پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند در تبریز چه شرایط و هزینه هایی دارد؟

ثبت برند در تبریز چه شرایط و هزینه هایی دارد؟

ثبت برند در تبریز به کسب و کار هایی که در این شهر فعال هستند کمک می کند تا بتوانند از مزیت های بسیار زیادی مانند محبوبیت در بین مشتریان و همچنین اعتبار در بین آن ها و البته جلوگیری از سواستفاده رقبا بهره مند شوند. کسب و کار های بسیار زیادی با توجه به شرایط شهر تبریز در این شهرستان دایر شده اند و باید شما این موضوع را در نظر داشته باشید که برای ثبت برند و لوگو تجاری هر کدام از این کسب و کار ها، شرایط ثبت برند و مدارکی که در این مطلب به صورت کامل به آن ها اشاره می کنیم، باید رعایت شود.

قبل از بررسی تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت لوگو تجاری در تبریز بهتر است به این نکته اشاره کنیم که سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند تجاری به صورت آنلاین در کشور فعالیت می کند و شما می توانید تمامی مراحل شامل استعلام قبل از ثبت و همچنین تمامی مراحل ثبتی را به صورت آنلاین انجام دهید.

ثبت برند در تبریز

تبریز به عنوان یکی از شهر های صنعتی ایران، کسب و کار ها و شرکت های مختلفی را در دل خود جای داده است. کسب و کار های مختلفی که در این شهر در زمینه های مختلف تولیدی و خدماتی راه اندازی شده اند، به قصد فعالیت در داخل کشور و یا خارج از کشور شروع به کار کرده و به دنبال این هستند تا بتوانند به سود و درآمد بالایی برسند. این کسب و کار ها برای اینکه بتوانند در بین مشتریان اعتبار بالاتری داشته و محبوبیت بیشتری را کسب کنند باید برند و لوگو تجاری خود را به صورت قانونی به ثبت برسانند. ثبت کردن لوگو تجاری در تبریز مزیت های بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات بسیار راحت تری داشته و به راحتی به سود و درآمد بالاتری نیز برسید.

مزیت های ثبت برند و لوگو تجاری

در شهر تبریز اگر برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید، هیچ شرکت و کسب و کار دیگری نمی تواند از این لوگو و برند تجاری به نفع خود و بدون اجازه شما استفاده نماید. در واقع با این کار شما جلو هر گونه سواستفاده از نام برند و لوگو تجاری خودتان توسط بقیه را می گیرید.

ثبت لوگو تجاری در تبریز باعث می شود تا کسب و کار شما اعتبار و محبوبیت بسیار بیشتری در بین مشتریان به دست بیاورد و از این طریق بتوانید بازاریابی پنهانی داشته و مشتریان جدیدی نیز برای خود از طریق معرفی مشتریان قدیمی داشته باشید.

کسب و کار ها و شرکت هایی که برای ثبت برند و لوگو تجاری اقدام می کنند قطعاً اعتبار بیشتری در بین بقیه کسب و کار ها خواهند داشت و این یعنی می توانید به راحتی با آن ها قرارداد های همکاری امضا کنید.

علاوه بر این موارد، ثبت برند و لوگو تجاری به صورت رسمی و قانونی در تبریز به شما این امکان را می دهد تا نمایندگی های خود را در دیگر شهر ها و استان های کشور نیز دایر نمایید و از این طریق نیز به سود و درآمد بالاتری برسید.

شرایط ثبت برند در تبریز

مهم ترین شرط ثبت برند در تبریز چیست؟

برای اینکه برند تجاری و لوگو خود را در تبریز به صورت رسمی به ثبت برسانید ابتدا باید استعلام های لازم در مورد برند های ثبت شده قبلی را کسب کنید. اگر برندی مشابه به برند شما قبلاً به ثبت رسیده باشد به هیچ عنوان نمی توانید برند و لوگو تجاری خود را ثبت نمایید. استعلام برند قبل از ثبت توسط سامانه آنلاین پایدار در سطح برند های ملی و استانی با پرداخت کمترین هزینه انجام می شود.

برخی از دیگر شرایط ثبت برند تجاری در تبریز که باید در نظر داشته باشید شامل مواردی برای انتخاب اسم جدید و خلاقانه و البته طراحی لوگو مفهومی برای مشتریان که بتوانند به درستی خدمات شما را تشخیص دهند می باشد.

مدارک ثبت برند و لوگو تجاری

به صورت کلی شما می توانید برند خود را در تبریز و دیگر شهر های ایران به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت برسانید. در صورتی که شرکت شما قبلا به ثبت رسیده باشد و فعالیت های خود را به صورت قانونی و رسمی در قالب شرکت انجام دهید می توانید از ثبت برند حقوقی استفاده نموده و مدارک مربوط به آن را ارائه نمایید.

  • مدارک مربوط به ثبت برند حقوقی در تبریز عبارتند از:
  • کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت کسب و کار که از نهاد های ذیربط استانی دریافت می شود.
  • کپی و تصویر آخرین روزنامه رسمی و تغییرات ثبت شده شرکت
  • کپی کارت بازرگانی معتبر ( در صورتی که برند شما به صورت لاتین ثبت شود)

 

اگر قصد دارید برند خود را به صورت حقیقی به ثبت برسانید و فعالیت های شما در قالب شرکت قبلا به ثبت نرسیده است، می توانید مدارک زیر را برای ثبت برند ارائه نمایید.

  • کپی مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه
  • کپی مجوز فعالیت از مراجع ذیربط
  • کپی کارت بازرگانی در صورتی که برای ثبت برند لاتین اقدام کرده باشید.

هزینه ثبت برند در تبریز

هزینه ثبت برند در تبریز چقدر است؟

با توجه به اینکه ثبت برند از طریق سامانه مالکیت معنوی ایران انجام می شود و انجام کار های اداری برای بسیاری از کسب و کار ها سخت و هزینه بر است، کارشناسان و متخصصان سامانه آنلاین پایدار شرایط را فراهم کرده اند تا با استعلام ثبت برند و انجام تمامی امور ثبتی به صورت آنلاین بتوانید کمترین هزینه ثبت در تبریز را پرداخت نمایید. برای اینکار کافی است تا اطلاعات و مدارک خود را از طریق فرم های قرار داده شده روی سایت و در صفحه ثبت برند در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. با ثبت اطلاعات شما، بررسی های لازم در مورد استعلام برند و همچنین لوگو تجاری انجام شده و در صورتی که برند شما به برند های ثبت شده قبلی شباهتی نداشته باشد، عملیات ثبت برند در تبریز برای شما با ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران انجام می شود.

به صورت آنلاین و 24 ساعته نیز می توانید تمامی سوالات خود را در این زمینه بپرسید و با کارشناسان ما برای اطلاع از روند ثبت برند و لوگو تجاری در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره