پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی

برای این که بتوانید ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی را انجام دهید باید از روش هایی که در این مطلب آورده شده است استفاده کنید تا بتوانید به راحتی برند خود را به صورت لاتین ثبت کنید بدون اینکه نیاز به دریافت و یا استفاده از کارت بازرگانی خود داشته باشید.

سامانه آنلاین پایدار ثبت تمامی امور مربوط به استعلام ثبت برند و مراحل دریافت مجوز و ثبت قانونی علامت تجاری را به صورت کاملا آنلاین برای برندهای فارسی و لاتین انجام می دهد و در این مطلب قصد دارد تا روش هایی که برای ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی وجود دارند را به شما بگوید تا بتوانید به راحتی برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید البته نکته که باید در نظر داشته باشید این است که در برخی از روشهای آورده شده شما نمی توانید از امتیازات برند لاتین خود در خارج از کشور استفاده کنید و فقط برند شما به صورت لاتین در داخل کشور به ثبت می رسد.

ثبت برند لاتین در ایران

برند یا علامت تجاری نشان دهنده اعتبار کسب و کار و معرفی آن در سطح کسب و کارهای دیگر میباشد و به شما کمک می کند تا بتوانید محبوبیت بسیار بیشتری را در بین مشتریان خود به دست آورده و البته از سوء استفاده رقبا نسبت به نام برند شما و جذب مشتریان شما برای خودشان جلوگیری نماید.

زمانی که قصد داشته باشید کالاها و خدمات خود را در کشورهای خارج از ایران نیز به مشتریان مختلف ارائه نمایید باید برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید.

برای ثبت برند تجاری و لوگو هر کسب و کار به صورت لاتین در کشورمان شما می توانید به دو صورت حقیقی و حقوقی اقدام کنید که هر کدام از این برند ها به صورت فارسی و لاتین نیازمند رعایت شرایط و ارائه مدارک لازم هستند. یکی از مهمترین شرایطی که باید در مورد ثبت برند لاتین در نظر داشته باشید ارائه کارت بازرگانی معتبر، می باشد. پس در صورتی که قصد داشته باشید برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید، باید ابتدا برای دریافت کارت بازرگانی معتبر اقدام کنید.

شرایط ثبت برند لاتین

روش های وجود دارند که شما بتوانید بدون نیاز به دریافت کارت بازرگانی عملیات ثبت برند لاتین خود را انجام دهید که در ادامه در مورد ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی چند روش مورد استفاده و پیشنهادی را به شما خواهیم گفت با استفاده از این روش را بتوانید به راحتی برند لاتین خود را بدون نیاز به دریافت کارت بازرگانی و انجام مراحل آن به ثبت برسانید.

شرایط ثبت برند لاتین در ایران

اگر قصد دارید برند خود را به صورت لاتین در ایران به ثبت برسانید باید بیش از ۷۰ درصد از نام برند و لوگو تجاری شما شماره یک نام فارسی و علائم انگلیسی باشد تا بتوانید از حروف و کلمات استفاده بکنیم که در فارسی ریشه نداشته باشند و به همین دلیل برند و لوگو تجاری به صورت لاتین شناخته شده و به ثبت برسد.

برای ثبت برند لاتین در داخل کشور و ببر استعلام های لازم در داخل کشور باید حتما در کشور مقصد که قصد ارائه خدمات و محصولات خود را نیز دارید، استعلام های لازم را در مورد نام برندهای ثبت شده قبلی و لوگوهای تجاری انجام دهید تا متوجه شوید که نام برند لاتین شما به هیچ عنوان در کشور مقصد نیز به ثبت نرسیده است.

در گام های بعدی شما باید مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لاتین با کارت بازرگانی را اماده کرده و به سراغ پرداخت هزینه های مورد نیاز خود بروید.

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی

برای ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی روش های متفاوتی وجود دارند که از جمله مهمترین و شاید آسان ترین روش می تواند به این روش اشاره کرد که شما می‌توانید با کاهش درصد استفاده از حروف لاتین در نامه برند و لوگو تجاری خود به راحتی برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید.

اگر کمتر از ۵۰ درصد از برند شما به صورت لاتین باشد و بقیه برند شما ریشه فارسی داشته باشد می توانید به راحتی برند خود را با همان نام و به صورت لاتین به ثبت برسانید.

البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شما شرایط مربوط به برند لاتین را در این صورت به درستی رعایت نکرده اید و نمی توانید از مزیت هایی که ثبت برند لاتین به همراه دارد استفاده نمایید و فقط می توانید برند خود را به صورت لاتین در داخل کشور به ثبت برسانید.

در کنار این روش می توانید از یک فرد که کارت بازرگانی معتبر دارد استفاده نمایید و از کارت بازرگانی او برای ارائه مدارک ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی استفاده نمایید.

برای اینکه هیچ گونه مشکلی در این زمینه به وجود نیاید میتوانید ۱۰ درصد از سهم قانونی برند و علامت تجاری خود را به نام فرد مورد نظر که دارای کارت بازرگانی معتبر می باشد بزنید که بعد از عملیات ثبت برند و پس از مدت زمان کوتاهی می توانید از طریق مراکز مختلف ثبت علامت تجاری برای برداشتن ۱۰ درصد مورد نظر و انتقال آن به نام خودتان اقدام نمایید.

در این صورت شما برای ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی اقدام کرده بدون اینکه نیاز باشد تا شما خودتان کارت بازرگانی مخصوص به خودتان را ارائه کنید.

ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی در ایران

صورتی که قصد دارید بدون نیاز به کارت بازرگانی عملیات ثبت برند را انجام دهید می توانید از کارشناسان متخصص پایدار ثبت استفاده کنید اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که با استفاده از کارت بازرگانی برند و لوگو و علامت تجاری شما علاوه بر داخل کشور در کشورهای خارجی نیز از اعتبار و ارزش بسیار بالایی به دست می‌آورد و همین موضوع می تواند در بالا رفتن ارزش کسب و کار شما و محبوبیت شما در بین مشتریان نقش بسیار زیادی داشته باشد.

نکاتی در مورد ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی در داخل کشور

نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که برند لاتین به کسب و کار شما ارزش و اعتبار بسیار بیشتری می دهد و علاوه بر داخل کشور شما می‌توانید در کشورهای مقصد اعتبار بسیار بالاتری را در بین مشتریان به دست آورده و از این طریق خدمات خود را به طیف بیشتری از مشتریان ارائه نمایید.

در صورتی که برای ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی اقدام کنید هیچگونه تفاوتی با عملیات ثبت برند با کارت بازرگانی برای شما وجود نخواهد داشت و شما می توانید به راحتی از سوء استفاده رقبا جلوگیری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن عملیات ثبتی برای شما به بهترین شکل ممکن پیش برود و هیچکدام از رقبا نتوانند از نام برند و لوگو تجاری شما استفاده کنند.

سامانه آنلاین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب به صورت کاملا آنلاین تمامی امور مربوط به ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی و یا همراه با کارت بازرگانی را از طریق این سامانه انجام دهید.

مشاوره آنلاین و ۲۴ ساعته کارشناسان تخصصی برند لاتین به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید به راحتی تمامی سوالات خود در مورد انتخاب نام برند و شرایطی که برای ثبت برند لاتین در نظر گرفته شده است را از این افراد متخصص بپرسید تا بدون هیچگونه مشکلی به توانید تمامی عملیات ثبت برند خود را با کمترین هزینه به پایان برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره