پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند لوازم الکترونیکی با ارزان ترین هزینه در سامانه پایدار ثبت

ثبت برند لوازم الکترونیکی با ارزان ترین هزینه در سامانه پایدار ثبت

اصل آغاز هر فعالیت تجاری و یا فروش هر کالایی انتخاب یک نام برند و ثبت آن است تا از کپی‌برداری‌های سایرین از نام برند پیشگیری شود. پیش از اقدام به ثبت برند لازم است از طریق استعلام ثبت برند آنلاین از عدم ثبت آن نام توسط اشخاص دیگر اطمینان حاصل کنید. لوازم الکترونیکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ثبت برند لوازم الکترونیکی بسیار الزامی می‌باشد. به طور کلی می‌توان گفت صنعت لوازم الکترونیکی یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین صنایع جهان است و با گردش مالی فوق‌العاده و قدرت اشتغال‌زایی بی همتای خود مورد توجه بسیاری از کشورها و اقتصاد های بزرگ دنیا می باشد. به همین خاطر ثبت برند لوازم الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعداد تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی هر روز در حال افزایش می‌باشند و ثبت برند لوازم الکترونیکی تبدیل به کاری نسبتا تخصصی‌تر شده است. استعلام برند و مراحل مربوط به ثبت برند شرایط خاص خود را دارند که ممکن است هر فرد غیرمتخصصی از عهده آن‌ها برنیاید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با ثبت لوگو وسایل الکترونیکی، مدارک مورد نیاز برای آن، هزینه آن و مزایای آن با شما در میان بگذاریم.

پایدار ثبت از ارائه دهندگان موارد ثبتی و حقوقی به مخاطبان عزیز میباشد که شما عزیزان با مراجعه به صفحات مربوطه میتوانید از خدمات آنلاین پایدار بهره مند شوید.

شرایط ثبت برند لوازم الکترونیکی

به طور کلی برندی که قصد دارید برای لوازم الکترونیکی به ثبت برسانید باید دو شرط زیر را داشته باشد:

  • موجب گمراهی مشتریان نگردد.
  • با سایر برندها وجه تمایز و ابتکار داشته باشد.

مراحل ثبت لوگو لوازم الکترونیکی

به طور کلی ثبت برند وسایل الکترونیکی می تواند توسط شخص متقاضی و یا توسط یک موسسه حقوقی به وکالت از فرد متقاضی انجام شود که هر کدام مراحل متفاوتی دارند که به آن‌ها می‌پردازیم.

مراحل ثبت لوگوی لوازم الکترونیکی توسط متقاضی

در مرحله اول متقاضی باید به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی را انتخاب کند. در صورتی که با تکمیل این اظهارنامه آشنایی ندارید، لازم است از متخصصان این زمینه کمک بگیرید. سپس باید حقیقی یا حقوقی بودن برند خود را مشخص کنید. در مرحله بعد باید طبقات کالاهای خود را با توجه به مجوز خود انتخاب نمایید. پس از تکمیل اظهارنامه باید مدارک لازم برای  ثبت برند لوازم الکترونیکی مورد نظر خود را آپلود و ارسال نمایید. سپس لازم است هزینه ثبت لوگو وسایل الکترونیکی را که در سامانه  مشخص شده به صورت اینترنتی واریز نمایید و منتظر بررسی کارشناس اداره مالکیت صنعتی بمانید. اگر اطلاعات و مدارک درج شده صحیح باشند و مشکلی بر آن‌ها وارد نباشد، پس از گذشت دو الی سه ماه مجوز ثبت لوازم الکترونیکی صادر خواهد شد.

ثبت برند لوازم الکترونیکی

مراحل ثبت برند الکترونیکی از طریق موسسه حقوقی

احتمالا اگر در زمینه ثبت برند‌ الکترونیکی‌ تخصص نداشته باشید و یا نیازمند کمک باشید، ثبت برند لوازم الکترونیکی خود را به یک فرد متخصص در این زمینه خواهید سپرد. موسسات حقوقی که در این زمینه فعالیت دارند، در گام اول اطلاعات کاملی در ارتباط با ثبت برند لوازم الکترونیکی و مدارک مورد نیاز برای آن را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما موظف هستید در زمانی کوتاه تمام مدارک مورد نیاز را به او تحویل دهید. سایر مراحلی که پیشتر گفته شد توسط کارشناس موسس حقوقی انجام خواهد شد. کارشناس با آگاهی کامل در ارتباط با لیست طبقات کالا و همچنین چگونگی تکمیل اظهارنامه با احتمال خطای بسیار پایین‌تر و در زمانی کوتاه‌تر درخواست ثبت برند لوازم الکترونیکی شما را  به انجام خواهد رساند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم الکترونیکی

برند لوازم الکترونیکی ببه دو نوع حقیقی و حقوقی به ثبت می‌رسد و مدارک موردنیاز برای هر یک متفاوت می‌باشد. در ثبت برند لوازم الکترونیکی‌ شخص حقیقی لازم است تمام مدارک به نام شخص حقیقی و مرتبط به طبقه و فعالیت مورد نظر باشد در حالی که در ثبت برند لوازم ا‌لکترونیکی شخص حقوقی باید تمام مدارک به نام شخص حقوقی یا همان شرکت باشد و همچنین طبقه ی مورد نظر برای ثبت باید در موضوع شرکت ذکر شده باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند وسایل الکترونیکی شخص حقیقی

  • کپی شناسنامه و کپی کارت ملی متقاضی
  • کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  • کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  • نمونه علامت تجاری یا نام برند در کادر 10 در 10

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌ لوگوی لوازم الکترونیکی شخص حقوقی

  • کپی شناسنامه و کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت
  • کپی روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت. لازم به ذکر است که از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد.
  • ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط
  • کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  • نمونه علامت تجاری یا نام برند در کادر 10 در 10
  • نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار
  • رسید مربوط به پرداخت هزینه های قانونی

هزینه ثبت لوگوی لوازم الکترونیکی

در ارتباط با هزینه ثبت برند لوازم الکترونیکی باید بدانید که ثبت هر برند علاوه بر هزینه های واریزی، باید چاپ دو آگهی در روزنامه‌ی رسمی کشور را نیز داشته باشد که چاپ این دو آگهی به تعداد خطوط آن و برند مورد نظر بستگی دارد و بسته به تعداد خطوط آن و ابعاد علامت تجاری و سیاه سفید یا رنگی بودن آن هزینه متفاوتی خواهد داشت.

مزایای ثبت برند وسایل الکترونیکی

  • ثبت برند وسایل الکترونیکی موجب ایجاد شهرت برای برند شما می‌شود.
  • می‌تواند برای سهامداران ایجاد ارزش افزوده ی سهام کند و باعث افزایش درآمد شرکت شود.
  • از الزامات اعطای موافقت نامه های اعطای نمایندگی می‌باشد.
  • می‌توانید برند لوازم الکترونیکی خود را به فروش برسانید.
  • ثبت لوگو لوازم الکترونیکی می‌تواند برای دریافت وام مفید باشد.
  • باعث متمایز شدن محصول الکترونیکی شما از سایر محصولات الکترونیکی می‌شود.
  • می‌توانید به به شرکت های ثالث امکان استفاده از برند ثبت‌شده خود را بدهید که این امر می تواند درآمد بیشتری را برای شخص و یا شرکت بوجود آورد و یا حتی اساس انعقاد یک موافقت نامه ی اعطای نمایندگی فروش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره