پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در تهران چه شرایط و مدارکی لازم دارد؟

ثبت برند در تهران چه شرایط و مدارکی لازم دارد؟

ثبت برند در تهران باعث می شود تا در بازار پر رقابتی که بین کسب و کارهای مختلف در این شهر وجود دارد، فرصت سوء استفاده را از رقبا بگیرید تا به هیچ عنوان نتوانند از برند و لوگو تجاری شما برای مقاصد مختلف مانند جذب مشتریان شما و سوء استفاده های مختلف بهره مند شوند. برای اینکه بتوانید برند خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین تعرفه ثبت برند به صورت کاملا قانونی به ثبت رسانید باید ابتدا استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی انجام دهید و پس از این کار به سراغ تهیه مدارک ثبت برند و انجام دادن مراحل مختلفی که برای ثبت لوگوی تجاری و برند در نظر گرفته شده است بروید.

ثبت برند در تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران بیشترین جمعیت شهر نشین را در میان شهرهای مختلف دارد و با توجه به کسب و کارهای مختلفی که برای ارائه خدمات به این جمعیت و دیگر جمعیت شهر های ایران در این شهر قرار داده شده‌اند، رقابت بسیار شدید ایجاد شده است که کسب و کارهای مختلف برای کسب درآمد باید وارد این رقابت شده و از روش‌های مختلف برای توسعه و رشد کسب و کار خود استفاده کنند.

ثبت برند و لوگو تجاری یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند مسیر رشد و توسعه کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده و شما را با سرعت بسیار بالاتری به سود و درآمد بالاتر در کسب و کارتان برساند.

زمانی که برند و لوگو تجاری خود را برای هر نوع کسب و کاری به ثبت می‌رسانید، مشتریان شما اعتماد بیشتری نسبت به شما داشته و این باعث می‌شود تا محبوبیت شما در بین مشتریان بالاتر برود. اگر خدمات و محصولاتی که به آنها ارائه می دهید رضایتشان را جذب کند قطعاً شما را به دیگر مشتریان نیز معرفی می‌کنند و این عامل باعث می‌شود تا برند شما در بین مشتریان محبوبیت بسیار بالایی به دست آورده و بدون انجام عملیات بازاریابی بتوانید سود و درآمد بسیار بالاتر و مشتریان وفادارتری داشته باشید.

علاوه بر این زمانی که وارد رقابت در سطح یک کسب کار می شوید باید به فکر افراد و رقبای سودجو نیز باشید که ممکن است قدرت مارکتینگ و عملیات برندینگ شما را نداشته باشند و سعی می‌کنند تا از نام برند و لوگو تجاری شما برای جذب مشتریانتان استفاده نمایند. برای اینکه جلوی سوء استفاده این افراد را بگیرید باید حتماً برند و لوگو تجاری را به صورت قانونی به ثبت برسانید تا هیچ فردی نتواند از نام و برند شما بدون اجازه استفاده نماید.

شرایط ثبت برند در تهران

 

علاوه بر این زمانی که برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید و عملیات ثبت برند در تهران را به درستی انجام دهید می توانید از مزیت‌های قانونی مانند اعطای وام‌ها و یا قابلیت اعطای نمایندگی در شهرها و استان‌های مختلف برای دسترسی راحت تر و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود استفاده نمایید.

شرایط ثبت برند تجاری در تهران

برای این که بتوانید برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملاً قانونی در تهران به ثبت برسانید باید تمامی شرایطی که برای ثبت برند در نظر گرفته شده است را به بهترین شکل ممکن رعایت کنید. اولین و مهمترین شرطی که شما باید برای ثبت برند رعایت کنید این است که برند و لوگو تجاری شما به هیچ عنوان نباید شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی داشته باشند. در تهران با توجه به وسعت کسب و کارها، مطمئناً برند های زیادی در زمینه کسب و کار شما قبلا ثبت شده و برای اینکه بتوانید برند خود را به ثبت برسانید باید استعلام لازم را در مورد نام برند و همچنین لوگوی تجاری که قصد طراحی کردن آن را دارید انجام دهید.

سامانه آنلاین پایدار در زمینه استعلام ثبت برند در تهران به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن یک استعلام کاملاً حرفه ای و تخصصی را از برندهای ثبت شده قبلی انجام دهید و یک نام تجاری و لوگوی تجاری کاملا خلاقانه و جدیدی را برای برند خود انتخاب کنیم که به هیچ وجه شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی نداشته باشد.

علاوه بر این یکی از مهم ترین شرایط ثبت برند در تهران این است که اسم برند شما و همچنین لوگوی تجاری که برای آن طراحی می کنید مشتری را دچار کج فهمی در فهمیدن خدمات و محصولات شما نکند و در همان نگاه اول متوجه شود که شما و برندتان قصد دارید چه چیزی را به او ارائه نمایید.

در کنار این موارد سخت گیری ها و قوانین نیز برای انتخاب اسم و لوگو تجاری در نظر گرفته شده است که شما نمی توانید از اسامی خاص و یا اسامی مشاهیر و شخصیت های معروف و حتی مکان های جغرافیایی برای برند خود استفاده نمایید.

ثبت برند و ثبت شرکت

انواع ثبت برند تجاری

با توجه به شرایط و محدودیت‌هایی که در نظر گرفته شده است شما می توانید برند و لوگو تجاری خود را در تهران به دو صورت به ثبت برسانید. اگر قبلاً شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده باشید می توانید از شرایط مربوط به ثبت برند به صورت حقوقی استفاده نموده و با ارائه مدارک مانند مجوز فعالیت و کارت شناسایی و همچنین کپی آخرین روزنامه رسمی به راحتی به نام و لوگوی تجاری خود را به ثبت برسانید.

در صورتی که قصد دارید عملیات ثبت برند در تهران را به صورت حقیقی انجام دهید فقط کافیست تا کپی مدارک شناسایی را همراه با مجوز فعالیت و البته نام برند و تصویر لوگوی تجاری با شرایطی که مشخص شده است را در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید.

نکته مهمی که باید در مورد ثبت برند در تهران در نظر داشته باشید این است که اگر قصد داشته باشید برند خود را به صورت لاتین نیز به ثبت برسانید باید حتماً برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نموده و کپی آن را همراه با دیگر مدارک ارائه نمایید.

ارزانترین هزینه ثبت برند در تهران

برای اینکه بتوانید به نام و لوگوی تجاری خود را در تهران به ثبت برسانید علاوه بر مراجعه مستقیم به سامانه مالکیت معنوی ایران می توانید از طریق موسسات مختلف برای این کار اقدام نمایید. با توجه به اینکه انجام روال اداری و تشکیل پرونده برای بسیاری از افراد که در کسب و کارهای مختلف حضور دارند که طاقت فرساست و زمان آنها را هدر می‌دهد، سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت در کشور سعی کرده است تا تمامی موارد مربوط به ثبت برند در تهران را برای شما به صورت کاملا آنلاین انجام دهد.

برای استفاده از این خدمات کافیست ابتدا درخواست استعلام ثبت برند خود را انجام دهید و پس از اینکه کارشناسان ما تمامی موارد مربوط به ثبت برند و لوگو تجاری شما را چک کرد و یک لوگو تجاری کاملاً جدید و خلاقانه برای شما طراحی کردند با ارائه مدارک شناسایی به دو صورت، عملیات ثبت برند در تهران را از طریق کارشناسان متخصص ما انجام دهید.

با توجه به اینکه ارزانترین تعرفه ثبت برند در وبسایت پایدار در نظر گرفته شده است شما می توانید در کنار این موضوع کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه های تشکیل پرونده و البته صرفه جویی بسیار قابل توجه در زمان خود به راحتی در سریع‌ترین زمان ممکن به نام و لوگوی تجاری خود را به ثبت رسانده و از مزیت های بسیار زیادی که دارد استفاده نمایید.

 

سوالات متداول: 

انواع ثبت برند و لوگو تجاری در تهران کدامند؟

به دو صورت حقیقی و حقوقی می توانید برند خود را در تهران به ثبت برسانید.

هزینه ثبت برند در تهران چقدر است؟

سامانه آنلاین پایدار ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران را به شما ارائه می کند و تمامی مراحل را به صورت آنلاین انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره