پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
گواهینامه ایزو

اخذ ایزو 14001 ISO با جدیدترین شرایط و مراحل به صورت کاملا آنلاین

اخذ ایزو 14001 ISO با جدیدترین شرایط و مراحل به صورت کاملا آنلاین

اخذ ایزو 14001 ISO یا همان استاندارد ایزو مدیریت محیط زیست می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی از جمله ایجاد فروش بیشتر به دلیل تقویت برند را به همراه داشته باشد و به شما کمک کند تا بتوانید سازمان و کسب و کار خود را در راه ساماندهی محیط کار و جلوگیری از آلودگی آن و همچنین ایجاد ارتباط بهتر با نهادهای قانونی و رعایت مقررات و قوانین زیست محیطی در کنار مواردی مانند کاهش هزینه ها به دلیل مدیریت منابع و پیشگیری از آلودگی محیط زیست در سراسر چرخه حیات محصول به رشد و توسعه برسانید.

با توجه به اینکه پایدار ثبت به دنبال توسعه پایدار تمامی شرکت ها و کسب و کارهای راه اندازی شده و همچنین سازمان های مختلف در ایران می باشد تمامی خدمات مربوط به اخذ ایزو 14001 ISO را به صورت کاملاً آنلاین و از طریق منابع کاملاً معتبر و مرجع با هزینه بسیار مناسب اقتصادی و البته در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد.

با توجه به سوالات بسیار زیادی که در زمینه ایزو محیط زیست مطرح شده است در این مطلب قصد داریم تمامی مواردی که درباره این استاندارد و مراحل و شرایط آن وجود دارد را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم تا شما با استفاده از این مطلب بتوانید به راحتی برای دریافت این استاندارد بین المللی اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که دریافت گواهینامه ایزو و ثبت برند و علامت تجاری هر کسب و کار می تواند به عنوان دو عامل مهم برای افزایش اعتبار و ارزش کسب و کار در نظر گرفته شود. پس با ثبت درخواست خود در سامانه پایدار می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه بسیار اقتصادی و مناسب، ارزش و اعتبار کسب و کار خود را بالاتر ببرید.

ایزو 14001 ISO چیست؟

به طور کلی می توانیم بگوییم که این استاندارد با راهنمایی ها و دستورالعمل های خود به همه سازمان‌ها و شرکت‌های که قصد اجرا کردن آن را دارند کمک می‌کند تا از آسیب زدن به محیط زیست و محیط پیرامونی خود جلوگیری کنند و آسیب‌های ناشی از این کسب و کارها در محیط مورد نظر به حداقل برسد که این موضوع باعث می‌شود تا شرکت و کسب و کار و همچنین سازمانی که در این زمینه فعالیت می‌کند بتواند به بهترین شکل ممکن این استانداردها را پیاده سازی کند.

مدیریت محیط زیست باید بدون در نظر گرفتن محیط سازمانی و با اولویت اصلی کسب و کار همیشه انجام شود و این نکته را باید در نظر داشته باشیم که دستیابی و اخذ ایزو 14001 ISO به شما کمک می‌کند تا بتوانید کنترل بیشتری بر هزینه ها و سایر موارد در کنار مدیریت بهتر محیط زیست محیط پیرامونی کسب و کار خود را داشته باشید.

سازمان جهانی استاندارد در سال ۱۹۹۳ اولین گام را برای نگارش این استاندارد جهانی برداشت و از سال ۱۹۹۶ این استاندارد را به عنوان ایزو 14001 منتشر کرد.

شرایط اخذ ایزو 14001

آخرین ویرایش و بروزرسانی استاندارد محیط زیست مربوط به سال ۲۰۱۵ می باشد که در ادامه ویرایش های مورد نظر برای استاندارد قبلی که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده بود انجام شد و تمامی موارد و نکاتی که باید در اخذ ایزو 14001 ISO و در پیاده سازی استاندارد در سازمانها کسب و کار را مورد بررسی قرار بگیرد را در این استاندارد و ویرایش جدید آن می توانیم مشاهده کنیم.

مزیت های اخذ ایزو 14001 ISO

شاید برای بسیاری از کسب و کارها سوال باشد که دریافت و اخذ ایزو 14001 ISO با هزینه‌هایی که برای آن پرداخت می شود چه مزیت هایی برای ما به همراه دارد و یا به عبارت کلی چه مزیت هایی را به همراه داشته باشد تا ما را مجاب کند که هزینه را برای دریافت گواهینامه ایزو 14001 پرداخت کنیم.

یکی از مهمترین مزیت هایی که می‌توانیم در این باره به آن اشاره کنیم این است که دریافت گواهینامه های ایزو باعث تقویت برند و در نتیجه فروش بیشتر برای هر کسب و کار و سازمانی می شود.

از دیگر مزیت های دریافت و اخذ ایزو 14001 ISO می توانیم به اطمینان از توجه به الزامات محیط زیستی و همچنین جهانی شدن و ایجاد مزیت رقابتی در صادرات و البته دریافت گواهینامه ایزو بین المللی معتبر با کد رجیستر اشاره کنیم که می تواند هزینه های شما را کاهش داده و در کنار آن باعث افزایش سود و درآمد شما نیز شود.

اخذ ایزو 14001 ISO

برای اینکه بتوانید برای اخذ ایزو 14001 ISO اقدام نمایید و این گواهینامه را دریافت کنید باید در تمامی استانداردهایی که در این گواهینامه آورده شده است را از طریق کارشناسانی که در موسسه های مختلف مانند پایدار ثبت فعالیت می‌کنند، پیاده سازی کنید و تمامی نکاتی که در مورد آموزش و کارکنان پیاده سازی سیستم های مدیریتی و همچنین ممیزی مورد نظر می‌باشد را در این مرحله به صورت کامل و پس از طی کردن جلسات مختلف و بررسی تمامی قسمتهای مختلفی که به این استاندارد و اخذ ایزو مربوط می‌شود انجام داده باشید.

مراحل اخذ ایزو 14001

بعد از اینکه تمامی استانداردها را اجرا کردید برای اخذ ایزو 14001 ISO باید یک مدت زمان مشخصی را برای تعیین مرجع صادر کننده ایزو در نظر بگیرید که پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبتی در سراسر کشور با شرکت های معتبر مانند توی سرت آلمان قرارداد همکاری دارد و می‌تواند تمامی ایزو ها را به صورت مجتمع برای شما با هزینه بسیار اندک صادر کند.

درصورتی که یک مرجع معتبر را از طریق موسسه های مختلف برای اخذ ایزو 14001 ISO پیدا کردید می توانید یک زمان مشخصی را برای انجام ممیزی ها و پرداخت هزینه ها و همچنین دریافت گواهینامه ایزو پس از انجام این مراحل مشخص کنید.

در نظر داشته باشید که اخذ ایزو 14001 ISO نیز مانند دیگر گواهینامه های ایزو  تا سه سال اعتبار دارد و البته شما باید برای سال دوم و سوم آن را تمدید نیز بکنید و در سالهای دوم و سوم نیز ممیزی اصطلاحی بر روی سازمان شما انجام می‌شود تا تمامی موارد و استانداردهایی که در سال اول پیاده سازی شده است در سال‌های دوم نیز به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

دامنه کاربرد استاندارد ISO 14001

استاندارد ISO 14001 در مورد هر سازمانی که مایل به اعمال موارد زیر باشد کاربرد دارد :

الف ) اجرا ، نگهداری و بهبود یک سیستم مدیریت زیست محیطی

ب ) حصول اطمینان از انطباق با خط مشی زیست محیطی که خود تعیین کرده است

ج ) اثبات این انطباق به دیگران

د ) درخواست گواهی / ثبت سیستم مدیریت زیست محیطی خود توسط یک سازمان برونی (CB)

ه ) تعیین انطباق با این استاندارد و اظهار آن توسط خود سازمان برای اخذ ایزو 14001 ISO

تمام الزامات مندرج استاندارد ISO 14001 به منظور لحاظ شدن در هر سیستم مدیریت زیست محیطی در نظر گرفته شده اند. گستره کاربرد آن به عواملی مانند خط مشی زیست محیطی سازمان ، ماهیت فعالیتهای آن و شرایطی که در آن فعالیت می نماید بستگی دارد.

اخذ گواهینامه های ایزو از پایدار ثبت

علاوه بر اخذ ایزو 14001 ISO شما می توانید سایر گواهینامه های ایزو را که در زیر آورده ایم از طریق سایت پایدار ثبت، درخواست داده و برای اخذ آن ها از مراجع معتبر اقدام نمایید.

ایزو 45001 گواهی نامه های مربوط به امنیت و سلامت و بهداشت

ایزو 18001 استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

شرایط دریافت ایزو hse

ایزو 22000 مدیریت تامین و امنیت مواد غذایی

ایزو 9001 استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 

ایزو 13485 سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

استاندارد haccp مجموعه الزامات مربوط به سیستم مدیریت بهداشت مواد غذایی Hazard

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره