پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
گواهینامه ایزو

اخذ ایزو 45001 ISO | صفر تا 100 نکاتی که باید بدانید

اخذ ایزو 45001 ISO | صفر تا 100 نکاتی که باید بدانید

دریافت گواهی نامه های مربوط به امنیت و سلامت و بهداشت از جمله مهمترین عواملی است که می‌تواند بر اعتماد مشتریان نسبت به کسب و کارهایی که به خصوص به صورت مستقیم با این عوامل در ارتباط هستند نقش مهم و حیاتی داشته باشد به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به صورت کامل در مورد هزینه اخذ ایزو 45001 ISO صحبت کنیم.

از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت شما به راحتی می توانید برای اخذ گواهینامه های مختلف اقدام نمایید و هزینه‌هایی که برای دریافت و گرفتن این گواهینامه های ایزو پرداخت می کند قطعاً نسبت به مراحل اداری و هزینه‌هایی که باید برای دریافت گواهینامه به صورت حضوری از مراجع مختلف بپردازید بسیار بسیار کمتر خواهد بود.

قبل از این که به صورت کامل به بررسی ایزو 45001 ISO و همچنین مزایا و مراحل و هزینه های آن بپردازیم بهتر است این نکته را بیان کنیم که برای دریافت ایزو سعی کنید حتماً نسبت به اعتبارسنجی موسسه ای که قصد دریافت ایزو از آن را دارید اقدام نمایید تا درگیر ایزوهای قلابی و نامعتبر نشوید که ممکن است علاوه بر هدر رفتن هزینه و زمان شما باعث مشکلاتی برای کسب و کارتان نیز شوند.

پایدار ثبت سعی کرده است تا فقط در مرحله ثبت شرکت و ثبت برند در کنار کسب و کارها نباشد و در طول تمامی مراحل انجام کارهای امور حسابداری و یا دریافت ایزو های مختلف و البته پلمپ دفاتر و دیگر موارد حقوقی و مالی پشتیبان شرکت ها به خصوص کسب و کارهای نوپا باشد تا از این طریق بتواند آنها را به سمت رشد و توسعه و محبوبیت در بین مشتریان کمک کند.

در ادامه قصد داریم به صورت مفصل هزینه اخذ ایزو 45001 ISO را مورد بررسی قرار دادیم و به شما بگویم که اگر از سامانه  پایدار به صورت آنلاین استفاده نمایید چقدر می توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشید که البته این موضوع را باید در کنار صرفه جویی بسیار زیادی‌ که در زمان و وقت شما برای رسیدگی و دیگر امور دارد قرار دهید.

ایزو 45001 ISO چیست؟

ایزو 45001 ISO ویرایش جدید استاندارد OHSAS 18001 است که در سال 2016 به عنوان آخرین و جدیدترین ویرایش این استاندارد جایگزین آن شده است. این استاندارد تحت عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی شناخته می‌شود و استانداردهای پرکاربرد در سازمان ها و کسب و کارهای مختلف می باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که استاندارد ایزو 45001 ISO برای پیاده سازی اصول و قوانین و استانداردهای ایمنی و بهداشت شغلی در محیط های مختلف می پردازد و پیاده سازی و اخذ گواهینامه آن به عنوان سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی باعث می‌شود تا شرکت ها و کسب و کارها در کنار ایمنی و بهداشت کارکنان خود بتوانند کاهش ریسک و مدیریت بهتری نسبت به انجام امور مختلف داشته باشند.

دریافت گواهینامه ایزو 45001 ISO باعث به حداقل رسیدن خطرات و حوادث در هنگام کار می شود و سازمان هایی که از این استاندارد در محیط کاری خود استفاده کنند مدیریت ایمنی و بهداشت مجموعه خود را تاسیس کرده و با استفاده از این استاندار جدید بین‌المللی می‌توانند سیستم مدیریت خود را به بهترین شکل ممکن با استانداردهای جهانی آپدیت کنند.

به عنوان یک استاندارد بین‌المللی می‌توان گفت که اخذ ایزو 45001 ISO باعث می شود تا علاوه بر بالا رفتن امنیت و بهداشت در محیط کاری شما مزایای مختلف دیگری نیز برای کارکنان و همچنین کسب و کار شما به همراه داشته باشد که در ادامه قصد داریم به آنها اشاره کنیم.

قبل از اینکه به بررسی مزایای ایزو ۴۵۰۰۱ بپردازیم بهتر است بدانید که با توجه به مزایای که در ادامه به آنها اشاره می کنیم هزینه اخذ ایزو ۴۵۰۰۱ بسیار به صرفه و اقتصادی بوده و با توجه به هزینه کمی که برای آن پرداخت می‌کنید قطعاً مزایایی که به همراه دارد باعث افزایش راندمان کاری کارکنان و همچنین افزایش سود و درآمد شما از کسب و کار و سازمان  خواهد شد.

دریافت ایزو 45001

اخذ ایزو 45001 ISO

بعد از اینکه پرداخت هزینه اخذ ایزو 45001 ISO را انجام دادید استانداردهای مربوط به آن به درستی در سازمان شما پیاده سازی شده اند و مزایای مختلفی را نیز می تواند برای شما به همراه داشته باشد از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به کاهش حوادث شغلی اشاره نمود.

حوادث شغلی در محیط های مختلف به خصوص محیط های صنعتی که با بحث تولید و خدمات در ارتباط هستند همواره به عنوان یک معضل اصلی گریبانگیر کارکنان بوده است و چه بسا بسیاری از کارکنان به دلیل حوادث شغلی که در محیط مورد نظر افتاده است حاضر به انجام کار در محیط نشده و همین هم می‌تواند روی راندمان کاری دیگر افراد و یا در نهایت تولید و فروش آن کسب و کار تأثیر زیادی داشته باشد.

زمانی که این استاندارد را در محیط خود پیاده سازی کنید با توجه به در نظر گرفتن تمامی موارد ایمنی در محیط های مختلف حوادثی که ممکن است برای کارکنان وجود به پایین‌ترین حد ممکن خود می‌رسد و همین امر باعث می‌شود تا کارکنان به راحتی بتوانند در آن محیط تمامی راندمان کاری خود را نشان دهند.

زمانی که هزینه اخذ ایزو 45001 ISO را پرداخت کرده باشید و استانداردها در محیط کاری شما پیاده سازی شده باشند می توانید تمامی ریسک‌های کسب و کار خود را شناسایی کرده و برای کنترل آنها اقدام نمایید.

علاوه بر این در صورت استفاده از این استاندارد که مربوط به مبحث ایمنی و بهداشت شغلی می باشد امنیت شغلی کارکنان شما بالا رفته و همین هم باعث افزایش روحیه کاری در بین آنها می‌شود که می‌تواند منجر به افزایش خلاقیت و البته بالا رفتن راندمان کاری آنها شود.

از دیگر مزایای استفاده از استاندارد ایزو 45001 ISO می‌توان به محبوبیت و مقبولیت در بین مشتریان مختلف اشاره نمود که پس از مشاهده استاندارد مورد نظر برای کسب و کار شما به راحتی به خدمات و کالاهائی که تولید می کنید اعتماد کرده و برای خرید یا استفاده از آنها اقدام می‌کنند.

این افراد در صورت رضایت بالا از کالاهای شما آن را به دیگر افراد این معرفی می کنند و چه بسا در معرفی شما از استاندارد ایزو 45001 ISO نیز استفاده کنند و آن را به عنوان یک ابزار برای بازاریابی در نظر بگیرند.

در کنار این موارد زمانی که شما هزینه اخذ ایزو 45001 ISO را پرداخت کرده باشید و استانداردهای آن را به درستی در محیط سازمان و کسب و کار خود پیاده سازی کرده باشید، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف و معتبر با اعتماد و اطمینان بیشتری باب همکاری با شما را باز می‌کنند و از این طریق می توانید قراردادهای مختلف را با آنها منعقد کنید که این موضوع نیز در نتیجه همان اعتمادسازی در بین مشتریان و کسب و کارهای مختلف دیگر به دست می‌آید.

هزینه اخذ ایزو 45001 ISO

برای دریافت گواهینامه ایزو 45001 ISO که به‌عنوان یک استاندارد بین‌المللی شناخته می‌شود و به کسب و کار شما کمک می کند تا تمامی موارد ایمنی و بهداشتی که در سطح سازمان شما وجود دارد را به بهترین شکل ممکن اجرا نمایید باید مدارک مختلفی را داشته باشید و آن را به مراجع ذیربط ارائه نمایید.

قطعاً بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها به دلیل مشکلاتی که دریافت گواهینامه ایزو 45001 ISO به صورت حضوری و مراجعه به اداره ها سازمان های مختلف دارد از دریافت این گواهینامه منصرف می‌شوند و ترجیح می‌دهند تا مزایای آن را استفاده نکنند. به همین دلیل پایدار ثبت سعی کرده است تا یک سامانه کاملا آنلاین را راه اندازی نماید تا از این طریق شما بتوانید با پرداخت هزینه اخذ ایزو 45001 ISO به راحتی و در سریعترین زمان ممکن گواهینامه ایزو خود را به صورت کاملا معتبر دریافت نمایید.

برای استفاده از این خدمات  و پرداخت کمترین هزینه اخذ ایزو 45001 ISO کافیست در صفحه مربوط به اخذ گواهینامه ایزو با پر کردن اطلاعات مختلف مدارک و اطلاعاتی که آورده شده است را به صورت کامل بر روی سایت آپلود نمایید.

با توجه به اینکه تمامی مراحل اخذ ایزو 45001 ISO در این سامانه به صورت آنلاین انجام می شود شما مجبور به پرداخت هزینه های مختلفی برای ایاب و ذهاب و یا پرداخت هزینه‌های دیگر برای امور اداری مانند کپی یا تشکیل پرونده نخواهید بود که همین هم می‌تواند باعث کاهش هزینه اخذ ایزو 45001 ISO شود.

علاوه بر این پایدار ثبت سعی کرده است تا برای اینکه همه سازمان ها و کسب و کارهای مختلف  بتوانند از مزایای این استاندارد بین‌المللی استفاده کنند هزینه های ثبت آن را به صورت قابل توجهی پایین آورده است و در واقع می توان گفت پایین ترین هزینه اخذ ایزو 45001 ISO در ایران مربوط به این سامانه است که برای دریافت آن فقط باید مبلغ ۹۷۰ هزار تومان را پرداخت نمایید که با توجه به مزایای مختلفی که این استاندارد برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت قطعاً صرفه‌جویی اقتصادی بالایی دارد.

هزینه ایزو 45001

مزایای اخذ ایزو 45001 ISO به صورت آنلاین

بسیاری از کسانی که با تیم حقوقی پایدار ثبت تماس می گیرند این سوال را می پرسند که ثبت برند به صورت آنلاین و دریافت ایزو 45001 ISO به صورت آنلاین از طریق سامانه چه مزایایی نسبت به مراجعه حضوری و تشکیل پرونده در روند اداری دارد.

با توجه به اینکه امروزه کسب و کارها و خدمات همگی به صورت آنلاین ارائه می‌شوند و طیف عمومی مردم میل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد، اولین سامانه رسمی اخذ ایزو به صورت آنلاین در کشور این امکان را به کاربران داد تا بتوانند بدون دغدغه و از طریق یک تیم حقوقی مطمئن و با تجربه برای اخذ ایزو 45001 ISO اقدام نمایند.

اولین و مهمترین مزیتی که این کار نسبت به پرداخت هزینه اخذ ایزو 45001 ISO به صورت اداری دارد این است که شما می توانید از طریق راه های ارتباطی و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته به راحتی با تیم حقوقی و پشتیبانی مرکز در تماس باشید و تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید.

در واقع می توان گفت در این روش شما هیچ نیازی به پرداخت هزینه برای مشاوره ندارید و مرحله مشاوره شما به صورت کاملاً آنلاین و رایگان از طریق سامانه مربوطه انجام خواهد شد.

کاهش هزینه ها همانطور که در بالا نیز به آنها اشاره شده از دیگر مزایای است که دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی ایزو به صورت آنلاین برای شما به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این در صورت استفاده از این استاندارد شما می توانید به راحتی در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید و تمامی کارهای خود را بدون دغدغه به یک تیم متخصص که تجربه بسیار بالایی در زمینه ایزو 45001 ISO دارند بسپارید و البته این نکته را نیز باید اشاره کنیم که شما به یک منبع معتبر و مطمئن کارهای خود را می سپارید و هیچ گونه دغدغه نسبت به تمامی مراحل آن نخواهید داشت.

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که تمامی مراحل مربوط به استاندارد و ممیزی های ایزو برای یک سال انجام می‌شود و شما برای سال دوم باید نسبت به تمدید ایزو اقدام نمایید که این رقم برای سال سوم نیز تکرار خواهد شد.

در صورتی که پاسخ سوالات خود را از طریق این مطلب دریافت نکردید می توانید برای سوالات تکمیلی تر در مورد هزینه اخذ ایزو 45001 ISO از طریق راه های ارتباطی و پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اخذ گواهینامه های ایزو از پایدار ثبت

علاوه بر این گواهینامه مخصوص مراکز آموزشی شما می توانید سایر گواهینامه های ایزو را که در زیر آورده ایم از طریق سایت پایدار ثبت، درخواست داده و برای اخذ آن ها از مراجع معتبر اقدام نمایید.

ایزو 14001 استاندارد ایزو مدیریت محیط زیست

ایزو 18001 استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

شرایط دریافت ایزو hse

ایزو 22000 مدیریت تامین و امنیت مواد غذایی

ایزو 9001 استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 

ایزو 13485 سیستم مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی

استاندارد haccp مجموعه الزامات مربوط به سیستم مدیریت بهداشت مواد غذایی Hazard

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره