پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
مقالات ثبت شرکت

ثبت شرکت تولیدی پوشاک

ثبت شرکت تولیدی پوشاک

با توجه به اینکه تولید پوشاک به عنوان یک امر مهم و ضروری در همه جوامع و در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و تقریباً تمامی افراد برای تمامی امور روزمره خود به نوعی پوشاک به عنوان یک نیاز اولیه وابسته هستند ثبت شرکت تولیدی پوشاک در هر زمان و مکانی می‌تواند سودآوری بسیار قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشد.  با توجه به شرایط و مراحلی که برای ثبت شرکت تولیدی پوشاک در نظر گرفته شده است در صورتی که مست دارید در این زمینه فعالیت کنید باید حتما ابتدا اطلاعات کامل را در مورد هزینه و مراحل مورد نیاز و همچنین مدارکی که برای ثبت شرکت تولیدی پوشاک مسئولیت محدود و سهامی خاص لازم می باشد تهیه کرده و در اختیار مراجع مختلف و مراکزی که در زمینه ثبتی فعالیت می کنند قرار دهید.

با توجه به سوالات زیادی که در این زمینه مطرح می شد در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی سوالات و موارد و ابهاماتی که در مورد ثبت شرکت وجود دارد را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با رعایت ضوابط و مراحلی که در نظر گرفته شده است در کمترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت رسانده و از مزیت های قابل توجه به آن استفاده نمایید.

ثبت شرکت تولیدی پوشاک

تولید پوشاک و لباس به عنوان یک نیاز اساسی و اولیه همواره مورد توجه بشر بوده است و در این رابطه با توجه به مد و خلاقیتی که در برند های مختلف مشاهده می شود شاهد استفاده از جدیدترین جنس های پارچه و پوشاک ای و همچنین مدل های مختلف برای افراد جامعه هستیم.  پوشاک مامان یکی از مهمترین ابزار افراد برای پوشش و مقابل در مقابل سرما و گرما  و همچنین شرکت در مراسمات و جشن های مختلف می تواند نقش تعیین کننده در شخصیت اجتماعی شما به همراه داشته باشد و به همین دلیل افراد امروز در انتخاب پوشاک خود سعی می کنند تا نهایت دقت را به خرج بدهند.

زمانی که در زمینه کسب و کار تولیدی پوشاک فعالیت می کنید باید با جدیدترین متد های روز آشنایی داشته باشید تا بتوانید بعد از ثبت شرکت تولیدی پوشاک خود به راحتی نیازهای تمامی کاربران خود را شناخته و آنها را با مد و خلاقیت جدید برطرف نمایید.

کسب و کارهای مختلف ای از گذشته تاکنون در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشته اند و در زمینه های تولیدی انواع لباس های مختلف خدماتی را به مشتریان ارائه کردند که هر کدام در شرکت با توجه به نیاز کاربران خود کردن تا بهترین و به روز ترین موارد را در اختیار کاربران قرار دهند.

زمانی که یک کسب و کار مانند پوشاک مشتری عمومی داشته باشد و با تمامی جامعه در ارتباط باشد قطعاً برای موفق شدن در آن نیازمند رقابت با شرکت های بسیار گسترده هستید و این امر تا زمانی که شما به سراغ ثبت شرکت تولیدی پوشاک نروید میسر نمی شود.

مزایای ثبت شرکت تولیدی پوشاک

مزیت های ثبت شرکت تولیدی پوشاک

قطعا اولین سوالی که در ذهن شما به وجود می‌آید این است که بعد از ثبت کردن شرکت خود در زمینه تولید انواع پوشاک چه مزیت هایی برای ما به همراه خواهد داشت که پرداخت هزینه های مربوط به آن را انجام دهیم.

زمانی که شرکت و کسب و کار به ثبت برسد می تواند با شرکت کردن در مناقصه ها و مزایده های مختلف که از طریق سازمان ها و مراکز دولتی برگزار می‌شود و برنده شدن در این مناقصه با تامین خدمات و کالاهای مورد نیاز شرکتها و مراکز به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کند.  این موضوع به خصوص برای شرکتها کسب و کارهایی که در زمینه تولیدات فعالیت می‌کند می‌تواند بسیار موثر تر باشد و به آنها این اجازه را بدهد تا با تامین کالاها و خدمات مورد نیاز سازمان های دولتی به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

شرکت و کسب و کارهایی که در زمینه مختلف پوشاک فعالیت می کنند به اعتماد و محبوبیت بسیار بیشتری در نظر مشتریان نیاز مبرم دارند و همین موضوع می‌تواند از طریق ثبت شرکت در ذهن مشتریان نقش پیدا کند.

علاوه بر این کسب و کار عملیات ساخت شرکت تولیدی پوشاک را به درستی انجام داده باشد می تواند در نزدیکی دیگر کسب و کارها و شرکت اعتماد بسیار بیشتری برای جذب مشتریان و  انعقاد قراردادهای همکاری داشته باشد.  این موضوع به این معناست که ثبت شرکت تولیدی می تواند مزیت بسیار زیادی برای شما از جمله بالا رفتن ارزش و اعتبار کسب و کارتان را به همراه داشته باشد.

اعطای نمایندگی یکی از مواردی است که بعد از ثبت شرکت به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید و این موضوع را قطعاً با کمترین هزینه و بیشترین سود آوری می توانید داشته باشید تا ارتباط نزدیکتری با مشتریان داشته و خدمات و کالاهای خود را در سریعترین زمان ممکن به دست آنها برسانید.

مراحل ثبت و تاسیس شرکت تولیدی پوشاک

برای اینکه بتوانید شرکت تولیدی خود را به ثبت برسانید ابتدا باید استعلام های لازم را در مورد نام شرکت همچنین مدیر عامل آن انجام دهید تا بتوانید یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید که به هیچ عنوان قبلا برای شرکت های دیگر مورد استفاده قرار نگرفته است و شبیه به نام شرکت های قبلی نمی باشد.

بعد از این مرحله شما باید به سراغ انتخاب نوع شرکت بروید که معمولا شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص می تواند در ابتدای راه برای شما بهترین گزینه باشد تا بتوانید با هزینه بسیار مناسب شرکت خود را به صورت کاملا رسمی به ثبت برسانید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت رسانید اعتبار بیشتری برای شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی دولتی خواهید داشت و این موضوع یعنی اینکه کسب و کارهای مختلف و سازمان‌های مختلف احتمال بیشتری برای برنده کردن شما در مناقصه ها و مزایده ها را به شما می دهند.

مراحل و شرایط ثبت شرکت تولیدی پوشاک

بعد از این مرحله شما باید به سراغ ارائه مدارک مورد نیاز برای هر کدام از انواع ثبت شرکت تولیدی پوشاک بروید.  در ادامه به صورت کامل تمامی مدارک مورد نیاز برای هر کدام از این ثبت شرکت ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.  در گام پایانی نیز لازم است تا شما به سراغ پرداخت هزینه روزنامه رسمی و پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار و آگهی شرکت خود را در این روزها منتشر کنید تا شرکت شما به صورت کاملا رسمی و قانونی و با اعتبار بسیار بالا به ثبت برسد.

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص تولیدی پوشاک

ارائه اصل و کپی (برابر اصل شده) شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضاء و بازرسین.

ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه کلیه اعضا و بازرسین شرکت.

ارائه دو برگ اظهارنامه و اساس نامه و تقاضانامه و صورت جلسه که به امضاء کلیه اعضاء رسیده باشد.

گواهی پرداخت حداقل 35 درصد سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آنجا افتتاح شده است.

انتخاب نام شرکت که باید از 3 سیلاب تشکیل شده باشد.

اسم انتخابی باید دارای معنای فارسی و مطابق فرهنگ اسلامی باشد و لاتین نباشد.

اخذ مجوز در صورتی که موضوع فعالیت نیاز به مجوز داشته باشد.

مدارک ثبت شرکت تولیدی پوشاک سهامی خاص

مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود تولیدی پوشاک

ارائه اصل و کپی برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضاء.

ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه فقط برای اعضاء هیئت مدیره نیاز است.

ارائه دو نسخه اساس نامه، شرکت نامه، تقاضانامه و صورت جلسه که باید به امضای کلیه شرکاء رسیده باشد.

انتخاب نام شرکت که باید از 3 سیلاب باشد و دارای معنا و مطابق فرهنگ اسلامی باشد.

ارائه مجوز در صورتی که موضوع فعالیت نیاز به مجوز داشته باشد.

زمان ثبت شرکت تولیدی پوشاک چقدر است؟

به صورت کلی اگر تمامی مراحل ثبت شرکت و همچنین شرایط و ضوابط که برای آن در نظر گرفته شده است را رعایت کنید میتوانید بین ۱۴ تا ۳۰ روز شرکت خود را صورت کاملاً رسمی به ثبت برسانید.  برای اینکه در مراحل مختلف ثبتی به مشکل بر نخورید و بتوانید در کمترین زمان ممکن شرکت خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید لازم است تا از راهنمایی و مشاوره افراد متخصص که آشنایی کامل با تمامی مراحل و شرایط ثبت شرکت تولیدی پوشاک دارند استفاده نمایید.

برای اینکه بتوانید در کمترین زمان ممکن شرکت خود را صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانید لازم است تا از راهنمایی و مشاوره تیم فنی و تخصصی پایدار ثبت که آشنایی کامل با مراحل ثبت شرکت در کشور ما ندارند استفاده نمایید. از طریق فرم زیر می توانید به راحتی درخواست خود را برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص و دیگر انواع شرکتها ثبت نمایید تا بتوانید با پرداخت هزینه مناسب و به صورت صد در صد انلاین شرکت و کسب و کار خود را به صورت قانونی راه اندازی کنید.

هزینه ثبت شرکت تولیدی پوشاک

ارزانترین هزینه تاسیس تولیدی پوشاک

تاسیس و راه اندازی تولیدی پوشاک معمولاً به سرمایه اولیه بسیار زیادی نیاز دارد و کسب و کارهایی که به سراغ تولیدی پوشاک میروند در ابتدای راه لازم است تا هزینه های بسیار زیادی را برای خرید وسایل و همچنین نیروی کار پرداخت کنند. به همین دلیل در برخی از موارد بالا بودن هزینه ثبت شرکت باعث میشود تا بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها از ثبت کردن شرکت خود به صورت کاملاً قانونی منصرف شود و همین موضوع می تواند نقش بسیار مهمی را در آینده شرکت و کسب و کار آنها ایفا نماید.

با توجه به همه این موارد کارشناسان امور ثبتی پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی صددرصد آنلاین ثبت شرکت در کشورمان سعی کردند تا تمامی امور مربوط به ثبت را به صورت کامل آنلاین و با ارزان ترین هزینه و بدون نیاز به مراجعه حضوری و پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب برای شما انجام دهند.

در کنار این موضوع پرداخت هزینه مصوب شده ثبت شرکت نیز با توجه به خدماتی که باید در این زمینه ارائه می‌کند برای شما به پایین ترین حد ممکن رسیده است و با هزینه بسیار اقتصادی و مناسب می توانید شرکت خود را به صورت کاملا رسمی به ثبت رسانده و از مزیت های ثبت شرکت تولیدی پوشاک به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره