پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند خرما

ثبت برند خرما

ثبت برند خرما فرصت ویژه ای است برای کسانی که در زمینه تولید و توزیع این محصولات فعالیت می کنند و قصد دارند تا کسب و کار خود را گسترش داده و به سود و درآمد بالاتری برسند. برای ثبت برند به صورت حقیقی و حقوقی باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد برند های ثبت شده قبلی به دست بیاورید تا بتوانید با بهترین هزینه و در همان مراحل اولیه، برند و لوگو تجاری خود را بدون هیچ شباهتی به برند های ثبت شده قبلی به ثبت برسانید. مراحل و مدارک کلی برای برند های ثبت شده در زمینه های مختلف از جمله تولید و توزیع خرما در نظر گرفته شده است.

سامانه آنلاین پایدار ثبت با توجه به دغدغه هایی که برای ثبت برند خرما با ارزان ترین تعرفه ثبت برند و لوگو تجاری و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه ها وجود دارد، تمامی امور مربوط به استعلام برندهای ثبت شده و همچنین برند های جدید را به صورت آنلاین و از 0 تا 100 انجام می دهد. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای ثبت برند چه مدارکی نیاز دارید و چگونه می توانید با کمترین هزینه برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانید.

استعلام نام برند های ثبت شده قبلی و همچنین استعلام لوگو و علامت تجاری برای کسب و کار ها در زمینه تولید و توزیع خرما از طریق فرم زیر به راحتی امکانپذیر است.

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : مشخصات برند
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

ثبت برند آنلاین در سامانه پایدار ثبت

ثبت برند خرما

خرما علاوه بر خاصیت های پزشکی و نقش مهمی که در سلامتی و شادابی افراد دارد، به عنوان یکی وعده غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. انرژی بسیار بالایی که در خرما وجود دارد باعث می شود تا بسیاری از مواد مغذی دیگر نیز با استفاده از خرما ساخته شوند. در واقع خرما به صورت تنهایی مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی های خوبی که در آن قرار دارد باعث شده است تا در محصولات دیگر مانند نان خرمایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در جنوب کشورمان کشاورزان و باغداران زیادی اقدام به کاشت درخت نخل خرما نموده و از این طریق سعی در امرار و معاش خود می کنند. شرکت ها و کارخانجات بسیار زیادی نیز این خرماها را از کشاورزان خریداری کرده و با بسته بندی و تهیه آن ها در بسته های متنوع و جذاب، آن ها را به دیگر مردم کشورمان می فروشند.

با توجه به اینکه خرما برای همه عموم مردم قابل استفاده است و همانطور که گفته شد در محصولات دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد، همه عموم مردم طرفدار و استفاده کننده از آن هستند و همین موضوع باعث می شود که کسب و کار های مختلفی وارد این حوزه شده و قصد داشته باشند تا با فروش و توزیع خرما به سود و درآمد بالا برسند.

ثبت برند خرما باعث می شود برند و لوگو تجاری شما در بین مشتریان و کسب و کار های دیگر شناخته شده باشد و همین امر می تواند در افزایش فروش و درآمد شما نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مراحل ثبت برند خرما

مهم ترین مزیت ثبت برند خرما چیست؟

ثبت کردن برند و لوگو تجاری به صورت کلی مزیت های بسیار زیادی دارد و شما در صورتی که بتوانید برند و لوگو تجاری را در سریع ترین زمان ممکن به ثبت برسانید، می توانید از مزیت های بسیار زیادی مانند اعطای وام های دولتی به کسب و کار های قانونی و اعطای نمایندگی در شهر ها و استان های مختلف کشور بهره مند شوید.

شاید مهم ترین مزیت های ثبت برند خرما را بتوان جلوگیری از سواستفاده رقبا و دیگر برند ها و شرکت های فعال در این زمینه از نام برند و لوگو تجاری شما دانست. به عبارتی با اینکار جلوی هر گونه سواستفاده از برند و لوگو تجاری که در نزد مشتریان شناخته شده هستند را می توان گرفت. نکته مهمی که باید بدانید این است که عملیات برندینگ نمی تواند ضامن جلوگیری از سواستفاده از نام برند شما باشد و باید حتما برای ثبت برند خود به صورت قانونی اقدام نمایید.

علاوه بر این در صورتی که عملیات ثبت برند خرما را انجام داده باشید قطعا در نزد مشتریان خود محبوب تر بوده و ارزش کسب و کار شما بالاتر می رود. حتی زمانی که بخواهید برند خود را به فروش برسانید می توانید این کار را با هزینه ای مناسب انجام دهید و از این طریق به سود و درآمد بالایی برسید.

استعلام لوگو تجاری خرما قبل از ثبت

برای ثبت برند خرما شرایط زیادی در نظر گرفته شده است و شما باید تمامی این شرایط را رعایت نموده و پس از آن با تهیه مدارک، به سراغ ثبت برند و لوگو تجاری خود به صورت قانونی بروید.

اولین و شاید مهم ترین شرایط ثبت برند این است که برند و لوگو تجاری که قصد ثبت کردن آن را دارید نباید به هیچ عنوان به برند های ثبت شده قبلی شباهتی داشته باشد. برای جلوگیری از این کار قبل از ثبت برند خرما باید حتما ابتدا استعلام های لازم را در مورد برند های خرما ثبت شده در سطح کشورمان انجام دهید تا متوجه شوید قبلا هیچ کسی نام برند و لوگو تجاری شما را به قبت نرسانده باشد.

در کنار اینکه ثبت برند خرما شما نباید به برند های دیگر شباهت داشته باشد، باید به این نکته نیز توجه نمایید که برند و لوگو تجاری که قصد طراحی آن را دارید باید تمامی مفاهیم کسب و کار شما را به مشتری و مخاطب منتقل نماید. بعنی برند و لوگو تجاری شما باید معرف کسب و کار شما باشد و مشتری را دچار کج فهمی و گنگی نکند.

مدارک لازم برای ثبت برند خرما

به صورت کلی کسب و کار های مختلف می توانند برند خود را در زمینه تولید و یا توزیع خرما به دو صورت حقیقی یا حقوقی به ثبت برسانند. در صورتی که قبلاً شرکت و کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده باشید، می توانید برند خود را به صورت حقوقی ثبت کنید و در غیر این صورت برند شما به صورت حقیقی ثبت می شود.

برای اینکه عملیات ثبت برند خرما را به صورت حقیقی انجام دهید به مدراک زیر نیاز دارید.

کپی کارت شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی

کپی مجوز فعالیت که می تواند جواز کسب، پروانه فعالیت و … باشد.

تصویر لوگو تجاری در ابعاد و اندازه های خواسته شده

ارائه وکالت نام معتبر به وکیل که کار های ثبت برند خرما را برای شما انجام می دهد.

ثبت برند و ثبت شرکت

ثبت برند خرما به صورت حقوقی نیازمند ارائه مدارک زیر است.

تصویر مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه

تصویر مجوز فعالیت

تصویر آخرین روزنامه رسمی شرکت و تغییرات ثبت شده شرکت

وکالت نامه معتبر به وکیل برای انجام امور ثبتی

ثبت برند خرما به صورت لاتین چگونه است؟

با توجه به اینکه ایران به عنوان یکی از قطب های تولید خرما نشاخته می شود و خرمای ایران در جهان طرفداران بسیار زیادی دارد، صادارات آن نیز می تواند سود بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

برای اینکه بتوانید خرما را به خارج از کشور صادر نمایید باید برای ثبت برند خرما و لوگو تجاری به صورت لاتین اقدام نمایید. استعلام های ثبت برند به صورت لاتین هم در داخل کشور و هم در کشور های مقصد انجام می شود تا برند و لوگو تجاری شما به هیچ کدام از برند های قبلی ثبت شده شباهتی نداشته باشد.

نکته مهمی که باید برای ثبت برند لاتین در نظر داشته باشید این است که شما باید مجوز صادارت داشته باشید که نیازمند اخذ کارت بازرگانی معتبر است. به صورت کلی شما می توانید با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نمایید.

ارزان ترین هزینه ثبت برند در ایران

با توجه به اینکه سامانه آنلاین پایدار تمامی کارهای مربوط به ثبت برند خرما را برای شما به صورت آنلاین انجام می دهد و البته ارزان ترین تعرفه و هزینه ثبت برند در ایران را برای اینکار در نظر گرفته است، می توان گفت که با استفاده از این خدمات، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خود انجام می دهید.

استعلام ثبت برند های انجام شده قبلی و طراحی لوگو تجاری و البته مشاوره اختصاصی و رایگان برای ثبت برند خرما می تواند از جمله مهم ترین مزیت های استفاده از سامانه آنلاین پایدار برای کاهش هزینه ثبت برند تجاری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره