پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند بسته بندی حبوبات

ثبت برند بسته بندی حبوبات

با توجه به شرایط و مراحلی که برای ثبت برند بسته بندی حبوبات در نظر گرفته شده است در صورتی که قصد داشته باشید بسته بندی خشکبار و حبوبات خود را با یک برند خاص به بازار ارائه کنید حتما باید ابتدا برند خود را به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت رسانده تا از سوء استفاده رقبا نسبت به نام برند خود جلوگیری کرده و البته از نظر قانونی هیچگونه مشکلی برای توزیع و تکثیر محصولات خود در سطح بازار نداشته باشید.

در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی شرایط و دستورالعمل های مورد نیاز برای ثبت برند بسته بندی حبوبات و خشکبار را از صفر تا صد برای شما توضیح دهیم. به صورت کلی می توانیم بگوییم که با استعلام برندهای ثبت شده قبلی می توانید شرایط را برای ثبت برند قانونی خود بسیار بهتر کنید و بتوانید با سرعت بسیار بالاتری بر محبوبیت کسب و کار و برند و علامت تجاری خود افزوده و از این طریق و سود و درآمد بسیار بالاتری دست پیدا کنید.

مراحل ثبت برند بسته بندی حبوبات

با توجه به اینکه حبوبات در مزارع تولید می شوند و به صورت مستقیم از طریق کشاورزان به دست مراکز خرید می رسند بسیاری از کسب و کارها سعی می‌کند تا با بسته بندی مختلف این محصولات آنها را به دست مصرف کننده واقعی برسانند. بسته بندی متفاوت محصولات در کنار برند سازی می تواند یکی از مهمترین وسایلی باشد که هر کسب و کاری در این زمینه را به سود و درآمد قابل توجهی برساند.

برای این که بتوانید برند بسته بندی حبوبات خود را به صورت رسمی و قانونی به ثبت برسانید باید ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد برندهای ثبت شده قبلی انجام دهید تا متوجه شوید که نام و لوگوی تجاری مورد نظر شما برای برند حبوبات به هیچ عنوان قبلا به ثبت نرسیده است.

بعد از این کار لازم است تا شما نوع برند خود را از بین ببرند های حقیقی و حقوقی انتخاب کنید که هر کدام از این ها دارای شرایط و مدارک خاصی هستند. وقتی که قصد داشته باشید برند خود را به صورت لاتین به ثبت برسانید در کنار تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند بسته بندی حبوبات باید کارت بازرگانی معتبر را نیز دریافت کرده و آن را در مراحل ثبتی در اختیار مراجع ثبت کننده قرار دهید.

بعد از اینکه برند شما مورد تایید قرار گرفت و هزینه های ثبت آن را پرداخت کردید باید به سراغ انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار بروید تا برند شما از نظر قانونی نیز بسیار بالایی را کسب کند.

بسته بندی حبوبات

مزیت های ثبت لوگو و علامت تجاری بسته بندی حبوبات

برای اینکه بتوانید برند بسته بندی حبوبات خود را به ثبت برسانید باید تمامی شرایطی که در نظر گرفته شده است را به صورت کامل همراه با پرداخت هزینه های مختلف انجام دهید.

توجه به هزینه ها و مراحلی که برای ثبت برند حبوبات در نظر گرفته شده است بسیاری از کسب و کارها این سوال را از خود می پرسند که چه الزامی برای این کار وجود دارد و اصلاً چه مزایایی در نظر گرفته شده است که باید به سراغ ثبت برند بسته بندی حبوبات خود برویم؟

اگر بخواهیم مهمترین مزیت ثبت برند و لوگو تجاری را بیان کنید باید به این موضوع اشاره کنیم که رقبای شما با ثبت برند قانونی به هیچ عنوان نمی تواند از نام برند و علامت تجاری شما در تبلیغات و برای جذب مشتریان شما استفاده نمایند.

علاوه بر این سفر کردن برند و لوگو تجاری حبوبات باعث می‌شود تا اعتبار و ارزش کسب و کار شما بالاتر رفته و از این طریق بتواند محبوبیت بسیار بیشتری را در بین مشتریان داشته باشید و اگر مشتریان از بسته بندی های شما و محصولی که به آنها ارائه میکنیم رضایت کامل داشته باشند می‌توانند با معرفی برند شما به مشتریان دیگر به راحتی باعث جذب مشتریان جدید برای شما شوند.

برند ها و کسب و کارهای مختلفی که علامت تجاری خود را به صورت قانونی به ثبت می رسانند می توانند از مزیت های قانونی مانند اعطای نمایندگی و دریافت وام های دولتی استفاده نمایند.

شرایط ثبت برند بسته بندی حبوبات

برای اینکه بتوانید برند بسته بندی حبوبات خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید باید ابتدا به سراغ انتخاب یک نام کامل خلاقانه و جدید بروید که به هیچ عنوان قبلاً برای نام های دیگر به صورت قانونی به ثبت نرسیده است.

جلوگیری از شباهت و تکراری بودن نام برند و علامت تجاری شما باید حتماً استعلام های لازم را از طریق مراجع ثبت کننده انجام دهید.

با استعلام قابلیت ثبت برند به شما این امکان داده می شود تا بتوانید به راحتی متوجه شباهت و کپی بودن نام برند و علامت تجاری خود شده و به سراغ انتخاب یک نام خلاقانه و جدید تر بروید.

در نظر داشته باشید که برای برند حبوبات خود نمی توانید از اسامی مناطق جغرافیایی و اسامی خاص و یا حتی اسامی اشخاص استفاده کنید و باید حتماً از اسامی جدید و خلاقانه و مبتکران که می‌تواند به صورت ترکیب فارسی و انگلیسی باشد استفاده کنید.

برای انتخاب نام برند بسته بندی خشکبار و حبوبات و همچنین طراحی لوگو تجاری آن اشاره دغدغه و مشکل هستید می توانید از خدمات ویژه ای که سامانه آنلاین پایدار با مشاوره رایگان تخصصی در اختیار شما قرار داده است استفاده نمایید.

شرایط ثبت برند بسته بندی حبوبات

انواع برند قابل ثبت بسته بندی حبوبات

در صورتی که قصد داشته باشید برند بسته بندی خشکبار و حبوبات خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید می‌تواند این کار را به دو صورت شخصی و یا حقیقی و شرکتی و حقوقی انجام دهید.

برند به صورت حقیقی نیازمند ثبت شرکت و کسب و کار شما به صورت قانونی نیست و می توانید با ارائه مدارک شناسایی و همچنین کپی مجوز فعالیت خود به راحتی برند حقیقی خود را به ثبت برسانید.

در صورتی که شرکت و کسب و کار شما قبلاً در زمینه بسته بندی حبوبات به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده است برای این که بتوانید برند و لوگو تجاری خود را ثبت کنید و از مزیت های قانونی آن بهره مند شوید حتماً باید از مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حبوبات به صورت حقوقی استفاده نمایید.

برای این کار لازم است تا علاوه بر مدارک شناسایی و کپی مجوز فعالیت کسب و کار خودتان، کپی آخرین روزنامه رسمی و تغییرات شرکت را نیز در اختیار مراجع ثبت کننده برند قرار دهید.

کمترین هزینه ثبت برند در سراسر کشور

با توجه به اینکه در سامانه آنلاین پایدار ثبت شما می توانید تمامی امور ثبتی خود را به صورت کامل آنلاین انجام دهد قطعاً در هزینه‌های شما صرفه جویی قابل توجهی به وجود خواهد آمد.

دقت کنید که هزینه های ثبت برند حقیقی و حقوقی و حتی ثبت برند بسته بندی حبوبات به صورت لاتین با هم دیگر متفاوت است و شما علاوه بر هزینه های ثابت که برای مراجع ثبتی در نظر گرفته شده است باید هزینه هایی را نیز به عنوان انجام امور خدماتی و مراحل ثبت برند و بسته بندی حبوبات به موسساتی که این عملیات را برای شما انجام می‌دهند پرداخت کنید.

مدت زمان ثبت برند نیز بین ۲ تا ۳ ماه پیش بینی می شود و در صورتی که هیچگونه مشکلی در مراحل ثبت برند برای استعلام و همچنین انتخاب نام وجود نداشته باشد میتوانید به راحتی در کمترین زمان ممکن برند و لوگو تجاری خود را به صورت کامل قانونی به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره