پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در شیراز به صورت آنلاین با رعایت تمامی شرایط

ثبت برند در شیراز به صورت آنلاین با رعایت تمامی شرایط

ثبت برند در شیراز چه شرایطی دارد؟ نحوه ثبت برند آنلاین در شیراز چگونه است؟ هزینه ثبت برند و لوگو تجاری چقدر است؟ چگونه می توانیم به صورت آنلاین برند خود را به ثبت برسانیم؟  اگر به دنبال پاسخ تمامی این سوالات هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی در سراسر کشور تمامی امور مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت را در کنار اموری مانند کارت بازرگانی به صورت آنلاین انجام می دهد. برای استفاده از این خدمات ویژه می توانید با تیم پشتیبانی و کارشناسان ما در تماس باشید.

ثبت برند در شیراز

شیراز به عنوان یکی از قطب های صنعتی ایران در سال های گذشته توانسته است کسب و کارهای بسیار زیادی را به خصوص به صورت اینترنتی راه اندازی نماید. در این شهر با توجه به جمعیت و همچنین امکاناتی که قرار داده شده است، می توانید به راحتی با راه اندازی یک کسب و کار مناسب، به سود و درآمد بالا برسید. با توجه به رقابت بسیار زیادی که در این حوزه ها وجود دارد برای اینکه بتوانید به سود و درآمد پایدار و بالاتری برسید باید حتما برند و لوگو تجاری خود را به صورت رسمی و کاملاً بهینه شده به ثبت برسانید.

ثبت برند و لوگو تجاری باعث می شود تا اعتبار کسب و کار شما بالاتر رفته و در نزد مشتری محبوبیت بسیار بیشتری به دست آورید. علاوه بر این شاید مهم ترین مزیت ثبت برند و لوگو تجاری را بتوانیم عدم جلوگیری از سواستفاده رقبا نسبت به نام و اسم برند شما بدانیم. در صورتی که تمامی عملیات مارکتینگ و برندینگ را در سطح کسب و کار خود انجام داده باشید، اما عملیات ثبت برند را انجام نداده باشید، تقریباً تمام هزینه های شما برای کسب رقابت بیشتر بیهوده بوده است. تا زمانی که عملیات ثبت برند و لوگو تجاری در  استان فارس به درستی انجام نشده باشد، کسب و کار شما به هیچ عنوان نمی تواند تضمینی برای جلوگیری از سواستفاده رقبا داشته باشد. این یعنی در صورتی که برند و لوگو تجاری خود را به ثبت نرسانده باشید، رقبا می توانند به راحتی از نام برند و لوگو تجاری شما سواستفاده کنند.

علاوه بر این اگر برند خود را به صورت حقیقی یا حقوقی در شیراز به ثبت برسانید، می توانید نمایندگی هایی را در شهر ها و استان های دیگر نیز دایر نمایید. همچنین با انجام تمامی شرایط ثبت می توانید به راحتی از امتیاز های ویژه دولتی برای رشد و توسعه کسب و کار خودتان استفاده نمایید.

شرایط ثبت برند تجاری در شیراز

شرایط ثبت برند و لوگو تجاری

به صورت کلی شما در صورتی که بخواهید برند و لوگو تجاری خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید، باید استعلام های لازم را قبل از عملیات ثبتی انجام دهید. یعنی قبل از اینکه بخواهید برند خود را ثبت کنید، باید اطلاعات کاملی در مورد برند های ثبت شده قبلی به دست بیاورید. استعلام ثبت برند در شیراز به این منظور صورت می گیرد که برند و لوگو تجاری شما به هیچ عنوان شبیه به برند های ثبت شده قبلی نباشد.

علاوه بر یکی از مهم ترین شرایط ثبت برند و لوگو تجاری این است که برند و لوگو تجاری شما باید به گونه ای طراحی شود که مفهوم اصلی کسب و کار شما را به مشتری منتقل نماید. یعنی مشتری در هنگام شناخت برند شما به هیچ عنوان دچار کج فهمی یا گنگی نشود.

علاوه بر این برای انتخاب اسم برند و لوگو تجاری در شیراز نیز باید اسم جدید و خلاقانه ای استفاده نمایید که قبلا برای هیچ برندی به ثبت نرسیده باشد و البته مشابه با هیچ کدام از برند های قبلی نباشد.

نحوه ثبت برند در شیراز

برای ثبت برند و لوگو تجاری در شیراز باید ابتدا تمامی شرایطی که در بالا گفته شد را رعایت نمایید و بعد از رعایت کردن این شرایط به سراغ تهیه مدارک بروید. مدارک مورد نظ برای ثبت برند و لوگو تجاری به دو صورت حقیقی و حقوقی باید مدارک مورد نیاز برای هر برند را به صورت اختصاصی تهیه کنید و در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید.

برای برند هایی که قصد دارید به صورت حقیقی به ثبت برسانید، باید ابتدا تمامی مجوز های لازم را به دست بیاورید. برای هر کسب و کار مجوز های خاصی از طرف نهادی های مختلف مشخص شده است.

برند حقیقی شما نیاز دارد تا از طریق این مدارک و کپی تمامی مدارک شناساییی به صورت کاملاً رسمی به ثبت برسد. علاوه بر این در صورتی که بخواهید نحوه ثبت برند در شیراز را به صورت لاتین نیز انجام دهید باید ابتدا کارت بازرگانی را اخذ کرده و آن را نیز تحویل دهید.

در صورتی که ثبت شرکت را انجام داده باشید باید برای ثبت برند به صورت حقوقی انجام دهید. این کار یعنی شما باید تمامی مدارک شناسایی اعضا و همچنین کپی مجوز فعالیت خود را ارائه نمایید. بعد از اینکار کپی روزنامه رسمی شرکت را نیز باید در کنار نام برند و همچنین تصویر لوگو تجاری را نیز ارائه نمایید. در صورتی که قصد دارید ثبت برند و لوگو تجاری در شیراز را انجام دهید باید کپی کارت بازرگانی را نیز ارائه نمایید.

در صورتی که قصد داشته باشید تمامی عملیات شما از طریق یک وکیل انجام شود باید به او وکالت نامه معتبر بدهید تا تمامی نحوه ثبت برند در شیراز به درستی انجام شود.

هزینه ثبت برند در شیراز

ارزان ترین هزینه ثبت برند

برای ثبت برند و لوگو تجاری شما باید وارد سامانه مالکیت معنوی ایران شده و ابتدا اظهارنامه ثبت برند را پر کنید. بعد از اینکه شرایط اولیه برند شما مورد تایید قرار گرفت، شما باید مراحل بعدی را به صورت اداری و تشکیل پروند ها و همچنین ارائه تمامی مدارک ادامه دهید. در پایان هزینه ثبت برند را پرداخت کنید.

با توجه به اینکه انجام امور اداری معمولاً کمی برای کسب و کار ها با توجه به زمان و هزینه هایی که به دنبال دارد، طاقت فرسا است، سامانه آنلاین پایدار سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به استعلام ثبت برند در شیراز و همچنین کار های مربوط به تشکیل پرونده و ارائه مدارک را از طریق سایت و به صورت کاملاٌ آنلاین انجام دهد. در طول عملیات شما می توانید به صورت آنلاین و 24 ساعته با کارشناسان ثبت برند ما در ارتباط بوده و در جریان مراحل ثبت برند قرار بگیرید.

 

سوالات متداول:

نحوه ثبت برند چگونه است؟

برای ثبت برند ابتدا استعلام های لازم را دریافت نموده و سپس مدارک مورد نظر را تهیه کنید.

چند نوع برند در شیراز قابل ثبت شدن هستند؟

به صورت کلی شما می توانید برند خود را به صورت حقیقی و حقوقی در شیراز ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره