پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
گواهینامه ایزو

اخذ ایزو 29990

اخذ ایزو 29990

اخذ ایزو 29990 که به عنوان ایزو و استاندارد مراکز آموزشی غیر رسمی شناخته می‌شود دارای شرایط و مراحلی است و شما باید مانند دیگر ایزوها مدارکی را برای پیاده سازی آن ارائه نمایید. در این مطلب قصد داریم تمامی این موارد را همراه با توضیحات کامل و جامع در مورد این استاندارد بیان کنید.

در صورتی که قصد دارید برای اخذ ایزو و استاندارد های مختلف آن برای مراکز مختلف اقدام کنید می‌توانید از طریق سامانه آنلاین پایدار تمامی امور خود را به صورت 0 تا 100 و کاملاً آنلاین انجام دهید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان متخصص استفاده نموده و البته از ایزو معتبر و کاملاً استاندارد و پیاده‌سازی شده بهره مند شوید. دریافت گواهینامه ایزو و ثبت برند و علامت تجاری می تواند دو فاکتور بسیار مهم برای بالا رفتن ارزش و اعتبار شرکت و کسب و کار شما باشد. پس حتما این دو گزینه را به بهترین شکل ممکن و با اعتبار بسیار بالا دریافت نمایید.

راهنمای اخذ ایزو 29990

امروزه اگر در صفحات مجازی چرخی بزنید و یا در سطح اینترنت بخواهید مطلب را جستجو کنید قطعاً با افرادی مواجه می‌شوید که در موسسات خود آموزش های مختلفی را در مورد آن موضوع اجرا کرده و مدارک مختلفی را در این زمینه به شما اعطا می‌کنند. این آموزش ها به صورت کاملا غیر رسمی ارائه می شوند و کسب و کارهایی که در این زمینه ها فعالیت می‌کنند به عنوان مراکز آموزش غیررسمی شناخته می شوند که فقط مجوز را برای آموزش دریافت کردند و مانند دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر به صورت رسمی مورد تایید دولت برای اجرای آموزش های عمومی نیستند.

با توجه به اینکه امروزه آموزش یک امر مهم در همه کسب و کارها در نظر گرفته می‌شود شرکت‌ها و موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید استانداردهای لازم را به دست بیاورند تا بتوانند با اخذ ایزو 29990 به راحتی اعتماد بیشتری از مشتریان خود به دست آورده و البته کسب و کار خود را از این طریق با جذب مشتریان بیشتر رونق ببخشند.

علاوه بر این مراکز آموزشی در زمینه کنکور و دیگر مباحث خدماتی نیز موسسات و مراکز آموزشی بسیار زیادی فعالیت می‌کنند که با اخذ استانداردهای ایزو می توانند به سود و درآمد قابل توجهی برساند و البته اعتماد مشتریان را نسبت به خدماتی که ارائه می‌کنند بالاتر ببرند.

فرم زیر را پر کنید و درخواست رسمی خود را برای دریافت استاندارد ایزو 29990 ارائه نمایید. بعد از پر کردن فرم کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

استاندارد ایزو 29990 به عنوان یک سیستم مدیریت خدمات استاندارد بین المللی برای آموزش غیر رسمی شناخته می شود که با هدف بهبود کیفیت خدمات آموزش غیررسمی و همچنین کنترل کیفیت آموزش و در نتیجه بهبود مستمر آن که یک مزیت بسیار مهم برای سازمان ها می باشد ایجاد و در سازمان ها و کسب و کارهای مختلف پیاده سازی می شود.

راهنمای اخذ ایزو ۲۹۹۹۰

نکاتی در مورد استاندارد ایزو مراکز آموزشی

علاوه بر این استاندارد، استانداردهای مختلف دیگری برای مرکز آموزش به عنوان ایزو مراکز آموزشی در نظر گرفته شده اند که در یک مطلب به صورت کامل آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

بهتر است بدانید که این استاندارد دستورالعمل ارائه می‌دهد که یک سازمان برای اجرای یک سیستم مدیریت کیفیت نظیر مدیریت منابع سازمان و همچنین امور مالی و مدیریت ریسک به صورت کامل به آنها نیاز دارد.

نکته مهمی که در روند پیاده‌سازی این استاندارد در نظر داشته باشید این است که ایزو 29990 به جای اصطلاح آموزش از خدمات یادگیری استفاده می‌کنند تا به این ترتیب تمرکز و یادگیرنده و نتایج فرایند را تقویت کند تا بتواند خدمات مربوط به یادگیری را با کیفیت بسیار بالاتری ارائه نماید.

چه سازمان هایی می‌توانند ایزو 29990 را دریافت کنند؟

سوال بسیار مهمی که بسیاری از کاربرانی که با کارشناسان سامانه آنلاین پایدار ثبت در ارتباط است این است که چه کسانی و چه سازمان هایی می‌توانند برای دریافت استاندارد و اخذ ایزو 29990 اقدام نمایند.

به صورت کلی این استاندارد مربوط به موسسات آموزشی غیر رسمی می باشد و هرگونه آموزش و سازماندهی شده که با هدف مخاطب خاص بخشی از نظام آموزشی رسمی کشور نباشد را می‌توانیم به عنوان یک موسسه آموزش غیر رسمی در نظر بگیریم.

پس علاوه بر مراکز مختلف مانند جهاد دانشگاهی و مراکز فنی می توانیم به موسسات زبان خارجی و یا آموزشکده های فناوری و اطلاعات و موسسات آموزشی که در زمینه یادگیری مهارت ها و هنرهای رزمی و ورزشی فعالیت می کنند اشاره کنیم.

گواهینامه ایزو ۱۵۱۸۹ به جای اخذ ایزو 29990

در برخی از موارد شرکت ها و کسب و کارهای مختلف و سازمان‌هایی که در زمینه های تولیدی و خدماتی فعالیت می‌کنند بخش درون سازمانی به نام بخش آموزشی دارند که این سازمان ها و کسب و کار به جای اخذ ایزو 29990 باید به سراغ اخذ گواهینامه ایزو ۱۵۱۸۹ بروند که در واقع مربوط به آموزش های غیر رسمی درون سازمانی می باشد.

بخش‌های مختلف گواهینامه ایزو 29990

این استاندارد در هنگام پیاده سازی و اجرای فرآیندهای مختلف از بخش های متفاوتی برای اخذ ایزو 29990 تشکیل شده است که شما باید تمامی این بخش را در نظر داشته باشید تا بتوانید تمامی استانداردها و دستورالعمل های مورد نیاز برای دریافت این گواهینامه ایزو و اخذ ایزو 29990 را در شرکت و کسب و کار و سازمان خود رعایت کنید.

تعیین نیازهای آموزشی

طراحی خدمات آموزشی

ارائه خدمات یادگیری

نظارت بر تحویل خدمات یادگیری

ارزیابی انجام شده توسط ارائه دهندگان خدمات آموزشی

مدیریت ارائه دهنده خدمات یادگیری – عمومی

استراتژی و مدیریت کسب و کار

بررسی مدیریت

اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اصلاحی

مدیریت مالی و مدیریت ریسک

مدیریت منابع انسانی

مدیریت ارتباط (داخلی / خارجی)

تخصیص منابع

ممیزی داخلی

بخش های گواهینامه ایزو ۲۹۹۹۰

مزیتهای اخذ گواهینامه ایزو 29990

زمانی که شما برای دریافت و اخذ گواهینامه ایزو 29990 اقدام نمایید مزیت های بسیار زیادی برای سازمان و کسب و کار شما به همراه خواهد داشت که از جمله آنها می توانیم به بهبود کیفیت آموزش و پرورش در سطح سازمان به صورت کاملاً سیستماتیک اشاره نمود.

ایجاد شفافیت در خدمات آموزشی و همچنین قابلیت رقابت در ارائه خدمات به مشتریان و همچنین برطرف کردن نیازهای کارآموزان در ارزیابی خدمات می‌تواند از جمله مهمترین مزیت‌های باشد که شما بعد از اخذ ایزو 29990 می توانید به دست بیاورید.

علاوه بر ایجاد یک مزیت رقابتی برای سازمان می توانیم به اجرای موفق آموزش و پرورش در سازمانها و همچنین نظارت مستمر بر فرایندهای یادگیری سازمانی به عنوان دیگر مزیت های این استاندارد و پیاده سازی دستورالعمل های آن اشاره کنیم.

دریافت گواهینامه ایزو با ارزانترین هزینه

یکی از مهمترین دغدغه هایی که بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها در زمینه های آموزشی و دیگر موارد تولیدی و خدماتی با آن روبرو هستند دریافت گواهینامه ایزو و استانداردهای مربوط به آن از مراجع رسمی و با هزینه بسیار معقول و اقتصادی می باشد.

هزینه مربوط به اخذ ایزو 29990 هیچگونه تعرفه و مصوبه رسمی ثبت شده ندارد و شرکت ها و کسب و کارها و سازمان های مختلفی در زمینه خدمات مربوطه فعالیت می‌کنند بر اساس نوع خدمات خود و همچنین بر اساس گواهینامه ایزو از آن دریافت می کنند هزینه های متفاوتی را در نظر می‌گیرند که در برخی از موارد بالا بودن این هزینه‌ها می‌تواند باعث انصراف سازمان‌ها و شرکت‌ها از دریافت و اخذ گواهینامه ایزو شود.

به همین دلیل سامانه پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت شرکت و برند در کشورمان سعی کرده است تا تمامی امور مربوط به اخذ گواهینامه ایزو به خصوص اخذ ایزو 29990 را با ارزان ترین هزینه و تعرفه و البته همراه با مشاوره آنلاین رایگان در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید تمامی مراحل ارسال مدارک و همچنین پیاده‌سازی مستند ها و دستورالعمل های مختلف این استانداردها را در سطح سازمان با همکاری کارشناسان متخصص و مشاوره آنلاین و رایگان از آنها در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین و مناسب ترین هزینه پیاده سازی کنید.

علاوه بر این استاندارد شما می توانید تمامی استانداردهای مربوطه کسب و کار را از طریق صفحه مربوطه و با پر کردن فرم درخواست خود از مراکز معتبر توسط پایدار ثبت دریافت نمایید تا بتوانید از این طریق ارزش و اعتبار کسب و کار خود را در بین مشتریان بالاتر باشد و به سود و درآمد بسیار بالاتری برسید.

اخذ گواهینامه های ایزو از پایدار ثبت

علاوه بر این گواهینامه مخصوص مراکز آموزشی شما می توانید سایر گواهینامه های ایزو را که در زیر آورده ایم از طریق سایت پایدار ثبت، درخواست داده و برای اخذ آن ها از مراجع معتبر اقدام نمایید.

ایزو 14001 استاندارد ایزو مدیریت محیط زیست

ایزو 45001 گواهی نامه های مربوط به امنیت و سلامت و بهداشت

ایزو 18001 استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

شرایط دریافت ایزو hse

ایزو 22000 مدیریت تامین و امنیت مواد غذایی

ایزو 9001 استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 

ایزو 13485 سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

استاندارد haccp مجموعه الزامات مربوط به سیستم مدیریت بهداشت مواد غذایی Hazard

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره