پشتیبانی آنلاین : 09357100044 (واتساپ - ایتا - تلگرام) تماس : 02125917699
ثبت برند

ثبت برند سالن زیبایی به صورت 100% آنلاین و ارزان ترین هزینه

ثبت برند سالن زیبایی به صورت 100% آنلاین و ارزان ترین هزینه

اگر قصد دارید از مزایای ثبت برند سالن زیبایی بهره مند شوید و علاوه بر محبوبیت بسیار بالا در نظر مشتریان، بتوانید فرصت سوء استفاده از برند تان برای رقبا را بگیرید باید حتماً تمامی شرایط ثبت برند سالن زیبایی را به درستی رعایت کرده باشید.

برای رعایت تمامی شرایط ثبت برند لازم است تا شما از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید که تیم حقوقی پایدار ثبت با سابقه بسیار طولانی و تجربه بسیار بالا در زمینه ثبت برند سالن های زیبایی از جمله سالن زیبایی لاویسا سعی کرده است تا به بهترین شکل ممکن و از طریق مشاوره آنلاین پاسخ تمامی سوالات شما را در مورد مراحل و همچنین مدارک لازم برای ثبت برند سالن زیبایی را ارائه نماید.

به طور کلی در این مطلب قصد داریم ابتدا به بررسی شرایط لازم برای ثبت برند آرایشگاه و سالن های زیبایی بپردازیم و پس از آن مزایایی که شما با داشتن سالن زیبایی که به صورت کامل از نظر برند ثبت شده خواهید داشت خواهیم پرداخت و البته به شما می‌گوییم که چگونه می توانید تمامی مراحل ثبت برند سالن زیبایی را به صورت کاملاً آنلاین و با کمترین هزینه از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت انجام دهید.

ثبت برند سالن زیبایی

بشر در هر زمانی به دنبال زیباتر نشان دادن خودش است و البته با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته است افراد سعی می‌کنند تا در مجالس و مکانهایی که حاضر می شوند به بهترین شکل ممکن و با زیباترین حالت خود حضور داشته باشند و همین امر باعث می شود تا سالن های زیبایی خدمات مختلف و متنوعی را در این زمینه به افراد ارائه نمایند.

زمانی که این دغدغه مردم اهمیت بسیار زیادی پیدا کند افرادی که به دنبال برطرف کردن نیازهای مردم هستند برای تاسیس سالن زیبایی بر اساس مجوز هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است اقدام می‌کنند.

با توجه به اینکه در هر سالن زیبایی ممکن است خدمات مختلفی ارائه شود، بحث شناسایی خدمات به مشتریان و در واقع برندینگ کردن خدمات ارائه شده توسط آن مرکز زیبایی به مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.زمانی که بتوانید عملیات برندینگ کسب و کار خود را به درستی انجام دهد قطعاً می‌توانید محبوبیت بسیار بالایی را در نظر مشتریان به دست بیاورید و خدمات مورد نظر خود را به خوبی به آنها معرفی کنید اما نکته بسیار مهمی که در تفاوت برندینگ و ثبت برند باید به آن اشاره کنیم این است که زمانی که شما شرایط ثبت برند سالن زیبایی را رعایت نکرده باشید و اقدامات لازم در این زمینه را انجام نداده باشید، در صورتی که رقبای شما برای استفاده از اسم برند شما محصولات و خدمات خود را معرفی نماید شما به هیچ عنوان نمی توانید جلوی چنین سوء استفاده‌ای را بگیرید.

برای برطرف کردن چنین مشکلی و البته مزایای بسیار زیادی که عملیات ثبت برند سالن زیبایی در زمینه محبوبیت بین مشتریان و همچنین توانایی تبلیغات و دیگر مزایای قانونی که به همراه دارد استفاده نمایید، باید حتماً برند خود را در طی مراحل مختلف و با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده است به درستی به ثبت برسانید.

انجام تبلیغات سالن های زیبایی

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در بالا بردن سود و درآمد شما از سالن های زیبایی تاثیرگذار باشد، تبلیغات درست و مناسب و در واقع مارکتینگ درست برای کسب و کار شما می باشد.

اینکه از چه افرادی و چگونه و از چه فضاهایی برای تبلیغات استفاده کنید، قطعاً در روند مثبت تبلیغات شما و کاهش هزینه ها و تاثیرگذاری آن نقش مهمی دارد. در مرحله ثبت برند نیز باید به یاد داشته باشید که برند و لوگو تجاری شما نقش بسیار مهمی در بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات شما و همچنین جذب مشتریان دارد. مشتریانی که لوگو و برند تجاری شما را ببینند و در ذهن آن نقش ببندد، در صورتی که از خدمات سالن زیبایی مورد نظر رضایت داشته باشند، برند شما را به دیگران نیز معرفی می نمایند و این می تواند نقش بسیار مهمی در بالا رفتن سود و درآمد و جذب مشتریان شما داشته باشد. در واقع با ثبت برند و لوگو تجاری مناسب می توانید با ارزان ترین هزینه، تبلیغات و بازاریابی موثری داشته باشید.

با توجه به سابقه ای که ما در زمینه تبلیغات برای سالن های زیبایی مختلف از جمله سالن زیبایی لاویسا داشتیم، به شما پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به تبلیغات از خدمات ویژه ما در این زمینه نیز استفاده نمایید. با خدمات ویژه ای که در نظر گرفته شده است، شما می توانید تبلیغات سطح وب، تبلیغات اینترنتی و مارکتینگ و دیجتیال خود را به صورت کامل و از 0 تا 100 به تیم ما بسپارید و در سریع ترین زمان ممکن شاهد رشد و پیشرفت کسب و کار خود و جذب مشتریان جدید باشید.

شرایط ثبت برند سالن زیبایی

اگر قصد دارید برند سالن زیبایی خود را به سرعت به ثبت برسانید باید تمامی شرایطی که برای انتخاب نام و لوگوی تجاری در این زمینه در نظر گرفته شده است را رعایت نمایید.

اولین و شاید مهم‌ترین نکته‌ای که باید شما در شرایط ثبت برند سالن زیبایی در نظر داشته باشید این است که نام برند و همچنین لوگو تجاری که برای برند خود انتخاب می‌کنید نباید به هیچ عنوان شباهتی را با سایر برندهای ثبت شده در این زمینه داشته باشند.

این یعنی شما باید در مراحل ثبت برند سالن زیبایی تمامی استعلام های لازم را برای شناسایی برند رقبا و برندهایی که قبلاً در این زمینه ثبت شدن داشته باشید تا برندی که به ثبت می‌رسانید به هیچ عنوان شباهتی با برندهایی که قبلا به ثبت رسیدن نداشته باشد. زیرا در صورتی که کوچکترین شباهتی با سایر برندها وجود داشته باشد نام و لوگوی تجاری شما در همان گام اول رد خواهد شد و شما باید دوباره برای انجام مراحل و شرایط ثبت برند سالن زیبایی اقدام نمایید.

شرایط ثبت برند سالن زیبایی

نکته مهم دیگر انتخاب نام برند و طراحی لوگوی تجاری است که شما باید یک نام و لوگوی تجاری کاملاً مبتکرانه و خلاقانه را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه هیچ گونه شباهتی به برند و لوگو های تجاری ثبت شده قبلی نداشته باشد بتواند با خلاقیت بسیار زیادی که دارد در همان نگاه اول مشتری را متوجه خدمات شما در این زمینه کند.

یکی دیگر از شرایط ثبت برند آرایشگاه و سالن های زیبایی این است که برند و لوگو تجاری شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که هیچگونه کج فهمی و یا ابهامی در نظر مشتری ایجاد نکند و مشتری با همان نگاه اول متوجه خدمات ارائه شده شما در این مرکز شود.

در سالن زیبایی خدمات بسیار متنوعی ارائه می‌شود و شما برای اینکه بتوانید یک برند خاص و کاملا خلاقانه داشته باشید که البته معرف تمامی خدمات ارائه شده شما در این سالن باشد باید حتماً از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید که پایدار ثبت با همکاری تیم متخصص طراحی خود سعی کرده است تا با توجه به تجربه و سابقه ای که در این زمینه دارد برند و لوگو تجاری سالن زیبایی شما را به بهترین شکل ممکن با توجه به خدماتی که ارائه می نمایید طراحی نموده تا هم مراحل و شرایط ثبت برند سالن زیبایی به بهترین شکل ممکن انجام شود و هم اینکه مشتری با مشاهده برند و لوگوی تجاری شما به درستی به خدماتی که شما ارائه می کنید پی ببرد.

برای انتخاب نام برند نیز شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است که از مهمترین آنها می‌توان به عدم استفاده از نام مشاهیر و یا شخصیت های مطرح در این زمینه اشاره نمود و همچنین نکته مهم دیگری که باید در مورد انتخاب نام برند سالن زیبایی در نظر داشته باشید این است که از انتخاب مکان های جغرافیایی و یا مکان های مهم تاریخی برای برند خود دوری کنید.

مراحل ثبت برند سالن زیبایی

بعد از این که تمامی شرایط ثبت برند سالن زیبایی را به بهترین شکل ممکن رعایت کردید باید تمامی مراحل مربوط به ثبت برند را نیز انجام دهید تا بتوانید به درستی و در سریعترین زمان ممکن برند خود را به ثبت برسانید.

اولین و مهمترین گام در مراحل ثبت برند آرایشگاه این است که شما تمامی استعلام های لازم را قبل از شروع عملیات ثبت برند در مورد نام و لوگوی تجاری و شباهت آن و برندهای ثبت شده قبلی توسط رقبا و دیگر کسب و کارها انجام دهید تا یک برند مناسب که به برند رقبا شباهتی ندارد و البته تمامی شرایط ثبت برند سالن زیبایی را در ایران می باشد نیز به مراجع ذیربط ارائه نمایید.

بعد از این کار شما باید تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند سالن زیبایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را نیز آماده کرده و آنها را در مراحل بعدی در اختیار اداره مالکیت معنوی قرار بدهید.

قبل از اینکه مدارک خود را تحویل بدهید باید اظهارنامه مربوط به ثبت برند را در سایت اداره مالکیت معنوی به صورت آنلاین می توانید به آن مراجعه کنید و در دو برگه برای شما تعطیل شده است کرده و آن را ارسال نمایید.

در مرحله بعدی لازم است تا شما برای ادامه مراحل ثبت برند سالن زیبایی هزینه مربوط به اظهارنامه را در سایت پرداخت کنید و برای چاپ آگهی تقاضای ثبت برند در روزنامه رسمی اقدام نمایید.

بعد از این کار شما باید به صورت حضوری و در چند مرحله به اداره مالکیت مراجعه نموده و پس از پرداخت حق ثبت برند و همچنین پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم گواهی ۱۰ ساله ثبت برند خود را در زمینه سالن زیبایی دریافت نمایید.

با توجه به مدارک و مراحل ثبت برند سالن زیبایی و مراحلی که برای آن اشاره شد قطعاً بسیاری از افرادی که قصد ثبت برند سالن زیبایی در این زمینه را دارند به دلیل ابهاماتی که در شرایط و همچنین مراحل وجود دارد البته مراحلی که باید به صورت اداری طی شده تا بسیاری از افراد با مراحل اداری و هزینه‌هایی که باید برای آن بپردازم مشکل دارند، تیم حقوقی پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی آنلاین ثبت برند تمامی مراحل ثبت برند را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

بعد از اینکه به مزایای ثبت برند آرایشگاه پرداختیم در مورد چگونگی رعایت شرایط ثبت برند نیز به صورت کاملا آنلاین و انجام مراحل آن خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز برند آرایشگاه

برای ثبت برند به صورت حقیقی:

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی کارت بازرگانی ( در صورت استفاده از نام لاتین )
  • کپی مجوز فعالیت
  • جواز کسب
  • هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی

برای ثبت برند به صورت حقوقی:

  • تصویر مدارک شناسایی مدیرعامل ( شناسنامه و کارت ملی)
  • ارائه آگهی تاسیس شرکت ( حوزه فعالیت برند باید در موضوع فعالیت شرکت قید شده باشد )
  • کارت بازرگانی ( در صورتی که برند لاتین باشد )
  • مدارک نماینده قانونی (در صورتیکه وکیل یا نماینده رسمی شرکت کار ثبت علامت تجاری را انجام می دهد)

مزیت های ثبت برند آرایشگاه

ثبت برند آرایشگاه در گام اول باعث اعتبار و افزایش دارایی کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا مشتریان اعتماد بیشتر و راحت تری نسبت به سالن زیبایی شما داشته و با توجه به امکاناتی که به صورت کاملا قانونی انجام می دهید در همان گام اول در صورت رضایت از خدمات ارائه شده، برند سالن زیبایی شما را به دوستان خود نیز معرفی نمایند و این گونه شما با کمترین هزینه توانستید بازاریابی بسیار گسترده‌ای را بعد از رعایت کردن شرایط ثبت برند انجام دهید.

در صورتی که برند خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید این فرصت را از رقبای خودتان میگیرید که بتوانند هرگونه سوء استفاده را نسبت به برند شما داشته باشند.

شرایط ثبت برند سالن زیبایی

نکته مهم دیگری که در مورد مزایای ثبت برند آرایشگاه باید به آن اشاره کنم این است که در صورتی که برند خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسانده باشید و برند سالن زیبایی شما به محبوبیت بسیار بالایی برسد می‌توانید در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف نمایندگی هایی را به صورت کاملا قانونی اداره کنید.

علاوه بر این رعایت شرایط ثبت برند سالن زیبایی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از مزایای قانونی بودن یک برند به صورت کامل استفاده کنید.

ثبت برند سالن زیبایی به صورت 100% آنلاین

در صورتی که می خواهید با صرفه جویی در هزینه ها و زمان خود برند آرایشگاه خود را به ثبت برسانید و البته در این راه از مشاوره و تجربیات یک تیم فنی و متخصص استفاده کنید حتماً از طریق صفحه مربوط به ثبت برند بر روی وبسایت اقدام به پر کردن اطلاعات و ارائه فرم های مورد نظر و پرداخت کمترین هزینه ثبت برند نمایید.

بعد از انجام این عملیات تیم حقوقی پایدار ثبت تمامی فرم ها و اطلاعات بارگذاری شده روی وب سایت را بررسی کرده و در صورت نیاز به مشاوره های لازم را برای بهبود آنها و رفع مشکلاتی که در این زمینه دارند ارائه می نماید تا پس از برطرف شدن این مشکلات تمامی مراحل ثبت برند توسط این تیم پیگیری و با کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

هزینه ثبت برند آرایشگاه چقدر است؟

در صورتی که قصد داشته باشید عملیات ثبت لوگو تجاری و برند خود را انجام دهید، علاوه بر استفاده از سامانه مالکیت معنوی ایران می توانید از طریق سامانه پایدار ثبت اقدام به استعلام برند های ثبت شده قبلی نموده و سپس با ارائه مدارک لازم، برند و لوگو تجاری خود را به ثبت برسانید.

با توجه به اینکه در کشورمان امور ثبتی به خصوص ثبت برند آرایشگاه، هزینه و تعرفه خاص و ثابتی ندارند، موسسات و مراکز مختلف با توجه به هزینه های خدماتی که دارند، هزینه کامل امور ثبتی را تعیین می کنند. در برخی از موارد متاسفانه این هزینه ها بسیار بالا بوده و برخی از مشتریان را از ثبت برند و لوگو تجاری خودشان منصرف می کند.

به همین دلیل سامانه آنلاین پایدار ثبت سعی کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن تمامی امور مربوط به ثبت برند سالن زیبایی را برای شما با ارزان ترین هزینه انجام دهد. همچنین با توجه به اینکه تمامی امور شما به صورت 100% آنلاین انجام می شود، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب و تشکیل پرونده و روال اداری و … انجام می شود.

مدت زمان ثبت برند آریشگاه چقدر است؟

به صورت کلی برند و لوگو تجاری باید با رعایت تمامی شرایط و مدارک ثبت برند به ثبت برسد و در صورتی که تمامی این مراحل و مدارک را به درستی انجام داده باشید، در مدت زمان 2 تا 3 ماه برند شما به صورت کامل به ثبت خواهد رسید.

انتخاب نام مناسب و طراحی لوگو تجاری خلاقانه می تواند در کاهش مدت زمان ثبت برند شما تاثیرگذار باشد. البته در صورتی که از مشاوره و راهنمایی افراد متخصص در این زمینه استفاده نمایید، قطعاً روند ثبتی شما به سرعت و با دقت بسیار بالاتری انجام می شود که کارشناسان پایدار ثبت به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا امور ثبتی شما را به درستی انجام دهند.

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت برند سالن زیبایی به صورت 100% آنلاین و ارزان ترین هزینه»

رضا شمس گفت:

سلام
با عرض خسته نباشید
من میخواستم محلی در ونک را تبدیل به سالن تخصصی فقط ناخون تبدیل کنم
میتوانید من را راهنمایی کنید؟
و اینکه این پروسه چقدر زمان میبرد؟
با تشکر و عرض ارادت

تیم تولید محتوا گفت:

سلام لطفا با کازشناسان پایدار ثبت برای ثبت برند سالن زیبایی تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره