پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
رتبه بندی

خرید و فروش شرکت ارزان و سریع در سامانه با هزینه پایین

خرید و فروش شرکت ارزان و سریع در سامانه با هزینه پایین

در این مقاله ابتدا در مورد خرید و یا فروش شرکت و سپس در مورد خرید و فروش رتبه ارزان برای آنها با شما صحبت کنیم. همچنین سعی کردیم به مزیت های خرید شرکت رتبه دار ارزان و همچنین صحبت درباره قیمت ارزان خرید و فروش شرکت رتبه دار بپردازیم.

بسیاری از پیمانکاران در تلاش هستند که در اسرع وقت فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرده و شروع به سرمایه گذاری کنند؛ اما اطلاعات لازم برای اخذ رتبه مورد درخواست را ندارند. ما سعی کردیم در این مقاله راه آسانتر و سریع تری را برای رسیدن به مقصودتان بیان کنیم.

پایدار ثبت برای متقاضیان خرید رتبه شرکت ارزان این مقاله را نوشت، تا به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه خرید و فروش رتبه شرکت ارزان و سریع و همچنین مراحل ثبت شرکت پاسخ دهد. شما عزیزان همواره میتوانید با برقراری تماس از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

خرید و فروش شرکت های رتبه دار

افرادی که قصد خرید یا فروش ارزان موسسات و شرکت ها را دارند، قبل از خرید و فروش خود شرکت و یا خرید و فروش رتبه بندی آن شرکت می بایست اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایند.

بدین ترتیب بدون صرف هزینه و زمان زیاد به نتیجه دلخواه خود در کسب و کار خواهند رسید.

اگر قصد خرید و یا فروش شرکت ارزانی که قبلا ثبت شده‌ را دارید و میخواهید برای رتبه آن اقدام کنید، رعایت موارد زیر ضروری است.

  1. توجه به نوع شرکت: اینکه شرکت از نوع شرکت با مسئولیت محدود است و یا شرکت سهامی عام و یا خاص و غیره
  2. دقت در پایه‌‌ رتبه شرکت: گرید شرکت
  3. توجه کافی به مواردی از قبیل: مدت زمان احداث شرکت ، مکان شرکت ، میزان کارکرد آن موسسه و یا سازمان
  4. اطلاع دقیق از آنکه شرکت مورد نظر داری کد اقتصادی هست و یا خیر.
  5. داشتن یا نداشتن بدهی مالیاتی شرکت بسیار مهم است.

خرید شرکت رتبه دار به طور مستقیم

یکی از معیارهایی که میزان شایستگی و صلاحیت شرکت ها را نشان می‌دهد رتبه بندی است. رتبه بندی طبق استانداردهای مشخص و زیر نظر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری صادر می شود.

شرکت هایی که تازه تاسیس می‌باشند یا نیازمند رتبه بالاتری هستند می‌توانند تقاضای اخذ یا ارتقا رتبه ارزان دهند یا اینکه به بازار خرید و فروش رتبه ارزان وارد شوند.

داشتن نیروی امتیازآور که دارای سوابق درخشان و طولانی مدت باشند نقش مهمی در ارتقا رتبه شرکت های پیمانکاری دارد. هرچه امتیاز مهندسی شرکت بیشتر باشد، نیاز کمتری به امتیاز هیئت مدیره خواهید داشت.

خرید شرکت رتبه دار ارزان می‌تواند نیاز شرکت ها به داشتن رتبه های بالاتر را برطرف نماید.

شرایط ارتقا رتبه شرکت

اگر می‌خواهید رتبه پیمانکاری شرکت خود را ارتقا دهید، شرکت شما باید دارای شرایط زیر باشد:

  • مبلغ قراردادهایی که شرکت در طی سال‌های گذشته منعقد نموده باید عددی قابل توجه بوده و در طول زمان این عدد رشد کرده باشد. هرچه شرکت شما پروژه های عظیم تری را تکمیل کند، امتیاز بیشتری خواهید گرفت.
  • شرکت هایی که اقدام به فروش رتبه خود می‌کنند مبلغی را بابت این کار دریافت می نمایند. قیمت خرید شرکت رتبه دار بستگی به سوابق و رتبه آن شرکت دارد.

خرید رتبه شرکت ارزان

خرید رتبه شرکت ارزان یکی از اقداماتی است که افراد برای اخذ و ارتقا رتبه شرکت خود انجام می دهند. اما چنیتن کاری نیازمند داشتن اطلاعات کافی است. بنابراین بهتر است قبل از هر گونه تصمیم گیری با افراد و موسساتی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند مشورت نمایید.

خرید و فروش شرکت و رتبه ارزان شرکت

برای شرکت های پیمانکاری درجه رتبه بندی ارزان عددی بین ۱ تا ۵ است که عدد ‍۱ بالاترین رتبه و عدد ۵ پایین‌ترین رتبه می باشد. همچنین به شرکت های مشاور رتبه ای بین عدد ۱ تا ۳ اعطا می‌گردد که عدد ۳ نمایانگر پایین‌ترین رتبه و عدد ۱ نشانگر بالاترین رتبه است.

هرچه رتبه شرکت بالاتر باشد از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که شرکت ها و سازمان های دولت برای اجرا و مشاوره پروژه های خود حق ندارند با شرکت هایی که فاقد رتبه بندی هستند قرارداد ببندند. بنابراین رتبه بندی علاوه بر بهبود جایگاه شرکت در میان رقبا، وجه ای قانونی برای فعالیت‌ها و خدمات آن ایجاد می کند.

گاهی اوقات افرادی هستند که می‌خواهند زودتر به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند و با ارگان ها و سازمان های دولتی قرارداد ببندند. چنین افرادی معمولاً اقدام به خرید شرکت های رتبه دار می‌نمایند.

 

خرید شرکت گریددار ارزان

خرید و فروش رتبه شرکت ارزان

توان مالی شرکت پیمانکار یکی دیگر از فاکتورهای مهم در ارتقا رتبه پیمانکاری ارزان است. اظهارنامه های مالیاتی تسلیم شده توسط شرکت در سالیان گذشته نشان دهنده میزان سرمایه و گردش مالی شرکت است. هرچه این ارقام بیشتر باشد، شرکت پیمانکار شانس بیشتری برای ارتقا رتبه خواهد داشت. گزینه دیگر برای ارتقا رتبه پیمانکاری خرید شرکت گرید دار ارزان است.

پایدار ثبت برای متقاضیان خرید رتبه شرکت ارزان این مقاله را نوشت، تا به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه خرید و فروش رتبه شرکت ارزان و سریع پاسخ دهد. شما عزیزان همواره میتوانید با برقراری تماس از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

انواع خرید و فروش شرکت ها را بیان کنید

  • خرید شرکت با رتبه آماده پیمانکاری: این خرید و فروش در رشته های راه و ترابری، تاسیسات و تجهیزات، ساختمان و ابنیه، صنعت و معدن، مرمت آثار باستانی، کشاورزی، کاوش های زمینی، آب، نیرو، ارتباطات و نفت و گاز می باشد.
  • خرید شرکت رتبه بندی اندوه سازان
  • خرید شرکت با رتبه مشاوران
  • خرید شرکت رتبه بندی شرکت های  EPC
  • خرید شرکت رتبه بندی شرکت های انفورماتیک
  • خرید شرکت رتبه دار صلاحیت
  • خرید شرکت رتبه دار نظام مهندسی
  • خرید شرکت رتبه دار طرح ساخت صنعتی

رتبه بندی شرکت های پیمانکار در چه رشته‌هایی انجام می پذیرد؟

  1. تأسیسات و تجهیزات
  2. راه و ترابری
  3. صنعت و معدن
  4. ابنیه و ساختمان
  5. کاوش زمین
  6. آب
  7. مرمت آثار باستانی
  8. کشاورزی
  9. ارتباطات
  10.  نفت و گاز
  11. نیرو

از سوی دیگر شرکت های مشاور می‌توانند در رشته‌های زیر اقدام به اخذ رتبه ارزان نمایند:

  1. تخصص های مشترک
  2. نفت و گاز
  3. صنعت
  4.  معدن
  5. شهرسازی و معماری
  6. راه و ترابری
  7.  پست و مخابرات
  8. مهندسی آب
  9. انرژی
  10.  مطالعات کشاورزی

شرکت های پیمانکار و مشاور برای اینکه بتوانند رتبه مورد نظر خود را اخذ نمایند باید دارای امکانات فنی و مهندسی مناسب و سابقه کار مفید باشند. در بعضی موارد شرکت های دارای رتبه که غیرفعال هستند اقدام به فروش شرکت رتبه دار خود می‌کنند و با این کار امتیاز رتبه خود را به شرکت های فاقد رتبه یا دارای رتبه های پایین‌تر در ازای دریافت مبلغی واگذار می نمایند.

قیمت فروش شرکت رتبه ۵

عوامل دیگری نیز بر ارتقا رتبه شرکت ارزان تأثیر می‌گذارند این عوامل شامل:

ساختار مدیریتی شرکت متقاضی، امکانات پشتیبانی موجود و نیروی انسانی متخصص فعال در این شرکت می باشند.

شرکت هایی که دارای رتبه ۵ ارزان هستند در صورتی که فعالیت نداشته باشند می‌توانند اقدام به فروش رتبه خود کنند. قیمت فروش شرکت رتبه ۵ بستگی به توافق طرفین دارد.

فروش شرکت رتبه ۵  

سایت ساجات، سامانه اختصاصی برای اخذ و ارتقا رتبه ارزان است. با ورود و ثبت نام در این سایت اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و مدارک خواسته شده را بارگذاری می نمایید. در این مرحله اطلاعات  و مدارک  شرکت بررسی شده و در صورت تأیید به احتمال زیاد با اخذ یا ارتقا رتبه شرکت شما موافقت می شود.

برای فروش شرکت رتبه ۵ خود حتماً با افراد یا موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت نمایید.

مزیت های شرکت های رتبه دار

خرید و فروش شرکت های ارزان خصوصا رتبه دار ارزان، مزیت های بسیاری دارد که به برخی از آنها شامل موارد زیر است.

  • صرفه‌جویی در زمان بعلت حذف مراحل ثبت شرکت ، دریافت شماره اقتصادی ، گواهی مالیات بر ارزش افزوده و دیگر مراحل ثبتی
  • استفاده از شهرت و سابقه شرکت به ثبت رسیده
  • تعلق یافتن تمامی امتیازات شرکت به خریدار (شامل دارایی‌ ، سهام و…) به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال
  • شرکت کردن در مزایده و مناقصه‌ها بدون اتلاف زمان
  • نیاز به گواهی عدم سو سابقه نمی باشد

پایدار ثبت برای متقاضیان خرید رتبه شرکت ارزان این مقاله را نوشت، تا به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه خرید و فروش رتبه شرکت ارزان و سریع پاسخ دهد. شما عزیزان همواره میتوانید با برقراری تماس از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید و فروش شرکت ارزان و سریع در سامانه با هزینه پایین»

علی حمدی گفت:

سلام، من یک شرکت رتبه 4 یا 5 رشته ابنیه و تاسیسات میخوام
09121878646

تیم تولید محتوا گفت:

سلام وقت بخیر با شماره های ارتباطی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا روال کاری برای شما اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره