پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت در زنجان

ثبت شرکت در زنجان

برای اینکه بتوانید به راحتی تمامی شرایط و مراحل ثبت شرکت در زنجان را انجام دهید باید حتماً با افراد متخصص و کارشناسان حرفه ای که در زمینه ثبت شرکت ها فعالیت می کنند تماس بگیرید و از مشاوره ها و راهنمایی های لازم را از این طریق دریافت نمایید.

علاوه بر سامانه های مختلفی که در سراسر کشور فعالیت می کند شما می توانید از طریق اداره ثبت شرکت در زنجان و راحتی شرکت به کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی در این استان به ثبت برسانید و از مزیت های بی شمار آن برای کسب سود و درآمد بسیار بالاتر استفاده نمایید.

سامانه آنلاین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت در کشورمان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی از طریق فرم های قرار داده شده در زیر اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ثبت انواع شرکت ها در استان زنجان را در اختیار کارشناسان ما قرار داده تا تمامی امور ثبت شرکت شما به صورت کاملا آنلاین و در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

مراحل ثبت شرکت در زنجان

با توجه به اینکه زنجان به عنوان یکی از قطب های صنعتی غرب کشور شناخته می‌شود و شهرک های صنعتی بسیار زیاد با کارخانجات و شرکتهای مختلف در آن دایر شده‌اند، ثبت یک شرکت و کسب و کار که بتواند خدمات و تولیدات مختلفی را به این استان و دیگر استان‌های کشور های نماید می تواند به کسب سود و درآمد بسیار بالاتر برای سرمایه گذاران کمک نمایند.

اگر قصد داشته باشید شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید باید ابتدا استعلام های لازم را در مورد نام شرکت و همچنین وضعیت مدیر عامل آن انجام دهید تا متوجه شوید که نام مورد نظر شما برای شرکت در زمینه های مختلف قبلاً به هیچ عنوان به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت نرسیده است.

این یعنی شما در کنار این که باید به دنبال انتخاب یک اسم مناسب و جدید برای شرکت خود باشید که شرایط مورد نیاز برای شرکت را داراست، این حضور هم در نظر داشته باشید که نام مورد نظر شما نباید به هیچ عنوان قبلاً به صورت کاملا قانونی برای شرکت های دیگر به ثبت رسیده باشد.

بعد از اینکه استعلام ثبت شرکت ها و نام شرکت خود را انجام دادید باید به سراغ ارائه مدارک مورد نیاز بر طبق تعیین نوع شرکت مورد نظر بروید. در این مرحله لازم است تا شما به شرکت مورد نظر خود را ازبین هفتم با شرکت قابل ثبت در کشورمان انتخاب کنید.

بعد از تعیین نوع شرکت لازم است تا در ادامه مراحل ثبت شرکت در زنجان به سراغ ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت کردن شرکت کسب و کار بروید.

در پایان هم لازم است تا هزینه های مربوط به پرداخت روزنامه رسمی و پرداخت روزنامه کثیرالانتشار را انجام دهید تا شرکت شما از نظر قانونی اعتبار ویژه‌ای به دست آورد و بتوانید به راحتی کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید و از مزیت های آن در مناقصه ها و مزایده های عمومی و رسمی استفاده نمایید.

مراحل ثبت شرکت در زنجان

مدارک مورد نیاز جهت تاسیس انواع شرکت در زنجان

برای اینکه شرکت یا کسب و کار خود را در زنجان به صورت کاملا رسمی به ثبت رسانید لازم است تعیین کنید که میخواهید شرکت خود را به چه نوعی به ثبت برسانید.

با توجه به اینکه در کشورمان استقبال گسترده‌ای از ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص شده است در صورتی که قصد دارید با شرایط و مدارک بسیار مناسب به راحتی شرکت و کسب و کار خود را در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید حتما به سراغ ثبت کردن شرکت به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص بروید.

هر کدام از این شرکت ها دارای شرایط و ضوابط خاصی در جهت ارائه مدارک و همچنین رعایت دستورالعمل های ثبت شرکت در زنجان هستند که در مقالات به صورت کامل و مفصل تمامی شرایط و مراحل و مدارک مورد نیاز برای ثبت انواع شرکت ها در ایران را توضیح داده ایم.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت مسئولیت محدود در زنجان

برای اینکه شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود در زنجان به ثبت برسانید نیازی به ارکان دارید و هر زمان که لازم باشد می توانید به راحتی برای تغییر مدیرعامل شرکت اقدام نمایید.

ارائه کردن مدارک زیر به همراه انتخاب نام شرکت مورد نظر پس از ثبت درخواست برای ثبت شرکت در زنجان الزامی می باشد.

۱. دو برگ تقاضانامۀ ثبت شرکت در استان زنجان

۲. دو برگ شرکت‌نامۀ رسمی

۳. دو جلد از اساسنامۀ شرکت

۴. دو نسخه از صورت‌جلسۀ مجمع عمومی مؤسسین و هیئت‌مدیره

۵. فتوکپی شناسنامۀ همۀ شرکا و مدیران شرکت

۶. آگهی روزنامۀ رسمی برای افراد حقوقی

۷. تقویم‌نامۀ سرمایۀ غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

مدارک ثبت شرکت در زنجان

مدارک ثبت شرکت در زنجان به صورت سهامی خاص

اگر قصد داشته باشید شرکت خود را به صورت سهامی خاص در استان زنجان به ثبت برسانید و البته از مزیت‌های قانونی این شرکت و اعتبار آن برای شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی و دولتی نیز استفاده نمایید می توانید براحتی مدارک زیر را تهیه کرده و در اختیار مراکز ثبت کننده شرکت سامانه آنلاین پایدار قرار دهید.

۱. تکمیل و امضای دو نسخه از اساسنامه توسط خود سهامداران

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامۀ شرکت سهامی خاص توسط همۀ سهامداران

۳. ارائۀ دو نسخه از صورت‌جلسۀ مجمع عمومی مؤسسان که توسط سهامداران شرکت و نیز بازرسان آن به امضا رسیده باشد.

۴. مشخص کردن نخستین مدیران و بازرسان و قبول سمت مدیریت و بازرسی از سوی آنان.

۵. کپی شناسنامۀ برابر اصل شدۀ همۀ مدیران و سهامداران و بازرسان

۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان زنجان)

در نظر داشته باشید در صورتی که در اجرای مراحل ثبت شرکت در زنجان بتوانید افراد متخصص و مشاوره و راهنمایی آنلاین و رایگان تیم حقوقی پایدار سبز استفاده کنید می توانید به راحتی تمامی مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و در مراحل ثبت شرکت و هیچ گونه مشکل و خطای برخورد نکنید.

ارزانترین هزینه ثبت شرکت در ایران

هزینه ثبت شرکت در کشورمان با توجه به نوع خدمات برای موسسات مختلف متفاوت می باشد و هر کدام از شرکت هایی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند برای اینکه بتوان شرکت کسب و کار خود را به ثبت برسانند ممکن است هزینه های مختلفی را با توجه به نوع شرکت و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت کردن آن پرداخت نمایند.

البته نکته مهم این است که برخی از موسسات متاسفانه هزینه های بسیار بالایی را از شرکت ها و کسب و کارها دریافت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا برخی از شرکت‌های نوپا از ثبت کردن شرکت در زنجان منصرف شده و کارهای خود را به صورت غیرقانونی انجام دهند که می تواند در درآمد آنها و همچنین روند قانونی استفاده از نام شرکت و مزیت که برای آنها به همراه دارد، بعدا دچار مشکل شوند.

به همین دلیل سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت در کشورمان سعی کرده است تا علاوه بر پایین آوردن هزینه های خدماتی خود، ارزانترین هزینه مربوط به ثبت شرکت در انواع مختلف را در نظر بگیرد تا کسب و کار ها بتوانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت رسانده و از مزیت‌های قانونی آن بهره مند شوند.

علاوه بر این مسئله برای انتخاب نام شرکت و همچنین اجرای تمامی مراحل به صورت کامل آنلاین که باعث صرفه جویی در هزینه ها برای شما می شود می توانید از خدمات مشاوره آنلاین پایدار ثبت برای ثبت شرکت و کسب و کار خود استفاده نمایید.

آدرس دفاتر و اداره ثبت شرکتها در زنجان

قبل از اینکه بخواهید اطلاعات مربوط به اداره ثبت شرکتها در زنجان را مشاهده کنید باید بدانید که هیچ تفاوتی بین اجرای مراحل مختلف ثبت شرکت از طریق سامانه آنلاین پایدار و دیگر سامانه هایی که در تهران فعالیت می‌کنند و اداره ثبت شرکتها در زنجان وجود ندارد و در هر صورتی شما مجبورید که مراحل و هزینه های یکسان را پرداخت کنید.

البته با توجه به اینکه تمامی امور ثبت شرکت در زنجان در سامانه پایدار ثبت به صورت کاملاً آنلاین انجام می شود شما میتوانید با صرفه جویی در وقت و هزینه های خود به راحتی در همان محیط کاری خود شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسانده و نیازی به مراجعه حضوری و تشکیل پرونده و روال اداری که معمولا برای بسیاری از افراد طاقت فرساست نداشته باشید.

در صورتی که کسب و کار خود را ثبت کرده اید و قصد دارید برای ثبت برند تجاری در زنجان اقدام نمایید، می توانید از طریق سامانه پایدار ثبت به راحتی این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره