پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند عطر و ادکلن

ثبت برند عطر و ادکلن

برندهای مطرح در زمینه تولید عطر و ادکلن در داخل کشورمان فعالیت می کنند که با توجه به محبوبیت برند خود سعی کردند تا مشتریان بسیار بیشتری را جذب کرده و از روش های مارکتینگ و بازاریابی برای بالا بردن و ارزش برند خود استفاده کنند. برای اینکه برند های جدید و نوپا بتوانند با برند های قدیمی در زمینه تولید عطر و ادکلن رقابت کنند باید حتماً به سراغ ثبت برند عطر و ادکلن به صورت کاملاً قانونی بروند. علاوه بر مزیت های زیادی که ثبت برند عطر و ادکلن برای این کسب و کارها به همراه دارد، با قانونی کردن برند و لوگو تجاری جلوی سوء استفاده رقبا نیز گرفته می‌شود و این موضوع می‌تواند نقش بسیار زیادی در پیشرفت و توسعه کسب و کار داشته باشد.

در این مطلب متخصصین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند به صورت ۱۰۰% آنلاین در کشورمان سعی کردند تا پاسخ تمامی مشکلات شما در زمینه ثبت علامت تجاری و لوگو عطر و ادکلن را بدهند و شما به راحتی بتوانید علامت تجاری و لوگوی خود را با قیمت بسیار مناسب و تعرفه و هزینه کمتر و در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

مراحل ثبت برند عطر و ادکلن

قبل از اینکه به بررسی مزیت ها و همچنین شرایطی که برای ثبت کردن برند در نظر گرفته شده است بپردازیم بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که برای ثبت علامت تجاری و لوگو برند عطر و ادکلن به چه مراحلی نیازمندیم؟

استعلام برند های ثبت شده عطر و ادکلن

برای اینکه بتوانید برند و لوگوی تجاری را به صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانید و از مزیت های آن بهره مند شوید باید ابتدا استعلام های مربوط به ثبت برند را به صورت کامل انجام دهید.

استعلام ثبت برند به شما این امکان را می‌دهد تا از تشابه نام برند و همچنین لوگوی تجاری طراحی شده برای آن با برندهای ثبت شده قبلی جلوگیری کنید.

در واقع می توانیم بگوییم یکی از مهمترین شرایط ثبت برند عطر و ادکلن این است که نام برند و همچنین لوگوی تجاری که برای آن طراحی می کنید به هیچ عنوان شباهتی به نام های تجاری ثبت شده قبلی نداشته باشد. به همین دلیل باید تمامی استعلام های لازم را در زمینه برندهای ثبت شده قبلی انجام دهید تا متوجه شوید که برند و لوگو تجاری شما به هیچ عنوان قبلاً به ثبت نرسیده است که می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و در مراحل ثبت برند به مشکلی بر نخواهید خورد.

انتخاب نوع برند تجاری

بعد از اینکه استعلام های مربوط به ثبت برند و طراحی لوگو تجاری را انجام دادید باید به سراغ انتخاب نوع برند خود بروید. در صورتی که قبلا کسب و کار خود را به صورت رسمی و در قالب شرکت ثبت نکرده باشید می توانید برند خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید که هزینه های کمتری نیز برای ثبت کردن لازم دارد و البته شاید مزیت ها و ارزش کسب و کار شما نسبت به ثبت برند حقوقی نیز پایین تر باشد.

در صورتی که شرکت و کسب و کار خود را قبلا به ثبت رسانده اید می توانید ثبت برند عطر و ادکلن را به صورت حقوقی انجام دهید که علاوه بر بالا بردن ارزش و اعتبار کسب و کار شما می تواند در اعطای نمایندگی به شهرها و استانهای مختلف نیز به شما کمک کند.

ارائه مدارک با پرداخت هزینه ها

در کنار مراحل مختلفی که گفته شد شما باید مدارک مربوط به هر کدام از انواع ثبت برند ها را آماده کرده و در اختیار مراجعه و سامانه ثبت برند عطر و ادکلن قرار دهید.

برای هر کدام از ثبت برند حقیقی و یا حقوقی مدارک مختلفی در نظر گرفته شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بعد از اینکه مدارک مورد نظر شما مورد تایید قرار گرفت و هیچ گونه مشکلی برای ثبت برند و علامت تجاری شما وجود نداشت باید از طریق پرداخت روزنامه رسمی و روزنامه های کثیرالانتشار مراحل پرداخت نهایی ثبت برند خود را انجام دهید.

شرایط ثبت برند عطر و ادکلن

برای این که بتوانید برند خود را در زمینه عطر و ادکلن به سرعت به ثبت برسانید و از مزیت های بسیار زیاد آن استفاده کنید باید تمامی شرایطی که برای انتخاب نام و لوگو تجاری در نظر گرفته شده است را در مراحل مختلف رعایت کنید.

شرایط ثبت برند و علامت تجاری عطر و ادکلن

اولین و مهمترین شرایطی که برای انتخاب نام تجاری برند شما در نظر گرفته شده است این است که این نام نباید به هیچ و شباهتی به نام های تجاری ثبت شده قبلی برای برندهای مختلف داشته باشد.

اگر در زمینه استعلام نام برند ثبت شده و همچنین انتخاب آن دچار مشکل هستید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان حقوقی پایدار ثبت عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند در کشور استفاده کنید.

در صورتی که بتوانید از نام های خلاقانه و جدید در برند عطر و ادکلن خود استفاده کنید قطعاً شان صحبت کردن برند شما بالاتر می رود اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که به شما نمی توانید از اسامی خاص و اسامی مشاهیر و شخصیت های معروف و مکان های جغرافیایی برای برند عطر و ادکلن خود استفاده کنید.

در طراحی لوگو تجاری نیز باید این موضوع را در نظر داشته باشید که لوگوی تجاری اطلاعات کلن شما باید مشتری را در شناخت خدمات شما یاری کند و به هیچ عنوان مشتری را دچار کج فهمی و گنگ بودن خدمات شما نکند.

پس به عبارتی می توانیم بگوییم برای ثبت برند عطر و ادکلن باید به سراغ انتخاب نام جدید و خلاقانه و طراحی لوگوی تجاری خلاقانه جدید بروید که البته تمامی نکات مورد نظر برای شناخت برند شما را به مشتری به درستی نشان دهند.

مدارک ثبت علامت تجاری عطر و ادکلن

برای اینکه برند تجاری عطر و ادکلن خود را به ثبت برسانید باید مدارک مورد نظر را آماده کرده و در قالب برند حقیقی و یا حقوقی ارائه نمایید.

اگر قصد دارید ثبت برند اطرافمان را به صورت حقیقی انجام دهید علاوه بر کپی مدارک شناسایی که شماره شناسنامه و کارت ملی می باشد باید به سراغ کپی مجوز فعالیت کسب و کار خود نیز بروید و این مدرک را همراه با دیگر مدارک به سامانه پایدار ثبت و دیگر سازمان های مربوطه ثبت برند تجاری ارائه نمایید.

در صورتی که دوست داشته باشید صادرات و واردات را در زمینه اطلاعات کلان انجام دهید و به کشورهای خارجی نیز محصولات خود را صادر کنید باید برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید که لازمه آن اخذ کارت بازرگانی به صورت کاملا معتبر و رسمی است.

کارت بازرگانی نیز به دو صورت حقیقی و حقوقی قابل دریافت است که برای دریافت هر کدام از این ها می توانید با شرایط مختلف از طریق سامانه پایدار ثبت نام کنید.

در صورتی که شرکت و کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده باید به ‌سراغ ثبت برند حقوقی بروید که برند و لوگو تجاری شما را به صورت حقوقی و با ارزش و اعتبار بسیار بالاتری به ثبت می‌رساند.

کپی شناسنامه

کپی کارت ملی

کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت

کپی مجوز فعالیت که می تواند جواز تاسیس و پروانه بهره برداری و دیگر موارد باشد.

کپی کارت بازرگانی معتبر برای ثبت برند ادکلن به صورت لاتین

از مهم ترین مدارک هستند که باید برای ثبت کردن برند و لوگو تجاری عطر و ادکلن ارائه نمایید.

هزینه ثبت برند عطر و ادکلن چقدر است؟

با توجه به اینکه شرکت و موسسه بسیار جدید در کشورمان عملیات ثبت برند و علامت تجاری را انجام می‌دهند و البته این امور ثبتی هیچگونه مصوبه و تعرفه خاص و  ثابت شده ای ندارد، متاسفانه بسیاری از موسسات هزینه‌های بسیار زیاد برای امور تجاری در نظر می‌گیرند.

همین موضوع در بسیاری از موارد باعث می‌شود تا کسب و کار شما در مرحله اول به دلیل بالا بودن هزینه ها به ثبت نرسد و از مزیت های بسیار جدید که ثبت برند و لوگو تجاری به همراه دارد بهره مند نشوید.

به همین دلیل سامانه پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبتی در کشورمان سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت را با ارزان ترین هزینه و تعرفه انجام دهد.

با توجه به تمامی اموری که در این زمینه انجام می‌شود و آنلاین بودن مراحل و شرایطی که در نظر گرفته شده است شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه و در هر محیط و زمان و مکانی و راحتی برند و لوگو تجاری خود را در زمینه عطر و ادکلن به ثبت برسانید.

هزینه و مدت زمان ثبت برند عطر و ادکلن

تقریباً مدت زمان ۲ تا ۳ ماه برای ثبت برند ادکلن در نظر گرفته شده است اما اگر شما بتوانید تمامی مراحل و شرایطی که در نظر گرفته شده است را به درستی رعایت کنید و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید قطعاً شانس ثبت کردن برند و لوگو تجاری عطر و ادکلن شما در مدت زمان پایین تری بالاتر خواهد رفت.

مزیتهای ثبت برند عطر

در صورتی که برند و لوگو تجاری ادکلن و عطر خود را به ثبت برسانید قطعا می توانید از مزیت های بسیار زیادی که به همراه دارد بهره مند شوید.

در زمینه عطر و ادکلن قطعاً های بسیار زیادی وجود خواهند داشت که قصد دارند با استفاده از لوگو تجاری شما مشتریان شما را برای خرید محصولات خودشان ترغیب کنند. در صورتی که فقط عملیات مارکتینگ را در سطح کسب و کار خود انجام داده باشید و ثبت برند را به صورت قانونی در دستور کار قرار نداشته باشید نمی توانید در این صورت به هیچ عنوان از حقوق خود دفاع کرده و جلوی سوء استفاده رقبا را از نام تجاری و برند و لوگو خود بگیرید.

اگر برند و لوگو تجاری خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده باشید می توانید در صورت گسترش و توسعه کسب و کار خودتان برای ارتباط راحت تر با مشتریان نمایندگی های اطراف ادکلن خود را در شهرها و استان‌های مختلف دایر کنید.

ثبت برند عطر و ادکلن علاوه بر بالابردن ارزش و اعتبار کسب و کار شما به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید از مزیت های قانونی و اعطای وام‌های دولتی نیز بهره مند شده و از این طریق به رشد و توسعه کسب‌وکار خود به خصوص برای برندهای حقیقی فکر کنید.

در صورتی که قصد دارید استعلام های مربوط به ثبت برند را انجام دهید و عملیات ثبت برند خود را شروع کنید می توانید از طریق فرم زیر به راحتی این کارها را انجام دهید و به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی آنلاین پایدار ثبت در تماس باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه برند تجاری و لوگو عطر و ادکلن بگیرید.

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره