پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

چگونگی ثبت برند گل فروشی بعد از کسب مجوز

چگونگی ثبت برند گل فروشی بعد از کسب مجوز

برای اینکه در کم و کیف چگونگی ثبت برند گل فروشی قرار بگیرید باید این نکته را در نظر داشته باشید که شرایط بسیار حساسی برای کسب مجوز گل فروشی در نظر گرفته شده است که با رعایت آنها ابتدا می توانید یک مغازه یا مجموعه گل فروشی بسیار شیک و زیبا دایر کرده و پس از آن برای اینکه بتواند از مزایای بسیار زیاد برنده شدن گل فروشی خود استفاده کنید به سراغ ثبت برند آن به صورت کاملاً قانونی بروید.

با توجه به سوالات بسیار زیادی که افراد از تیم پشتیبانی تخصصی و حقوقی پایدار ثبت در زمینه چگونگی ثبت برند گل فروشی پرسیدند در این مطلب قصد داریم ابتدا به صورت کامل نحوه کسب جواز در زمینه گل فروشی را مورد بررسی قرار داده و پس از آن تمامی مراحل و مدارکی که برای ثبت برند در این زمینه لازم است را به صورت کامل و تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.

تیم حقوقی پایدار ثبت علاوه بر در اختیار گذاشتن این مقاله که تمامی مراحل و شرایط ثبت برند گل فروشی در آن به صورت کامل ذکر شده است به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خدمات مشاوره‌ای را به صورت کاملاً تخصصی در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به راحتی در همه زمینه‌ها عملیات ثبت برند را با کمترین هزینه ثبتی را انجام دهید.

مراحل کسب جواز گل فروشی

همه ما به نوعی به لطافت و زیبایی گل اعتقاد داریم و در جشن ها و مراسمات مختلف مذهبی و شادی از گل به عنوان یک سنبل برای تشکر و یا ابراز علاقه و احساسات خود به افراد استفاده می‌کنیم.

تنوع و گستردگی گل‌ها و ارتباط بسیار جذابی که افراد از نظر احساسی و عاطفی با آنها برقرار می‌کنند باعث شده است تا فضاهای بسیار زیادی در زمینه گل فروشی عملیات کسب و کار خود را شروع کرده و از این طریق نیازهای مردم برای خرید یک گل مناسب و جذاب را برطرف نمایند.

برای اینکه بتوانید یک مکان مناسب جهت گل فروشی داشته باشید باید ابتدا از مراجع ذیصلاح برای اخذ جواز کسب گل فروشی اقدام نمایید که این موضوع نیازمند رعایت شرایط مختلفی در محیط کاری شما میباشد.

 

چگونگی ثبت برند گل فروشی

 

اولین و مهمترین موضوعی که قبل از چگونگی ثبت برند گل فروشی باید در مورد اخذ جواز کسب در این زمینه در نظر داشته باشید این است که گل فروشی شما باید دارای تمامی وسایل نظافت و همچنین وسایل جمع‌آوری آب از سطح زمین و وسایلی که در زمینه رعایت اصول بهداشتی در نظر گرفته می‌شوند باشد.

از نظر ابعاد، گل فروشی شما باید حداقل دارای ۱۲ متر مربع مساحت باشد تا بتواند به راحتی جواز کسب در این زمینه را به دست بیاورد.

با توجه به رعایت تمامی موارد بهداشتی موارد ایمنی از جمله جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی و همچنین موارد لازم در زمینه تأسیس ها در جمله آب یا برق و وسایل سرمایشی و گرمایشی باید در محیط مورد نظر به صورت کاملا تست شده و این شده وجود داشته باشند.

یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از آگاهی از چگونگی ثبت برند گل فروشی باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد افتتاح گل فروشی را دارید باید حداقل سه سال مهارت در این زمینه را کسب کرده و به عنوان گلارا مدرک تحصیلی مرتبط را پدرش را به دست اورده باشید.

بعد از اینکه تمامی شرایط لازم در زمینه اخذ جواز گل فروشی را رعایت کردید باید به سراغ کسب پروانه گل فروشی به رویکرد در مراحل ثبت برند گل فروشی به درد شما خواهد کرد و یکی از مدارک مهم نیست که حتماً باید در ثبت برند آن را به مراجع ذیصلاح ارائه نمایید.

اخذ پروانه کسب گل فروشی

برای دریافت پروانه کسب گل فروشی که به عنوان یکی از مراحل مختلف در چگونگی ثبت برند گل فروشی به درد ما خواهد خورد باید ابتدا از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را برای اخذ جواز کسب ارسال کنید.

بعد از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان‌های مربوطه درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این فرایند حدوداً ۱۰ روز به طول خواهد کشید. بعد از بررسی‌های اولیه و پذیرش که در زمینه اخذ پروانه گل فروشی انجام می‌شود باید تمامی مدارک مورد نظر را ارسال کنید. بعد از ارسال مدارک و اسناد تمامی مدارک جهت بازرسی به اتحادیه گل فروشان ارسال خواهد شد که بعد از تایید هیات مدیره اتحادیه با توجه به شرایط مداری که فرد درخواست تاییدیه دریافت جواز و کسب پروانه گل فروشی ارسال خواهد شد تا بعد از اینکه شما اقدام به پرداخت هزینه گرفتن پروانه کسب به گل فروشی کرده‌اید این پرونده به صورت کاملا قانونی در اختیار شما قرار بگیرد.

نکته مهمی که باید در مورد کسب پروانه گل فروشی در نظر داشته باشید این است که مدارک زیر برای کسب پروانه به صورت کاملاً الزامی باید در طول مراحل ثبت در نظر گرفته شود و به مراجع ذیربط ارایه شوند.

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • اجاره نامه یا سند مالکیت
  • یک تصویر 3*4
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری مهارت
  • گواهی موافقت اداره اماکن
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

 

بعد از این که پروانه کسب گل فروشی را دریافت کردید باید به سراغ ثبت برند گل فروشی بروید تا جلوی سوء استفاده رقبا از برند شما را گرفته و البته از مزایای بسیار زیادی نسبت به صورت کامل قانون دارد بهره مند شوید.

 

شرایط و چگونگی ثبت برند گل فروشی

برای این که بتوانید برند خود در زمینه گل فروشی را به ثبت برسانید باید تمامی شرایطی که برای ثبت برند در نظر گرفته شده است را به صورت کامل رعایت کنید.

قبل از اینکه چگونگی ثبت برند گل فروشی و شرایط آن را بدانید بهتر از تمامی استعلام های لازم را در مورد برند و لوگو های تجاری که قبلاً طراحی و به ثبت رسیدند انجام دهید تا بتوانید یک نام و لوگوی تجاری را طراحی کنید که به هیچ عنوان به برند و لوگو تجاری های قبلی که ثبت شده‌اند شباهتی نداشته باشد.

این موضوع اولین و مهمترین نکته در چگونگی ثبت برند گل فروشی و شما به عنوان یک شرط مهم باید این موضوع را در نظر داشته باشید که استعلام‌های لازم است مراجعه زیر به شما کمک می کند تا بتوانید یک برند و لوگو تجاری کاملاً یکتا و خلاقانه را به دست بیاورید.

بعد از این که برند و لوگو تجاری خود را انتخاب کردید آن را به صورت کامل طراحی کردید باید این نکته را در نظر داشته باشید که به نام و لوگوی تجاری که طراحی می کنید به صورت کامل تمامی خدمات و محصولات شما را به مشتری معرفی نماید و مشتری هنگام مشاهده برند شما برای اولین بار شرکت فهمی نشود.

به عنوان مثال اگر قصد دارید برند خود در زمینه گل فروشی به ثبت برسانید نه باید از طراحی هایی برای منظور دیگر استفاده کنید که مشتری در هنگام خدمات شما را به اشتباه متوجه شود.

 

 ثبت برند گل فروشی

 

در چگونگی ثبت برند گل فروشی باید به این نکته نیز توجه کنید که برند شما به هیچ عنوان نباید مشابه برندهای ثبت شده قبلی باشد و در انتخاب نام برند نمی توانید از اعداد به صورت تنهایی و یا نام مشاهیر و شخصیت های معروفی که در زمینه گل فروشی مشتریان با آن آشنا هستند استفاده نمایید

پس به طور کلی می‌توان گفت که برای اینکه تمامی شرایط ثبت برند گل فروشی را به درستی رعایت کرده باشید باید همه شرایطی که در بالا گفته شد را با استفاده از خلاقیت و ابتکار در طراحی لوگو و برند به کار ببرید.

مراحل ثبت برند گل فروشی

بعد از اینکه چگونگی ثبت برند گل فروشی و شرایط آن را متوجه شدید باید ادامه مراحل ثبت برند را به صورت کاملاً دقیق انجام دهید.

برای ادامه ثبت برند باید شما ابتدا مدارک لازم را تهیه کرده و سپس از طریق اداره سامانه مالکیت معنوی ثبت برند برای ثبت برند خود به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید.

مدارک ثبت برند گل فروشی

در صورتی که مجوز خود را به صورت حقیقی دریافت کرده باشید می توانید به راحتی با استفاده از مدارک که در بالا به آنها اشاره کردیم برای ثبت برند خود اقدام نمایند.

علاوه بر پروانه کسب جواز فعالیت در زمینه گل فروشی که درباره تمامی مراحل و روش های اخذ آن را به صورت کامل توضیح داده ایم شما باید کپی مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه را نیز برای ثبت برند در کنار تصویر سه بعدی و دوبعدی لوگوی تجاری در ابعاد مختلف را در اختیار سامانه مالکیت مرکز معنوی ثبت برند قرار دهید.

بعد از آپلود مدارک و تاییدیه آنها لازم است شما چند مرحله به صورت کاملاً حضوری در روال کار اداری قرار گرفته و بعد از پرداخت اولین روزنامه رسمی و در صورت نبودن هیچ گونه شاکی برای ثبت برند شما برند خود را با پرداخت روزنامه رسمی دوم ثبت کنید و مدارک آن را به صورت کاملاً قانونی تحویل بگیرید.

مزایای چگونگی ثبت برند گل فروشی

شاید این سوال مهم و ابتدایی را از خودتان بپرسید که به چه دلیلی ما باید برای ثبت برند گل فروشی اقدام کنیم و چرا لازم است تا برای ثبت برند گل فروشی هزینه را پرداخت کنیم؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال بهتر است بگوییم که در روال چگونگی ثبت برند گل فروشی این نکته را در نظر داشته باشید که عملیات ثبت برند با برندینگ یک کسب و کار تفاوت بسیار زیادی دارد و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند حتماً باید به این نکته دقت داشته باشند که در صورتی که فقط برای برند اینکه کسب و کار خود اقدام کرده باشند و رقبا از نام آنها برای جذب مشتری استفاده کنند اما نمی‌توانند جلوی این کار را گرفته و یا در مراجع قانونی نسبت به آن شکایت داشته باشند.

اولین و مهمترین مزیت ثبت برند همانی است که در بالا به آن اشاره کرد و جلوی ضرر هایی که ممکن است از طریق رقبا به شما داده شود را می‌گیرد.

دومین مورد که باعث می شود تا شما حتماً مراحل و چگونگی ثبت برند گل فروشی را دنبال کنید این است که مشتریان زمانی که برند شما را بشناسند هم ببرند شما اعتماد بیشتری دارند و همین موضوع باعث می شود که محبوبیت برندها شما در نظر آنها بیشتر شده و از این طریق فروش و درآمد شما از طریق جذب مشتریان جدید و اعتماد آنها به کسب و کار شما بالاتر برود.

نکته مهم دیگری که باید در مورد مزایای ثبت برند گل فروشی به آن اشاره کنم این است که در صورتی که تمامی مراحل و چگونگی ثبت برند گل فروشی را رعایت کنید می‌توانید از مزایای قانونی آن که به صورت اعطای وام و یا درخواست نمایندگی می باشد استفاده نمایید و البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ثبت برند به عنوان یک دارایی برای کسب و کار شما می تواند حتی در شرایطی که کسب و کار خود را منحل کردید به کار بیاید و برند خود را می توانید با قیمت بسیار بالایی به فروش برسانید.

 

بهترین روش ثبت برند گل فروشی

علاوه بر مراجعه به سامانه ثبت برند که بعد از آن شما نیاز دارید تا چند مرحله کار حضوری را انجام دهید می توانید از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت در سراسر کشور تمامی امور مربوط به ثبت برند و امور مربوط به کارهای حقوقی شرکتها را انجام می دهد به راحتی و در چند مرحله ساده ثبت برند خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

در طول تمامی مراحل چگونگی ثبت برند گل فروشی تیم حقوقی پایدار ثبت به عنوان مشاور در کنار شماست و عملیات ثبت برند را به صورت ریز به ریز در اختیار شما قرار می دهد تا شما از مراحل و چگونگی ثبت برند گل فروشی به صورت کاملا آگاهی داشته باشید.

از نظر هزینه ها نیز با توجه به در نظر گرفتن ارزانترین تعرفه ثبت برند در کشور و البته با توجه به آنلاین بودن ثبت برند در زمینه گل فروشی که می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و زمان شما شود می‌توان به پایدار ثبت خدمات بسیار ویژه و جذابی را در اختیار کاربران قرار داده است تا از این طریق بتوانند به راحتی و در همان محیط کسب و کار خود دارند خود را به ثبت رسانده و از مزایای بسیار زیادی که دارد استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره