پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
کد کارگاهی بیمه

استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی و نحوه پرداخت بدهی بیمه

استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی و نحوه پرداخت بدهی بیمه

تامین اجتماعی یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه‌کننده در کشور ما می‌باشد که بسیاری از کارفرمایان، کارمندان خود را تحت پوشش این شرکت بیمه قرار می‌دهند. پیشتر لازم بود تمام اعمال مربوط به تامین اجتماعی به صورت حضوری و با حضور فیزیکی کارفرما و یا نماینده شرکت انجام شود، اما با روی کر آمدن سامانه و وب‌سایت تامین اجتماعی بسیاری از تعمال مربوط به این شرکت بیمه به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت انجام می‌شود. استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کارفرمایان با آن مواجه می‌باشند و به دنبال پاسخی برای آن هستند. در ادامه این مطلب با پایدار ثبت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با بیمه تامین اجتماعی و نحوه اطلاع از بدهی بیمه تامین اجتماعی با شما در میان بگذاریم.

بیمه تامین اجتماعی چیست؟

از زمان احداث راه‌آهن سراسری بیمه تامین اجتماعی به عنوان اولین قوانین کار به تصویب رسید. طبق این قانون تمام کارمندان باید توسط کارفرمای خود تحت پوشش بیمه قرار می‌گرفتند. به وجود آمدن سایر قوانین کار در کنار این قانون موجب شکل‌گیری تامین اجتماعی شد.

سازمان تامین اجتماعی از طریق بیمه، کارمندان و کارکنان و سایر افراد تحت پوشش را حمایت می‌کند. بیمه تامین اجتماعی با ارائه خدماتی از جمله مستمری بازنشستگان و خدمات درمانی حقوق فرد بیمه شده را طبق قانون تضمین می‌کند.

انواع بیمه تامین اجتماعی عبارتند از:

  • بیمه خویش فرما
  • بیمه اختیاری
  • بیمه کارفرمایان
  • بیمه اجباری
  • بیمه بیکاری
  • بیمه تکمیلی

استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی

برای اطلاع از اخبار حوزه بیمه تامین اجتماعی و همچنیناستعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی می‌توانید به وب‌سایت تامین اجتماعی به نشانی https://tamin.ir/ مراجعه فرمایید و اطلاعات بیشتری در ارتباط با بیمه تامین اجتماعی بدست آورید.

اطلاع از بدهی بیمه تامین اجتماعی

دریافت کد کارگاهی بیمه

***وب سایت پایدار ثبت فقط امور مربوط به تشکیل پرونده کد کارگاهی برای شرکت ها را انجام می دهد و استعلام بیمه و یا استعلام کد کارگاهی جز خدمات این موسسه نمی باشد. 

برای تشکیل پرونده کد کارگاهی فرم زیر را پرد کرده و پرداخت نهایی را انجام دهید.

دریافت کد کارگاهی بیمه

1 مرحله اول : مشخصات شما
2 مرحله دوم : اطلاعات شرکت
3 مرحله سوم : تکمیل اطلاعات

خدمات غیر حضوری سامانه تامین اجتماعی

پس از مراجعه به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی https://tamin.ir، برای استفاده از خدمات غیر حضوری این سازمان ملزم به ثبت نام در این سامانه برای استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی می‌باشید. برای ثبت نام لازم است وارد آدرس اینترنتی https://account.tamin.ir/ شوید و سپس با مراجعه به بخش ثبت نام، اقدام به نام نویسی در این سامانه نمایید.

پس از تکمیل ثبت نام و در دست داشتن نام کاربری و گذرواژه می‌توانید وارد حساب کاربری خود در سامانه شده و از بسیاری از خدمات غیرحضوری آن از جمله استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی مطلع شوید.

خدمات غیرحضوری سامانه تامین اجتماعی برای استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی به شرح زیر می‌باشند:

  • مشاهده سوابق بیمه شدگان
  • اعلام سابقه به موسسات
  • پرداخت غیر حضوری برگ پرداخت
  • لیست-صدور برگ پرداخت
  • نمایش بدهی کارفرمایان
  • ابلاغ الکترونیک
  • اعتراض کارفرمایان و بیمه شدگان
  • فیش حقوقی مستمری بگیران
  • سامانه حکم مستمری بگیران
  • درخواست بازنشستگی
  • نوبت دهی اینترنتی شعب تامین اجتماعی
  • نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی
  • پرتال درمان
  • کمیسیون‌های پزشکی
  • دانلود اپلیکیشن تامین اجتماعی من
  • درخواست دفترچه تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری
  • اعلام درخواست بیمه ایرانیان خارج از کشور
  • غرامت دستمزد بیماری
  • درخواست کمک هزینه ازدواج
  • درخواست کمک هزینه بارداری
  • درخواست کمک هزینه کفن و دفن
  • درخواست کمک هزینه پروتز و اروتز
  • پرسش و پاسخ در ارتباط با بیمه تامین اجتماعی

با ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی و وارد شدن در حساب کاربری خود می‌توانید از تمام خدمات گفته شده به صورت غیر حضوری بهره‌مند شوید. استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی نیز همین سامانه می‌باشد که به صورت دقیق تر طریقه آن را بیان خواهیم کرد.

در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ثبت شرکت را به صورت آنلاین و از طریق سامانه رسمی انجام دهید، فرم درخواست زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

ثبت شرکت آنلاین

نحوه اطلاع از بدهی بیمه تامین اجتماعی

 

نحوه اطلاع از بدهی بیمه تامین اجتماعی

 

به طور کلی می‌توان گفت که استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی به ۳ صورت برای کارفرمایان و یا نمایندگان آن‌ها انجام می‌پذیرد.

۱.اقدام حضوری نسبت به استعلام بدهی بیمه

در این روش کارفرما و یا نماینده شرکت ملزم به مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بیمه خود می‌باشند. پس از ارائه مدارک لازم و درخواست استعلام بدهی کارگاه، می‌توانند از بدهی بیمه تامین اجتماعی آگاه شوند.

۲.استفاده از اپلیکیشن تامین اجتماعی من

اپلیکیشن تامین اجتماعی من بسیاری از خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی را در خود جای داده است که شما قادر هستید با ثبت نام در آن از بسیاری از خدمات این اپلیکیشن از جمله استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوید. برخی از خدمات غیر حضوری ارائه شده در اپلیکیشن تامین اجتماعی من عبارتند از:

استعلام سابقه بیمه

استعلام بدهی کارفرمایان

استعلام مستمری بگیران همراه با آخرین فیش مستمری

نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی

نمایش نزدیک‌ترین شعبه به کاربر با استفاده از مکان‌نمای او

پرسش و پاسخ‌های متداول

امکان دسترسی فرم‌های سازمانی در کارکردها و حوزه‌های متنوع

استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی من یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها می‌باشد. اگر شما هم یکی از افراد تحت پوشش بیمه تامین احتماعی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که این اپلیکیشن کاربردی را در گوشی خود نصب نمایید و برای انجام بسیاری از خدمات مربوط به بیمه از جمله استعلام سابقه و یا استعلام بدهی کارگاه، به جای حضور فیزیکی در شعب تامین اجتماعی، از طریق این اپلیکیشن اقدام نمایید تا ساده‌تر به خدمت مورد نظر خود دست یابید.

۳.استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی از طریق سامانه یکپارچه تامین اجتماعی

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کرده‌ایم، یکی از راه‌های اصلی بهره‌مندی از خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی سامانه این سازمان می‌باشد. نحوه اطلاع از بدهی بیمه تامین اجتماعی از طریق سامانه به شرح زیر می‌باشد:

ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی

مراجعه به پورتال کارفرمایان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی tamin.ir

وارد کردن نام کاربری و گذرواژه کارفرما برای ورود به حساب کاربری کارفرما

استعلام از بدهی کارفرما به بیمه تامین اجتماعی

با غیرحضوری شدن بسیاری از خدمات مهم تامین اجتماعی از جمله استعلام سابقه بیمه و نحوه اطلاع از بدهی بیمه، بسیاری از حضورهای غیر ضروری کاهش یافته‌اند و مردم خدمات غیر ضروری تامین اجتماعی را از طریق سامانه سازمان تامین اجتماعی و همچنین اپلیکیشن تامین اجتماعی من دریافت می‌کنند.

این کار برای اجرای مراحل ثبت برند نیز اجرا شده است و شما می توانید برند تجاری خود را با تمامی شرایط و مراحلی که برای آن در نظر گرفته شده است، به صورت کاملاً آنلاین به ثبت برسانید.

دقت داشته باشید که برای استفاده از هر دو روش ملزم به نام نویسی در آن‌ها می‌باشید و تنها با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه درست قادر به دریافت خدمات غیر حضوری آن‌ها می‌باشید.

سامانه آنلاین پایدار ثبت در کمار تمامی امور خدماتی خود این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از شرایط ثبت شرکت و ارائه مدارک ثبت شرکت در سال جدید، به راحتی تمامی مراحلی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته شده است را به صورت 100% آنلاین طی کنید و کمترین هزینه ممکن را برای اینکار پرداخت نمایید.

سوالات متداول:

سریع ترین روش استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی چیست؟

پس از مراجعه به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی https://tamin.ir، برای استفاده از خدمات غیر حضوری این سازمان، ملزم به ثبت نام در این سامانه می‌باشید.

پرداخت بدهی بیمه تامین اجتماعی را چگونه می توان انجام داد؟

برای پرداخت بدهی وارد سامانه شده و در بخش بدهی ها به راحتی تمامی بدهی های قبلی خود را تسویه نمایید.

6 دیدگاه دربارهٔ «استعلام بدهی بیمه تامین اجتماعی و نحوه پرداخت بدهی بیمه»

کریم قاسمی گفت:

باسلام تشکراززحمات

نیلوفر گفت:

پرداخت بدهی بیمه تامین اجتماعی را چگونه می توان انجام داد؟
برای پرداخت بدهی وارد سامانه شده و در بخش بدهی ها به راحتی تمامی بدهی های قبلی خود را تسویه نمایید.!!!

اصلا چنین چیزی در سایت تامین اجتماعی وجود ندارد.

تیم تولید محتوا گفت:

با سلام
این مورد رو از طریق کارشناسان تامین اجتماعی پیگیری بفرمایید ظاهرا از طریق سایت دیگه این امکان وجود نداره

امیر گفت:

برای پرداخت بدهی .باید بصورت حضوری به شعبه تامین اجتماعی نزدیک محل کار خودتان مراجعه کنید و از واحد درآمد برگه پرداخت بدهی را درخواست کنید و در واحد صندوق شعبه مورد نظر پرداخت کنید .

فاطمه گفت:

سلام منظور از پرداخت بدهی تامین اجتماعی چیست ؟ ما که بدهی نداریم
چرا این پیام آمده ؟

دست نشان گفت:

سلام و وقت بخیر. جهت تمدید کارت بازرگانی استعلامات لازم صورت گرفته و از سامانه تامین اجتماعی بدهی اعلام میگردد. در صورتی که شعبه تامین اجتماعی عنوان میکنه که هیچ بدهی برای شماره کارگاه ما وجود ندارد علت چیست و راهکار رفع مشکل به چه صورت است ؟ ما حتی حاضر به پرداخت شدیم ولی تامین اجتماعی هیچ فیشی برای این منظور صادر نمیکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره