پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند غرفه آرایی نمایشگاهی بین المللی در تهران چه شرایطی دارد؟

ثبت برند غرفه آرایی نمایشگاهی بین المللی در تهران چه شرایطی دارد؟

ثبت برند غرفه آرایی بهترین فرصت برای شما است تا علاوه بر پیشی گرفتن از رقبا، بتوانید مخاطبین بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشید و از این طریق به محبوبیت بالایی برسید.

در این مقاله به صورت گام  به گام قصد داریم صفر تا صد ثبت برند غرفه آرایی را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر سوالی در این زمینه دارید، بتوانید به بهترین شکل ممکن پاسخ آن را پیدا کنید.

سامانه ثبت برند آنلاین پایدار ثبت در اختیار شما قرار گرفته است تا هر برندی را که می خواهید بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین شرایط ثبت کنید.

ثبت برند پایدار علاوه بر مشاوره برای کاهش هزینه ثبت برند، سعی کرده است تا خدمات آنلاین خود را به خصوص برای افرادی که در حوزه های آنلاین فعالیت می کنند، در نظر بگیرد.

پس اگر قصد دارید برند خود در زمینه غرفه سازی یا غرفه آرایی را ثبت کنید و از مزایای بسیار زیادی که دارد، استفاده نمایید، بهتر است حتما ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

غرفه سازی یا غرفه آرایی چیست؟

حتما اسم سمینار ها و جشن های مختلف و یا کم کم اسم نمایشگاه کتاب و غرفه هایی که در این نمایشگاه به شرکت ها و کسب و کار ها داده می شود را شنیده اید.

کسب و کار هایی که قصد دارند در محیط های بزرگ تر و نمایشگاه های عمومی، همه فعالیت های خود را سریع تر به نمایش بگذارند و از این طریق رشد و توسعه را تجربه کنند، اقدام به تهیه غرفه در بخش های مختلف نمایشگاه می کنند.

برای ساخت و یا تهیه هر غرفه در بخش های مختلف نمایشگاه ها با توجه به نوع و فعالیت نمایشگاه و همچنین نوع فعالیت آن کسب و کار باید ساخت و طراحی خاصی در نظر گرفته شود.

مطمئناً زمانی که شما در مورد کسب و کار های هنری در حال تبلیغ هستید، یک محیط رسمی و بی روح نمی تواند به کار شما کمک کند و باعث جذب مخاطبین شود.

به همین دلیل یک علم و مهارت بسیار جذاب در این زمینه به کمک کسب و کار ها می آید تا از این طریق بتوانند، ارتباط بهتری در این محیط ها به مشتری ها برقرار نمایند.

غرفه آرایی به عنوان یک شغل و هنر شناخته می شود و می تواند به بخش های مختلفی تقسیم شود که هر کدام در یک بخش خاص با مشتریان ارتباط داشته و به آن ها کمک می کنند تا بهتر به مقصد نهایی خود برسند.

صفر تا صد ثبت برند غرفه آرایی

در مورد اینکه در غرفه آرایی چه فعالیت هایی انجام می شود در ادامه توضیحاتی ارائه خواهیم داد، اما بهتر است بدانید، ثبت برند غرفه آرایی می تواند بر روی همه مواردی که در بالا گفته شد، تاثیر داشته باشد.

با توجه به اینکه غرفه سازی یک کار هنری و خلاقانه است، قطعاً اگر به صورت ثبت شده و رسمی انجام نشود، رقبا می توانند به راحتی آن را کپی کرده و در کسب و کار خود برای ارتقاء موقعیت استفاده کنند.

پس ثبت برند غرفه آرایی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در ادامه قطعاً مزایای آن را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ثبت برند غرفه آرایی و نوع فعالیت

در هر غرفه فعالیت ها می توانند متفاوت باشند و هر کدام از افرادی که در این زمینه کار می کنند یک گوشه از کسب و کار های غرفه آرایی را گرفته و در این زمینه به مشتریان خود خدمات مختلف را ارائه دهند.

ثبت برند غرفه آرایی می تواند بیشتر برای دو دسته از این کسب و کار ها مورد نظر باشد.

ابتدا کسب و کار هایی که به دنبال ساخت غرفه های مختلف هستند و طراحی آن ها را از نظر فیزیکی و ساختاری انجام می دهند.

این شرکت ها و کسب و کار ها، غرفه ساخته شده را به کسب و کار های مختلف اجاره می دهند.

در این صورت می توانند عملیات طراحی و دکوراسیون غرفه ها را نیز انجام دهند که البته ممکن است این فعالیت توسط شرکت های مخصوص در این زمینه نیز به انجام برسد.

دسته دوم شرکت ها و کسب و کار هایی هستند که به صورت اختصاصی بر روی طراحی دکوراسیون، رنگ بندی و … غرفه ها کار می کنند.

در ثبت برند غرفه آرایی برای این کسب و کار ها، ارتباط با مشتریان و درک درست نیاز های آن ها باید در اولویت قرار داشته باشد تا نیاز هایی که مد نظرشان است در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

ارتباط بین کسب و کار ها و مشتریانی که از آن نمایشگاه دیدار می کنند، بخش بزرگی از آن را باید همین شرکت های طراحی دکوراسیون در بخش های مختلف انجام دهند و همین موضوع می تواند در نوع غرفه آرایی و طراحی تاثیر زیادی داشته باشد.

زمانی که این شرکت ها و کسب و کار ها بعد از ثبت برند غرفه آرایی بتوانند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کنند، مزایای بسیار زیادی را برایشان به همراه خواهد داشت که در ادامه قطعاً همه آن ها را مورد  بررسی قرار خواهیم داد.

کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند، به خوبی می دانند که هر کدام از این مزیت ها می تواند نقش مهمی در روند رشد کسب و کار آن ها داشته باشد و غرفه آرایی را به عنوان یک مهارت به شرکت ها آن در ذهن مخاطبین و مشتریان قرار دهد.

مزایای ثبت برند غرفه آرایی

برای ثبت برند غرفه آرایی، شرایط و ضوابط ویژه ای وجود دارد که در ادامه قطعاً به آن خواهیم پرداخت، اما بهتر است قبل از پرداختن به این موضوع، مزایای بسیار زیادی که بعد از ثبت برند غرفه آرایی به دست خواهید آورد را مورد بررسی قرار دهیم تا هر  چه سریع تر برای ثبت برند خود بعد از ثبت شرکت اقدام نمایید.

با توجه به اینکه غرفه آرایی یک امر هنری است و می تواند روی روحیه و ذهن همه مشتریان یک کسب و کار تاثیر بگذارد، در صورتی که خدمات ارائه شده با کیفیت بالا و متناسب با نیاز آن کسب و کار باشد، حتی می تواند مشتریان آن کسب و کار را نیز برای استقبال از خدمات شما ترغیب نماید.

در صورتی که خدمات ارائه شده توسط یک برند، که همه چیز آن رسمی و کاملاً قابل اعتماد هست با کیفیت بالا انجام شود، مشتریان به راحتی به دلیل کیفیت بالا، اسم آن برند را به ذهن می سپارند و در اقدامات بعدی به عنوان اولین گزینه به سراغ آن می روند.

کسب و کارهایی که در زمینه ثبت برند غرفه آرایی اقدام می کنند به خوبی می دانند که در کار هایی هنری، ثبت کردن یک برند و یک اثر چقدر می تواند در موفقیت آن برند و اثر تاثیر داشته باشد.

این یعنی ثبت یک برند می تواند جلوی رقبای شما را بگیرد تا از محصولات و خدمات شما برای کسب و کار خودشان استفاده نکنند.

علاوه بر این ثبت برند غرفه آرایی به خوبی می تواند هزینه های تبلیغات را بهینه کند و برند شما را به راحتی به مشتریان و کسب و کار های مختلف معرفی کند.

بعد از ثبت برند و به خصوص برای کسب و کار هایی نوپا در این زمینه که به تازگی وارد عرصه رقابت با غول های این صنعت و حرفه شده اند، مزایای بسیار خوبی برای دریافت وام و شرایط تبلیغات مختلف در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ثبت برند غرفه آرایی این اجازه را به شرکت ها و کسب و کار ها می دهد تا بتوانند نمایندگی های مختلف در شهر هایی که مشتریان بیشتری دارند، داشته باشند و از این طریق ارتباط راحت تر و سریع تری با مشتریان خود داشته باشند.

هزینه ثبت برند غرفه آرایی چقدر است؟

هزینه ثبت برند غرفه آرایی

قبل از اینکه به سراغ شرایط و مراحل ثبت برند غرفه آرایی بروید، قطعاً هزینه ثبت برند در این زمینه برای شما اهمیت دارد و چه بسا بسیاری از کسب و کار هایی که برای عدم پرداخت مالیات و هزینه های ثبت برند، از ثبت کردن برند خود پرهیز کرده اند.

البته همانطور که گفته شد، ثبت برند در این زمینه و به طور کلی ثبت برند در هر زمینه ای، مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد و می تواند نقش مهمی در موفقیت و رشد کسب و کار شما داشته باشد.

معمولاً بسیاری از کسب و کار ها حال و حوصله کار های اداری را ندارند و به دنبال راهی سریع برای ثبت برند خود هستند که در این زمینه تیم پایدار ثبت، سامانه آنلاین ثبت برند را راه اندازی کرده است.

در این سامانه شما می توانید با بارگذاری مدارک مربوطه که از شما درخواست می شود و سپس ارتباط با مشاوران و متخصصین این زمینه در پایدار ثبت، بهترین اسم را برای برند خود ثبت کرده و ثبت برند خود را با کمترین هزینه انجام دهید.

شرایط ثبت برند غرفه آرایی

برای اینکه بتوانید برند خود در زمینه غرفه آرایی را ثبت کنید نیاز دارید تا با شرایطی که برای این کار در نظر گرفته شده است، آشنایی لازم را داشته باشید.

علاوه بر شرایط و مجوز هایی که از نهاد های ذیربط در این زمینه باید گرفته شود، خود افرادی که قصد دارند تا کار ثبت برند غرفه آرایی را نیز انجام دهند، باید شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند.

فردی که قرار است به عنوان مدیرعامل در این شرکت ها فعالیت کند نباید سابقه ورشکستگی در حالی که یکی از مقصرین بوده است را داشته باشد.

علاوه بر این برخی از شرایط عمومی نیز مانند عدم سوء پیشینه و یا داشتن کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی دیپلم برای این کار نیز مد نظر می باشد.

یکی از شرایطی که برای این کار نیز در نظر گرفته شده است، سابقه کار و فعالیت مرتبط فرد با این حوزه است که حتماً باید مدت زمانی که معین می شود، سابقه فعالیت را داشته باشد.

مراحل ثبت برند به همراه شرایط مختلف

ثبت برند غرفه آرایی و همچنین ثبت برند در زمینه های مختلف بعد از تاییدیه از مراجع ذی صلاح می تواند در دسته بندی های مختلف زیر انجام شود.

اولین مورد مربوط به ثبت برند هایی است که قرار است با مسئولیت محدود فعالیت داشته باشند.

این شرکت ها حداقل باید از دو عوض تشکیل شده باشند و سرمایه اولیه آن ها برای تاسیس کسب و کار و شرکت، مبلغ یک میلیون ریال باشد که تعهد پرداخت همه این مبلغ را نیز بدهند.

بعد از بارگذاری و ثبت مدارک عمومی مانند تصویر شناسنامه، کارت پایان خدمت، کپی کارت ملی، تاییدیه اماکن و …، مدارک دیگری مانند مجوز های لازم برای این کار نیز باید حتما از مراجع مختلف گرفته شود و یا در صورتی که اسم برند انتخاب شده دچار مشکلی باشد و یا با محدودیت هایی رو به رو باشد، این مشکلات باید برطرف شوند.

اگر قصد ثبت برند غرفه آرایی برای شرکت های بزرگ تر و سهامی خاص را دارید، باید دقت داشته باشید که این شرکت ها باید حتما دارای سه مدیر عامل و دو بازرس باشند که دو بازرس مورد نظر نباید هیچ سهم و شراکتی در فعالیت های مالی شرکت داشته باشند.

سرمایه اولیه برای ثبت برند در این شرکت ها نیز، مبلغ یک میلیون ریال است و کسب و کار هایی که تعهد بدهند تا 30 درصد از این مبلغ را پرداخت دهند، می توانند برای ثبت برند اقدام نمایند.

به طور کلی ثبت برند غرفه آرایی را اگر به دست افراد و شرکت های متخصص در این زمینه بسپارید، قطعاً با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند، می توانند بهترین راهنما برای شما باشند و با توجه به آینده ای که وجود دارد، بهترین نام و اسم برند و سپس کار های دیگر را برای شما انجام دهند.

در صورتی که سوالی در مورد ثبت برند غرفه آرایی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و از هزینه هایی مختلفی که در این زمینه وجود دارد و البته پایدار ثبت همه آن ها را بهینه کرده است، اطلاع پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره