پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

0 تا 100 ثبت برند کت و شلوار با ارزان ترین تعرفه

0 تا 100 ثبت برند کت و شلوار با ارزان ترین تعرفه

اگر به دنبال این هستید که به کسب و کار خود در زمینه تولید و فروش پوشاک از جمله کت و شلوار اعتبار و رونق ببخشید و برای این کار صفر تاصد ثبت برند کت و شلوار را باید انجام بدهید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید که به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار داده است و همه مراحل و مدارک و شرایط ثبت برند که برای ثبت برند پوشاک و کت و شلوار مورد نیاز است را به صورت ساده و عملی برای شما آورده ایم.

علاوه بر ثبت برند کت و شلوار شما می توانید به راحتی و فقط با مطالعه مقالات مختلفی که بر روی وب سایت قرار داده شده است هر کسب و کاری که دارید برای آن علاوه بر ثبت شرکت عملیات ثبت برند را نیز انجام دهید.

بهتر است بدانید که پایدار ثبت برای کاهش هزینه ثبت برند و همچنین راحت سازی این عملیات برای همه افرادی که همواره به ثبت برند و ثبت شرکت به عنوان یک کار سخت نگاه کردند سعی کرده است تا همه عملیات را به صورت آنلاین انجام دهد.

پس اگر قصد دارید عملیات ثبت برند را برای کت و شلوار و پوشاک انجام دهید حتماً این مطلب را دنبال کنید که به صورت مرحله به مرحله این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

ثبت برند کت و شلوار

پوشاک جزو اولین و مهمترین نیازهای بشر است که همواره باید به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود و به همین دلیل است که شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی در طول تاریخ سعی کرده اند تا با ثبت برند خود در میان مردم محبوبیت بسیار بالاتری را به دست بیاورند.

قطعاً ثبت برند کت و شلوار و پوشاک برای شما به طور ملموس تر خواهد بود زیرا در اطراف خود حتماً کسانی را دارید که فقط برای خرید  پوشاک برند و مارک اقدام می‌کنند و حاضرند پول بیشتری را برای خرید یک لباس از یک برند خاص پرداخت نمایند.

پس اگر بخواهیم به صورت عمومی به قضیه نگاه کنیم ثبت برند پوشاک باعث می شود تا برند شما در نظر مردم محبوب تر و با اعتبار بیشتری به نظر بیاید و همین موضوع می‌تواند باعث افزایش تعداد مشتریان شما شود.

زمانی که بتوانید با تولیدات و خدمات مناسب مشتریان خود را راضی نگه دارید قطعاً محبوبیت برند شما می‌تواند باعث بازاریابی مشتریان به صورت رایگان برای شما شده و همین مسئله شرایط را برای افزایش فروش و همچنین درآمد شما بیشتر می کند.

نکته مهمی که در مورد ثبت برند کت و شلوار باید به آن اشاره کنیم این است که در این زمینه رقابت بسیار زیاد است و شما با ثبت کردن برند و نام تجاری خود می توانید این فرصت را از رقبا بگیرید که از محصولات و همچنین خدمات شما سوء استفاده نمایند.

ثبت برند کت و شلوار

می‌توان گفت که ثبت برند به منظور شخصی کردن نام و لوگوی شما صورت می‌گیرد و با شخصی سازی این امر کسی نمی تواند از نام محصول شما سوء استفاده کنند.

در کنار همه این موارد زمانی که عملیات ثبت برند شما به خوبی انجام شده باشد و با استفاده از تبلیغات و همچنین بازرگانی مناسب بتوانید برند خود را محبوب تر کنید می توانید در هنگام قرارداد بستن با ارگان های مختلف به خصوص در زمینه پوشاک جایگاه بهتری داشته و هویت شما در واقع توسط همین برند تایید شود.

پس به طور کلی می توان گفت ثبت برند باعث می شود که محصول شما نسبت به سایر شرکتها و رقبا متمایز باشد و از همین طریق به تمامی تبلیغات گسترده تر با تاثیرگذاری بیشتری را نسبت به رقبا داشته باشید.

در صورتی که عملیات ثبت برند پوشاک را انجام دهید به راحتی میتوانید موافقتنامه های اعطای نمایندگی انحصاری را برای محصولات خود در شهرها و کشورهای مختلف داشته باشید.

به عنوان آخرین مورد از مزایای ثبت برند و علائم تجاری می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که اخذ وام و تسهیلات بانکی و همه موارد قانونی که برای برند ها وجود دارد فقط بعد از ثبت قانونی قابل دریافت و انجام می باشد.

شرایط ثبت برند پوشاک

با توجه به اینکه لباس و پوشاک امروزه به عنوان نیازهای اساسی افراد مطرح می‌شوند و همه به نوعی با آن در ارتباط هستند شرایط خاصی نیز برای ثبت برند کت و شلوار و پوشاک در نظر گرفته شده است تا از این طریق برند ثبت شده بتواند به چه قانونی پیدا کرده و به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار نماید.

اولین و مهمترین شرطی که برای ثبت برند کت و شلوار در نظر گرفته شده است این است که اسم برند باید قانونی باشد و قابلیت این را داشته باشد تا به عنوان اسم برند ثبت شود.

تعیین اسم برند امری کاملاً تخصصی است و در کنار خلاقیتی که به کار می‌رود نیاز دارد تا موارد مختلف دیگری را نیز که شامل وجه قانونی میباشد را رعایت کنیم.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای تعیین اسم برند و نام تجاری خود حتماً از مشاوران و متخصصین که در پایدار ثبت فعالیت می کنند راهنمایی بگیرید تا بتوانید با استفاده از تجربه ای که این افراد دارد در سریع ترین زمان ممکن بهترین اسم را برای برند خود انتخاب نمایید که قابلیت به ثبت رسیدن را داشته باشد و علاوه بر جدید و ابتکاری بودن،گمراه کننده نیز نباشد.

علاوه بر این تعیین نام برند شرایط مختلف دیگری نیز دارد که اگر میخواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید می توانید با مشاورین پایدار ثبت از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ و یا شماره های تماس قرار داده شده بر روی سایت در ارتباط باشید.

اما به طور کلی اسم برندی که شما انتخاب می کنید باید علاوه بر ابتکار و خلاقیت در این زمینه قابلیت نگارش به سایر زبانها را نیز داشته باشد.

علامت تجاری تعیین شده در عین سادگی باید طراحی شده و دارای ظرافت باشد.

نکته مهمی که در این مورد می‌توان به آن اشاره کنم این است که علامت تجاری ثبت شده شما به هیچ عنوان نباید شبیه علامت تجاری برند دیگری باشد و از این طریق مصرف کننده گمراه شده و متوجه تفاوت بین دو برند نشود.

در برخی از موارد برای جلوگیری از چنین مشکلاتی می توانید حروف اول کلمات ترکیب شده یک سازمان را کنار هم قرار داده و یک کلمه با معنا و مفهوم را که البته قابلیت ثبت قانونی نیز داشته باشد و قبلا کسی برای ثبت‌نام اقدام نکرده باشد را به وجود بیاورید.

از مواردی که برای شرایط ثبت برند کت و شلوار باید به آن اشاره کنیم می‌توان به داشتن تلفظ و نگارش اسم برند اشاره نمود تا مصرف کننده برای درک و ارزیابی برند در ذهن خود تلاش کمتری بکند و برای تلفظ نام و اسم برند شما به اشتباه نیفتد.

ثبت برند پوشاک

 

اگر می‌خواهید دغدغه ای برای انتخاب و ثبت اسم برند خود نداشته باشید و با راهنمایی تیم فنی و تخصصی مرکز بهترین اسم را ثبت برند کت و شلوار خود در سریع ترین زمان ممکن انتخاب کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی پایدار ثبت است.

در گام های بعدی برای شرایط ثبت برند کت و شلوار به این موضوع اشاره شده است که نام و لوگوی تجاری مورد نظر شما به هیچ عنوان نباید مشابه برندهای ثبت شده دیگر باشد و یا قبلا توسط افراد دیگری ثبت شده باشد.

اگر قانون، ثبت کردن یک اسم برند یا لوگوی تجاری را ممنوع کرده باشد شما به هیچ وجه نمی توانید این لوگو را برای برند خود انتخاب نمایید و آن را در مراجع قانونی به ثبت برسانید.

مراحل ثبت برند کت و شلوار

بعد از این که توانستید شرایط ثبت برند کت و شلوار را فراهم نماید و همه مواردی که در بالا اشاره شده بود را برای انتخاب اسم و لوگوی خود در نظر گرفتید از طریق مراحلی که در ادامه ذکر می شود به راحتی ثبت برند پوشاک خود را انجام دهید.

اولین گام برای ثبت برند پوشاک استعلام برند مورد نظر است که هیچ برندی شبیه به آن وجود نداشته باشد و قبلا این موضوع و این برند توسط کسی به ثبت نرسیده باشد.

برای اطلاع از این جریان می‌توانید با تیم مشاوره متخصص ما در ارتباط باشید.

پس از استعلام برند مورد نظر و احراز قابل ثبت بودن آن باید مدارک مورد نیاز که در انتهای مطلب ذکر می‌شود را به صورت کامل تهیه کنید.

در صورتی که قصد دارید ثبت برند کت و شلوار را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود آورید حتماً ادامه مطلب را که مراحل ثبت برند آنلاین توسط سامانه ثبت ای پایدار مورد بررسی قرار می دهد را از دست ندهید.

بعد از تهیه مدارک لازم باید برای ثبت اظهارنامه برند خودتان که حتما باید توسط افراد متخصص و کارشناسان و وکلای موسسات حقوقی انجام می شود نمایید.

بعد از این که کار اظهارنامه برند خود را انجام دهید پرونده شما در نوبت بررسی کارشناسان و پس از آن به تایید رئیس اداره ثبت علائم تجاری خواهد رسید.

در صورتی که تمامی این افراد برند شما را مطابق با شرایطی که در بالا اشاره کردیم بدانند ثبت برند شما بلامانع بوده و از طریق روش های مختلف به شما این موضوع اطلاع داده خواهد شد که پس از آن باید با مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده فیزیکی برند موردنظرتان اقدام به پرداخت هزینه در دو نوبت روزنامه رسمی ثبت علامت که در مرحله اول پرداخت هزینه روزنامه رسمی سی روز پس از انتشار روزنامه رسمی مرحله اول است و همچنین پرداخت هزینه حق و ثبت علامت تجاری نمایید.

پس از انجام این امور به راحتی می‌توانید در مرحله آخر و برای دریافت مدارک ثبت شده و قانونی برند خودتان به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی و دریافت سند علامت مورد نظرتان مراجعه نمایید.

برای بررسی هزینه ثبت برند در این موارد اگر بخواهید کار را خودتان انجام دهید می توان گفت که علاوه بر هزینه هایی که برای مراحل اداری و ثبت روزنامه رسمی وجود دارد و ممکن است هزینه های بیشتری برای ایاب و ذهاب در طول کارهای اداری نیز داشته باشید که پایدار ثبت برای کاهش این هزینه ها سعی کرده است تا همه مواردی که برای ثبت برند کت و شلوار نیاز است را به صورت آنلاین انجام دهد.

صفر تا صد ثبت برند کت و شلوار

برای ثبت برند کت و شلوار آنلاین، شما فقط نیاز دارید که مدارک مورد نظری که در ادامه آورده میشود را بر روی سایت آپلود کرده و سپس از طریق کارشناسان و متخصصین امر با ما در ارتباط باشید و روند ثبت برند کت و شلوار خود را به صورت کاملا آنلاین پیگیری نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند پوشاک و کت و شلوار

به طور کلی ثبت برند کت و شلوار به دو صورت حقیقی و حقوقی قابل انجام است که هر کدام از آن ها مدارک متفاوتی با هم دارند و در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مدارکی که برای ثبت برند کت و شلوار به صورت حقوقی مد نظر می باشد به صورت زیر است.

۱- کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت

۲- کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت (در صورت وجود)

۳- کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی افرادی که در شرکت حق امضاء دارند

۴- کپی برابر اصل شده مجوز فعالیت در زمینه پوشاک و کت و شلوار

۵- در صورت لاتین بودن برند کپی برابر اصل کارت بازرگانی  نیاز می باشد.

۶- ۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر باید تهیه شود.

برای ثبت برند کت و شلوار به صورت حقیقی باید مدارک زیر تهیه شوند.

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شخص متقاضی

کپی برابر اصل کارت بازرگانی (اگر برند به صورت لاتین باید ثبت شود)

کپی برابر اصل مجوز فعالیت

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر

ثبت برند پوشاک به صورت آنلاین

ثبت برند پوشاک مراحل مختلفی دارد و بسیاری از کسب و کارها می خواهند که این مراحل به صورت کاملاً آنلاین انجام شود تا بتوانند از زمان و هزینه هایی که دارند به بهترین شکل ممکن برای مدیریت بهتر کسب و کار استفاده نمایند.

علاوه بر این سپردن ثبت‌برند به دست افرادی که متخصص هستند و در این زمینه تجربه بسیار بالایی دارند باعث می شود تا عملیات ثبت برند شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و هزینه هایی که قرار است برای تبلیغات برند انجام بدهید تاثیر گذاری بسیار بالایی داشته باشد.

پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و شرکت به صورت آنلاین سعی کرده است تا تمامی مراحل ثبت برند کت و شلوار را از صفر تا صد به صورت کاملا آنلاین انجام دهد.

برای استفاده از خدمات پایدار ثبت می توانید از طریق فرم هایی که بر روی سایت قرار داده شده است به راحتی عملیات ثبت برند و آپلود مدارک خود را انجام دهید و پس از آن از طریق راه های ارتباطی یعنی پشتیبانی واتساپ و شماره های قرار داده شده روی سایت با مشاورین مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره