پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت کشاورزی

ثبت شرکت کشاورزی

ثبت شرکت کشاورزی از جمله مهم ترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات به کشاورزان در مناطق مختلف کشور میباشد که با توجه به مراحل و مدارکی که نیاز دارد باید حتماً به درستی و با رعایت تمامی شرایط ثبت شرکت انجام شود تا بتوانید از تمامی مزیت های مختلفی که دارد به راحتی استفاده نمایید.

در ارائه مدارک و همچنین انتخاب نام برای شرکت کشاورزی خود دقت لازم را داشته باشید زیرا این مراحل را می‌توان به عنوان مهم‌ترین مراحل در ثبت شرکت بدانیم که در آینده نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما خواهند داشت.

در صورتی که دغدغه این را دارید که در هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید و البته با کاهش اتلاف زمان و در سریعترین زمان ممکن همراه با مشاوره رایگان و ۲۴ ساعته به راحتی شرکت کشاورزی خود را به ثبت برسانید می توانید از طریق سامانه آنلاین پایدار فرم‌های مربوطه را پر کرده و با بارگذاری اطلاعات و مدارک مورد نیاز به راحتی عملیات ثبت شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص را به دست متخصصین این امر بسپارید.

مراحل ثبت شرکت کشاورزی

در صورتی که قصد دارید در زمینه امور مربوط به کشاورزی که می تواند تولید سموم مختلف و عرضه آنها به کشاورزان یا خرید و فروش محصولات کشاورزی و یا حتی ارائه خدمات مربوط به کاشت تا برداشت محصولات کشاورزی فعالیت نمایید باید تمامی مراحلی که برای ثبت شرکت در این زمینه لازم است و همه اقدامات را به صورت کاملاً دقیق و گام به گام انجام دهید.

برای تسریع در روند امور ثبت شرکت کشاورزی بهتر است همین امروز از طریق فرم زیر اقدام به شروع پروسه ثبت شرکت خود با ارزان ترین هزینه از طریق سامانه آنلاین پایدار نمایید.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

 

انتخاب نام مناسب شرکت کشاورزی چه شرایطی دارد؟

اولین مرحله و شاید یکی از مهمترین مراحل ثبت شرکت در این زمینه را می توانیم انتخاب نام شرکت بدانیم که دارای شرایط و ضوابط خاص خود می باشد.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که نام شرکت شما باید کاملاً با فعالیت هایی که در این زمینه ارائه می‌کنید همخوانی داشته باشد و نمی توانید از نام‌هایی که جدایی از زمینه ‌های کشاورزی و ارائه خدمات در زمین هستند برای شرکت خود استفاده کنید.

بعد از این موضوع شما باید به این نکته دقت داشته باشید که نام شرکت شما به هیچ عنوان نباید شباهتی به نام دیگر شرکت‌های ثبت شده در این زمینه و یا دیگر زمینه‌ها داشته باشد.

برای جلوگیری از این شباهت باید حتماً استعلام نام شرکت های ثبت شده را از طریق سامانه های مربوطه انجام دهید و آن را به دست متخصصین این امر در سامانه آنلاین پایدار ثبت بسپارید.

استعلام شرکتهای ثبت شده علاوه بر جلوگیری از کپی بودن و شبیه بودن نام شرکت شرکت ثبت شده قبلی، به شما کمک می کند تا از مشاوره بودن موارد مختلف دیگری مانند مدیرعامل یکسان نیز جلوگیری کنید.

در واقع می توانیم بگوییم زمانی که شما عملیات مربوط به استعلام شرکتهای ثبت شده قبلی را انجام می دهید یک گام خود را در ثبت شرکت جلوتر می برید و اگر این کار را به دست متخصصین مربوطه در حوزه ثبت شرکت کشاورزی بسپارید قطعاً سرعت عملیات ثبتی شما بالاتر خواهد رفت و در سریعترین زمان ممکن می توانید از مزیت های شرکت ثبت شده خود استفاده نمایید.

راهنمای مراحل ثبت شرکت کشاورزی

انتخاب نوع شرکت کشاورزی

بعد از اینکه نام شرکت خود را انتخاب کردید باید به سراغ انتخاب نوع شرکت خود بروید. به صورت کلی کسب و کارها در کشورمان می تواند شرکت خود را به ۷ نوع مختلف به ثبت برسانند که در بین آنها با توجه به شرایطی که برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص در نظر گرفته شده است، این دو نوع ثبت شرکت کشاورزی طرفداران بسیار بیشتری دارد.

ثبت شرکت کشاورزی به صورت مسئولیت محدود یکی از محبوب‌ترین انواع ثبت شرکتهاست که نیازی به شرکای تجاری زیادی ندارد و شما فقط با دو نفر می توانید به راحتی شرکت خود را راه اندازی نموده و البته نیازی به پرداخت هزینه و سرمایه اولیه شرکت نیز ندارد و فقط کافیست آن را در اساسنامه شرکت مورد نظر ذکر نمایید.

نکته جالب ویژگی ممتاز دیگری که باعث محبوبیت بیشتر ثبت شرکت با مسئولیت محدود شده است را می توانیم توانایی تغییر شرکا و اعضا در سریعترین زمان ممکن بدانیم که این موضوع در مورد ثبت شرکت سهامی خاص و دیگر شرکت‌ها مانند شرکت تعاونی به هیچ عنوان وجود ندارد و شما یک بازه زمانی خاصی را باید منتظر بمانید و پس از آن با تصویب در هیئت مصوبه های مجلسی به سراغ تغییر اعضا و یا مدیرعامل شرکت خود بروید.

برای ثبت شرکت سهامی خاص از ویژگی های جالبی در نظر گرفته شده است و شما با رعایت کردن تمامی شرایط که برای این شرکت ها و ارائه مدارک آنها در نظر گرفته شده است به راحتی می توانید شرکت خود را به صورت سهامی خاص و مسئولیت محدود به ثبت برسانید و از مزیت های بیشمار آن استفاده کنید.

ارائه مدارک ثبت شرکت کشاورزی

بعد از اینکه شما نام شرکت و همچنین نوع آن را انتخاب کردید باید به سراغ ارائه مدارک مورد نظر برای هر کدام از انواع شرکت ها بروید.

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت خود را با مسئولیت محدود و فقط با دو نفر شرکتها به ثبت برسانید نیاز دارید تا مدارک زیر را به صورت کامل تهیه کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده شرکت قرار دهید.

اگر شرکت و کسب و کار شما قصد دارد به صورت سهامی خاص فعالیت خود را ادامه دهد و از مزیت هایی که این نوع ثبت شرکت کشاورزی دارد استفاده نماید باید مدارک زیر را ارائه کرده و خودتان یا از طریق یک وکیل در روند ثبت شرکت آنها را به مراجع ثبت کننده تحویل دهید.

پرداخت هزینه ثبت شرکت کشاورزی

بعد از اینکه مدارک شما مورد تایید قرار گرفت باید به سراغ پرداخت هزینه ثبت شرکت و پرداخت هزینه های مربوط به روزنامه رسمی کثیرالانتشار بروید که این موضوع متاسفانه در برخی از موسسه ها و مراکزی که در زمینه ثبت شرکت به عنوان امور خدماتی فعالیت می‌کنند به یک موضوع بسیار مهم و چالش‌برانگیز تبدیل شده است که هزینه ها و تعرفه های بسیار زیادی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند. در واقع بهتر است بگوییم زمانی که عملیات ثبت شرکت در کشورمان هزینه و تعرفه خاص و مصوب این دارد قطعاً چنین مشکلاتی نیز پیش خواهد آمد و بسیاری از موسسات این هزینه‌ها را با توجه به نوع خدماتی که دارند و البته در برخی از موارد بیشتر از این حد نیز در نظر می‌گیرند که این موضوع و موضوع می‌تواند باعث شود تا برخی از کسانی که قصد دارند شرکت نوپا خود را راه‌اندازی کنند از ثبت قانونی آن و استفاده از مزیت هایی که دارد منصرف شوند.

هزینه های مربوط به ثبت شرکت خدمات کشاورزی

به همین دلیل سامانه آنلاین پایدار ثبت در کنار راهنمایی و مشاوره برای رعایت کردن تمامی شرایط ثبت شرکت کشاورزی به شما کمک می‌کند تا با ارزانترین هزینه ثبت شرکت به راحتی تمامی مراحل را طی کرده و از مزیت هایی که برای شما به همراه دارد نهایت استفاده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ببرید.

تمامی امور شما در این سامانه به صورت صفر تا صد آنلاین انجام می‌شود و شما می‌توانید مدارک و اطلاعات مورد نیاز را از طریق فرم های قرار داده شده روی وب سایت آپلود کرده و با پرداخت هزینه مورد نظر منتظر تماس کارشناسان ما برای راهنمایی و مشاوره بیشتر و ادامه مراحل ثبت شرکت کشاورزی باشید.

راهنمای ثبت شرکت کشاورزی در ایران

به صورت کلی خدمات مربوط به بخش کشاورزی به هیچ عنوان رکود نخواهد داشت با توجه به اینکه بخش اعظمی از روستاها و شهرهای کشورمان در زمینه کشاورزی و کاشت محصولات مختلف فعالیت می کند خدمات می‌تواند در صورت بازاریابی مناسب سود و درآمد بسیار بالایی را برای شما به همراه داشته باشد.

به همین دلیل راهنمای ثبت شرکت کشاورزی به شما می توانید به راحتی در زمینه های مختلف خدماتی شرکت خود را به ثبت رسانده و وضعیت های بسیار زیاد آن برای کسب سود و درآمد بسیار بالاتر استفاده نمایید.

کارشناسان آنلاین پایدار ثبت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما در امور ثبتی خواهند بود تا شما با رعایت کردن تمامی مراحل ثبت شرکت بتوانید به درستی شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده و از مزیت هایی که در ادامه اشاره می کنیم بهره‌مند شود.

مزیتهای ثبت شرکت

اولین و مهمترین وضعیت ثبت شرکتها بتوانیم بالا رفتن ارزش و اعتبار کسب و کار در بین مشتریان و دیگر کسب و کارهایی که قصد همکاری با شما را دارند بدانیم.

در واقع زمانی که شما شرکت کسب و کار خود را به صورت کاملاً آنلاین به ثبت برسانید می‌توانید اعتماد بسیار بیشتری را از مشتریان جذب کرده و البته زمانی که دیگر مشتریان اسم شرکت شما را در سامانه ثبت شرکت ها سرچ کنند با مشاهده تاریخچه فعالیت های شما و همچنین قانونی بودن نوع کسب و کار شما به راحتی به کسب و کار شما اعتماد کرده و قراردادهای همکاری را با شما امضا نمایند.

در کنار این موضوع زمانی که شما تمامی مدارک ثبت شرکت کشاورزی را به درستی تهیه کرده باشید و عملیات ثبتی را انجام داده باشیم می‌توانیم بگوییم که امکان شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی برای شما خواهد داشت. در این مناقصه و مزایده ها شما می توانید از ارگان های رسمی و دولتی که خدمات مختلفی را در زمینه کشاورزی درخواست می‌کنند تاییدیه‌های را دریافت نموده و با تهیه کردن خدمات و یا ارائه محصولاتی که مدنظر شما می باشد به سود و درآمد بسیار مناسبی دست پیدا کنید.

در کنار همه این موارد استفاده از مزیت های قانونی مانند اعطای وام های دولتی و همچنین توانایی ثبت نمایندگی در شهرها و استان‌های مختلف برای ارائه خدمات بیشتر و آسانتر به مشتریان می توانند از دیگر مزیت‌های ثبت شرکت کشاورزی در ایران باشد.

مدت زمان ثبت شرکت کشاورزی چقدر است؟

در صورتی که برای عملیات ثبت شرکت خود از افراد متخصص و کارشناسان با تجربه مانند کارشناسان ثبت پایدار استفاده کنید قاعدتاً تمامی مراحل شما با روال کاملاً درست انجام میشود از شما حدوداً ۱۴ تا ۳۰ روز برای ثبت شرکت خود باید صبر کنید.

اما اگر عملیات ثبتی شما با مشکلاتی مانند عدم تایید نام و یا عدم تایید مدارک شما برای شرکت انتخاب شده روبرو شود این مدت زمان بیشتر خواهد شد و هزینه‌هایی را نیز بر روی دوش شما برای ثبت شرکت کشاورزی در مراحل مختلف تعیین خواهد کرد.

پیشنهاد می شود برای اینکه سرعت کارهای مربوط به ثبت شرکت خود را بالاتر ببرید حتما از مشاوره افراد متخصص در پایدار ثبت به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند استفاده نمایید یا از طریق گذاشتن دیدگاه در صفحه زیر سوالات خود را از این کارشناسان بپرسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره