکی در شرایطی که قصد ورود انواع مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی را دارید و همچنین عدم محدودیت برای منتقل کردن ارز در کنار عدم پرداخت عوارض گمرکی و بندرگاهی برای صدور محصولات به کشورهای خارجی نیز براحتی بگذاریم که جز عوامل بسیار مهم و ترغیب کننده برای کسب و کارها در جهت شروع به فعالیت در منطقه آزاد قشم هستند.

مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم

بعد از اینکه با مزایای بسیار زیاد و قابل توجه فعالیت در منطقه آزاد قشم آشنا شدید بهتر است تمامی مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم  را نیز به شما بگوییم.

برای اخذ مجوز فعالیت اقتصادی باید ابتدا وارد سامانه درگاه خدمات مناطق آزاد و ویژه ایران شده و روی دکمه شروع کلیک کنید.

پس از این کار باید حساب کاربری خود را در درگاه خدمات مناطق آزاد و ویژه ایران ایجاد کنید که این حساب کاربری با توجه به نوع فعالیتی که شما قصد دارید انجام دهید متفاوت خواهد بود و مدارک و مراحل مختلف را پیش روی شما خواهد گذاشت.

مجوز فعالیت اقتصادی پیمانکاری

در صورتی که قصد داشته باشید فعالیتهای خود را به صورت پیمانکاری در منطقه آزاد قشم انجام دهید پس از تایید قوانین و انتخاب منطقه باید قرارداد فعالیت خود را بارگذاری و فرم مربوطه را پر نمایید. در مرحله بعد شما باید عوارض صدور مجوز فعالیت اقتصادی در سازمان منطقه را به صورت کاملاً حضوری پرداخت نمایید. بعد از اینکه کارهای پرداخت حضوری عوارض صدور مجوز فعالیت اقتصادی را انجام دادید کارشناس بازرگانی به محیط کاری شما مراجعه نموده و مجوز فعالیت اقتصادی شما صادر خواهد شد که پس از آن می‌توانید شناسه یکتای مجوز اقتصادی یا همان شیما را دریافت کنید.

مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم به صورت اصناف

در صورتی که قصد داشته باشد در منطقه آزاد قشم مغازه یا فروشگاه را داشته باشید باید پس از انتخاب منطقه، اطلاعات مربوط به آن واحد اقتصادی را کامل کنید و پس از آن تمامی عوارض صدور مجوز اقتصادی را به صورت حضوری به سازمان منطقه پرداخت کنید.

مانند مجوز فعالیت اقتصادی پیمانکاری در این مورد از مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم نیز کارشناسان بازرگانی به مغازه یا فروشگاه شما مراجعه کرده و مجوز فعالیت اقتصادی شما را صادر می‌کند که پس از آن شما قادر خواهید بود شناسه یکتای مجوز اقتصادی یعنی همان شیما را دریافت کنید.

مجوز فعالیت اقتصادی صنعتی

در صورتی که قصد داشته باشید تمامی مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد را به صورت صنعتی انجام دهید باید تمامی موارد زیر را به صورت گام به گام رعایت کنید.

  • باید پیش از این مجوز اقدام به اخذ سایر مجوزها مثل جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری از سازمان منطقه کنید.
  • پس از تأیید قوانین، کد مجوز مذکور را در سامانه وارد کنید.
  • فرم مربوطه را پر کنید.
  • مبلغی را به عنوان عوارض صدور مجوز فعالیت اقتصادی هر منطقه باید پرداخت شود.
  • سپس باید اقدام به مراجعه حضوری به سازمان منطقه و پرداخت مبلغ به منظور صدور مجوز اقتصادی کنید.
  • شناسه یکتای مجوز اقتصادی (شیما) را دریافت می کنید.

آسان ترین روش برای مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم

به طور معمول افراد با انجام کارهای اداری که معمولاً در کشورمان طاقت فرسا نیز هست مشکل دارند و سعی می‌کنند تا این کارها را به دست افراد متخصص و مشاور حرفه ای در این زمینه بسپارند که پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی و آنلاین ثبت برند و ثبت شرکت سعی کرده است تا تمامی مراحل دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد قشم را با کمترین هزینه و به صورت کاملا آنلاین برای شما انجام دهد.

مراحل دریافت مجوز فعالیت در قشم

با توجه به اینکه تمامی کارهای شما برای دریافت مجوز توسط یک تیم حقوقی باتجربه انجام می‌شود شاهد کیفیت بسیار بالا را در انجام امور هستید و در تمامی مراحل می توانید به صورت آنلاین در جریان روند ثبت فعالیت و دریافت مجوز خود قرار بگیرید.

تمامی فعالیت های انجام شده در پایدار ثبت برای ثبت مجوز در مناطق آزاد  یا ثبت شرکت در منطقه آزاد ماکو با کمترین هزینه انجام می‌شود و با توجه به اینکه کرد شما مراحل کار را به صورت آنلاین انجام می دهید صرفه‌جویی بسیار قابل توجهی در هزینه ها و زمان برای شما به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره