پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
کارت بازرگانی

 گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم

 گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم

ارائه مدرک تحصیلی برای دریافت کارت بازرگانی یکی از مهم‌ترین دغدغه هایی است که افراد مختلفی که قصد استفاده از انواع کارت بازرگانی برای واردات و صادرات و ثبت برند لاتین دارند مطرح می‌شود. با توجه به شرایط جدیدی که برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم در نظر گرفته شده است شما به راحتی می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط جدید بدون داشتن مدرک تحصیلی برای دریافت کارت بازرگانی حقیقی و یا حقوقی خود اقدام نموده و از این طریق کارهای مربوط به واردات و صادرات و ثبت برند لاتین خود را به راحتی انجام دهید.

در صورتی که قصد دارید همین امروز برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم اقدام نمایید می توانید از طریق فرم زیر به راحتی خدمات ویژه را دریافت نموده و کارت بازرگانی خود را در سریعترین زمان ممکن با مشاوره و کارشناسی افراد متخصص سامانه آنلاین پایدار انجام دهید.

دریافت کارت بازرگانی

در ادامه مطلب سعی داریم ضمن تعریف کلی که از کارت بازرگانی و کاربردهای آن داریم به بررسی نحوه دریافت کارت بازرگانی به صورت حقیقی و یا حقوقی بدون نیاز به ارائه مدرک تحصیلی بپردازیم.

کارت بازرگانی و انواع آن

کارت بازرگانی در واقع به عبارتی ساده یک مدرکی است که در اختیار شما قرار می گیرد تا از طریق آن بتوانید واردات و صادرات کالاهای خود را انجام دهید.  در واقع می‌توان گفت هر تاجر و یا هر کسی که قصد واردات و صادرات کالاهای مختلف داخل کشور را دارد باید حتماً برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نماید.

کارت بازرگانی در انواع مختلفی از جمله کارت تجاری و کارت های مربوط به خدماتی که برای افرادی است که قصد تجارت یک محصول را دارند و به عنوان یک محصول مشخص می خواهند کالاها را به خارج از کشور صادر نمایند، در کنار کارت های موردی صادر می شوند.

مهمترین و عمده ترین استفادهای که کارت بازرگانی دارم برای واردات و صادرات کالا و همچنین ثبت برند و لوگو تجاری به صورت لاتین است که می تواند سودآوری بسیار زیادی برای کسب و کار و سرمایه گذاری شما به همراه داشته باشد.

در صورت گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم و یا با دیپلم این کارت به مدت یک سال برای شما صادر می‌شود و پس از مدت زمان مورد نظر باید برای تمدید کارت بازرگانی اقدام نمایید.

کارت بازرگانی به دو صورت حقوقی و حقیقی با ارائه مدرک تحصیلی دیپلم و بدون دیپلم صادر می شود که هر کدام از آنها نیاز به مدارک و شرایط خاصی دارند که در صفحات مربوطه می‌تواند به راحتی تمامی مدارک و شرایط مربوط به صدور انواع کارت بازرگانی را در سامانه آنلاین پایدار ثبت مشاهده نمایید.

گرفتن کارت بازرگانی با مدرک دیپلم

قبلا از بررسی کامل گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم و زمانی که به بررسی تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بازرگانی می پردازیم قطعاً مدرک دیپلم و مدرک تحصیلی به عنوان یکی از مهم ترین مدارک در نظر گرفته شده است.

این یعنی هر کسی که قصد داشته باشد برای دریافت انواع کارت بازرگانی اقدام نماید باید حتما ابتدا مدرک دیپلم را دریافت نموده و یا حداقل دارای مدرک دیپلم باشد تا بتواند از طریق کارت بازرگانی واردات و صادرات کالا و همچنین ثبت برند و لوگو لاتین را انجام دهد.

در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حقیقی و حقوقی کارت بازرگانی می پردازیم که به شما میگوید که گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم برای افراد حقیقی و شخصی و یا شرکت های حقوقی به این راحتی امکان‌پذیر نیست و تحت شرایط خاصی که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد می توانند برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم اقدام نمایند.

 گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم

در بسیاری از مقالات و مواردی که مشاهده شده است به این نکته اشاره شده که به هیچ عنوان افراد نمی‌توانند بدون داشتن مدرک دیپلم برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نمایند. اما باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده است اگر فرد پروانه بهره برداری کشاورزی و صنعتی و خدمات فناوری فنی مهندسی و همچنین خدمات معدنی و اطلاعات ارتباطات را داشته باشد و البته از تاریخ صدور پروانه مورد نظر حداقل دو سال گذشته باشد هیچ نیازی به ارائه مدرک تحصیلی برای اخذ و دریافت کارت بازرگانی ندارد و از این طریق می توانند به راحتی برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم اقدام نماید.

پس به عبارتی می توانیم بگوییم اگر پروانه بهره برداری مشاغل مختلف را داشته باشید و حداقل از زمان صدور آن دو سال گذشته باشد می توانید به راحتی برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم اقدام نمایید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این قوانین ممکن است برای برخی از موارد صدق کند و حتماً باید برای مشخص شدن تمامی موارد و دستورالعمل هایی که برای دریافت کارت بازرگانی بدون دیپلم در نظر گرفته شده است با کارشناسان و متخصصین سامانه پایدار ثبت ارتباط برقرار کرده و با آنها مشاوره رایگان و آنلاین را داشته باشید.

شرایط گرفتن کارت بازرگانی اشخاص حقیقی

فرد حقیقی برای گرفتن کارت بازرگانی باید حداقل سن 23 سال تمام داشته باشد.

فرد حقیقی باید دارای ملک تجاری(مالک و یا استیجاری) باشد یا محلی برای کسب و کار داشته باشد تا زمان اقدام برای کارت بازرگانی سند و یا اجاره نامه را تحویل دهد.

اصل گواهی سوء پیشینه که حداکثر شش ماه از زمان صدور آن گذشته باشد.

اصل مفاصا حساب مالیاتی که مطابق با ماده 168 مالیاتی است در این ماده مشخص می‌شود که صدور کارت بازرگانی بدون مانع است.

اصل و کپی کارت ملی فرد حقیقی برای کارت بازرگانی الزامی است.

سه قطعه عکس 3*4 که باید دارای ویژگی هایی شامل جدید بودن، پس زمینه سفید، تمام رخ بودن و ساده بودن عکس ‌باشد.

اصل و کپی مدرک تحصیلی برای گرفتن کارت بازرگانی فرد حقیقی باید حداقل مدرک دیپیلم داشته باشد. (گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم)

اگر فرد حقیقی مذکر باشد برای گرفتن کارت بازرگانی ملزم به داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت است که باید به صورت اصل و کپی ارائه دهد. شرایط خاصی برای متولدین سال 1337 است که میتوانند با ارائه مدرک دیپلم کارت بازرگانی دریافت کنند و دیگر نیازی به ارائه کارت پایان خدمت نیست.

کد اقتصادی جدید و یا ارائه پیش ثبت نام طرح جامع مالیاتی.

حضور متقاضی در کلاس های آموزشی براساس نوع مدرک تحصیلی

فرم دو صفحه ای که باید از وب سایت اتاق بازرگانی تهیه و تکمیل شود و همچنین این برگه ها باید دارای مهر و امضاء فرد متقاضی و همینطور امضاء دفتر اسناد رسمی باشد.

دریافت کارت بازرگانی بدون دیپلم

شرایط لازم برای گرفتن کارت بازرگانی اشخاص حقوقی

توجه داشته باشید که برای اخذ کارت بازرگانی حقوقی باید یک سال از زمان تاسیس شرکت گذشته باشد.

اظهار نامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد.

اصل کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل

دو قطعه عکس 3*4 مدیر عامل(مانند افراد حقوقی)

اصل گواهی بانکی مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام شرکت

کد اقتصادی جدید و یا ارائه پیش ثبت نام طرح جامع مالیاتی

کلیه مدارک هویتی شرکت

*رعایت شرایط تحصیلی و مدرکی برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم و یا با مدرک تحصیلی

اگر افراد شرکت از اتباع غیر ایرانی باشند باید اقامت معتبر داشته باشند.

باید صلاحیت مدیران خارجی به تایید وزارتخانه کشور مورد نظر رسیده باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ « گرفتن کارت بازرگانی بدون دیپلم»

نوری گفت:

سلام…25% مالیات برای دارندگان کارت بازرگانی یه چه نحوی واز کدام دارائی دارنده کارت کسرمیگردد.
آیا در آمدی که از جای دیگری غیر از کارت بدست آمده شامل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره