پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت شرکت

ثبت شرکت خدمات درمانی و بهداشتی در 4 گام

ثبت شرکت خدمات درمانی و بهداشتی در 4 گام

ثبت شرکت خدمات درمانی نیازمند اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه است و شما زمانی که قصد داشته باشید برای ثبت شرکت به صورت کاملا قانونی در این زمینه اقدام کنید ابتدا باید تمامی مجوزهای لازم را در این زمینه از مراکز بهداشتی و درمانی مرجعی که صادر کننده مجوز برای مراکز درمانی مختلف هستند، دریافت نمایید. با توجه به اینکه معمولاً افراد در کشورمان با انجام کارهای اداری مشکلاتی دارند و معمولاً دغدغه‌های در این زمینه برای آنها به وجود می‌آید تیم حقوقی پایدار ثبت سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به ثبت شرکت در زمینه های مختلف از جمله خدمات درمانی را از صفر تا صد به صورت کاملاً آنلاین برای شما انجام دهد.

در این مطلب سعی کرده ایم تمامی سوالاتی که در مورد مراحل و شرایط و همچنین مدارک مربوط به ثبت شرکت خدمات درمانی پرسیده شده است را به صورت کامل پاسخ بدهیم تا شما بتوانید با مطالعه این مطلب و از طریق سامانه آنلاین پایدار در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی همه عملیات مربوط به ثبت قانونی شرکت خود را انجام دهید تا بتوانید به راحتی به سود و درآمد بسیار بالاتری برسید و از مزیت های قانونی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم استفاده نمایید.

ثبت شرکت خدمات درمانی و مجوز های آن

به مرور زمان و پس از اینکه ویروس کرونا شیوع بسیار بیشتری پیدا کرد، لزوم رعایت بهداشت و گستردگی مراکز خدمات درمانی بیش از پیش احساس شد و به همین دلیل افراد زیادی سعی کردند تا با احداث مراکز درمانی علاوه بر کسب سود و درآمد در این زمینه، ارتباط سریع تری برای مردم نسبت به استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی ایجاد کنند که با توجه به رقابت های بسیار زیادی که در زمینه فعالیت های خصوصی در زمینه درمان وجود دارد افراد باید برای موفقیت بیشتر مجوزهای لازم را به صورت قانونی به دست می‌آوردند و برای ثبت شرکت و قانونی کردن تمامی مراحل مختلفی که وجود داشت اقدام می کردند.

از طریق فرم زیر می توانید شرکت درمانی خود را به صورت 100% آنلاین به ثبت برسانید.

شرکت خدمات درمانی شرکتی است که توسط گروهی از دانش آموختگان رشته های پزشکی و غیرپزشکی تاسیس و اداره می‌شدند و فعالیتهای مانند ویزیت در منازل یا ارائه خدمات پرستاری در منزل و همچنین تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و البته در برخی از موارد خدمات مشاوره آموزشی و بیمه ایران نیز ارائه می‌کنند.

برای این که بتوانید شرکت خود را در این زمینه به ثبت برسانید باید حتماً مجوزهای لازم را برای تاسیس مرکز درمانی دریافت نمایید که برای این کار دستورالعمل های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

از مهم ترین امکاناتی که باید در مراکز بهداشتی و خدمات درمانی در نظر گرفته شده باشد و بهره‌برداری بهینه از تمامی امکانات و همچنین تجهیزات نیروی انسانی پزشکی درمانی فارغ‌التحصیلان گروه پزشکی و همچنین مکان مورد اجاره که برای آنها در نظر گرفته می شود باید کاملا از نظر بهداشتی و محیطی در بهترین حالت ممکن خود قرار داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت خدمات درمانی

دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در هر استان برای به کارگیری و استفاده بهینه از ظرفیت هایی که در ارائه خدمات بهداشتی می تواند به وجود بیاید باید با شرکت‌های تعاونی قرارداد همکاری را اجرا کرده و بخشی از فعالیت‌های مربوط به خدمات درمانی خود را به این شرکت‌ها بسپارند که بعد از شیوع کرونا با توجه به اهمیت بسیار زیادتر مردم به درمان، این بخش گستردگی بسیار بیشتری پیدا کرده و دانشگاه های علوم پزشکی در برخی از موارد با کمبود شرکتهای تعاونی خدمات درمانی مواجه می شدند که همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی برای ثبت شرکت خدمات درمانی اقدام کنند.

ثبت شرکت خدمات درمانی چند مرحله دارد؟

اولین و مهمترین مرحله برای ثبت شرکت در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی اخذ موافقت اصولی از وزارت بهداشت و مجوز های لازم در این زمینه است که شما برای این کار باید مدارک زیر را تهیه کرده و به کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور تحویل دهید. بعد از این کار می توانید مجوزهای لازم را برای انجام فعالیت‌های خود به صورت قانونی به دست می‌آید و پس از آن برای ثبت شرکت اقدام نمایید.

  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی مصدق برای اعضای که پزشک نیستند
  • گواهی عدم سوء پیشینه برای تمامی افراد
  • تکمیل فرم تایید صلاحیت
  • تصویر و کپی پروانه دائم پزشکی برای تمامی پزشکان حاضر در آن مجموعه درمانی
  • و تصویر گواهی پایان طرح خدمات قانونی برای تمامی پیراپزشکان از جمله مهمترین مدارکی که هستند که باید برای این مرحله از ثبت شرکت خدمات درمانی ارائه نماید.

بعد از تهیه این مدارک اساسنامه و موضوع شرکت مورد نظر باید توسط وزارت تعاون به صورت کامل تایید شود که این مرحله معمولا ۶ ماه زمان می برد البته این موضوع فقط برای اخذ مجوز فعالیت در زمینه درمانی و پزشکی شما برای ثبت شرکت نیازی به این تاییدیه ندارید.

پس از این کار بازرسی توسط وزارت بهداشت به صورت کامل انجام می شود و در صورتی که تمامی دستورالعمل‌های لازم و تایید شده برای انجام فعالیتهای خدمات درمانی توسط شما اجرا شده باشد مجوز احداث مرکز درمانی به شما ارائه می شود و شما می توانید فعالیت های خود را در این قالب انجام دهید.

برای ثبت شرکت خدمات درمانی چه مدارکی لازم است؟

بعد از اینکه توانستید مجوزهای فعالیت خود را در این زمینه به دست بیاورید برای این که بتوانید از مزیت های بسیار زیادی مانند عدم سوء استفاده رقبا از نام شرکت شما و همچنین شرکت در مناقصه ها و مزایده هایی که توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی برای قراردادهای همکاری با شرکت‌های تعاونی درمانی بسته می شود، باید مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و شرکت خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید شرکت خود را در زمینه خدمات درمانی به ۷ صورت مختلف به ثبت برسانید که البته در کشورمان معمولاً با توجه به شرایطی که در نظر گرفته است ثبت شرکتها به دو صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص بیشتر انجام می شود. با توجه به شرایطی که برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در نظر گرفته شده است در ابتدای راه بسیاری از کسب و کارها برای اینکه هزینه‌های زیادی متحمل شوند و البته شرایط آنها در نظر گرفته شود برای ثبت شرکت خدمات درمانی به صورت مسئولیت محدود اقدام می‌کنند.

مدارک ثبت شرکت خدمات درمانی

برای هر کدام از این انواع شرکت ها مدارک مختلفی در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز خودتان برای ثبت شرکت می توانید هر کدام از آنها را تهیه کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بصورت مسئولیت محدود

دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت

دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء

دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت

در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت: اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار

دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص

دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت

دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و بازرسین شرکت

اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)

دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

اصل فیش بانکی و اصل گواهی بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و سپرده گذاری حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت در حساب مذکور

تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت.

نکته: در صورتی که قصد داشته باشید عملیات ثبت شرکت خدمات درمانی برای شما توسط یک وکیل یا شخص دیگری انجام شود حتما باید به او وکالت نامه معتبر بدهید.

هزینه ثبت شرکت خدمات درمانی

با توجه به اینکه سامانه آنلاین پایدار تمامی امور مربوط به ثبت شرکت را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت آنلاین انجام می‌دهد و همین موضوع می‌تواند صرفه‌جویی بسیار قابل توجهی را در زمان و هزینه های شما از نظر ایاب و ذهاب و همچنین تشکیل پرونده ها به وجود بیاورد و البته کمترین هزینه و تعرفه ثبت شرکت در کشور در نظر گرفته شده است، در صورتی که شما از خدمات این سامانه استفاده کنید می توانید با کمترین هزینه و در واقع ارزانترین هزینه ممکن شرکت خود را در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی به ثبت برسانید و از مزیت‌های بسیار زیادی مانند اعطای وام‌ها و یا احداث نمایندگی در شهرها و استان های مختلف دیگر بهره مند شوید.

برای ثبت شرکت خدمات درمانی به صورت آنلاین کافیست تا از طریق سامانه آنلاین پایدار تمامی مدارک و اطلاعات مربوط به شرکت خود را بارگذاری نموده و منتظر بررسی تیم حقوقی این مرکز باشید تا در صورت تایید نهایی اطلاعات شما، تمامی مراحل شما به صورت آنلاین انجام شود.

در صورتی که سوالات دیگری در مورد ثبت شرکت خدمات درمانی داشتید می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته حقوقی این مجموعه در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف برای ثبت شرکت بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره